Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihana,ihana meedio-istunto  (Luettu 10338 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« : 25.11.2007 17:26:19 »

Kotonani oli viime maanantaina kaksi eri istuntoa ja voi luoja miten koskettavia ja kauniita ne olivat! angel
Suurin osa meista oli käynyt ennenkin,mutta kumpaankin ryhmään mahtui myös ensikertalaisia.
Minä itkin kuin seula päiväryhmässä. smitten
En omissa viestissäni,jonka toi äitini,vaan toisten.
Eniten rakkaan ystäväni joka sai viestin kaksi vuotta sitten poistuneelta pojaltaan.
Hän oli niin tunnistettavissa siitä ja viesti oli niin kaunis.
Miten hän muita lohdutti ja hänet aurinkona kuvattiinkin.
Sellainen aurinko hän oli täällä ajassa ollessaan. angel smitten

Myös näitten ensikertalaisten,varsinkin vanhimman siskoni viesti kosketti.
Oli niin ihanaa huomata,miten usko siihen,ettei elämä lopu tämän maanpäällisen vaelluksen jälkeen toi toivoa ja uutta näkemystä kuolemaan.
Suosittelen kyllä kaikille näitä pienryhmien keräämisiä,joissa jokainen saa vuorollaan viestin.
Tällä kertaa jopa nauhoitukset toimivat ja niin olen voinut pitkin viikkoa kuunnella ohjeita,joita tielleni ja työhöni sain.
Oli etuoikeus päästä molempiin ryhmiin,kun pidin ne kotonani. Cheesy
Seuraava kerta lyötiin jo kalentereihin. smitten

Onko muilla kokemuksia näistä?Olisi mukava lukea niistä ja miten koitte viestit. angel
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.11.2007 03:28:05 »

En tiedä miksi, mutta suhtaudun vähän varauksella noihin istuntoihin.

En menisi itse. Mietin miksi. Pelkäänkö? Epäilenkö?

En varmaankaan epäile. En varmaan pelkääkään, koska on olemassa niin paljon tuntematonta mutta jollakin tapaa itsestäänselvää.

Ehkä en vain tarvitse.

Mutta joillekin, kuten Chandra on tuolla ilmaissut, sillä on suuri merkitys. Miksikähän?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #2 : 26.11.2007 13:27:10 »


           angel smitten
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 26.11.2007 15:01:54 »

Minä olen varmaan katsonut liikaa Manaajaa joskus, koska pelkään sillä vanhanaikaisella tavalla meedioistuntoja; silleen että sieltä tulisi kanavaa pitkin joku paha henki ja asettuisi asumaan tai alkaisi tapahtua ikäviä asioita - miten sellaisen kanssa eläisi loppuelämänsä, helvettiäkö peläten? Itsesyytöksissä?
Toisaalta haluaisin mennä, mutten tiedä tarvitsenko minäkään mitään live-viestiä, ehkä en ole menettänyt vielä ketään tarpeeksi läheistä jotta kaipaisin yhteyttä tuonpuoleiseen.
kanavointeja henkioppailta kyllä on mukava saada, tosin en tiedä uskonko niihin....onko kanavat aitoja.  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #4 : 26.11.2007 16:44:26 »

En näe mitään syytä mennä niihin jos pelkää ja jos juttu ei tunnu omalta.
En itsekkään enää mene pelkästään siksi,että joku läheinen tuo viestin,vaan tuon sanoman vuoksi.
Ja tietysti tunnelman,jossa ei kukaan koskaan ole mitään pahaa kokenut. angel
Käytän aina samaa henkilöä,joka tätä työtä on jo kauan tehnyt.
Joskus käyn myös yleisissä istunnoissa,jos sattuu lähipaikkakunnalle osumaan.
Ovat vaan tunnelmaltaan erilaisia.Tuntuu että meedion yhteys ei synny yhtä helposti suuressa väkijoukossa,jossa monin eri tavoin ajattelevia ihmisiä.
Asia on minulle sama,kuin muille esim.astrologian tutkiminen,johon minulla ei taas riitä kärsivällisyyttä,jota kunnioitan kyllä ja uskonkin siihen.
Jokaiselle on kuitenkin oma alueensa onneksi! angel smitten
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #5 : 26.11.2007 16:50:29 »

En tarkoittanut ollenkaan kritisoida, jos siltä kuuosti. Smiley
Saattaisn minäkin tutun ihmisen kanssa tutussa ympäristössä uskaltautua meedioistuntoon. Ehkä..
Aivan totta että kaikille on omat juttunsa, kaikkien ei täydy kokea samoja asioita omikseen. Ihanaa että ollaan erilaisia!!!! smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 26.11.2007 17:57:34 »

Miten saatte Sandra naita viesteja-joku puhuu vai ajatuksina=joku kanavoi?
Olen monta kertaa halunnut kayda tallaisessa tilaisuudessa-mutta se on jaanyt-hyvin mielenkiintoista.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7 : 26.11.2007 20:02:46 »

Itse haluaisin todellakin päästä mukaan tuollaiseen istuntoon!Se olisi erittäin mielenkiintoista ja joskus haluan kyllä sen kokea. angel Vaikka en sinänsä tiedäkään millaisia ne istunnot on,kun en ole ikinä ollut... mutta siks juuri haluaisinkin!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #8 : 26.11.2007 20:23:40 »

 2funny

En sitä mitenkään kritiikkinä ottanut Aamunkoitto!
Kunhan vaan vertasin tuohon astrologiaan,joka toisaalta kiehtoo,mutta johon minulla ei tosiaankaan ole pitkäjännittyneisyyttä.
Kuten olen useasti kirjoittanutkin,olen enemmän etsijä ja kokija tyyppiä.
Toki harkitsen minne menen ja alkuun tuo meediolla käynti tosiaan lähti 80-luvulla,kunolin menettänyt isäni.
Usean istunnoin kuitenkin koin,ennenkuin isäni minulle viestiä toi.

Ensimmäinen oli niin kaukainen ja vieras hahmo,että piti äidiltä kysyä ja äiti sen kyllä suvusta sitten tunnistikin.
Olenkin huomioinut,että monelle ensikertalaiselle tulee vieraampi viestin tuoja.

Mitenkä viestit tulevat,,
Aloitus tapahtuu aina rukouksella ja meediona toimiva henkilö "vaipuu" sen jälkeen toiseen tilaan.Omilla kokemuksillani uskon,että hän menee toiseen ulottuvuuteen.
Keskittyy ja ottaa vastaan ensimmäisen viestin tuojan.
Hän kertoo onko kyseessä sukulainen ja kummalta puolen sukua.
Kuvailee tulijaa kunnes vastaanottaja tunnistaa ja alkaa kertoa mitä viesti sisältää.
Ovat hyvin kauniita ja koskettavia ja tulijoilla on mukanaan jokin mahd.esine tmv,jonka kautta tulee sitten symbolinen sanoma.
Viestit sisältävät myös paljon tietoa,miten edetä henkisellä tiellä,ja menneisyydestäkin.
Nämä etenemiset kerrotaan yleensä henkilöille,jotka ovat muutenkin henkisellä polulla "työssä".
Muuten kertovat rakkaudesta ja siteestä joka ei ole poikki,vaikka emme voi enää heitä niin konkreettisesti nähdä.
Kuulla ja aistia kyllä,jos haluamme. angel

Aihe on niin laaja,että tässä sitä ainakin yhdeltä istumalta on vaikea kuvata.
Kannattaa ensin kokeilla noita yleisiä istuntoja,joissa näkee kuinka homma toimii ja saattaapi niissäkin jo viestin saada.
Lopussa hiljennytään ja meedio palaa taas tähän hetkeen.
Sen jälkeen kiitos ja loppurukous.
Tässä pähkinänkuoressa. angel smitten
« Viimeksi muokattu: 26.11.2007 20:26:58 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #9 : 26.11.2007 20:56:56 »

Kävin keväällä tapaamassa meediota! Hän on ystäväni tuttu ja tapaaminen järjestyi hänen kauttaan. Tapasimme kahden kesken, ei siis ollut isompi sessio. Se oli minusta ensikertalaiselle hyvä juttu, koska kyynelkanavat oli isoooosti auki.
Tilanne oli hyvin intiimi vaikka tuntui, että läsnä oli paljon porukkaa 'tuolta puolen' jo ennen oman viestini tuloa. Meedio muuten meni jännän näköiseksi vaipuessaan vastaanotto-tilaansa. Oli pakko pidellä silmiä kiinni, että pystyin kunnolla keskittymään ja aistimaan erikoista tunnelmaa.

Kesti jonkin aikaa, ennen kuin sain viestini joltain vanhalta naiselta, en ole ihan varma kuka hän oli. Joku sukulainen kaukaa kuulemma.
Hän oli hieman ärsyyntynyt minuun ja heilutteli ensin saksia haluten kuulemma leikata hiukseni  Shocked
Sitten rauhoittui ja sain viestini, joka ei kyllä ihan vielä ole auennut. Mutta eipä mitään kiirettä, kyllä se aikanaan selviää. Tilanne oli hyvin vaikuttava eikä yhtään pelottava, vaikka nainen ensin vähän rähjäsi. Mutta minäpäs pidänkin sapekkaista, voimakkaista naisihmisistä, elävinä ja kuolleina..  Wink 
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #10 : 26.11.2007 21:29:46 »

Mulla kyllä on aina kans kiinnostanut nämä meedio istunnot.. mistähän niistä yleisistä saa tietoa, millon niitä on ja missä..? Vai onkohan tämä pohjoissuomi ihan vieras tuollaisille  Undecided
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #11 : 26.11.2007 21:37:20 »

Ota delir selvää,millä piakkakunnalla on lähin Henkisen kehityksen yhdistys.
He saattavat järjestää silloin tällöin.
Ja jos soitat ja kyselet,niin kysynnän mukaan varmaan järjestyykin. Smiley smitten
tallennettu

delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #12 : 26.11.2007 21:39:52 »

Hienoa, kiitos!! pitää ottaa selvää smitten
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #13 : 26.11.2007 21:45:33 »

Kiitos Chandra!

Hienosti ja koskettavasti kuvailit tuon istunnon kulun.
Valtava mielenkiinto heräsi.

t: veli smitten
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #14 : 27.11.2007 00:44:37 »


Eikun sitten vain menet veliseni! smitten

         t:sisko smitten
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: