Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ongelmiin - kysy riimuilta  (Luettu 152386 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #135 : 13.12.2007 23:48:45 »

Hei taas Sininen kettu!
Tällä kertaa olisin kysynyt hieman tarkemmin työasioistani. Opiskelin viime keväästä ja sain hyvät paperit käteeni jokin aika sitten. Tuleeko tästä minulle mitään kiitosta/arvostusta nykyisessä työssäni vai jatkuuko kaikki niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Tämä ei olisi uutta. Toistaiseksi en tiedä onko asia edes tiedossa nykyisessä organisaatiossa? Onko esimieheni tiedottanut asiasta. Hiljaista on ollut. Kaipaisin kertakaikkista uudistusta tähänkin tilanteeseen. Pitäisikö tosissaan lähteä katselemaan maailmaa muualle vai saanko kunnollisen työkentän nykyisessä paikassani.

Kiitos Sinulle vastauksista.
t. angelic

Hei Angelic.... Näyttäisi sille, että kyllä sinä ihan oikeassa olet noissa arvailuissasi, ainakin riimujen mukaan.  coolsmiley Sinulle nousi Eiwaz (puolustus, esteet, torjunta), toisiinsa liimautuneena Inguz ( muodonmuutos) ja Kano (valo, soihtu) ja viimeiseksi Ehwaz (liike, päätös, kontrolloitu muutos).

Elikkäs Eiwaz kertoo, että olet tullut mahdollisuuksiesi äärirajoille, jossa joudut tarkistamaan kulkusuuntaasi, muuttamaan kulkuasi.... tässä on paikka päästä oikealle elämänpolulle. Joudut tarkistamaan suuntaasi ja toimintatapojasi... Undecided Eiwaz kehottaa kysymään itseltäsi, mitä todella haluat elämältäsi....tee tilit selviksi itsesi kanssa, opettele luopumaan siitä, joka on käynyt turhaksi taakaksi. Vaikka tilanne näyttää hankalalle, tuon itsetutkiskelun jälkeen on tiedossa parempaa... tähän tilanteeseen on olemassa jokin syy, joka liittyy sinun omaan elämäntehtävääsi...se ei toteudu siellä, missä nyt olet. Käytä harkintaa, älä lähde ovet paukkuen vaan pyyteettömien tekojen saattelemana, niin silloin saat vahvan suojan...hyvä käytös luo vahvan suojan.... smitten

Inguz kertoo, että on uuden syntymän aika. Olet saamassa pitkään jatkuneen sisäisen kamppailun päätökseen. Nyt on lepovaihe, joka edeltää uutta elämänjaksoa ja uusia haasteita. Cheesy  Keno kertoo, että olet oikeassa ... tiedon valo ei loista paikkaan, jossa olet....tieto ei kulje...tietoa ei saada .... Jokin tekijä estää sinua saamasta kosketusta menestykseen nykyisessä paikassa ...jokin asia on päättymässä ... sinun on syytä saattaa päätökseen vanha asia...ihmissuhde tai hanke. ... uusi tulee, kun vanha päättyy... älä jää suremaan mennyttä, koska kaikella on aikansa. smitten

Ehwaz kertoo matkasta...elämänmuutoksesta, joka on kontrolloitu ja tietoinen. Olet kamppaillut jonkin asian kanssa pitkään ja lopulta päätymässä ratkaisuun... Ehwaz kehottaa lähtemään liikkeelle. Edessäsi on muutos, paluuta ei enää ole. On aika saattaa päätökseen mennyt, tulla uuden asian kanssa esiin, tehdä aloite ja solmia uusia suhteita. ...  smitten

Elikkäs ei muuta kuin uuden työn hakuun... siellä odottaa menestys ... smitten  smitten  smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #136 : 14.12.2007 11:12:29 »

Hei Sininen kettu!
Kiitos taas tästä jälleen osuvasta vastauksestasi ja neuvoistasi. Kirjoitat ihanalla tavalla. Olet taitava riimujen tulkitsija.
Olen aina ollut sitä mieltä että elämäntehtäväni ei toteudu nykyisessä työpaikassani, en voi olla oma itseni ja minulle on oltu kateellisia, en tiedä ollaanko nytkin ja tunnen että taitojani väheksytään ja siten alistetaan. Paikka, joka minulle on osoitettu ei tyydytä minua. Muutoin ilmapiiri sinänsä on kyllä hyvä eräiden mukavien työkavereiden ansiosta. Olenkin tosiaan ajatellut ryhtyä katselemaan mahdollisuuksia muualta. Ja oli todella hyvä neuvo tehdä se asiallisesti eikä ovet paukkuen! Tämä on todella totta! Tuntuu että alan olla valmis muutoksiin työkentässä ja ihmissuhdekuvioissa taas nykyinen tilanne on saatava päätökseen. Jotenkin tosiaan tuntuu, että kaikki palaset olisi saatava kohdalleen niin, että voi olla tyytyväinen elämään.
Iloa Viikonloppuun!
t. angelic
tallennettu
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #137 : 14.12.2007 15:40:31 »

Sinulle nousi Ansuz (kommunikaatiota, viestimistä), Hagalaz (yllätyksiä, talvi keskelle kesää) ja Algiz (suoja). 
Lämmin kiitos näisä riimuista Sininen kettu.  smitten
Luin nämä tänään ja eilen ilmeisesti nuo riimut todentuivat, kun kokouksessa oli "haukutaan hei yhdessä tuumin Sinkkis maan rakoon" -teema. Tuota suojausta tosiaan taidan tarvita, mutta eilisen perusteella jo päätin ottaa hatkat yhdistyksestä. Tosin minulle eilinen ei ollut ihan Hagalazin kuvaama "pieni asia", mutta auttoi se ainakin tekemään päätöksen. Kyllä tämä nyt riittää, kun kommunikaatio ei kerta kaikkiaan toimi niin ei sitten. Turhaan yritän mitään kehittämisehdotuksia esittää, jos toiset puhuvat kokonaan eri kieltä. Vaikka vikaa on varmasti minussakin, tilanne ei parane vain minun yrityksestäni. Siispä Algiz suojaksi ja tämä mimmi lähtee....      knuppel2    coolsmiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #138 : 14.12.2007 19:07:58 »

Hei Sininen Kettu,

voitkohan auttaa minuakin? On rakkauselämään liittyviä epämääräisiä tilanteita ja kysymyksiä. Olen pitkään ollut täysin vailla rakkauselämää ja viime aikoina olen tullut siihen päätökseen, etten edes halua sotkuista suhdetta, tarkoituksena on keskittyä ihan muihin, paljon tärkeämpiin asioihin kuin romantiikkaan. No, nyt ilkikurinen maailmankaikkeus on heittänyt eteeni ei yhtä vaan monta ihanaa miestä, ikään kuin kysyäkseen, olenko tosissani. Yksi niistä on jäänyt erityisesti mieleeni mutta olen vahingossa (siis tiedostamatta tahallaan) antanut hänen ymmärtää että olen varattu. Apua, voivatko riimut antaa vinkkiä siitä missä mennään, mitä teen, annanko tarjolla olevalle romantiikalle periksi vai pysynkö päätöksessäni jatkaa matkaa yksin toistaiseksi?
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #139 : 14.12.2007 19:42:12 »

Hei Sininen kettu!
Kiitos taas tästä jälleen osuvasta vastauksestasi ja neuvoistasi. Kirjoitat ihanalla tavalla. Olet taitava riimujen tulkitsija.
Olen aina ollut sitä mieltä että elämäntehtäväni ei toteudu nykyisessä työpaikassani, en voi olla oma itseni ja minulle on oltu kateellisia, en tiedä ollaanko nytkin ja tunnen että taitojani väheksytään ja siten alistetaan. Paikka, joka minulle on osoitettu ei tyydytä minua. Muutoin ilmapiiri sinänsä on kyllä hyvä eräiden mukavien työkavereiden ansiosta. Olenkin tosiaan ajatellut ryhtyä katselemaan mahdollisuuksia muualta. Ja oli todella hyvä neuvo tehdä se asiallisesti eikä ovet paukkuen! Tämä on todella totta! Tuntuu että alan olla valmis muutoksiin työkentässä ja ihmissuhdekuvioissa taas nykyinen tilanne on saatava päätökseen. Jotenkin tosiaan tuntuu, että kaikki palaset olisi saatava kohdalleen niin, että voi olla tyytyväinen elämään.
Iloa Viikonloppuun!
t. angelic

...Hienoa... määrätietoisesti ja harkiten hyvä tulee! smitten
Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #140 : 24.12.2007 20:10:20 »

Erinomaisen Hyvää Joulua teille kaikille! Viettäkää laatuaikaa rakkaittenne kanssa ja nauttikaa elämästä! smitten smitten smitten

Toivottelee Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #141 : 02.01.2008 18:31:47 »

Hei Sininen Kettu,

voitkohan auttaa minuakin? On rakkauselämään liittyviä epämääräisiä tilanteita ja kysymyksiä. ... Apua, voivatko riimut antaa vinkkiä siitä missä mennään, mitä teen, annanko tarjolla olevalle romantiikalle periksi vai pysynkö päätöksessäni jatkaa matkaa yksin toistaiseksi?

Hei Sidrika... olipahan jäänyt kysymyksesi epähuomiossa havaitsematta...pahoittelen.  Huh Nostin sinulle muutaman riimun, vaikka nyt en tosiaan tiedä, lieneekö enää ajankohtaista. Noin yleisesti ottaen riimut kannustavat sinua romantiikkaan...Luvassa voi olla erityisenkin hyvä suhde, joka voi johtaa jopa perheen muodostamiseen ... asiat selkiintyvät sen suhteen vuoden sisällä.

Sinulle nousi ensiksi Inguz (muodonmuutos, loppuun saattaminen ja uudet alut), sitten Tiwaz nurin (soturi, taistelu, suunta) ja kolmanneksi Jera (vuosi, sadonkorjuu). Inguz on hyvin positiivinen riimu, ja se kertoo, että ankarienkin koettelemusten jälkeen tulee uuden "syntymän" aika ... aiempi päätöksesi ikuisesta selibaatista on päättymässä ja onnekkaaseen lopputulokseen. Tauko on ollut paikallaan... se on antanut sinulle aikaa miettiä läheisen ihmissuhteen merkityksiä rauhassa. Pystyt ratkaisemaan syntyneen tilanteen onnekkaasti. Nyt on aika lopettaa vanha ja antaa tilaa uudelle kehitykselle ja uusille aluille. Smiley Tiwaz kertoo, että leikittelit itsekkäästi näillä uusilla suhteilla Huh ja nyt on haaste edessä...asennemuutos. Aiempi elämäntyyli ja uhraukset eivät enää ole sinulle hyväksi...koska kukaan ei selviä yksin kovin pitkälle. Aiemman elämänsuunnan jatkaminen voi luoda uhkaa elämäntarkoituksesi hukkaamisesta. Jera on myös onnekas riimu ... se kertoo, että kaikella on aikansa ja nyt ympyrä on sulkeutumassa. Satoa ei saada itsestään, töitä tekemättä, vaan kärsivällisyydellä. Jera lupaa, että sinnikkyydellä ja joustavuudella pääset tavoitteisiisi. Smiley

Sininen Kettu coolsmiley

 
tallennettu

Sininen kosminen kotka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #142 : 02.01.2008 19:31:47 »

Hei Sininenkettu,voisitko nostaa minulle riimun? angel Ihan yleisesti vaan
kaikkeen.kiitos paljon! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #143 : 02.01.2008 22:26:34 »

Heippa!
Mitähän riimuilla olisi minulle kerrottavaa tästä vuodesta? Riimut on minulle aivan uusi ja outo, olisi mielenkiintoista kuulla niiden tarinaa :Smiley
Kiitos etukäteen smitten

Hei Metsätonttu....hauska nimi smitten....nostin sinulle muutaman riimun. Ensin tuli Gebo (tasaveroinen suhde), sitten Inguz (muodonmuutos, loppuun saattaminen, uudet alut) ja lopuksi Raido (kommunikointia, matka, liikkumista). No yleisesti ottaen riimujen mukaan on tulossa erinomaisen hyvä vuosi sinulle.

Gebo kertoo, että kaikenkaikkiaan ihmissuhteet ovat tärkeässä roolissa tänä vuonna ... Erityisesti jostakin suhteesta muodostuu hyvin merkittävä, tasaveroinen kumppanuussuhde, jonka perusta on vahvoissa tunteissa ja välittämisessä.  smitten Inguz kertoo, että tästä vuodesta tulee sinulle uusien alkujen vuosi. Sinun tulee saattaa loppuun vanhat asiat, jotta saat elämässäsi tilaa uusille aluille. Uudet alut koskettavat kaikkia elämänalojasi. Vuosi tulee muodostumaan sinulle monella tapaa muodonmuutoksen vuodeksi.  angel Viimeinen riimu, Raido, kertoo, että vuoteesi tulee sisältymään matkustelua ja liikkumista sekä kommunikointia. Tänä vuonna mielesi on terävä ja selkeä ... kykenet tekemään hyviä päätöksiä, niinpä kannattaa tehdä sopimuksia.  Wink

Sininen Kettu  coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #144 : 02.01.2008 22:37:43 »

Hei Sininenkettu,voisitko nostaa minulle riimun? angel Ihan yleisesti vaan
kaikkeen.kiitos paljon! smitten

Hei Kengururotta ... Nostin toiveidesi mukaan yhden riimun ... ajatellen yleisesti ottaen elämääsi.  :Smiley Sinulle nousi Raido (kommunikointia, matkoja, liikettä). Näyttäisi sille, että tänä vuonna elämä on hallussasi ja edessäsi on avautumassa uusia teitä. Riimu lupailee konkreettisia ja henkisiä matkoja elikkäs henkistä kasvua. Näillä matkoilla näkökulmasi muuttuu, ja voi olla että elämäsi saa kokonaan uuden suunnan. Ihmissuhteissasi näkyy paljon kommunikointia ... myös bisnekset ja bisnesneuvottelut ovat hyvien tuulien alla. Mielesi on terävä ja hoksottimesi paikoillaan, joten pystyt johtamaan toimet hyvään lopputulokseen.  smiley6600

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #145 : 02.01.2008 22:48:45 »

Saiskos riimua rakkauselämälle?  smitten Ihan yleisesti vaan, oma tuntuma on sellainen että kivaa tiedossa mutta hmm :Smiley

Hei Elwyn ... kylläpä tosiaan näyttää kivalle.  smitten Olin nostavinani vain yhden riimun, mutta kolme nousi samalla kertaa elikkäs Eihwaz (joustavuutta, kestävyyttä, suojelusta), Gebo (tasaveroinen suhde) ja Inguz (muodonmuutos, loppuun saattaminen, uudet alut). Yritän tulkita nuo kaikki sitten kerralla... tavoitteet joita olet rakkausrintamalle asettanut, ovat nyt kättesi ulottuvilla joustavuutesi ja kestävyytesi ansiosta. Olet kohdannut jonkun merkittävän ihmissuhteen, joka voi jäädä elämääsi pidemmäksi aikaa. Suhteen perusta on tasaveroisuudessa ja aidossa välittämisessä. Vanhat asiat on saatettava päätökseen, jotta uusille aluille olisi elämässäsi riittävästi tilaa. Elämässi tulee tapahtumaan suuri muodonmuutos. angel

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #146 : 02.01.2008 23:13:54 »

Kiitos Sininen Kettu!
Annoit vahvistuksen asialle, jota hainkin. Nyt on suunnanmuutoksen aika kohdallani ja sain uskonvahvistusta sen toteutumiselle. Upeaa... smitten

Wau! Olen iloinen puolestasi! angel smitten smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #147 : 03.01.2008 11:06:26 »

Kysyn kahdesta veljeksestä joiden loukkuun olen jäänyt... anna joku neuvo! pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis  Embarrassed

Hei Ardith ...  Huh pieni lisävinkki "ongelmasi" laadusta olisi auttanut tulkintaa, mutta ehkä osaat itse tulkita loput ... Sinulle nousi Jera (oikeus, sadonkorjuu), Raido (viesti, matka, liike) ja Sowelu (voitto).
Yhteenvetona sanoisin, että on kysymys jostakin sopimuksesta, joka JOKO ei ole vielä tuottanut sitä mitä pitäisi TAI sitä sopimusta ollaan vasta tekemässä. Riimut kertovat, että olet stressaantunut asiasta ja kovasta työnteosta, mutta älä hätäile ... asiat järjestyvät ... tulee jokin yllättävä viesti, joka auttaa asiaasi. Riimut neuvovat sinua kääntymään jonkin oikeusoppineen siis asianajajan puoleen ...  Jos olet omalta osaltasi tehnyt kaiken, kuten olitte sopineet, nyt on oikeudenmukaisen sadonkorjuun aika. Käykää vakavia neuvotteluja, sinä olet riimujen mukaan skarppina, eikä sinua nyt voi huijata. Sowilo kertoo, että olet stressaantunut, kun asiat eivät ole kontrollissasi, mutta ei huolta ... Raido kertoo, että olet erinomaisissa asetelmissa neuvotteluissa ja Sowilo vahvistaa, että lopputuloksena on sinun voitto. Smiley


Elikkäs siis käy vakavia neuvotteluja, nyt on niiden aika, niin saat tuloksena hyviä sopimuksia. smiley6600

Sininen Kettu coolsmiley


tallennettu

Sininen kosminen kotka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #148 : 03.01.2008 11:33:06 »

Kiitos Sininen Kettu! smitten Olipa oikein osuva vastaus!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #149 : 03.01.2008 13:31:11 »

Kiitos Sininen Kettu! smitten Olipa oikein osuva vastaus!

Ole hyvä smitten...my pleasure!

Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: