Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 144041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #90 : 03.01.2008 16:43:34 »

Hih. Hyvältä kuulostaa! *hymyilee*
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #91 : 03.01.2008 17:23:55 »

Hei muuten missäs Kaurisenergiaa sun Vertex möllöttää ?

Mulla se on Leijonassa ja mun miehet(rakastajat) on ollu nousuleijonia,  aurinko leijonia ja nykyinen  venus leijona  smitten

Mä luulen et sillä on joku vaikutus  idiot2

Mä oon taas löytäny uudelleen rakkauden ja intohimon mun vaakamiehen kanssa  Kiss Kiss elämä on ihanaa  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #92 : 03.01.2008 20:07:49 »

Hei muuten missäs Kaurisenergiaa sun Vertex möllöttää ?

skorpioni !

Tänään töissä ylimmän johdon kanssa tuli puheeksi tuo Herra Rapu, ihan muuten vaan. Ja vähän pitää myöntää, että harmi olis jos jäis arvoitukseksi tuo herra...

Hmm. Elämä on varsin ihanaa!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #93 : 03.01.2008 21:31:50 »

Ehkäpä sä et ole vielä tavannut herra skorpionia, mä luulen että se vois käydä täydellsesti sulle  Cheesy Kun kerta sulla mars ja vertex  skorpioni  :Smiley
Mitenkähän sä saisit sen ravun lumoihis, vai onko jo   buck2  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 04.01.2008 18:53:40 »

Mitenkähän sä saisit sen ravun lumoihis, vai onko jo   buck2  Grin

Tämä työviikko osoitti sen, että en missään nimessä saa tehdä mitään isompia päätöksiä ennen kuin tuo Herra Rapu on koettu.  Ja Herra Kaksonen! Siis  Tongue tuo mies! Hän flirttaili tällä viikolla (tosin se nyt ei ole ihme jos Kaksonen flirttailee... Wink) siihen malliin että pitää tutkailla...

Rapua voin yrittää pyydystää helmikuussa. Sen teen.

Tuon Kaksosen kanssa voisi myös järjestää jotain. Katselin juuri hänen karttaansa, ja vertailu omaan karttaani on varsin lupaava:

- hänen  aurinko tarkka  aspect_tri  :minun  venus
- hänen  venus melko tarkka  aspect_sex minun  kuu
- hänen  kuunsolmu tarkka  aspect_tri minun  venus
- hänen  pallas tarkka  aspect_con minun  askendentti
- hänen onnenpisteensä minun  venus/ uranus kp:ssä

Nuo nyt lähinnä pistivät silmään. Varsinkin tuo  aurinko aspect_tri venus on aivan ihanne parisuhteessa, samoin  venus/ kuu.

Olempa minä varsinainen höppänä mutta tämmöisiä juttuja olen tässä ajatellut, tuosta herra Kaksosesta lähinnä.   :Smiley

*muoks. Ai niin en ole varmaan maininnut oma avioliiton pisteeni on Kaksosissa! Tosin ei tee yhtymää tuon herran Auringon kanssa.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 18:59:31 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #95 : 04.01.2008 19:02:19 »

Mitäs sinun miehesi tuumaa? Joko olette eronneet? Rapua suositan, no aina ei ne ole olleet mukavia mutta nytpä on.. aina ei tarvita niin moniakaan.. ravuilla oli koko syksyn flirttimeininkiä astron mukaan...

Ehkä se on hyvä järjestely että on yksi "pääkiinnostuksen" kohde ja muutama flirttimielessä.. tms.. heh.. no joo.

Aiotko siis vielä naimisiin tms? vai vedätkö huvin vuoksi jonkun  vesimies rapu kaksoset kokemuksen läpi.. ? Toistaiseksi mikään ilmamerkki ei ole vedonnut minuun ja kiva, ettei  skorpioni ilmestynyt enää. Ilmamerkki siis nousuna  askendentti . En ole koskaan tai siis niin kauan kuin olen merkit tiennyt, ollut   aurinkovesimies vaaka kaksoset kiinnostunut. Kumma, voisi luulla- miten maamerkki ja au ilma? Tai maa ja au vesi? Vesimerkeissä on aina tunteellisuutta varmasti. Tulimerkki tuntuisi tutulta..

Itselle nuo nimet ei oikein sano mitään, minun miesmakuni on yksioikoinen; nuorekas, urheilullinen, vaalea lyhyt tukka riittää..ja historian siipien havina, että tunnetaan jostain kaukaa.. >sähkö.. mutta itsenäisyys on tärkeää.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 19:16:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #96 : 04.01.2008 19:17:08 »

Kyllä ero omasta miehestä on väistämätön. Mutta hyvä niin.  Smiley

Tässä pähkäilyjä herra Ravusta:

- hänen  aurinko  aspect_con melko tarkka minun  kuu
- hänen  kuunsolmu melko tarkka  aspect_con minun  kuu
- hänen  venus melko tarkka  aspect_opp minun  aurinko
- hänen  mars melko tarkka  aspect_sex minun  kuu
- hänen  chiron tarkka  aspect_sex minun  aurinko

Että niinku kumpi?

En minä nyt niin naimisiin ole vielä haluamassa, mutta en voi sille mitään että nämä tyypit kiinnostavat.

Grin
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 19:18:50 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #97 : 04.01.2008 19:18:54 »

Ei kun kysyin, mitä miehesi tuumaa ja sanoo. Oliko kauris?

Sopiiko maa ja vesi? No ehkä jotakuinkin.

Luuletko että astrologia ratkaisee, vai yhteinen huumorintaju, vetovoima, tavoitteet? Ei kai ne vaihtoehdot näihin lopu.. parin vuoden kuluttua voit haluta olla yksin tai tulee muita versioita.  Wink
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 19:20:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #98 : 04.01.2008 19:21:21 »

Ex-mies (Kauris) ei tuumaa enää mitään.  Grin

Tai jos tuumaa, niin omatpa ovat ajatuksensa. 
tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #99 : 04.01.2008 19:21:40 »

Hei mikäs tää avioiliiton piste on, mistä se löytyy  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #100 : 04.01.2008 19:22:55 »

Kuoleeko rakkaus siis noin vaan? Kauanko olitte yhdessä? kauanko uudet jutut kestää? Minusta elämässä se on mainiota, että kun kaikki ovat "vain versioita" niin kokemuksia voi tulla niin monenlaisia.

Nimim chiron parantaa.
  chiron
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 04.01.2008 19:25:35 »

Hei mikäs tää avioiliiton piste on, mistä se löytyy  idiot2

Minä käytän Nikulan laskukaavaa eli  askendentti + DC - venus.

Tosin sille taitaa olla muitakin laskukaavoja, mutta tuo lienee varsin suosittu.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #102 : 04.01.2008 19:41:53 »

Kuoleeko rakkaus siis noin vaan? Kauanko olitte yhdessä? kauanko uudet jutut kestää? Minusta elämässä se on mainiota, että kun kaikki ovat "vain versioita" niin kokemuksia voi tulla niin monenlaisia.

Nyt heitit niin ison kysymyksen että jos sitä lähtisi pohtimaan niin loppuisi palstatila.  Ja yhtä oikeaa vastausta tuskin löytyy.

Joskus nuorena sitä ajatteli, että sitten kun menen naimisiin niin sitten siinä ollaan loppuelämä yhdessä, kestetään ne hyvät ja pahat ajat yhdessä... jne...

Mutta ei se niin yksinkertaista ole. Joskus elämä kuljettaa erilleen, vaikka olisikin silloin aikoinaan tehnyt oikean valinnan. Se mikä oli ennen oikea, saattaa muuttua samalla kun ajaudutaan erilleen. Se kai se suurin syy on.

Joku saattaa elää elämänsä onnellisena yksin, sinkkuna, ilman kumppania. Hyvä niin. Joku tarvitsee toisen, ja se saattaa olla se yksi pitkä suhde, tai useampi. Yhtä oikeaa vastausta ei ole.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 20:17:03 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #103 : 04.01.2008 19:45:11 »

Oho mä sain itelleni sit avioliittopisteeksi härän, onks se nyt sit hyvä juttu kun miehellä kuu härässä Huh  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #104 : 04.01.2008 19:58:28 »

Jep. Kokemukseen sekaan vaan, ehkä sinulla K on nyt sen aika. Niinkuin minullakin luki, rakkaus voi olla tänään eikä se katso aikaa.. yksi puhelukin voi riittää.. oikealle henkilölle.

Pidä hauskaa.

Yksi juttu mikä voisi olla kivaa selvittää, on että mikä rooli heillä oli ennen kanssasi, jos tuntuu että on menneitä tuttuja.  angel
  Cool Cool
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 20:00:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  

Siirry: