Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ongelmiin - kysy riimuilta  (Luettu 152364 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #60 : 25.11.2007 17:31:25 »

Olen kertakaikkisen hukassa. Riimulta neuvoa,

etukäteen kiitellen A

Hei Ardith ...  coolsmiley mitä tuohon sanoisi ... minä en näe yhtään kysymystä  coolsmiley ... Valaise minua lisää, mihin asiaan haluat riimulta avausta?  knuppel2

... Toistaiseksi sinulle nousi Eihwaz käänteisenä (pitkä matka, suuri muutos) ... on aika lähteä liikkeelle...muutos on edessä... on aika valita tie jota kulkea kohti päämäärää ... unelmat ovat niitä viitteitä päämääristämme, jonne mieli kiinnitetään ... kun mieli tietää suunnan, tahto valjastetaan käyttövoimaksi ja mieli keksii keinot. Eihwaz käänteisenä nostaa esiin kysymyksen sinulle ... käytätkö vastuksia hyväksesi, jotta ei tarvitse koota itseä ja lähteä mukaan maailman menoon? Olet menestymisen kynnyksellä, mutta näyttää kuin olisit alkanut pelätä onnistumista??? Mieti tarkkaan , mitä pelkäät alitajunnassasi menettäväsi muutoksen taphtuessa... Oletko kohdannut henkisen rimakauhusi Huh Ehwaz antaa sinulle neuvon ... haluatko kasvaa vai pysähtyä henkisesti...  jos haluat elämäsi muuttuvan, sinun on tehtävä itsenäisiä päätöksiä ... korkeammat voimat ohjaavat sinua oikealle tielle, mutta päätökset on tehtävä itse.

Toiseksi sinulle nousi Perth käänteisenä (umpikuja, salaisuus). Mikään ei mennyt odotusten mukaan ... käytäntö osoittautui toisenlaiseksi kuin aluperin suunnittelit. Negatiivisuus on puskee sisältäsi läpi ... olet juuttunut tähän hetkeen ... Teit aiemmin tekoja enemmän ulkoisesta painostuksesta tai ulkoisista vaatimuksista ohjautuen kuin sisäisistä tarpeista lähtien. Nyt olet tullut vasten tilannetta, jossa salaisuus piilee sisimmässäsi ... tahtoisit salaa sisimmässäsi jotain ihan muuta kuin mihin ohjauduit ... Perth haastaa sinut järjestämään asiat sisälläsi kuntoon, sen jälkeen ulkoiset asiat järjestyvät myös. Usein luullaan, että ulkoinen järjestys tuottaa sisäistä järjestystä ... sillä voi olla vaikutusta, mutta eniten eheys kumpuaa sisältä. ... Sinun on syytä pohtia noita vaikuttimiasi ja motiivejasi päätyä tähän pisteeseen, jossa olet ....

Viimeiseksi nousi Jera (odottamista, vuosi). Tämä viittaa siihen, että asiat ja niiden selvittely ovat vielä sinulla kesken....vuoden sisällä asiat kuitenkin alkavat jäsentyä ... mielesi eheytyä ja päämäärät selkiytyä. Huh

Että näin ... selkeämmät kysymykset auttaisivat minua tulkitsemaan paremmin ...

Sininen Kettu  coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #61 : 25.11.2007 17:35:21 »

Täällä ollaan myös hukassa... Undecided  ja tämä johtuu...mistäpä muustakaan kun miehistä...  idiot2 . Mulla syksyn ollut suhde erääseen mieheen joka pariinkin kertaan katkolla oli, mut aina palattiin yhteen. Jälleen kerran ollaan erossa...aluksi ero tuntui helpolta...mutta mutta....ei tää niin helppoa olekkaan, ainakaan minulle, mutta itsepäisyyteni ei anna periksi ottaa enää yhteyttä... En sit tiedä mitä mies ajattelee... Mut joku siinä tyypissä vetää puoleensa...  Cheesy

Mitä riimuilla olisi kerrottavaa tän miehen suhteen? Onko juttumme jo ohitse lopullisesti....?  Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #62 : 25.11.2007 17:55:31 »

Uuaah! Ihanaa, huh helpotus!

Ajattelin kämppää Siilinjärveltä silläkin ajatuksella, jos vaikka saisin syksyllä ammattiopiston taidepuolelta opiskelupaikan. Koulu sijaitsee Siilinjärvellä ja jos asuisi vielä saman kunnan alueella, kouluun olisi hyvä mennä.

Odottelen innolla saisinko sen halajamani halvan kaksion. Jos saan, muutto tulee hyvin pikaiseen! Nyt alkaa olla jo rauhtoittumisen jälkeen sellaista jännitystä ja iloista odotusta ilmassa! Kaikki on nyt vain kiinni siitä järkkääntyykö minulle rahaa ajoissa. Jos järkkääntyy, niin oikein hyvä!

Halagazin vaatimiin tavoitteisiin täytyy sanoa, että en todellakaan tiedä mitä haluaisin elämääni! Mitä tässä tekisi, minne muuttaisi, miten asuisi. Mie vaan haahuilen paikasta toiseen ja nyt 6 vuoden haahuilun jälkeen alkaa tosin mieli tehdä asettumista yhteen kohtaan ja yhteen hommaan vähän pidemmäksikin aikaa. Ehkä se opintopaikka irtoaisi ja kämppä löytyisi pian.

Täytyy melkein ryhtyä soittelemaan sosiaalitoimistot ja muut vastaavat paikat läpi, jos sieltä saisi esim. muuttoavustusta Smiley

Kiitoksia paljon! Ihanaa kuulla, että hyvää on luvassa kaikesta huolimatta. Ja edelleen, hagalaz on aina ollut minulle hyvä riimu ^__________^
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #63 : 25.11.2007 18:03:00 »

Täällä ollaan myös hukassa... Undecided  ja tämä johtuu...mistäpä muustakaan kun miehistä...  idiot2 . Mulla syksyn ollut suhde erääseen mieheen joka pariinkin kertaan katkolla oli, mut aina palattiin yhteen. Jälleen kerran ollaan erossa...aluksi ero tuntui helpolta...mutta mutta....ei tää niin helppoa olekkaan, ainakaan minulle, mutta itsepäisyyteni ei anna periksi ottaa enää yhteyttä... En sit tiedä mitä mies ajattelee... Mut joku siinä tyypissä vetää puoleensa...  Cheesy

Mitä riimuilla olisi kerrottavaa tän miehen suhteen? Onko juttumme jo ohitse lopullisesti....?  Undecided


Moikka ... Sait Eihwazin (torjunta, puolustus, rajat), Sowelu (elämän valo, aurinko, täydellisyys), Thurisaz nurin (portti, hiillittömyys), Kano nurin (soihtu). Tulkitsen, että olet tässä suhteessa tullut kohtaamaan äärirajasi ... tunnistat vaistomaisesti, että tämä ei ehkä ole oikeaa laatua. Sowelu kertoo, että mahdollisuuksiakin teillä on nähdä toisianne useinkin...samalla lopputuloksella kuitenkin kuin aiemminkin. Olet hullaantunut häneen ja hän on sun aurinkosi juuri nyt. Thurisaz kertoo käänteisenä, että hänestä on tullut sulle päämäärä ... etenet hillittömästi kohti häntä ja haluat hänet. Kuitenkin lopputulos on kuten aiemminkin .... tiedostat että asiat eivät mene oikein ... ajatuksesi, tekosi,  sanasi ja toiveesi kulkevat kaikki eri reittiä. Viimeinen riimu, Kano käänteisenä kertoo, että suhde on välttämätön paha ...  sinun oli tavattava hänet ... hän toi sinussa esiin jotain sellaista, joka sinun oli kohdattava itsestäsi, jotta voisit edetä elämälläsi. Sinun on hyvä kuitenkintietää, että hän ei ole sinun elämäsi valittu. Hän tekee tietä todelliselle rakkaudelle, joka tulee myöhemmin.  smitten

Sininen Kettu coolsmiley


tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #64 : 25.11.2007 18:09:14 »

Uuaah! Ihanaa, huh helpotus!

Ajattelin kämppää Siilinjärveltä silläkin ajatuksella, jos vaikka saisin syksyllä ammattiopiston taidepuolelta opiskelupaikan. Koulu sijaitsee Siilinjärvellä ja jos asuisi vielä saman kunnan alueella, kouluun olisi hyvä mennä.

Halagazin vaatimiin tavoitteisiin täytyy sanoa, että en todellakaan tiedä mitä haluaisin elämääni! Mitä tässä tekisi, minne muuttaisi, miten asuisi. Mie vaan haahuilen paikasta toiseen ja nyt 6 vuoden haahuilun jälkeen alkaa tosin mieli tehdä asettumista yhteen kohtaan ja yhteen hommaan vähän pidemmäksikin aikaa. Ehkä se opintopaikka irtoaisi ja kämppä löytyisi pian.


Moi Atha ...  Minun intuitioni sanoi jo edellisellä kerralla, että se Hagalazin viesti viittasi jo edellisellä kerralla vahvasti juuri tuohon taideopintoihin ... Siinä on sinun uusi tulevaisuus ...  smitten

Toinen asia, johon minulle tuli jo ekalla kertaa vahva intuitio sinun kohdallasi, on, että opettele avatumaan muille enemmän ... ihmiset välittävät sinusta ja haluavat auttaa ... sinun läksysi on avautua ja luottaa heidän apuunsa.  angel

Kiva kuulla, että valoa on näkyvissä ... tsemppiä
Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #65 : 25.11.2007 18:21:50 »

Olen kertakaikkisen hukassa. Riimulta neuvoa,

etukäteen kiitellen A

Hei Ardith ...  coolsmiley mitä tuohon sanoisi ... minä en näe yhtään kysymystä  coolsmiley ... Valaise minua lisää, mihin asiaan haluat riimulta avausta?  knuppel2

"haluatko kasvaa vai pysähtyä henkisesti...  jos haluat elämäsi muuttuvan, sinun on tehtävä itsenäisiä päätöksiä ... korkeammat voimat ohjaavat sinua oikealle tielle, mutta päätökset on tehtävä itse."

Moikka ... nyt iskit ytimeen ... "mutta kun minä luotan, että viesti tulee muutenkin..."  tickedoff Tämä on ensimmäinen pulmasi ... et viitsi tehdä itsellesikään kysymyksiä .. olet antanut itsellesi luvan ajelehtia päämäärättömästi ... minne tuuli kuljettaa ...oletat, että muut tietävät tarpeesi ja tyydyttävät ne ... knuppel2

Toinen pulmasi ..."minä vain en tiedä, mitä minun pitäisi päättää. Se, mitä haluan? en tiedä. Ei ole tullut naruja, joihin tarrata. En kuule minkäänlaista ohjausta vaan rämmin suossa jalat tahmeina."  uglystupid2 Onko sinulla jo kaikki mitä elämältäsi toivot, kun et saa toiveitasi ja haaveitasi kasaan?Huh Ei kukaan tuo eteesi tarrattavia naruja ... katsele siellä suossa ympärillesi, näetkö jotakin mitä haluat?Huh  angel 1) Haluatko itsellesi elämänkumppanin? 2) Haluatko itsellesi perheen? 3) Haluatko itsellesi asunnon? 4) Haluatko itsellesi työn?  uglystupid2 Aloita jostakin...

Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #66 : 25.11.2007 18:39:01 »

Olen kertakaikkisen hukassa. Riimulta neuvoa,

etukäteen kiitellen A

Hei Ardith ...  coolsmiley mitä tuohon sanoisi ... minä en näe yhtään kysymystä  coolsmiley ... Valaise minua lisää, mihin asiaan haluat riimulta avausta?  knuppel2


mutta kun minä luotan, että viesti tulee muutenkin...

"haluatko kasvaa vai pysähtyä henkisesti...  jos haluat elämäsi muuttuvan, sinun on tehtävä itsenäisiä päätöksiä ... korkeammat voimat ohjaavat sinua oikealle tielle, mutta päätökset on tehtävä itse."

minä vain en tiedä, mitä minun pitäisi päättää. Se, mitä haluan? en tiedä. Ei ole tullut naruja, joihin tarrata. En kuule minkäänlaista ohjausta vaan rämmin suossa jalat tahmeina.

Muutosta kaipaan, vastaus oli vuoden sisällä. Pitää yrittää jaksaa odottaa.

kiitos  Smiley

 smitten Ardith

Ensin  luin tämän  seuraavan kirjoituksesi https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20779.msg174204#msg174204

Ja luettuani nostin sinulle Atlantis-kortin , lopulta kolme kertaa - ja joka kerta nostamani kortti "katosi"  Shocked ihmettelin ja sitten ymmärsin että jokainen niistä kolmesta kortista oli ollut aivan toistensa vastakohta - kuitenkin myös jokainen vastakohta sinun nykyiselle tilanteelle - ja vielä niinkin että  korteissa tuli näkyville ne asiat joita koet nyt puuttuvan elämästäsi ? Lopulta olin itsekin aivan sekaisin - ja varmasti koin vain ETTÄ nyt ei korttia kuulu laittaa - ja sitten löysin tämän viestin josta lainaukseni - ja summa summaarunm -  sain ymmärryksen mitä oli tapahtunut.

Tavallaan olin  kokenut saman sekavan olotilan jota sinä kerrot kokevasi - ja johon pyydät apua - kuin myös sen ETTÄ  kunhan  asetut niin kaikki selkiää - vaan että kaikella on aikansa ja paikkansa - tälläkin mitä olet kokenut. Mutta että sinun on  valittava itse oma suuntasi - että valitsetpa minkä suunnan tahansa NIIN se on hyvä.

Ja sitten nostin uuden kortin sinulle.  smitten

http://www.dianacooper.com/index.php?option=com_content&task=view&id=115&Itemid=38
Gratitude
Kiitollisuus


He jotka elivät kultaisessa Atlantiksessa kiittivät joka päivä mahdollisuudestaan elää maapallolla ja jokapäiväisistä kokemuksistaan. He eivät vain ilmaisseet kiitollisuuttaan ajatuksin ja sanoin, he ilmaisivat sitä päivän jokaisena hetkenä iloisuutena, nauruna ja innostuksena elää. He pistivät sydämensä ja sielunsa kaikkeen mitä tekivätkin. Tämä kiitollisuuden asenne vetää puoleensa yltäkylläisyyttä maailmankaikkeudesta, sillä seuraamuksella, että atlantilaisille jatkuvasti tulvi siunauksia.


Abundance
Yltäkylläisyys

Kiitollisuus on puhtain rukouksen muoto ja se on avain yltäkylläisyyteen. Sinua neuvotaan laskemaan saamasi siunaukset sekä kiittämään siitä, mitä toivot saavasi aivan kuin se jo sinulla olisi. Tämä avaa ovet maailmankaikkeuden palkkioille. Sen aika on nyt.

Anna kiitollisuutesi näkyä tavassasi elää tätä eläämäsi.

« Viimeksi muokattu: 25.11.2007 19:02:32 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #67 : 25.11.2007 19:12:42 »

Lainaus käyttäjältä: Sininen Kettu link=topic=20611.msg



[/quote

Kiitos kovasti Sininen Kettu  smitten Oikeassa olet toisaalta siinä, että tiedostan jossain tuolla taka-alalla ettei tämä ole ehkä se elämäni mies...mutta kun tunteet ovat sen verran voimakkaat häntä kohtaan vielä... sydän itkee...mutta minkäpä sitä tälle elämälle voi...aina ei mene niinkuin haluaisi...  Cry Cry Niin ja olen härkä horoskoopiltani, periksi en anna...aina yritän loppuun asti...mikä ei aina ole hyvä piirre varsinkaan näissä ihmissuhde asioissa...pitäisi osata luovuttaa ja antaa periksi...mutta kun ei...  knuppel2
tallennettu
sitrus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


Profiili
« Vastaus #68 : 26.11.2007 00:37:56 »

Hei Sininen Kettu! Kiitos taas vastauksestasi. viikonloppu meni nettipimennossa, kun ei kaistat auennut :2funny:Tämä taas sai minut huomaamaan, että olen tullut nettiriippuvaiseksi. knuppel2 laugh

Terveisin: Sitrus
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #69 : 26.11.2007 11:06:16 »

Hei, katsoisitko ihan yleisesti minulle miten loppuvuosi sujuu? Entä ensi vuosi? Mikä on elämässäni tärkeintä? Kiitos!
t. angelic
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #70 : 26.11.2007 18:13:08 »

Haa! Haluaisin vielä heittää tänne kommenttia/palautetta tuohon asuntoasiaan ^_______^

Siilinjärveltä ei tällä hetkellä löydy kuin kaksi vuokrattavaa asuntoa, molemmat kaksioita samasta rivitalosta - kohde, jota vähän mietinkin. Kuulin asunnon välittäjältä, että kaksioissa suoritetaan remonttia, joka valmistuu tammikuun puolella, jonka jälkeen asunnot ovat vuokrattavissa. Takuuvuokra on ERITTÄIN huokea ja vuokraa maksan ensimmäiseltä/muutto kuukaudeltalta vain siltä ajalta, jonka asun siinä, esim. 15.1.-31.1. jonka jälkeen vuokra lähtee maksuun normaalina. Vuokra 65 neliön saunallisesta rivitalokaksiosta on alle 500 euroa.

Odotusta siis on tiedossa, mutta tulos tulee olemaan hyvä! Raha-asianikin kääntyvät paremmiksi, kun muutto viivästyy tuonne tammikuulle asti. Huomattavasti helpompi tilanne.

Kiitos siis riimutulkinnalle, oikeaan osui! ^_____________^ Annan mielelläni palautetta, jotta saat vähän kutia siitä, miten meni! Cheesy
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #71 : 26.11.2007 19:50:35 »

Haa! Haluaisin vielä heittää tänne kommenttia/palautetta tuohon asuntoasiaan ^_______^

Siilinjärveltä ei tällä hetkellä löydy kuin kaksi vuokrattavaa asuntoa, molemmat kaksioita samasta rivitalosta - kohde, jota vähän mietinkin. Kuulin asunnon välittäjältä, että kaksioissa suoritetaan remonttia, joka valmistuu tammikuun puolella, jonka jälkeen asunnot ovat vuokrattavissa. Takuuvuokra on ERITTÄIN huokea ja vuokraa maksan ensimmäiseltä/muutto kuukaudeltalta vain siltä ajalta, jonka asun siinä, esim. 15.1.-31.1. jonka jälkeen vuokra lähtee maksuun normaalina. Vuokra 65 neliön saunallisesta rivitalokaksiosta on alle 500 euroa.

Odotusta siis on tiedossa, mutta tulos tulee olemaan hyvä! Raha-asianikin kääntyvät paremmiksi, kun muutto viivästyy tuonne tammikuulle asti. Huomattavasti helpompi tilanne.

Kiitos siis riimutulkinnalle, oikeaan osui! ^_____________^ Annan mielelläni palautetta, jotta saat vähän kutia siitä, miten meni! Cheesy

Hienoa Atha!  laugh Olen oikein iloinen sun puolestasi.... smitten smitten smitten
Ja kiitos... :smiley6600:on aina kiva kuulla, kuinka asiat etenevät!!

Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #72 : 26.11.2007 20:15:02 »

Hei!

Nostaisitko minulle riimun elämälleni?
Entäpä rakkaus?

-Jinx

Moi Jinx .... sinulle nousi elämällesi Sowelu (aurinko, elämänvoima, eheys). Elämässäsi on tasapainoa ja tunnet elämänvoiman sisälläsi....hyvälle näyttää.  Cheesy Raudellesi Isa (jähmeys, jää) ja Laguz (vaistot, alitajunta). Isa-riimu kertoo, että rakkaus asioille ei aika ole otollinen. Rakkaus uinuu sisälläsi hiljaa... Laguz-riimu kertoo, että rakkaus jollain lailla pelottaa sinua...sinua pelottaa antautua rakkauden voiman vietäväksi. Olet ilmeisesti hyvin vahvasti järki-ihmisiä ja tunteita ei voi järjellä ohjailla. Laguz antaa sinulle neuvon, antaudu vaistojesi vietäväksi...järkeily pitkittää rakkauden tulemista elämääsi. Rakkaudessa on riskinsä ja haasteensa, mutta niin on paikallaan pysymisessäkin. Heittäydy tunteiden virran vietäväksi. smitten smitten smitten

Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #73 : 26.11.2007 20:50:37 »

Hei, katsoisitko ihan yleisesti minulle miten loppuvuosi sujuu? Entä ensi vuosi? Mikä on elämässäni tärkeintä? Kiitos!
t. angelic

Hei Angelic ...

Loppuvuodellesi nousi Eihwaz (esteitä, torjunta, puolustus, äärirajat). Näyttäisi sille, että esteitä kasautuu tiellesi...joudut kohtaamaan omat rajasi, sisäiset tai ulkoiset. Näiden tehtävä on saatella sinua oikealle tielle. Joudut tarkistamaan suuntaasi ja toimintatapojasi. Eihwaz kehottaa sinua tekemään tilit selväksi itsesi kanssa ja pohtimaan kysymystä....mitä haluat elämältäsi. Saatat joutua mukaan dramaattisiinkin tapahtumiin, mutta ei huolta ... sinua suojellaan, koska tehtäväsi on oppia näistä kokemuksista.  angel

Ensi vuodelle ... nousi Kano (valaistuminen, selkeys, optimismi, uusi alku, päämäärätietoisuus, intohimo) ja Jera (vuosi, odottelua). Kano-riimu merkitsee uutta elämää, elämän kevättä. Epätietoisuus on kadonnut...työstetty pois. Uudet mahdollisuudet tulevat näkyviin. Elämä näyttää pimeiden aikojen jälkeen selkeältä ja valoisalta. Pimeät hetket väistyvät taka-alalle. Saat uutta rohkeutta tarttua asioihin, jotka ovat olleet vastenmielisiä, jopa pelottaviakin. Toiset jopa kadehtivat sinun uudesti "syntymistäsi".  coolsmiley Ole kuitenkin kärsivällinen, sillä Jera-riimu kertoo, että asioiden kirkastuminen vie hieman aikaa...joka tapauksessa vuoden sisällä uudistuminen etenee.

Mikä on elämässäni tärkeintä ... sinulle nousi Teiwaz (soturi, toukasta kuoriutuminen, kunnia, oikeudenmukaisuus, johtaminen, itsenäisyys, menestys). Riimu yhdistetään jumalalliseen oikeudenmukaisuuteen, tahdonvoimaan ja kamppailuun korkeampien päämäärien puolesta. Kamppailu vaatii uhrauksia, kun taistelet asiasi puolesta. Tahdonvoimalla ja neuvokkuudella selviät voittajana. ... Elämässäsi korostuvat työasiat, projektit, oikeudenmukainen johtaminen, itsenäisyys...  laugh

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #74 : 26.11.2007 21:10:24 »

Lainaus
Hienoa Atha!   Olen oikein iloinen sun puolestasi....   
Ja kiitos... :smiley6600:on aina kiva kuulla, kuinka asiat etenevät!!

Sininen Kettu

Noh, asunnon saaminen ei VIELÄ ole ihan varmaa, mutta intuitio kutittelee niin, että uskon saavani asunnon itselleni. Onhan minulla kuitenkin jonkinlainen "häätöuhka" alla ja työpaikka, jonka takia en voi vaihtaa kuntamaisemaa. Eikä Siilinjärvellä ole enempää asuntoja tarjolla.

Tulee vähän samanlainen fiilis kuin silloin, kun etsin Lahdessa asuntoa kämppikseni saatua opiskelupaikan Mikkelistä. Hakemani asunto osui silmiin melkein heti, mutta en ottanut tunnetta kuuleviin korviinikaan ennen kuin olin soitellut ties miten monet kämpät läpi ja todennut niiden jo menneen tai menevän juuri nenäni alta. Päädyin sitten siihen ensimmäiseen huomaamaani asuntoon ja ai että! Se oli upea koti asua! ^__________^
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: