Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ILOISIIN KUULUMISIIN JA NÄKYMISIIN ...  (Luettu 2800 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 02.11.2007 22:45:29 »

Hei kaikki!
Liityin muutama päivä sitten astroilijoiden pariin ja haluaisin nyt hieman esittäytyä.   
Kiitos ja kirpeää syksyä kaikille!

-santia  aurinko  kalat 


 smitten santia

Terve  Wink Kaikki Astroilijat!
Ajattelin tulla vihdoin esittäytymään. Kun kerran astron kuukausi tulkintoja tullut seurattua jo muutama vuosi ja nimimerkki on myös ollut täällä jo jonkun aika.
Tästä edes alan palloilemaan täällä enemmän...
Energistä syksyä kaikki! 
[/size]

 smitten Aur

Mutta juu, olen siis nyt aktivoitunut. Jatkan tutkiskelua..... Smiley
-viherpippuri-

 smitten viherpippuri

Moi. Mä olen jo ehtinyt käydä pyytämässä apua, siihen, että olen ihastunut raputyttöön. Mutta on kohteliasta kertoa kuka on. Tongue
smiley6600

 smitten iloinen poika

Hei kaikille!!
Sitrus on 39- vuotias innokas astrosivujen lukija,mutta ujo (ollut) kirjoittaja. Nyt on tullut aika avata viestit.

Kaipuu samoista asioista kiinnostuneisiin ihmisiin voitti lopulta foorumille kirjoittamisen esteet.Olen oppinut paljon uutta ja löytänyt mahtavia linkkejä kaikkeen itseäni kiinnostaviin aiheisiin. Kiitos kaunis teille.
smitten



 smitten sitrus

hei kaikille !olen uusi täällä ja mielenkiinnolla odotan mielenkiintoisia keskusteluja.olen iloinen ja elämää avarasti katsova.teen reiki hoitoja ja tämän olen kokenut olevan se minun juttuni. Smiley skorpioni

 smitten sc14

Sekä kaiklle itsensä " uusina käyttäjinä esitelleet" - iloisiin kuulumisiin ja näkymisiin

taaviisuinen



tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: