Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 79
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 587827 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #510 : 09.09.2008 00:24:05 »

aava1

Rakas. Suojelusenkelisi on koko ajan kanssasi. Pyydä apua. Rukoile. Hiljenny.

Kaikki näyttää sortuvan ympärilläsi, mutta tee parhaasi asioissa joissa voit vaikuttaa. Voit vaikuttaa siihen kuinka koet asioita. Muihin ihmisin on vaikeaa vaikuttaa, he tekevät omaa elämäänsä koskevia päätöksiä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #511 : 09.09.2008 00:27:39 »

Hei AnnaSusanna ja kiitos lämpimistä sanoistasi  Smiley

Emme anna vahvistuksia aina. Kun kuuntelet itseäsi, niin ennemmin tai myöhemmin tunnet tehneesi oikeita päätöksiä. Toisaalta jos teet päätöksen josta et pidä, korjaa se heti kun mahdollista. Tällä tavalla kehityt.
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #512 : 09.09.2008 00:33:12 »

Hei Rhodonite!

Haluaisin hieman selkeyttä minun mieskuvioihin. Kaikki tuntuu hajoavan käsiin eli olen nyt hieman hukassa..

Kiitos näin etukäteen  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #513 : 09.09.2008 00:37:52 »

Memmy

Pidä päivä taukoa miehistä. Tee kaikkea muuta. Sitten katso mitä tunteesi kertovat sinulle. Yksi päivä ilman miehiä.
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #514 : 09.09.2008 07:57:42 »

Huomenta Rhodonite,

KIITOS vastauksestasi! Nyt todellakin tarvitsen suojelusenkeleitä! joka aamu ja ilta rukoilen ja pyydän suojelusenkeleitä luokseni

aava1
tallennettu
Siripiri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #515 : 09.09.2008 15:43:20 »

Siripiri

Rakkaus on sielun tila. Fyysisessä elämässä on mukava löytää sielunkumppani.

Olet kuin unenomainen pilvi taivaan reunalla. Rakkaus on mysteeri. Rakkaus tosielämässä on moniulotteinen, millainen on muuten vanhempiesi rakkaus?

Embarrassed Undecided Kiss Lips Sealed idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

En ymmärrä tätä.................eli miten suhde jatkuu vai jatkuuko?HuhHuhHuh??
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #516 : 10.09.2008 14:42:11 »

Pidä päivä taukoa miehistä. Tee kaikkea muuta. Sitten katso mitä tunteesi kertovat sinulle. Yksi päivä ilman miehiä.

2funny 2funny Cheesy

ei kun 100 päivää tai jotain..
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 14:45:22 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #517 : 10.09.2008 21:56:32 »

Mitä mieltä enkelit ovat reikikurssista jolle olen menossa? Itse en tiedä mitä toivoa, mutta koen että olen tullut pitkän matkaa tähän ja nyt on kurssin aika.  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #518 : 11.09.2008 12:25:21 »

Rohana

Reiki-kurssi tuo esiin oman feminiinisyytesi oikein kauniisti. Tutkaile kurssin energioita pehmeästi, anna energian laskeutua pehmeästi olemukseesi. Hiljenny ja katso sydämestä käsin asioita.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #519 : 11.09.2008 12:27:03 »

Siripiri

Kyllä tai ei vastaukset eivät kehitä sinua. Etsi rakkautta sydämeesi useista asioista päivän aikana. Rakkaus on pysyvä ominaisuus sydämessäsi. Etsi ja tunnista myös sitä osaa olemuksestasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #520 : 11.09.2008 12:28:09 »

Jaahas Starsign on tekemässä todellista ukkolakkoa...  Cheesy
tallennettu
Saray
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #521 : 12.09.2008 13:12:17 »

Hei Rhodonite,  Smiley

Minulla on parisuhteeseen liittyvää pelkoa ja painontunnetta sisälläni ja on vaikea tehdä päätöksiä sen suhteen. Pyytäisin siihen neuvoa.

Kuka on henkioppaani ja miten saan häneen yhteyden?

tallennettu
raichu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #522 : 12.09.2008 13:19:20 »

Moikka Rhodonite Smiley

Haluaisin selvyyttä tämän hetkisiin ihmissuhteisiin. Tummanvaalea mies kyllä eniten ajatuksissani ja kiinnostuksen uskoisin olevan molemminpuolista, mutta jotenkin jämähtänyt tilanne on nyt päällä, johtuen tästä miehestä. Mitä henkioppaani haluavat viestittää minulle tästä miehestä ja suhteen tarkoituksesta?
Muutkin asiat, mitä henkioppaallani on minulle kerrottavaa, otan mielihyvin ja kiitollisuudella vastaan Smiley)

kiitos sinulle kanavoinnista !!

Aurinkoista syksyä Sinulle Wink
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #523 : 18.09.2008 00:26:10 »

Saray

Hiljenny ja yritä tunnustella pehmeästi mistä pelkosi voi johtua. Pyydä Arkkienkeli Rafael seuraasi. Tämä on iso asia ja voit selvittää sitä askel kerrallaan. Lyhyeeseen tekstiin on vaikea antaa yksityiskohtaisia neuvoja.

Saat henkioppaaseen yhteyden kun teet sitä mistä pidät. Yhteys ei ole tietoinen aina, vaan lisääntynyt hyvän olon tunne on todiste oppaasi viestin saamisesta.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #524 : 18.09.2008 00:30:59 »

raichu

Tummanvaalea mies ei ole varma itsestään juuri nyt.

Terveisiä oppaaltasi. Seuraa sydäntäsi, se on vahva puolesi, ja se on paras tapa toimia. Olet voimallinen sydämessäsi. Kun sydämesi on vahva ja rakastava, muista myös opetella tekemään järkeviä päätöksiä käytännön elämässä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 79
  Tulostusversio  

Siirry: