Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuolinpäivä viime heinäkuussa...  (Luettu 3001 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« : 05.11.2007 13:44:34 »

minulta kuoli äiti viime heinäkuun kuudes päivä. siinä kello yhdentoista paikkeilla aamulla. olin itse samaan aikaan kesätöissä. päivä sai hirveän päätöksen kun kuulin asiasta.  Cry en ole yhtään tietoinen sen päivän horoskoopista tai muistakaan astrologisista asioista, koska en ehtinyt kesällä tällä sivustolla käymään. olisiko kenelläkään tietoa 6.7.2007 päivän horoskoopista? olisi myös mukava jos joku osaisi selittää äidin kuolemaa, koska sille ei ole löytynyt mitään järkevää selitystä. lääkärit vain veikkailivat sydämen rytmihäiriöitä, mutta kenelläkään ei ole varmaa tietoa siitä. äiti oli horoskoopiltaan kaksonen ja syntymäpäivä 10.6. äiti oli kuollessaan vasta 47-vuotias. eli syntymävuosi oli 1960. voisiko joku tehdä jotain karttaa tästä. asia on vaivannut minua kesästä asti.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2007 14:22:16 »

minulta kuoli äiti viime heinäkuun kuudes päivä. siinä kello yhdentoista paikkeilla aamulla. ...
... olisi myös mukava jos joku osaisi selittää äidin kuolemaa, koska sille ei ole löytynyt mitään järkevää selitystä. lääkärit vain veikkailivat sydämen rytmihäiriöitä, mutta kenelläkään ei ole varmaa tietoa siitä. äiti oli horoskoopiltaan kaksoset ja syntymäpäivä 10.6. äiti oli kuollessaan vasta 47-vuotias. eli syntymävuosi oli 1960. voisiko joku tehdä jotain karttaa tästä. asia on vaivannut minua kesästä asti.


Hei "ville3"


Otan osaa menetykseesi.  angel
Äidit ovat rakkaita ja tärkeitä itse kullekin.

Jotta äitisi karttaa voidaan tutkia,
tarvitaan siihen tarkemmat tiedot
10.6.1960 kello __:__ sekä syntymäpaikkakunta

Laitappa samalla myös omat syntymä tietosi
- joku voipi tutkia myös mitä sieltä näkyy

Voimia elämäsi polulle



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 05.11.2007 20:25:36 »

minulta kuoli äiti viime heinäkuun kuudes päivä. siinä kello yhdentoista paikkeilla aamulla. olin itse samaan aikaan kesätöissä. päivä sai hirveän päätöksen kun kuulin asiasta.  Cry en ole yhtään tietoinen sen päivän horoskoopista tai muistakaan astrologisista asioista, koska en ehtinyt kesällä tällä sivustolla käymään. olisiko kenelläkään tietoa 6.7.2007 päivän horoskoopista? olisi myös mukava jos joku osaisi selittää äidin kuolemaa, koska sille ei ole löytynyt mitään järkevää selitystä. lääkärit vain veikkailivat sydämen rytmihäiriöitä, mutta kenelläkään ei ole varmaa tietoa siitä. äiti oli horoskoopiltaan kaksonen ja syntymäpäivä 10.6. äiti oli kuollessaan vasta 47-vuotias. eli syntymävuosi oli 1960. voisiko joku tehdä jotain karttaa tästä. asia on vaivannut minua kesästä asti.
Hei Ville, otan osaa suruusi.

Tein Oma Astrossa äitisi kuolinpäivälle klo 11. ajalle transiittikartan.
Paikkakunnan löysin profiilistasi.
https://www.astro.fi/oma_astro/planeettaohituksesi/karttapankki_id/50450
Jos se yhtään sinua lohduttaa, niin voit siitä katsoa sen hetken sijainnit.
Toivottavasti se näkyy sittenkin, kun loggaan itseni ulos foorumilta  :Smiley Huh

Voimia sinulle ja uskoa jälleennäkemiseen  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: