Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinas liittyy joukkoon!  (Luettu 2469 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inuiitti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Aries


Profiili
« : 04.01.2006 00:24:54 »

oinas
Tulipas liityttyä vihdoin tännekin.Smiley Olipas taas niin huono päivä et oli pakko katsoa et mikä nyt on vialla ja tuoltahan se vastaus löytykin sit päivähoroskoopista...Oon jotain 12 vuotta lukenut ja tutkinut horoskooppeja ja varsinkin just miten ihmiset käyttäytyy eri merkkien seurassa ja miten tulee toimeen ja melkein aina kyl pitää paikkaansa nämä luonteen kuvaukset jne...on se vaan hauskaa. Smiley Vaikka moni niitä epäileekin.
Näen itseni aika perusoinaana, höystettynä kaloilla, kun olen kuitenkin syntynyt 22.3, eli juuri siinä rajoilla.Onko muita "rajoilla" syntyneitä?Olettek huomanneet toisten merkin vaikuttavan itseenne?
nice to be here, laittakaa ihmeessä viestiä tänne ja muutenkin! :Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2006 00:52:13 »

Uskomatonta me olemme syntyneet juuri samana päivänä  Cheesy, kuin myös kaksoisveljeni  Cheesy.Minuun on kaloilla paljonkin vaikutusta, mutta se johtuu siitäkin varmasti että Kalat tulee esille kartassani Merkuriuksessa, Venuksessa ja Mc:ssä  Smiley.Itse olen oikeasti yrittänyt oppia ymmärtämään astrologiaa oikein kunnolla vasta lyhyen aikaa, vaikka olenkin ollut astrologiasta aina kiinnostunut.Tervetuloa  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: