Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkäs merkkinen mies......  (Luettu 10825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« : 03.01.2006 20:22:26 »

pitäisi leijonaleidin metsästää, että se olis sitten sopiva?

Vuosia itsekseni taapertaneena on taidot ja arviointikyky vähän hukassa.
Aikaisemmat mieshenkilöt ovat olleet skorpioni (aika sopiva, mutta piikikäs)
ja vesimies (jokanaisen vietävä).

Kun ei ne ole kukaan tullu ovelta hakemaan, vaikka olen niin odottanut Undecided
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 03.01.2006 21:00:46 »

jouskari tai oinaskin vois käydä siulla.....
Mutta tottakai periaatteessa ihan mikä vaan, kokonaisuus ratkaisee.
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #2 : 03.01.2006 21:14:40 »

Niin totta kokonaisuus ratkaisee  Wink Mutta mutta oinas ja skorpioni on kyl niit ykkösii kenen kans tulisit toimeeen  Wink Mun kaveri on leijona ja sillä itsellään on oinas muija ja uks parhaimmist frendeist on skorppari  Cool
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2006 21:32:53 »

Yhtä oinasmiestä treffailin jossain välissä, mutta sillä oli aina kiire omien tärkeitten juttujensa kanssa, eikä se kerennyt mua palvomaan, luonteeltaan kyllä muuten ihana.
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #4 : 03.01.2006 21:48:52 »

No yritäppä löytää itselles skorpioni sillä pitäis olla aikaa sit sullekkin  Wink Olis tosi mahtavaa jos sen nouseva olis oina . . tai en tiiä . .  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #5 : 03.01.2006 23:25:27 »

Mistä hitosta te sen Skorpionin tuohon nyt veditte?  tickedoff
Jos pitäisi pelkästään kartan perusteella katsoa niin aurinko-Leijonalle, jolla on Vaaka nousussa ja kuu Kauriissa, kannattaisi varmaan metsästää taiteellista maaelementin edustajaa, eihän noista kolmesta ole mikään vesielementin merkki.

Ilman karttaa on tietysti vaikea sanoa yhtään mitään, katsoisin itse kartalta DC:n merkkisijainnin, Marsin merkkisijannin ja mahdollisesti vielä Junon merkki- ja huonesijainnin. Synastria on vaikeaa vaillinaisilla tiedoilla.

Nimimerkki Piikikäs Skorpioni ilmoittautuu ilonpilaajaksi...  Lips Sealed
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #6 : 03.01.2006 23:45:20 »

Lisätään soppaan:
DC oinas, Mars kaksoset, Juno jousimies 3.huone.
Taitaa tulla ratkasematon yhtälö!

Nämä karttojen lukemiset on mulle ihan hepreaa, kiitos kun selvennätte.
tallennettu
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.2006 01:47:27 »

Kannattaa noiden tietojen perusteella unohtaa ne vesielementin edustajat (Rapu, Skorpioni, Kalat) kun tuntuu kartalla olevan synastrian kannalta olennaisissa kohdissa ilmaa ja tulta.

Seuraavia ominaisuuksia kannattaa miehestä etsiä ja vaatia: spontaanius, vilpittömyys, suorasukaisuus, uteliaisuus, vaihtelunhalu, itseluottamus, huumorintaju, seurallisuus, innostuneisuus, älykkyys, eläinrakas, puhelias.

Nämä siis kartan perusteella.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2006 14:26:27 »

Mistä hitosta te sen Skorpionin tuohon nyt veditte?  tickedoff


Sori yritin auttaa ja en muistanutkaan sitä kartta systeemiä, amatööri mikä amatööri  Cheesy KIva et jaksat auttaa Jellonaleidi
Itse yritin mutten osaaa  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Geisha
Vieras
« Vastaus #9 : 05.01.2006 15:43:11 »

Minulla oli alaikäisenä epämiellyttävä suhde jousimieheen; muistaakseni naispuoliseen. Hän juoksi jatkuvasti perässäni. Cry Kaunis tyttö/nainen/täti/mummo kuitenkin nykyään. :Smiley
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #10 : 05.01.2006 16:31:53 »

Jokaisella naisella (miksei miehelläkin) pitäisi olla neljä lemmikkiä.

Minkki kaapissa, jaguaari tallissa, tiikeri sängyssä ja yksi apina joka maksaa kaiken.
-Paris Hilton-
tallennettu
Geisha
Vieras
« Vastaus #11 : 06.01.2006 12:45:44 »

Paskat... nyrkkeilysäkki mielummin.
tallennettu
vaaka mimmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #12 : 08.01.2006 16:11:46 »

täytyy osallistua tähän keskusteluun sen verran että minä itse  aurinko vaaka ja  askendentti vaaka ja olin yhden  aurinko oinas ja  askendentti vaaka kanssa monta vuotta, ei osunut kuitenkaan yhteen, molempia todellakin ärsytti toisessa monkin asia, oinas oli hyvin itsekeskeinen kun taas minä päinvastoin, ero tuli. nyt olen nykyisen mieheni kanssa todella hyvin toimeen tuleva pari, voisipa jopa sanoa että sielunkumppaneita. nykyinen mieheni  aurinko jousimies askendentti leijona
tallennettu
satupäivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #13 : 08.01.2006 16:27:08 »

Minäkään en tiedä minkälainen mies minulle sopisi?
Intohimoisimman suhteen olen elänyt skorppion-miehen kanssa, joka nykyään on erittäin hyvä ystäväni ja rakkaus on tosi.
Aviomieheni oli kalat, nouseva rapu - liian kylmä ja intohimoton.
 Nyt olen pitkään asunut yksin lasteni kanssa, mikä sinällään on minulle erittäin sopiva olotila. En siedä liiallisia siteitä, minun täytyy saada tuntea itseni vapaaksi!
Sitä ei moni mies ymmärrä, lisäksi minua pidetään niin voimakkaana, että taidan pelottaa ihmisiä, mutta se ei juurikaan ole haitannut!

Aurinko     14°     46'     Härkä     3. huone

Merkurius    8°    7'    Härkä    2. huone

Mars    17°    45'    Vaaka    8. huone

Juno    10°    46'    Leijona    7. huone
   
Askendentti    11°    6'    Kauris
3. Huone    11°    34'    Härkä

 :Smiley
tallennettu

Punainen Spektrinen Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: