Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kireät farkut ja "epävenusiaaniset" lantiot?  (Luettu 29048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #15 : 03.11.2007 12:24:17 »

Hän asettui makaamaan sohvalle, veti henkeä sisään, yksi piti kiinni liitingistä ja toinen veti vetoketjun kiinni.

Tunnustan myös syyllistyneni moiseen...   idiot2
Muistuu teiniaika mieleen  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #16 : 03.11.2007 12:30:29 »

Olen myös kuullut, että vanhemman naisen tunnistaa takapuolesta, mutta se nyt se alkaa olla toiste päin. Vanhemman väen peffa osasto on toisilla hyvinkin timmissä kunnossa verrattuna nuorisoon  Wink

Tää nyt vaan ON pakko allekirjoittaa  Cheesy
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #17 : 03.11.2007 12:33:30 »

Mitä, mitä?  Huh
Nyt ovat muodissa farkut, joissa on aivan jumalattoman
korkealla vyötärö ja sellaiset, joihin lisätty ns. korsetti
vyötärölinjan päälle, -siis farkuissakin.
Super naisellisia! smitten

Lähes kaikilla merkeillä ko. naisellinen linja on nähtävillä
uusimmissa, no on se jo noin ainakin 3-4 kk vanhaa,
eli syksyn mallistoa. Smiley

Napaa ja jenkka kahvoja ei siis enään näytellä. Wink
SittenKUN niitä alkaa ilmestyä kirppiksille, niin minäkin SAAN omani 2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #18 : 03.11.2007 12:45:23 »

ja sitten tulee mieleen että onneksi on siunaantunut hyvä itsetunto niin ei tartte juosta uusimman muodin perässä  Wink  Cheesy
Amen  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #19 : 03.11.2007 21:49:35 »

mähän voisin tulla seuraavaan mittiin  jätesäkkiin pukeutuneena...kukahan sitten on out muodista? 2funny
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 14.11.2007 10:48:11 »

Ja tämäkin vielä (Iltalehti):

Kurvikkaat saavat fiksumpia lapsia
14.11.2007 8:59

Raskaana olevalla Jennifer Lopez saa älykkään lapsen, jos amerikkalaistutkimukseen on uskominen. Naiset, joille on siunaantunut kurvikas lantionseutu, saavat amerikkalaistutkimuksen mukaan älykkäämpiä jälkeläisiä kuin kurvittomat sisarensa.

Kurvikkaat naiset ovat tutkijoiden mukaan myös itse todennäköisemmin fiksumpia kuin hoikat naiset.

Pittsburghin ja Kalifornian yliopistojen asiantuntijat analysoivat yhteensä 16 000 naisen ja tytön menestyksen kognitiivisissa testeissä. Tutkijat havaitsivat, että mitä uhkeampia naiset olivat, sitä paremmin he ja heidän jälkeläisensä pärjäsivät testeissä.

Tutkimuksesta kerrottiin Evolution and Human Behaviour -lehdessä.

Tutkijat epäilevät, että älyllisen menestyksen ja kurvikkuuden yhteys löytyy lantion rasvahappojen määrästä. Naisen lantionseudulle kerääntyy paljon puhuttuja omega 3 -rasvahappoja, jotka voivat parantaa naisen omia ja raskauden aikana myös hänen lapsensa mentaalisia kykyjä.

Shocked

tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 14.11.2007 14:13:03 »

Mitä, mitä?  Huh
Nyt ovat muodissa farkut, joissa on aivan jumalattoman
korkealla vyötärö ja sellaiset, joihin lisätty ns. korsetti
vyötärölinjan päälle, -siis farkuissakin.
Super naisellisia! smitten

Lähes kaikilla merkeillä ko. naisellinen linja on nähtävillä
uusimmissa, no on se jo noin ainakin 3-4 kk vanhaa,
eli syksyn mallistoa. Smiley

Napaa ja jenkka kahvoja ei siis enään näytellä. Wink

suomen nuoriso ei taida ymmärtää noiden päälle.... Itse muistelen kammolla 80 luvun aikaisia housuja ja 90 luvun alkua!!!! yööök.
Itse pidän "normaaleista" vyötäröpituuksista. Ei ole liian korkea (ei pakosta tarvitse vyötä) eikä liian matala (ei tarvitse vyötä eikä tarvitse pelätä että takapuoli näkyy kuin 50:llä duunarilla hiukan pyllistettäessä.)

Ja Tein tuosta sivumiähen tutkimus referaatista nopeasti lukaisten huomion että puhutaan "kurvikkaista" ja "hoikista". Mun mielestä kurvikas voi olla myös hoikka.... Jos siis vertailtiin Naisellisia lantion muotoja ja epänaisellisia lantion muotoja, olisi ilmaisumuoto parempi Tiimalasit versus pötkylät.. Kuten serkkuni itsestään ilmaisee kun ei omien sanojen mukaan omista vyötäröä... Mikä taas on harhaa. Jokaisella on vyötärö mutta on ihan normaalia että sen ympärysmitta on enemmän kuin 60 cm... Terveellä naisella. (eräällä kuuluisalla pystyyn nostetulla tikulla se oli ton alle!!!!).

Höm höm. Palataanpa aiheeseen, lantioon. Naisen lantio on vararavinnon pitkäaikainen säilytyspaikka.. Nainen jolla on kunnon kurvit omaa hyvät varastot. Nykylääketieteen termein, terveellistä rasvaa. Jos rasva sijaitsee keskivartalolla (vyötärölllä) On kyse epäterveellisestä rasvasta (lisää sydänsairaus riskiä, sokeritauti riskiä yms.).  Ja eikös kivikaudella kunnioitettu naispatsaita joilla on mahtavat lanteet  tiimalasi vyötärö ja uhkeat rinnat; hedelmällisyyden symboli. Jo silloin tiedettiin keiden lapsilla on parhaat selviämismahdollisuudet!!!!

Cheesy Grin Wink Wink
« Viimeksi muokattu: 14.11.2007 14:32:40 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #22 : 14.11.2007 18:45:46 »

Naiset, joille on siunaantunut kurvikas lantionseutu, saavat amerikkalaistutkimuksen mukaan älykkäämpiä jälkeläisiä kuin kurvittomat sisarensa.

No ilmankos pienet poikani ovatkin neroja!  2funny
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 14.11.2007 20:25:44 »

Jotenkin tuli mieleen sellainen juttu, että itseluottamus vaikuttaa voimakkaasti kaikenlaisissa testeissä pärjäämiseen - ja käsittääkseni jenkkinaisten itsetunto, ikävä kyllä, rakentuu liian paljon ulkonäköseikkojen varaan.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #24 : 15.11.2007 09:27:31 »

...

Tutkijat epäilevät, että älyllisen menestyksen ja kurvikkuuden yhteys löytyy lantion rasvahappojen määrästä. Naisen lantionseudulle kerääntyy paljon puhuttuja omega 3 -rasvahappoja, jotka voivat parantaa naisen omia ja raskauden aikana myös hänen lapsensa mentaalisia kykyjä.

Shocked

Minulla rupesivat OMEGAT  2funny kerääntymään vasta raskauden aikana ja siihenhän jäivätkin - jenkkakahvoiksi  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #25 : 15.11.2007 14:26:03 »

Hmmh... uglystupid2 Mutta kuinka minä voin olla näin älykäs, vaikka äidilläni on kapea ja luiseva lantio..  :Smiley Grin
Samaa pohdin osallani  2funny ja myös, että mistä on tullut oma ahterini  :Smiley isältä ?!  2funny
Esmiralda heitti hyvän pohdinnan, sama kävi täällä mielessä  Wink kuin myös mikä on älykkyyden määritelmä yleensä?
Omat pentuni ovat koulumaailman määreiden mukaan keskitasoa nippanappa ja lukivaikeutta löytyy... vaikka äidillä on leveä peräsin  2funny 2funny 2funny 2funny mutta ovat lahjakkaita taideaineissa ja harrastavatkin niitä koulun ulkopuolla, kun koulu ei tarjoa sellaista  Smiley
...niin joo, NE taidot ovatkin VAAN lahjoja, ei mitään tekemistä älykkyyden kanssa... sori  Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #26 : 15.11.2007 21:25:03 »

Älykkyyttä on todellakin aika vaikea määritellä.

Esim. minulla on eräs ystävä, joka on todella lahjakas matemaattisesti, koulussa kaikki kuvittelivat että hän jos joku pärjää... Mutta todellisuudessa hän ei ole saanut töitä koska ei pysty tekemään töitä. Mitä hyötyä on hallita jokin kaava perusteellisesti jos ei pysty sitä hyödyntämään?

Eli sosiaalinen lahjakkuus/älykkyys puuttuu. 

Meillä taas on työpaikan seinällä vitsi, Hesarin otsikko "Blondeilla kevein palkkapussi" eli jonkin tutkumuksen mukaan blondit tienaavat vähemmän kuin muut.  Grin

Heh.  Grin

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 16.11.2007 00:48:08 »

...

Shocked

Minulla rupesivat OMEGAT  2funny kerääntymään vasta raskauden aikana ja siihenhän jäivätkin - jenkkakahvoiksi  Grin

Pistetäänpäs tähän väliin kielellinen puujalkavitsi:

o-mega (oomega) tarkoittaa siis kai 'iso (pitkä?) o', o-mikron taas 'pieni (lyhyt?) o'....

buck2
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 24.11.2007 12:07:51 »

ja sitten tulee mieleen että onneksi on siunaantunut hyvä itsetunto niin ei tartte juosta uusimman muodin perässä  Wink  Cheesy

Pakko kommentoida tähän, että muodikkuus ei minusta kyllä mitenkään korreloi huonon itsetunnon kanssa. (vaikka tuskin Ardith sitä ihan niin tarkoittikaan?) En itse seuraa muotia mitenkään orjallisesti, mutta minusta on kiva poimia sieltä aina uusia, jänniä juttuja pukeutumiseeni. Kai yleisolemukseltani olen siis aika muodikas, mutta tietysti jätän sellaiset muoti-ilmiöt väliin, jotka eivät minua miellytä tai eivät yksinkertaisesti sovi omaan tyyliini.

Olen myös huomannut, että silloin kun olen masentunut tai itsearvostukseni on nollassa, en myöskään jaksa panostaa pukeutumiseeni. Sen sijaan ollessani onnellinen ja tyytyväinen elämääni, on meikkaaminen ja ihanien vaatteiden käyttäminen suorastaan nautinnollista. Se on ikäänkuin tapa näyttää sitä hyvää oloa ulospäin. Ikävä kyllä Suomessa omaan ulkonäköön panostaminen nähdään usein juuri merkkinä huonosta itsetunnosta, tai sitten turhamaisuudesta ja tyhjäpäisyydestä.  idiot2

Muodin suhteen korostetaan aina ilmiön negatiivisia puolia, mutta minusta muoti on myös ihana asia! Se on tapa uudistua ja leikkiä erilaisilla tyyleillä. Toki sen voi tehdä ilman muotiakin, ja jos joku on luova ja valmis käyttämään enemmänkin aikaa ja vaivaa suunnittelemalla itse oman lookinsa, niin hyvä juttu! Luulen, että ilman muotimaailman vaikutusta suurin osa ihmisistä kuitenkin pukeutuisi aika mielikuvituksettomasti ja tylsästi. Ja usein niillä oman tiensä kulkijoillakin muoti vaikuttaa siellä taustalla, vaikkapa viittauksina menneiden vuosikymmenten muotiin.

Itse siis ihailen persoonallisia ihmisiä (muodikkaita tai ei), eikä minua mitenkään häiritse jonkun ihmisen täydellinen välinpitämättömyys uusimpia muotivirtauksia kohtaan. Jokainen saa minun puolestani pukeutua ihan miten lystää. Mutta saman pitäisi minusta koskea myös niitä, jotka nauttivat muodin seuraamisesta ja sen soveltamisesta omaan olemukseen. Eihän se ole keneltäkään muulta pois! Sallittakoon kaikkien olla ulkoisesti sellaisia, mikä itsestä tuntuu hyvältä. Smiley

Niin, ja pakko vielä huomauttaa, että en missään nimessä ole minkään kertakäyttökulttuurin kannattaja! Voihan olla muodikas, vaikka hankkisi vaatteensa kirpparilta tai yhdistelisi eri tavalla vanhoja vaatteitaan. Mieluiten itse ostaisin laadukasta ja eettisesti tuotettua vaatetta, mutta käytännössä tämä ei opiskelijabudjetille aina sovi... pyrkimys kuitenkin on ostaa harvemmin, mutta laadukkaampaa.  Smiley

Toivottavasti ei lähtenyt liian kauaksi rönsyilemään alkuperäisestä aiheesta...  Lips Sealed
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: