Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ongelmiin - kysy riimuilta  (Luettu 152295 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #225 : 15.01.2008 22:39:13 »

Hei Sininen Kettu,

olen lukenut tulkintojasi ja kiinnostukseni heräsi.  Voitko katsoa myös minulle? Olen umpikujassa, työn, asumisen ja elämän suhteen. Haluaisin kiinnostavan työn, ostajan asunnolleni, muuttaa muualle ja aloittaa ihan uuden elämän, ehkä jopa parisuhteenkin. Mitä riimut minulle näyttävät?

Hei Cleopatra ... coolsmiley vai että haluaisit panna kaiken uusiksi ... muutoksia onkin odotettavissa riimujen mukaan vuoden sisällä, mutta mihin suuntaan etenet, siitä sinun olisi tehtävä harkittuja päätöksiä. Nostin sinulle riimuja...Kano (soihtu, intohimo), Jera (sadonkorjuu, vuosi) ja Eihwaz (marjakuusi, puolustus).

Kano on positiivinen riimu ... se kertoo tulen ja intohimon voimasta ... palo on valmiina sydämessä ... se odottaa tilaisuutta, johon tarttua ... ... Kano merkitsee kasvavaa tietoisuutta ja epätietoisuuden hälvenemistä. ... pimeät ajat ovat jäämässä taakse... sinulle on kasvanut rohkeutta tarttua asioihin, jotka ovat olleet vastenmielisiäkin, jopa pelottaviakin.... nyt asiat näyttävät selviteltävissä olevilta. Kano merkitsee uutta alkua ja jopa uutta ihmistä elämässä. Tämä uusi ihmissuhde on luonteeltaan varsin intohimoinen ja seksuaalisuuuden värittämä suhde.  smitten

Jera on myös positiivinen riimu ... jera kuvaa sadonkorjuuta ja ajanjaksoa, vuotta... jos olet tehnyt oikeita asioita, sadonkorjuun aika on tulossa, mutta asiat eivät ole ihan vielä valmiita ... positiivisia muutoksia on odotettavissa vuoden sisällä. Nyt tarvitaan kärsivällisyyttä.  smitten

Eihwaz vahvistaa edellisen riimun kärsivällisyystarpeita ... riimu kuvastaa marjakuusta, taipuu vaan ei katkea. Sen viesti on, että etene harkitusti ja sitkeydellä. Eihwaz kehottaa sinua miettimään ja harkitsemaan, mitä oikeasti haluat elämältäsi, ja tekemään työtä löytämiesi tavoitteiden eteen ... Tee tilit selviksi itsesi kanssa. Avarra näköalojasi ja opettele suvaitsevaisuutta sekä itseä että muita kohtaan. Vuoden aikan saatat joutua dramaattisiinkin tilanteisiin mukaan, mutta sinua suojellaan, koska sinun on tarkoitus oppia näistä kokemuksistasi. angel

Harkiten hyvää tulee
Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #226 : 15.01.2008 22:56:22 »

Nyt on matka nousemassa ... Mitenköhän se sujuu?
Tuleeko mitään vipinää matkan aikana?
Ja mutenkin..katsoisitkos tälle vuodelle miten vuosi kulkee?

Hei Rinna, nostin sinulle riimuja ajatellen noin yleisesti ottaen... sinulle nousi ensin Teiwaz (soturin taistelu), sitten nousi Algiz (suojelus) ja viimeiseksi Gebo (tasarvoinen suhde). Teiwaz kertoo, että sisimmässäsi käy tahtojen taistelu. . Huh .. Samaisesta tahtojen taistelusta kertoo Algiz. Algiz kertoo, että tahtojen tuoksinnassa on jokin uusi asia alkanut kasvaa sisälläsi, mutta se on vielä kovin pieni ja suojaton. Se tarvitsee suojaa kehittyäkseen ja vahvistuakseen. Paras suoja syntyy hyvästä käytöksestä ja moitteettomista teoista. smitten Gebo kertoo elävästä ja tasaveroisesta ihmissuhteesta. Sinulla on mahdollisuus solmia suhde, jossa kumpikin on oma itsensä ja kummallakin omat teot.  Gebo merkitsee hyvää onnea erityisesti ihmissuhteissa, ystävyyttä, kumppanuutta ja jopa avioliittoa. Suhteessa pitää kuitenkin olla kummallekin tilaa. Gebo on myös lahjan riimu ja lahjan saajan on annettava vastalahja, sillä vapaasti annettu voima virtaa aina yhtä vapaasti takaisin.  smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Kk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #227 : 15.01.2008 23:06:08 »

Moi,
Haluaisin tietää suhteestani vanhempaan neitsytmieheen, lähinnä soittelemme. Koska hän asuu kaukana. Haluaisin tietää, onko tässä toivoa syventymisestä oikeaan suhteeseen. Hän on ollut kauan yksin, viimeisin suhde oli vaikea. Onko kysymys vain seksistä, häneltä on vaikea saada suoria vastauksia:) Viimeksi hän kutsui minut jopa kylään, josta olen yllättynyt. Varmasti menenkin...
Hei, Sininen Kettu tämä oli tarkoitettu sinulle vai jäinkö vahingossa väliin

ystävällisesti
tallennettu
Enkelsiipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #228 : 15.01.2008 23:58:26 »

Hei Sininen Kettu!

Riimut vaikuttavat hyvin mielenkiintoisilta, aikaisemmin en niihin ole perehtynyt. Voisitko kurkata  coolsmiley mitä ne minulle mahdollisesti kertovat... Kaipaisin opastusta tilanteeseeni, olen parisuhteessa, joka on hyvin kiinteä, mutta myös ahdistava... Sydämeni ei ole enää täysillä mukana.  Embarrassed  Olen saanut tutustua erääseen uskomattomaan ihmiseen, hän on ollut salaa sydämessäni jo itseasiassa vuosia, mutta pelkään että tiemme ei tässä elämässä enää kohtaa. Olen myös pohtinut, onko olemassa vielä kolmaskin "ovi" josta minun olisi mahdollisuus löytää rauha sielunkumppanin kaipuulleni.....   Saisinko riimuilta ohjausta...... Olen kiitollinen!  smitten
tallennettu
Cleopatra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #229 : 16.01.2008 18:17:56 »

Kiitos Sininen Kettu!

Teet kyllä uskomattomia tulkintoja, eivät taida ihan riimut pelkästään olla mukana.  Smiley  Minulla on myös riimut, mutta en osaa tulkita niitä kuin kirjasta lukemalla. Sain eilen itselleni sellaiset kuin Inguz, Gebo ja Hagalaz. Olisin kuvitellut, että olisit saanut samat  Huh Mistä tämä johtuu?
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #230 : 16.01.2008 19:32:28 »

Hei Sininen Kettu!

Kokeillaan uudestaan, eilen netti hieman temppuili. Sitä tässä vaan että maanantaina kävin lääkärissä. Laitettiin hakemus yhden aikakauden päättymiselle. Sen jälkeen ei enää olisi lapsille sijaa. Osaisiko riimut neuvoa miten edetä asian suhteen? Kiitoksia vastauksesta  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #231 : 16.01.2008 22:26:21 »

Moi,
Haluaisin tietää suhteestani vanhempaan neitsytmieheen, lähinnä soittelemme. Koska hän asuu kaukana. Haluaisin tietää, onko tässä toivoa syventymisestä oikeaan suhteeseen. Hän on ollut kauan yksin, viimeisin suhde oli vaikea. Onko kysymys vain seksistä, häneltä on vaikea saada suoria vastauksia:) Viimeksi hän kutsui minut jopa kylään, josta olen yllättynyt. Varmasti menenkin...
Hei, Sininen Kettu tämä oli tarkoitettu sinulle vai jäinkö vahingossa väliin

ystävällisesti

Hei Geiro Huh pahoittelen kovasti, että olet tosiaankin jäänyt vahingossa väliin ... yleensä yritän vastailla piakkoin kysymyksiin. Sorry.  Huh Nostin sinulle riimuja ... sinulle nousi Kano (tuli, intohimo), Wyrd eli tyhjä ja Teiwaz nurin.

Kano kertoo tosiaankin siitä seksistä ja intohimosta.  smitten Kano merkitsee myös uuden elämän kevättä. Uudet mahdollisuudet ovat edessä. Tulen voima, intohimon palo on valmiina sydämessä odottamassa tilaisuutta, johon se voisi tarttua ja sytyttää uuteen elämään ja innostuneisuuteen. Intohimo on sulattanut jään sydämestä. Asiat, jotka aiemmin näyttivät vaikeilta ja pelottavilta, tuntuvat selvitettävissä olevilta ja mahdollisilta.  Kano kertoo myös soihdun kantajasta, ihmisestä, jolla on selkeä käsitys siitä, mitä elämältä haluaa. Tällaista sohdunkantajaa lähdetään seuraamaan, häntä ihaillaan, arvostetaan ja kunnioitetaan, mutta häntä myös pelätään. JOka tapauksessa uusiin tilaisuuksiin kannattaa panostaa ja sinun tapauksessakin tämä ihmissuhde on syytä katsoa. smitten

Tyhjä riimu kertoo siitä, että asian lopputuloksesta ei vielä ole tietoa. Siinä voi käydä niin tai näin.... asia on ikäänkuin liian tuore arvioitavaksi ... on olemassa tekijöitä, joiden vaikutuksia toisiinsa ei riimut vielä osaa kertoa. Huh

Kolmas riimu on Teiwaz nurin. Sen keskeinen viesti on, että teitpä mitä tahansa hänen suhteen, älä kuitenkaan ryhdy mihinkään sellaiseen, jossa uhraat itsesi, sillä se ei tuota toivottua tulosta. Löytämäsi soihdun valo elämässäsi, mielesi ja päämääräsi selkeys ovat liian arvokkaita uhrattavaksi. Riski liittyy siis siihen, että erkanet omasta itsestäsi eli siitä, mikä on sinua ja minkä eteen olet tehnyt paljon työtä.  angel

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #232 : 16.01.2008 22:59:56 »

Hei Sininen Kettu!

Riimut vaikuttavat hyvin mielenkiintoisilta, aikaisemmin en niihin ole perehtynyt. Voisitko kurkata  coolsmiley mitä ne minulle mahdollisesti kertovat... Kaipaisin opastusta tilanteeseeni, olen parisuhteessa, joka on hyvin kiinteä, mutta myös ahdistava... Sydämeni ei ole enää täysillä mukana.  Embarrassed  Olen saanut tutustua erääseen uskomattomaan ihmiseen, hän on ollut salaa sydämessäni jo itseasiassa vuosia, mutta pelkään että tiemme ei tässä elämässä enää kohtaa. Olen myös pohtinut, onko olemassa vielä kolmaskin "ovi" josta minun olisi mahdollisuus löytää rauha sielunkumppanin kaipuulleni.....   Saisinko riimuilta ohjausta...... Olen kiitollinen!  smitten


Hei Enkelsiipi  angel Nostin sinulle riimuja... ensimmäiseen suhdekysymykseesi liittyen sait Gebon (tasaveroinen suhde), Hagalazin (talvi keskellä kesää) ja Eihwazin (puolustus, sitkeys).

Gebo on positiivinen riimu ja merkitsee mahdollisuutta tasaveroiseen suhteeseen. Tasaveroisessa suhteessa kummallakin on mahdollisuus olla oma itsensä ja pitää omat tekonsa. Tällaisessa ihmissuhteessa kaksi ihmistä katsoo toisiansa suoraan, ei siis ylhäältä tai alhaalta. Tällaisessa ihmissuhteessa molempien on arvostettava itseänsä ja kunnioitettava kumppaniaan. Gebo on myös lahjan riimu. ... jotta saisit, sun on myös luovuttava jostakin eli Gebo-lahja yhdistää antajan ja saajan. Tällaisessa suhteessa päästään eteenpäin vain, jos se sisältää vastavuoroista antamista ja saamista.  Gebon tärkeä viesti on teille se, että vain vapaasti annettu voima virtaa aina yhtä vapaasti takaisin. Tällaisessa suhteessa on muistettava jättää tilaa itselle ja toiselle. Kestävä ja aito kumppanuus syntyy vähitellen, pala palalta. Kannattaa olla kärsivällinen. Rakkaussuhteena se voi kestää vain, jos molemmat osapuolet ovat valmiita hyväksymään toisensa sellaisina kuin ovat. Jos suhteenne päättyy rakkaussuhteena, sillä voi silti olla hyvät mahdollisuudet jatkua ystävyytenä. Hyvä ystävä on kultaakin kalliimpi.  smitten

Hagalaz on mullistusten ja luonnonvoimien riimu. Se ilmaantuu silloin, kun mielikuvat ja tahto ovat pidempään olleet erkaantuneina eri suuntiin. Ihminen on ikäänkuin erkaantunut omasta tosiolevaisuudestaan. Hagalaz on herättäjä, jonka tarkoituksena on rikkoa meissä jokin valheellinen kuva. Hagalaz toimii puolestapuhujana sille, joka meissä on alkanut kasvaa ... pieni sisäinen kasvava tietoisuus omasta tosiolevaisuudesta. Myös sinun sisäinen äänesi lienee muistuttanut olemassaolostaan. angel

Viimeisenä nousi siis Eihwaz eli marjakuusi. SE kertoo siitä, että olet tullut rajalle, jossa sinun on tarkistettava kulkusuuntasi, mitä sinä oikeastaan todella haluat elämältäsi ja kumppanuuksiltasi. Tee tilit selviksi itsesi kanssa. Eihwaz kehottaa sinua harkintaan ja joustavuuteen sekä sitkeyteen.... taipuu vaan ei katkea. Saatat joutua dramaattisiinkin tapahtumiin mieltäsi selvitellessä, mutta sinua suojellaan, koska tehtäväsi on oppia näistä kokemuksista.  smitten

Sininen Kettu coolsmiley


tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #233 : 16.01.2008 23:19:19 »

Kiitos Sininen Kettu!

Teet kyllä uskomattomia tulkintoja, eivät taida ihan riimut pelkästään olla mukana.  Smiley  Minulla on myös riimut, mutta en osaa tulkita niitä kuin kirjasta lukemalla. Sain eilen itselleni sellaiset kuin Inguz, Gebo ja Hagalaz. Olisin kuvitellut, että olisit saanut samat  Huh Mistä tämä johtuu?

Hei Cleopatra...  coolsmiley Vaikea sanoa ...  enkä enää edes muista omia alkuaikojani .. miten se meni.... mutta sen tiedän, että riimut, kuten ilmeisesti kaikki muutkin välineet ovat aina hyvin henkilökohtaisia. Olen tehnyt aikanaan omat riimuni itse. Omani ovat varsin kuluneet tällä hetkellä ja niinpä jouluna kävin ostamassa itselleni myös uuden paketin. Onneton juttu. Turha ostos. Se paketti ei puhu minulle. Ne ovat jonkun muun tekemät ja niissä on hänen energiavirrat. Ne ovat kyllä paljon hienommat kuin minun riimuni, mutta minun riimuni ovat tasapainossa minun energioiden kanssa. Niinpä suosittelen,että teet ihan itse itsellesi riimut. Hypistelet niitä aina silloin tällöin ja kokeilet.

Itse käytän useampaa riimulaattapakkaa samaan aikaan. Näin saan näkyville tuplaukset ja mahdollisesti usean samanaikaisen riimun nousemisen. Neuvoni sinulle on, että nostele riimujasi aina silloin tällöin pieniä asioita ajatellen ja hae tulkintaa. Vähitellen löydät yhteyden riimujen voimaan.

Tulkinnoissa kirjoista katsominen on ihan ok. Kunhan aikasi levailet sivuja, alat saada muistituntumaa ja myös intuitiota siihen mukaan. Ja ole kärsivällinen. SE palkitaan. Jos sinusta tuntuu, etteivät ne sillä kertaa kommunikoi kanssasi, on turha jatkaa. Yritä myöhemmin uudelleen. Käy vaikka lenkillä tai jotain, mikä saa liikettä sisälläsi aikaiseksi. Esimerkiksi aurat, jos tunnistat niitä, vahvistuvat suunnattomasti kuntolenkin tai jonkin liikuntajutun jälkeen...aineenvaihdunta kiihtyy ja energiavirta samalla. Usko pois? Smiley

Oma intuitioni on alkanut tosi varhain, noin 10 vuotiaana... ei kuitenkaan riimuilla. Näin paljon unia ja unien kautta löysin maailman, josta kaikki kumpuaa. Sitten sain ekan korttipakan, tiedäthän Turun linnan kortit. Ne kommunikoivat heti kanssani huikeasti. Sittemmin myös dominot toimivat yhtä avuliaasti, samoin I ching -kolikot. Itseasiassa nykyään minulle ei ole väliä sillä, mikä on välineenä... intuitiivinen kyky on kasvanut ikääntymisen myötä. Mutta tämä on kyllä meidän suvuissa sekä isän että äidin puolella kulkevaa, niin että eihän se kaikki tietenkään ole oppimisen tulosta. smitten

Niin että ei muuta kuin yritystä ja sinnikkyyttä
Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #234 : 16.01.2008 23:33:06 »

Hei Sininen Kettu!

Kokeillaan uudestaan, eilen netti hieman temppuili. Sitä tässä vaan että maanantaina kävin lääkärissä. Laitettiin hakemus yhden aikakauden päättymiselle. Sen jälkeen ei enää olisi lapsille sijaa. Osaisiko riimut neuvoa miten edetä asian suhteen? Kiitoksia vastauksesta  smitten

Hei Satu ...  coolsmiley Sinulle nousi Sowilo (elämänvoima), Jera (sadonkorjuu, vuosi) ja Gebo (tasaveroinen liitto).

Sowilo on erittäin vahva riimu, joka merkitsee voiman lisääntymistä sekä henkisessä että fyysisessä mielessä. Vaikka edessä on haastellinen kausi, se kuitenkin merkitsee sitä, että näkemyksesi selkiytyy... hyvä voittaa pahan, aurinko alkaa taas paistaa elämääsi. Sinua ehkä ärsyttää, kun asiat eivät ole sinun kontrollissasi, mutta tee se minkä voit ja jätä loput luojan huomaan. Elikkäs olet tämän ratkaisun myötä löytämässä jälleen elämänvoimasi.  smitten

Jera kertoo, että ehkä vielä harkitsette asiaa, mutta päätös ja myös myönteinen kehitys asian suhteen tapahtuu vuoden sisällä.  smitten

Gebo kertoo edelleenkin siitä sinun erinomaisen hyvästä suhteestasi. Sinulla on asiat hyvin, kunhan muistatte arvostaa itseänne ja toisianne ja antaa tilaa kummallekin tässä suhteessa. Hän on sielunkumppanisi. angel

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #235 : 16.01.2008 23:49:47 »

Jos riimut kertois mulle mielipiteensä..

Pyöritän päässäni edelleen samaa juttua mitä koko viime syksyn mutta en löydä ratkaisua. Mitä tehdä? Kyse yhdestä ihmisestä josta on nyt tullut varsinainen riesa mun mielelleni  Lips Sealed

Hei Elwyn ...  Huh erikoinen juttu  coolsmiley Sinulle nousi Jera ... se merkitsee, että aika ei ole kypsä edetä asiassa. Riimu neuvoo sinua odottamaan. Anna ajan tehdä työtä rauhassa. Sisälläsi on siemen, mutta sille ei ole vielä käyttöä.  Smiley

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #236 : 16.01.2008 23:56:00 »

Samat sanat muuten antavat omat enkelikortitkin .. kärsivällisyyttä kärsivällisyyttä. Siemenet itämässä..

Perhana  Tongue

Kiitos avusta  smitten

Älä huoli ... sellaista se joskus on ... on kuin palaisi kärsivällisyyden "helvetissä". Mutta hyvä tulee hitaasti.

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #237 : 19.01.2008 00:13:10 »



 smitten Sininen Kettu

Tässäkun tyhjensin muuttolatikoita NIIN ( mulla on omat riimut , vaan enpä itselleni ole pitkään aikaan riimutellut  Wink ) lattialle oli huomaamattani pudonnut INGUS~Hedelmällisyys riimu-oikeinpäin se oli minuun nähden kun sen nostin ylös. Hetken kuluttua käsiini tuli LAGUZ ~virtaaminen riimu - myös oikeinpäin  ....

Jotain " hauskaa " - mätsigiä täällä on ilmassa, kun eilen yhtäkkiä myöskin löysin kristallin ( pisaran muotoinen ) lattialta - oikeammin kävi näin että parvekkeen ovi oli auennut ja sen edessä oli tämä kristalli ( no omani se on vaan en mitenkään saanut päähäni että miten se siihen paikkaan oli joutunut) ... hyvältä tämä kaikki huomiointi ja viestien jättäminen minusta tuntuu, ja noh ihka luonnolliseltakin - ilmeisestikin Taivaalliset ystäväni käyvät jättämässä tupaantuliaislahjoja  angel  Kiss  smitten

Että mitä tuumaat noista riimuista - ynnä koko tästä tarinasta. Kyseleepi Arkiviisuinen  smitten
[/quote]
smitten Täysikuu;

Tässäkun tyhjensin muuttolatikoita NIIN ( mulla on omat riimut , vaan enpä itselleni ole pitkään aikaan riimutellut  Wink ) lattialle oli huomaamattani pudonnut INGUS~Hedelmällisyys riimu-oikeinpäin se oli minuun nähden kun sen nostin ylös. Hetken kuluttua käsiini tuli LAGUZ ~virtaaminen riimu - myös oikeinpäin  ....

Jotain " hauskaa " - mätsigiä täällä on ilmassa, kun eilen yhtäkkiä myöskin löysin kristallin ( pisaran muotoinen ) lattialta - oikeammin kävi näin että parvekkeen ovi oli auennut ja sen edessä oli tämä kristalli ( no omani se on vaan en mitenkään saanut päähäni että miten se siihen paikkaan oli joutunut) ... hyvältä tämä kaikki huomiointi ja viestien jättäminen minusta tuntuu, ja noh ihka luonnolliseltakin - ilmeisestikin Taivaalliset ystäväni käyvät jättämässä tupaantuliaislahjoja  angel  Kiss  smitten

Että mitä tuumaat noista riimuista - ynnä koko tästä tarinasta. Kyseleepi Arkiviisuinen  smitten
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #238 : 19.01.2008 12:02:59 »



 smitten Sininen Kettu

Tässäkun tyhjensin muuttolatikoita NIIN ( mulla on omat riimut , vaan enpä itselleni ole pitkään aikaan riimutellut  Wink ) lattialle oli huomaamattani pudonnut INGUS~Hedelmällisyys riimu-oikeinpäin se oli minuun nähden kun sen nostin ylös. Hetken kuluttua käsiini tuli LAGUZ ~virtaaminen riimu - myös oikeinpäin  ....

Jotain " hauskaa " - mätsigiä täällä on ilmassa, kun eilen yhtäkkiä myöskin löysin kristallin ( pisaran muotoinen ) lattialta - oikeammin kävi näin että parvekkeen ovi oli auennut ja sen edessä oli tämä kristalli ( no omani se on vaan en mitenkään saanut päähäni että miten se siihen paikkaan oli joutunut) ... hyvältä tämä kaikki huomiointi ja viestien jättäminen minusta tuntuu, ja noh ihka luonnolliseltakin - ilmeisestikin Taivaalliset ystäväni käyvät jättämässä tupaantuliaislahjoja  angel  Kiss  smitten

Että mitä tuumaat noista riimuista - ynnä koko tästä tarinasta. Kyseleepi Arkiviisuinen  smitten

Hei Arkiviisu  Smiley ... varsin kiinnostavaa ja varmaan sinun kannaltasi erityisen innostavaa.  Smiley .... mitä näistä ajattelen, ilmeisesti tarkoitat siis että pidänkö näitä sinun havaitsemiasi tai yleensä tämänlaatuisia tapahtumia merkkeinä ja viesteinä ...  Huh arvelen, että joskus tällaisilla asioilla on viestinnällinen merkitys ... toisinaan pitää olla tarkkana, ettei ala turhaan kuvitella asioita  Huh ...

Nämä ovat tietenkin speukalatiivisia asioita, mutta mielestäni tulkinnan kannalta kaksi ratkaisevaa asiaa lienevät 1) että oletko toivonut, odottanut, pyytänyt ohjausta ... niille jotka pyytävät yleensä annetaan, kunhan ymmärtää havaita ja 2) yleensä ottaen henkilön aistimellis-tajunnallinen olemus tai tila (olipa erikoinen ilmaus idiot2) ... eri elämäntilanteissa ihmiset ovat vastaanottavaisempia ja lähettävämpiä siis kommunikatiivisempia tuossa henkisessä taajuudessa kuin toisinaan ... joskus olen kyllä tavannut ihmisiä, erityisesti joitakin lapsia ja lapsenmielisiä, joilla vaikuttaa olevan jatkuva yhteys ... ikäänkuin heillä olisi sisäänrakennettuna ominaisuutena tuo pysyvä lapsenusko tai jotain sinnepäin, jotka ovat jatkuvassa kommunikointiyhteydessä sen kummemmin edes tajuamatta tällaisen yhteyden olemassaoloa ...toisinaan rankat kokemukset herkistävät ihmisten kykyä toimia myös tuolla henkisellä taajuudella kommunikatiivisemmin angel eli siis että oletko jostain rankoista kokemuksista tai elämäntilanteestasi johtuen erityisen herkälle taajuudelle virittäytynyt juuri nyt ... tai että oletko noin yleisesti ottaenkin herkempitaajuinen, "seitsemännen aistin" tai "kolmannen silmän" omaava. ...  Näihin osannet vastata itse.  smitten

JOs nyt otetaan nämä riimut viesteinä ... ne ovat selvästi femiinistä viestintää ... Inguz kertoo uusista aluista jotka ovat tulossa ... kyse voi tietenkin olla konkreettisesti myös raskaudesta tai hedelmällisyydestäkin .... maaperä ja olosuhteet ovat suotuisat ja otolliset kaiken uuden alulle laittamiselle ... nyt tarvitaan vanhan loppuunsaattamista ja rauhoittumista ... lepo hetki ennen uutta elämänvaihetta. angel Nyt kun olet kerran muuttanut ... riimu olisi varsin sopiva ja lupaava. Riimu voimat ovat suotuisia tälle asunnolle ja alkaneelle elämällesi.  ... Laguz voisi selvästi puhua sen puolesta, että nyt on oikea aika kuunnella sisäistä ääntäsi, vaistojasi ... laguz on myös vahva femiininen riimu ja liittyy femiiniseen ohjaukseen ... se edustaa sitä puolta meissä, joka korostaa vaistojen ja intuition ohjausta ja ettei nyt ole aika järjelliseen analysointiin.  angel

Tuohon kristalliin en osaa sanoa mitään  Undecided ... se ei ole minun tuntemaani aluetta ...  smiley6600 Nostin noiden tapahtumiesi lisäksi sinulle yhden dominon, 5:3, tämä on hyvin miellyttävä laatta ... se kuvaa tasapainosta elämää. Sekä kotona että työssä on rauhallinen ilmapiiri ... kumppanisi ovat valmiita yhteistyöhön ja viemään ideoitasi ja suunnitelmia eteenpäin. Myös joitakin hyviä uutisia on tiedossa ... myös taloudellinen turvallisuus liittyy tähän dominoon.  smitten

Sininen Kettu coolsmiley

 
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Cleopatra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #239 : 19.01.2008 19:34:18 »

Hei Sininen Kettu,

kiitos neuvoista. Toisinaan saan paljonkin apua riimuilta, syvää viisautta. Näen myös paljon unia ja aavistan asioita. Olen vuoden verran käynyt läpi paikallaan polkemista ja aina riimut pyytävät olemaan kärsivällisiä. Nyt alkaa riittämään, kaikki sopukat on tutkittu ja itsetutkiskelua on jo harjoitettu riittämiin. Olisi hiljalleen elämän aika!

tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: