Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ongelmiin - kysy riimuilta  (Luettu 151353 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #210 : 11.01.2008 18:19:20 »

hmm minä olen joskus liian monimutkainen luonne. Mies sitä joskus tuumaa ettei sinusta ota elmerikään selvää Wink ajattelen liian monimutkaisesti....

niin tarkoitan niitä sairaslomahakemuksia, jatkoa yritän saada vielä. Ja paperit on vetämässä Kuopion suuntaan. Saas nähdä kuuluuko sieltä mitään ennen kuukauden loppua. Oma lääkäri laittoi sinne vii elä ne paperit tuosta selästä vaikka itse olen jo antanut periksi sen asian suhteen.  buck2

No se mikä ei tapa vahvistaa... knuppel2

Okei Satu...  coolsmiley tämä selvensi asiaa....niinhän se joskus on, että on vaikea ottaa selvää ja varsinkin lähimmäisten kanssa on niin, että sitä alkaa jättää sanomisiakin pois, kun sitä tunnetaan toistensa ajatuksetkin. ... Nostin sinulle tuosta viimeisestä dominon, 6:2 ... laattana se kertoo hyvästä onnesta tai nykyisten vaikeiden olojen selvästä paranemisesta. Tärkein asia on rehellisyys. Se tuo tunnustusta aikaisemmasta ponnistelusta tai kovasta työstä.  smitten

Niin että eiköhän ne asiat siitä lutviudu...
Sininen Kettu coolsmiley


tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #211 : 11.01.2008 18:22:36 »


...työasiasta...lähinnä menenkö sinne vai jäänkö tänne... Shocked 

...riimut antoivat eli sinun on vielä syytä jäädä ...  vielä joksin aikaa.

...malta vielä hetki nykyisessä paikassasi, siinä riimun neuvo
Sininen Kettu coolsmiley

Se on sitten aikas jännä juttu...nuo vastaukset meinaan... Undecided Tänä aamuna juuri tuli itselleni sellainen tunne...ettei ihan vielä pois täältä + kevyt helpottunut olo Cheesy. Kyl maar se on tarkootettu et saan vastauksia orotella...saan sitten ihan vielä vakuuttelut päälle...täältä  Grin.
Kiitos  smitten

Aivan ... odota tosiaan vielä hetkinen ... uudet asiat ovat pian näkyvillä!  smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #212 : 12.01.2008 01:20:24 »

Hejssan!!

Itelläni on nuo crowleyn tarot kortit, ja joskus katsoin enenmmänkin, mutta nyt on ollut pitkään sellainen vaihe, että en ole katsonut mitään, paitsi yhden ihmissuhdeasiaan liittyvän otin ja siitä päädyin nykyiseen tilanteeseeni, ja eli olen yksin. Tai, pitkään olenkin yksin ollut ja taidan tietyssä määrin nauttia yksin olosta, ja jotenkin, vaikka minulla on ollut välillä suhteita, mitkä olen tajunnut olevan loppuviimein merkityksettömiä noin niinkuin rakkauden suhteen, ja loppujen lopuksi olen vain tajunnut, että noi suhteeni ovat olleet vain jonkin sortin tietynlainen avain johonkin itsessäni solmussa tms olleeseen asiaan. Eli tällaista oikeaa rakkautta en ole kokenut, ehkä jotain siihen viittaavaa, mutta siitä on aikaa jo yli 6 vuotta.

No, nyt olen taas onnellinen yksinäni, vaikka kyllä hetkittäin ajattelen, että olishan se ehkä ihan jees, mutta luulen, että näin tulee käymään joskus monien vuosien päästä, mutta olen myös varautunut, että minut onkin tarkoitettu olemaan yksin. Mielessäni on kuva ja ajatus tästä henkilöstä, jonka kanssa voisin jakaa maailmani, ja kaiken minussa, mutta pikkuhiljaa olen tajunnut, että ehkäpä sellaista ei vain ole.

Minun tieni elämässä ja sanotaanko vaikka mystiikan maailmassa on minulle elämässäni tärkein asia, ja se on asia jota vaalin, yli ihmissuhteiden, ja niinkuin onkin käynyt, ihmissuhteet on jäänyt taakse, sillä en elämästäni luovu. Niinpä kysynkin, että josko mahdollisesti RIIMUT tietäisivät kertoa jotain näihin höpöttelyihini viittaavaa. Suoraan kysymystä en osaa laittaa, jos sellaista tarvitset, niin kerro,

Tän verran sanon,ettäkopioin tekstini suoraan kysy atha maaritilta osiosta, mutta hän ei minulle mitään ikinä laittanut, joten, teksti itsessään on sama, joten selkisiköasia sinulle, vai tarvitsetko  esim suoran kysymyksen, vai ..??
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
SilverMoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #213 : 12.01.2008 12:45:22 »



.... jollain lailla muiden sanomiset, kenties kritiikki, on haavoittanut sinua ja teet nyt suuria uhrauksia, joissa vaarana on itsen liiallinen uhraaminen, omien perustarpeiden unohtaminen.

Sininen Kettu coolsmiley



Kiitos Sininen Kettu!
Kylläpä osuitkin oikeaan tuon kriitiikin suhteen. Nimittäin exäni teilasi idean täysin etukäteen, tutustumatta kouluun ensin. Hyvin tyypillistä häneltä. Mutta hidas kypsyttely on menossa, joten eiköhän hän siitä taivu  knuppel2
Itselläni on alusta asti ollut vahva tunne että valintani on oikea. Myös halu mennä eteenpäin on kova, en tiedä mistä johtuu, mutta luotan siihen. Käytännössä ei vielä ole montaa rautaa tulessa, mutta itseni tuntien ja edellisestä työstäni oppien -lupaan ottaa rauhallisesti  smitten
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #214 : 12.01.2008 14:08:09 »

... olen taas onnellinen yksinäni, vaikka kyllä hetkittäin ajattelen, että olishan se ehkä ihan jees.... Mielessäni on kuva ja ajatus tästä henkilöstä, jonka kanssa voisin jakaa maailmani, ja kaiken minussa... ehkäpä sellaista ei vain ole. Minun tieni elämässä ... on asia jota vaalin, yli ihmissuhteiden, ja niinkuin onkin käynyt, ihmissuhteet on jäänyt taakse, sillä en elämästäni luovu. Niinpä kysynkin, että josko mahdollisesti RIIMUT tietäisivät kertoa jotain näihin höpöttelyihini viittaavaa. 

Hei Sininen galaktinen kotka ...  Wink hauska juttu, kun satumme olemaan melkein samaa lajia tuossa Mayassa ... itse olen Sininen kosminen kotka ... mutta nyt siis smitten Sininen Kettu menee riimuihin ...

Ensin tuosta kysymys vai ei ... Riimuissa yleensä juuri se, että ihminen pohtii sitä mitä elämästään jo tietää ja mihin kaipaa lisävalaistusta on tärkeää ...  sen pohdinnan aikana osa kaaoksesta jo järjestäytyy ... riimuvoimat jo puhuvat sinulle ...sitten sinun pitäisi lopulta päätyä selkeään kysymykseen ... pohdinta ja selkeä kysymys siis ovat jo osa riimujen kanssa käytävää vuoropuhelua ... riimujen taustalla olevien voimien kanssa kommunikointi alkaa siitä ... siis riimut alkavat kommunikoida sinun kanssasi jo silloin, kun mietit, mihin haluat selvennystä. Minä tulen tulkkina mukaan siinä vaiheessa, kun energiat on jo tyrkätty sinun ja pulmasi suuntaan.... smitten No niin ... sinä kerroit sopivasti taustaa ja sain kiinni intuitiollani pulmasi ytimestä, jonka tiivistin kertomuksestasi ...tuleeko tällaista henkilöä koskaan elämääsi ...ja siihen nostin sinulle riimut, jotka aikalailla vahvistavat näkemyksesi ja sen, että riimut puhuvat kauttasi. angel

Sinulle nousi riimut Kano (selkeys, tulen voima), Hagalaz (luonnonvoimat), Eihwaz (rajallisuus) ja Gebo (kumppanuus, ystävyys). Kano kuvastaa soihtu kädessä kantavaa kulkijaa, joka huomataan jo kaukaa. Häntä myös pelätään ja kartetaan... selkeys ja päämäärätietoisuus saavat kanssaihmisissä aikaan monenlaisia tuntemuksia ... pelkoa, kateutta, vihaa, ihastusta, kunnioitusta, arvostusta ja hämmennystä. ...Soihdun valo kuitenkin suojaa sinua tunkeutujilta ja vihamielisiltä voimilta. Riimu kertoo, että pimeät hetket, joita sinulla on näissä ihmissuhdeasioissa ollut, ovat nyt takana päin.. olet kerännyt rohkeutta tarttua asiaan ja selvittää se itsellesi. Nyt elämä näyttää selkeältä ja valoisalta. Sydämessäsi on tulen voima, intohimo valmiina odottamassa tilaisuutta uuteen elämään. Kano kertoo myös uudesta alusta, uudesta ihmissuhteesta ... siihen liittyy intohimoa ja seksiä. smitten

Hagalaz kertoo luonnonvoimien vaikutuksesta ... siitä, että ihminen ei voi erkaantua liian kaukasi tosiolevaisuudestaan, et sinäkään. Ihminen ei ole yksinkulkija... et voi erkaantua ja etääntyä liian kauaksi ihmisyyden tarkoituksesta, rakkaudesta. Hagalaz pyrkii olemaan puolesta puhuja sille, mikä meissä pyrkii kasvuun.... Hagalaz on herättäjä, jonka tarkoituksena on rikkoa meissä jokin valheellinen kuva.... Sinunkaan tapauksessa yksin ei ole hyvä olla... Huh

Eihwaz ... on suojeluksen riimu ja kertoo turvallisten rajojen tunnistamisesta ja siitä, että nyt on aika tarkistaa elämäsi kulkusuuntaa .. tunnistaa päämäärät. Eihwaz on marjakuusi, joka seisoo vahvana ja vihreänä ... taipuu, vaan ei katkea. Elikkäs Kano jo kertoi pulmasi luonteen näissä rakkauteen liittyvissä ihmissuhdeasioissa, mutta Eihwaz kertoo, että kestävyydellä, sitkeydellä ja määrätietoisuudella sekä kärsivällisyydellä etenet myönteiseen lopputulokseen, päämääriisi... sinun tulee toimia maratoonarin tavoin. Koska Kano kertoi uuden ihmissuhteen ilmaantumisesta, Eihwaz antaa siihen neuvon, etene hitaasti ja varovaisesti, vaikka intohimo mahdollisesti roihuaakin. Smiley

Gebo kertoo hyvästä onnesta, kumppanuudesta ja ystävyydestä ... se merkitsee yhdistymistä, kohtaamista ja tapaamista. Gebo kertoo, että sinulla on mahdollisuus solmia elävä suhde, jossa kumpikin on oma itsensä ja jossa kummallakin on omat tekonsa. ... tasaveroinen kumppanuus. Se kertoo myös oman itsen eri puolien kohtaamista tasaveroisesti. Gebo edustaa myös anteliaisuutta ja vieraanvaraisuutta, antamista ja saamista. ... elikkäs lahja vaatii vastalahjan. ...vapaasti annettu voima virtaa yhtä vapaasti takaisin.  smitten

Jotenka yhteenvetona sanoisin, että et elä loppuelämääsi yksin... nämä vuodet ovat olleet tarkoituksenmukaisia selventämään sitä, mitä ihmissuhteelta haluat.

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #215 : 12.01.2008 14:13:26 »



.... jollain lailla muiden sanomiset, kenties kritiikki, on haavoittanut sinua ja teet nyt suuria uhrauksia, joissa vaarana on itsen liiallinen uhraaminen, omien perustarpeiden unohtaminen.

Sininen Kettu coolsmiley



Kiitos Sininen Kettu!
Kylläpä osuitkin oikeaan tuon kriitiikin suhteen. Nimittäin exäni teilasi idean täysin etukäteen, tutustumatta kouluun ensin. Hyvin tyypillistä häneltä. Mutta hidas kypsyttely on menossa, joten eiköhän hän siitä taivu  knuppel2
Itselläni on alusta asti ollut vahva tunne että valintani on oikea. Myös halu mennä eteenpäin on kova, en tiedä mistä johtuu, mutta luotan siihen. Käytännössä ei vielä ole montaa rautaa tulessa, mutta itseni tuntien ja edellisestä työstäni oppien -lupaan ottaa rauhallisesti  smitten

Kiitos palautteesta... hyvä niin ja pidä hulta myös omista tarpeistasi ... olet vahimmillasi silloin, kun huomioit myös omat voimavarasi ja niiden voimaantumisen. Silloin voit antaa eniten rakkaimmillesi. smitten angel

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #216 : 12.01.2008 15:33:01 »

Sininen kettu!

Kiitos paljon tulkinnastasi! Löysin itseni tekstin sisällöstä, ja ymmärsin tarkoituksen!

 Smiley
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #217 : 12.01.2008 19:41:33 »

Hei Sininen Kettu.
Olen tällähetkellä vaikeassa tilanteessa ja en oikein tiedä mitä tekisin.
Minkälainen riimu minulle nousisi nyt.  Undecided
tallennettu

sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #218 : 13.01.2008 01:52:29 »

Hei Sininen Kettu,

voitkohan auttaa minuakin? On rakkauselämään liittyviä epämääräisiä tilanteita ja kysymyksiä. ... Apua, voivatko riimut antaa vinkkiä siitä missä mennään, mitä teen, annanko tarjolla olevalle romantiikalle periksi vai pysynkö päätöksessäni jatkaa matkaa yksin toistaiseksi?

Hei Sidrika... olipahan jäänyt kysymyksesi epähuomiossa havaitsematta...pahoittelen.  Huh Nostin sinulle muutaman riimun, vaikka nyt en tosiaan tiedä, lieneekö enää ajankohtaista. Noin yleisesti ottaen riimut kannustavat sinua romantiikkaan...Luvassa voi olla erityisenkin hyvä suhde, joka voi johtaa jopa perheen muodostamiseen ... asiat selkiintyvät sen suhteen vuoden sisällä.

Sinulle nousi ensiksi Inguz (muodonmuutos, loppuun saattaminen ja uudet alut), sitten Tiwaz nurin (soturi, taistelu, suunta) ja kolmanneksi Jera (vuosi, sadonkorjuu). Inguz on hyvin positiivinen riimu, ja se kertoo, että ankarienkin koettelemusten jälkeen tulee uuden "syntymän" aika ... aiempi päätöksesi ikuisesta selibaatista on päättymässä ja onnekkaaseen lopputulokseen. Tauko on ollut paikallaan... se on antanut sinulle aikaa miettiä läheisen ihmissuhteen merkityksiä rauhassa. Pystyt ratkaisemaan syntyneen tilanteen onnekkaasti. Nyt on aika lopettaa vanha ja antaa tilaa uudelle kehitykselle ja uusille aluille. Smiley Tiwaz kertoo, että leikittelit itsekkäästi näillä uusilla suhteilla Huh ja nyt on haaste edessä...asennemuutos. Aiempi elämäntyyli ja uhraukset eivät enää ole sinulle hyväksi...koska kukaan ei selviä yksin kovin pitkälle. Aiemman elämänsuunnan jatkaminen voi luoda uhkaa elämäntarkoituksesi hukkaamisesta. Jera on myös onnekas riimu ... se kertoo, että kaikella on aikansa ja nyt ympyrä on sulkeutumassa. Satoa ei saada itsestään, töitä tekemättä, vaan kärsivällisyydellä. Jera lupaa, että sinnikkyydellä ja joustavuudella pääset tavoitteisiisi. Smiley

Sininen Kettu coolsmiley

 

Kiitos, Sininen Kettu! Vasta nyt huomasin vastausta Shocked, ja hyvin osuvalta tuntui eli sydämeen osui smitten,
vaikka tilanne nyt täysin eri. Vai liittyykö nykyhetken kriisi sittenkin jotenkin siihen, että pelkään tuota yllä kuvailemaasi mahdollisuutta tositarkoitukselliseen rakkauteen? Viime viikkoina huomioni on taas kääntynyt pois romantiikasta kun terveys alkoi reistailemaan dramaattisesti  Cry mutta toistaiseksi en ole tutkimuksista huolimatta saanut moninaisille vaihteleville oireille selitystä. Eli kysyisin nyt riimuilta, mikä on tämän oireilun takana ja mikä on sen tarkoitus?
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #219 : 13.01.2008 11:52:16 »



Kiitos, Sininen Kettu! Vasta nyt huomasin vastausta Shocked, ja hyvin osuvalta tuntui eli sydämeen osui smitten,
vaikka tilanne nyt täysin eri. Vai liittyykö nykyhetken kriisi sittenkin jotenkin siihen, että pelkään tuota yllä kuvailemaasi mahdollisuutta tositarkoitukselliseen rakkauteen? Viime viikkoina huomioni on taas kääntynyt pois romantiikasta kun terveys alkoi reistailemaan dramaattisesti  Cry mutta toistaiseksi en ole tutkimuksista huolimatta saanut moninaisille vaihteleville oireille selitystä. Eli kysyisin nyt riimuilta, mikä on tämän oireilun takana ja mikä on sen tarkoitus?
[/quote]

Hei Sidrika.... tämä on outo juttu  coolsmiley... sinulle nousee edelleen tuo Inguz ja Jera ... Inuguz on hedelmällisyyden ja raskauden , uuden syntymän riimu ja Jera kertoo sadonkorjuusta vuoden sisällä. ... Onko raskaus täysin poissuljettu mahdollisuus? Jos on... tulkitsen vaivojesi olevan yhteydessä näihin naisten suvunjatkamiselimiin, hormonitoimintaan yms. juttuihin ... Yhtään vakavan huonon terveyden riimua sinulle ei kuitenkaan noussut.  angel

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #220 : 13.01.2008 14:10:28 »



Hei Sidrika.... tämä on outo juttu  coolsmiley... sinulle nousee edelleen tuo Inguz ja Jera ... Inuguz on hedelmällisyyden ja raskauden , uuden syntymän riimu ja Jera kertoo sadonkorjuusta vuoden sisällä. ... Onko raskaus täysin poissuljettu mahdollisuus? Jos on... tulkitsen vaivojesi olevan yhteydessä näihin naisten suvunjatkamiselimiin, hormonitoimintaan yms. juttuihin ... Yhtään vakavan huonon terveyden riimua sinulle ei kuitenkaan noussut.  angel

Sininen Kettu coolsmiley



Oho, siis todella outoa  Shocked. Samat riimut nousivat uudestaan? Raskaus on täysin poissuljettu mutta näin just viime yönä unta siitä että odotin vauvaa ex-miehen kanssa - projekti johon en ryhtyisi mistään hinnasta valveilla ollessa... mutta jotainhan se tarkoittaa Huh.
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #221 : 13.01.2008 20:33:38 »

Hei Sininen Kettu.
Olen tällähetkellä vaikeassa tilanteessa ja en oikein tiedä mitä tekisin.
Minkälainen riimu minulle nousisi nyt.  Undecided


Hei Nebra ... Smiley

... nostin sinulle muutaman riimun ...  coolsmiley ensin nousi käänteinen Ansuz (kuuntelematta jääneet viestit), Perth ( salaisuus, alitajunta) ja Isa (jää).

Ansuz kertoo kommunikoimisen vaikeuksista... nykyiseen tilanteeseen vaikuttaa se, että olet pitkän aikaa ollut piittaamatta sisäisitä viesteistäsi ... näin olet etääntynyt sisimmästäsi ... ehkä et kykene tai halua kuunnella alitajuntasi viestejä ... koska et ole sinut itsesi kanssa, sinulla on pulmia myös siinä, etteivät muutkaan pääse sinusta ja sanomastasi perille. Riimun viesti on, että käännä katse sisimpääsi ja kuuntele sisäistä ääntäsi, mitä se sinulle kertookaan ...  angel

Perth on salaisuuksien riimu ...  :Smiley sen viesti on, ettei kaikkea voi selittää järjellä ... et voi aina toimia rationaalisesti ja järjellä ... anna virran viedä ja kohtalon toteutua ... älä vastusta muutosta, joka on tarpeen ... älä luota imartelijoihin ja selkääntaputtajiin, vaan luota sisäiseen ääneesi ... se vie sinua oikeaan suuntaan. angel

Viimeiseksi nousi Isa ...  ???jonkin asian suhteen aika ei ole otollinen nyt. ... asian eteneminen on ikäänkuin pysähtynyt paikoilleen. ... tarvitaan lisäaikaa.  Huh

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #222 : 14.01.2008 09:08:50 »

Nyt on matka nousemassa ... Mitenköhän se sujuu?
Tuleeko mitään vipinää matkan aikana?
Ja mutenkin..katsoisitkos tälle vuodelle miten vuosi kulkee?
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #223 : 14.01.2008 18:06:17 »

Hei Sininen Kettu.
Olen tällähetkellä vaikeassa tilanteessa ja en oikein tiedä mitä tekisin.
Minkälainen riimu minulle nousisi nyt.  Undecided


Hei Nebra ... Smiley

... nostin sinulle muutaman riimun ...  coolsmiley ensin nousi käänteinen Ansuz (kuuntelematta jääneet viestit), Perth ( salaisuus, alitajunta) ja Isa (jää).

Ansuz kertoo kommunikoimisen vaikeuksista... nykyiseen tilanteeseen vaikuttaa se, että olet pitkän aikaa ollut piittaamatta sisäisitä viesteistäsi ... näin olet etääntynyt sisimmästäsi ... ehkä et kykene tai halua kuunnella alitajuntasi viestejä ... koska et ole sinut itsesi kanssa, sinulla on pulmia myös siinä, etteivät muutkaan pääse sinusta ja sanomastasi perille. Riimun viesti on, että käännä katse sisimpääsi ja kuuntele sisäistä ääntäsi, mitä se sinulle kertookaan ...  angel

Perth on salaisuuksien riimu ...  :Smiley sen viesti on, ettei kaikkea voi selittää järjellä ... et voi aina toimia rationaalisesti ja järjellä ... anna virran viedä ja kohtalon toteutua ... älä vastusta muutosta, joka on tarpeen ... älä luota imartelijoihin ja selkääntaputtajiin, vaan luota sisäiseen ääneesi ... se vie sinua oikeaan suuntaan. angel

Viimeiseksi nousi Isa ...  ???jonkin asian suhteen aika ei ole otollinen nyt. ... asian eteneminen on ikäänkuin pysähtynyt paikoilleen. ... tarvitaan lisäaikaa.  Huh

Sininen Kettu coolsmiley



Jep.. Kommunikointi vaikeuksia on kaukorakkaani kanssa, (meillä ei ole yhteistä kieltä jolla voisimme kunnolla kommunikoida)ja olemme olleet pian erossa toisistamme 1vuosi ja 6 kk.
Ja vaikka olisin aikaisemmin jollainlailla ehkä pystynyt itseni järjestämään hänen luokseen niin olen aina keksinyt syyn miksi en voi lähteä, mutta nyt jouluna päätin että nyt lähden heti kun rahat on kasassa, mutta minua pelottaa ja vatsasta kaivertaa mahdottomasti ja on tullut nyt hieman pikku esteitä etten ole saanut sitä lentolippua ostettua, olen siirtänyt ja siirtänyt sitä eteenpäin, mutta luulen että ensiviikolla olen lentokoneessa ja menen rakkaani luokse. Ja se tietää elämän muutosta hänelle ja minulle.
tallennettu

Cleopatra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #224 : 15.01.2008 17:48:44 »

Hei Sininen Kettu,

olen lukenut tulkintojasi ja kiinnostukseni heräsi.  Voitko katsoa myös minulle? Olen umpikujassa, työn, asumisen ja elämän suhteen. Haluaisin kiinnostavan työn, ostajan asunnolleni, muuttaa muualle ja aloittaa ihan uuden elämän, ehkä jopa parisuhteenkin. Mitä riimut minulle näyttävät?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: