Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 79
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 583250 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #540 : 23.09.2008 21:14:34 »

**Xbalanque**

Jäit välistä, anteeksi, laitoin kyllä vastauksen mutta se meni kai bittiavaruuteen.

Rakas, edellinen suhteesi näytti sinussa itsessäsi sellaista mitä olisi hyvä huomioida ja analysoida ennen kuin löydät seuraavan ihmisen. Katso mitä tuntemuksia edellinen suhteesi herätti japyri korjaamaan itsessäsi asiat. tätä toista et voi korjata millään tavalla. Hän tekee sen itse, niin kuin hyvin tiedät.

Tee parhaasi raha-asioissa, harva on taloudellisesti riippumaton.

Henkisyys tulee sisältäsi. Kasva sisälläsi ja näet uusia asioita tai näet ne eri tavalla.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #541 : 23.09.2008 21:24:12 »

hempukka, kiitos kauniista sanoistasi  Smiley

Tee parhaasi tällä alalla ja katso mihin se riittää. Monet opiskelevat/tekevät työtä jollakin alalla vaikka tietävät että eivät tee välttämättä sen alan töitä tulevaisuudessa. Ole joustava kun tarkastelet opiskeluasi/työtäsi, toisaalta se on elämäsi parasta aikaa. Jos opiskeluun liittyy haasteita, pyri löytämään opiskelukaveri, jonka kanssa jakaa opiskeluun liittyvät paineet.

Ajan eteneminen muuttaa sinua ja vanhat ihmissuhteesi saavat myös uuden muodon. Tämä johtuu siitä että muutosta tapahtuu kaikkien elämässä. Löydät uusia ihmisiä elämääsi, kunhan olet avoin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #542 : 23.09.2008 21:28:51 »

Kesykissa

Ripaus henkisyyttä elämään ei ole koskaan pahitteeksi. Kokeile tutustua henkisyyteen uudella tavalla. Kuuntele sydäntäsi. Pyydä ohjausta ja katso mihin asioihin saat valaistusta. Vinkki: mene kirjastoon.
tallennettu
hempukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #543 : 23.09.2008 21:51:23 »

Kiitos kaunis.
tallennettu
Kesykissa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #544 : 24.09.2008 12:25:34 »

Kaunis kiitos sinulle, Rhodonite. Kirjastoon minulla itse asiassa on tänään muutenkin asiaa.  Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #545 : 24.09.2008 13:23:37 »

Hei "taas"

Miltä minun työrintama näyttää? oon kyl vakitöissä ja ollut samassa jo 11v..mut jotenkin tuntuu
et kaikki on jämähtänyt paikalleen.. oisko mitään uutta  ja perempaa luvassa  angel

Terkuin
aava1
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #546 : 24.09.2008 14:40:34 »

Hei!
Kertakaikkisen pelkkänä kysymysmerkkinä täällä olen.
Huh Undecided kaikki apu tarpeen
Kiitos
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #547 : 24.09.2008 18:33:57 »

Rakas, edellinen suhteesi näytti sinussa itsessäsi sellaista mitä olisi hyvä huomioida ja analysoida ennen kuin löydät seuraavan ihmisen.

*Itsessäni.. parantumaton usko siihen että toinen voi kasvaa, kehittyä, olla luotettava.. menestyä, löytää potentiaalinsa, jne..

Eli tämä usko ihmisiin täytynee korjata! Katsoa kaikkia sellaisina kuin ovat.  Ei se missään enää tunnu koska en välitä hänestä (egon taso) enkä tunne kehenkään vetoa, mikä on toodella rauhallista..

ja kyllä, en viitti enää stressata  rahaakaan..  henkiset jutut on kuitenkin mukavampia porukassa.. sinulla on kiva kuva!

Kiss  kiitos.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2008 18:50:55 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
annel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #548 : 24.09.2008 19:16:57 »

Moikka rhodonite !

Ajattelin josko sinun kautta saisin hiukan selvitystä henkimaailmalta tähän minulle/meille tapahtuneeseen asiaan. Saimme tietää yllättäen että olen raskaana ja viikkon päästä keskenmeno ja siihen liittyen hermoja raastavat kivut mihin ei vahva kipulääkitys tahdo auttaa (mitään elimellistä vikaa ei pitäisi olla,tarkistettu)Huh Alkaa mennä jo hieman ymmärryksen yli. Jos jotain vastausta saisit niin olis ihan kiva saada kuulla.

annel
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #549 : 24.09.2008 19:49:35 »

Hei!

Olisiko sinulla minulle mitään neuvoa, kun on ollut hieman vaikeaa. Mietin että miten pitäisi jatkaa, ja olenkohan tehnyt jotain väärin...
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #550 : 25.09.2008 11:07:40 »

Hei, nousisiko sinulle mitään viestiä tänne päin? Ei ole erityistä kysymystä  Smiley
tallennettu
sipsukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #551 : 30.09.2008 11:42:51 »

Hei rhodonite,
Pää on tehnyt päätöksen, mutta sanat eivät vain tule ulos  Undecided ... Suurin pelko on miten selviän tulevaisuudesta... Mikä lie avuksi?
tallennettu
pilkkis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #552 : 01.10.2008 11:42:26 »

Hei rhodonite.

Olenko jäänyt välistä vai eikö minulle vaan ole kellään mitään asiaa??  Undecided
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #553 : 01.10.2008 14:45:45 »

pilkkis, taisit jäädä välistä, anteeksi, katsotaan heti tuleeko Sinulle jotakin.

Oppaasi on enkeli nimeltään Harmonite. Tämä enkeli on täynnä vaaleanpunaista energiaa. Hän on sydämesi vartija. On tärkeää että olet hankkeessa mukana sydämelläsi. Se ei tarkoita että olet "huijattavissa" helposti, vaan sitä että kuuntelet sisimpääsi.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #554 : 01.10.2008 14:48:03 »

aava1

Ulkoinen muutos alkaa sisäisestä muutoksesta. Anna Taivaan laskeutua luoksesi, älä juokse liikaa maallisten asioiden perässä päivän aikana, vaan varaa aikaa itsellesi, vain sinä omassa seurassasi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 79
  Tulostusversio  

Siirry: