Tervetuloa "vähäveristen" seuraan

Sama taudinkuva on täällä ja asiaan olen hoitanut yhtä innokkasti syöden rautavalmisteita :

Ihan noin alhainen ei ole koskaan ollut, mutta alle 100 nyt viimeiset 3v. putkeen. Ongelma on juuri se, että lääkärit pomppii ja pitävät sairaana... minä itse en

liikun paljon, syön ja elän. No, ehkä hieman väsyneemmpi joihinkin durasel pupuihin verrattuna, mutta sitä varten on peitto ja tyyny

Nyt kesästä kokeilin nokkosesta puristamaani tuoremehua, ryöppäyksen jälkeen (tarpeeton ehkä, mutta saapa ötökät pois) vaan linkoon ja jääpalapusseihin. Pala kerrallaan nautin saunalimun seassa. Hb tarkasteettiin juuri ja oli noussut kesän alusta 5., eli on nyt 99.

Muita vitamiineja menee kyllä seassa... jaksoteltuna päivän mittaan otettavaksi... aamulla monivitamiini ja hivenaina tabu, iltapäivällä tyrni kapseleita ja satunnaisesti c ja/tai b12, ja illalla satunnaisesti magnessiumia ja kalkkia (nukuttavat).
Ongelma on kytkyksissä moniin eri tekijöihin ja itselläni ovat juuri nuo niagarat kerran kk syynä tilanteeseen

mutta enpä anna hoitaa hormooneilla sitä pois. No, tässä sitä sitten mennään...

Raskauden aikana raudan puute voi olla vaarallista vauvalle foolihapon puutteen vuoksi, silloin on syytä syödä ahkeraan marjoja ja rautavalmisteitakin. Taisin niillä reissuilla saada kyllästymiseksi asti niitä

ja siksi eivät maistu enään...
Hakemalla löydät sopivan suhteen elämän ja anemian kanssa

stemppia, ei siihen kuole nykyaikana ainakaan

Jaksat vaan kuunella ja olla rehellinen oman kehon viesteihin, jos joku sopii tai ei