Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteensopivuus  (Luettu 15192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« : 31.12.2005 03:45:55 »

Moi, tuolla http://koti.mbnet.fi/maya/index.php on maya-laskuri ja juttua eri merkkien merkityksistä toisilleen. Itse olen Keltainen Planetaarinen Tähti (tylsää eikö?) ja tuo Planetaarinen kuuluu samaan "sointuperheeseen" Yliäänen kanssa. Oletteko tutkineet näitä tällaisia juttuja lähipiirinne ihmisissä? Huomasin ihmisten maya-merkkejä listatessani, että niistä, jotka ovat Yliääniä, olen ollut kaikkein kiinnostunein. Yksi artisti on Keltainen Yliääni Tähti ja sen musiikki on mulle kuin toinen koti, jos näin vois sanoa Cool En silleen kovasti usko näihin mayajuttuihin, mutta kiinnostavaa olisi kuulla kommentteja.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
böster|geist
Vieras
« Vastaus #1 : 02.01.2006 23:54:58 »

Oon punainen kristalli taivaanvaeltaja ja kuulemma trapetsitaiteilija!! :Smiley

Kaikinpuolin mielenkiintoista.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 23:59:28 kirjoittanut Faust » tallennettu
puny
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2006 13:38:35 »

huomasin niitä tutkiskellessani että toinen veljistäni ei yhtään sopinut muun perheemme kanssa yksiin, noin merkkien kannalta ja mieleen juolahti.....

                      jos se on löytölapsi!

muilla oli merkit jotenki yhteydessä aina toiseen, mutta ei sillä... en mä näihin ihan käsi sydämellä usko, mutta onhan niitä kiva lueskella  2funny
tallennettu

-kuolema on lupaus joka meille on syntymässä annettu-
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #3 : 03.04.2006 18:34:01 »

Katos vaan, löysit perheen mustan lampaan Grin
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
LYV
Vieras
« Vastaus #4 : 17.04.2009 13:17:45 »

Olen Valkoinen Kristalli Taikuri.

Se, joka olisi Punainen Resonoiva/Lunarinen Käärme... Ilmoita itsestäsi! Olet planetaarinen partnerini!  smitten
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #5 : 20.04.2009 11:58:46 »

KELTAINEN KOSMINEN TÄHTI

Tollasta ilmotteli, lie sit mitä tarkottaa..

Lainaus
TäHTI TULEE PARHAITEN TOIMEEN SEN KASVUA TUKEVAN, SAMANKALTAISEN PLANETAARISEN PARTNERIN, APINAN KANSSA. APINA OSAA OLLA LEIKKISä JA SOSIAALISESTI HELPOSTI LäHESTYTTäVä. PEILI HAASTAA TäHDEN NäKEMääN SELKEYDEN JA TOTUUDEN. PEILI NIMENSä MUKAISESTI HEIJASTAA NäYTTäEN KEHITYSTä ESTäVIä ASIOITA. TäHTEä TASAPAINOTTAA AVARAKATSEINEN JA KOKEMUKSIIN LUOTTAVA TAIVAANVAELTAJA, JOKA EDUSTAA KOKEMUKSEN JA TUNTEIDEN MUKANAAN TUOMAA TIETOA.

MOTTO: RAKASTAN RAUHAA JA HARMONIAA!

Ainaski moton osalta pitää kutinsa Smiley Exä oli peili, ja hyvin pitää senkin osalta kutinsa, näytti just ne asiat mulle jotka piti "kiinni", ja nyt oon vapaa kuin taivaanlintu Smiley Pitäs vielä löytää joku apina vissii (huhuu, anyone?)  smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: