Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taas viikonloppu,,,  (Luettu 13063 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 21.10.2007 19:50:26 »

Joo, yksinkin voi olla, viikolla voi olla hauskaa, viikonloppuna voi olla hauskaa.. riippuen asenteesta,, Chandra!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #16 : 21.10.2007 20:27:06 »

Saisinpa kerrankin viikonlopun, tai vaikka arkipäivänkin, jolloin ei tapahtuisi mitään,
jos kerrankin pääsisi vastaamaan kuulumiskyselyyn
"ihan tavallista, ei mitään ihmeitä, siinä se menee kuin ennenkin, ihan tylsää, etc..."

Mä en käsitä, miten jotkut pystyy pitämään elämänsä jotenkin niin stabiilina -
mä en oo ikinä osannu Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 21.10.2007 20:50:51 »

Miksi elämä ei olisi stabiilia/ vauhdikasta / juuri sitä mitä haluat?

Ja sinähän vedät kaiken puoleesi, kyselijätkin. Minulta harvemmin udellaan ja kysellään miten menee, lähinnä että onko hauska vkl, mitä uutta koin, onko jotain jännää menossa tms..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #18 : 21.10.2007 20:53:55 »

Rauhallinen ja sämpylän & pannarintuoksuinen viikonloppu takana, en edes viitsinyt lähteä samba-happeninkiin (vaikka olin lupaillut  knuppel2 ) mutta kun ei huvittanut  crazy2

Leikkasin itse niskahiukseni ja taas säästin 20€  coolsmiley
Ulkoillut olen pyöräillen, kylmä ilma tuntuu todella vastenmieliseltä  buck2
Kaipaan JO NYT lämpöä ja valoa, jota oli kesällä ruhtinaallisesti - miten kestän ensi kesään  Huh

Lähtisinhän mielellään tanssimaankin Tampereen yöhön, JOS olisi chauffeur - bussilla kun ei viitsi ja taksi on liian kallista lystiä   Undecided

Hyvää viikonlopun loppua kaikille  Kiss
 smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 27.10.2007 18:18:12 »

Tässäpä sitä kulutetaan taas,, buck2
Ja vielä tunnin kauemmin kuin normaalisti! Cry  Embarrassed

Asennoitumisestani en tiedä,mutta tälläisiä ne on olleet jo iät ja ajat.
Että minä inhoan näitä! tickedoff  tickedoff

Hyvää,hauskaa ja rauhaisaa kuitenkin niille,jotka viikonlopuista nauttivat! Wink smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #20 : 27.10.2007 18:34:54 »

Tässäpä sitä kulutetaan taas,, buck2
Ja vielä tunnin kauemmin kuin normaalisti! Cry  Embarrassed

Asennoitumisestani en tiedä,mutta tälläisiä ne on olleet jo iät ja ajat.
Että minä inhoan näitä! tickedoff  tickedoff

Hyvää,hauskaa ja rauhaisaa kuitenkin niille,jotka viikonlopuista nauttivat! Wink smitten

Hei "Chandra"

Jokos sitä kelloa pitää ens yönä "rukata".
- enpä olis tuota huomannut  Shocked


Kesäaika päättyy ja normaaliaikaan palataan
ensi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Kelloja siirretään tunti taaksepäin
sunnuntaina 28. lokakuuta aamuyöllä klo 4.00.

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=116597


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #21 : 27.10.2007 19:20:00 »

No olipa tuollekin purkaukselleni sitten joku tarkoitus. Grin
Talviaikaan siirtymiseen päästään itse kukin.
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #22 : 27.10.2007 19:45:48 »

No olipa tuollekin purkaukselleni sitten joku tarkoitus. Grin
Talviaikaan siirtymiseen päästään itse kukin.

Hei "Chandra"

Kaikella on tarkoituksensa.  Grin


Itse olen ollut koko päivän yksin kotosalla
- pikaisesti kaupassa piipahdin

Astrologian saloja yritän saada selville
- ainakin aikaa on riittämiin
- sain yhden tunnin lisäaikaakin
  Cheesy


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #23 : 27.10.2007 20:01:14 »

Taas viikonloppu. No, sitä aina ootellaan viikolla (minä ainakin) ja lapset varmasti myös. Grin Mutta nyt, kun on kolmatta viikkoa saikulla ja vain kotona, niin johan alkaa tökkiä Angry. Onneksi muistin tämän astron sivun ja aloin kirjoitteleen. Paha vaan, kun käsi ei taho kestää, puutuu ja särkee. Undecided. Täällä on myös mukava käydä vain lukemassa muiden juttuja jos ei sanottavaa ole. :Smiley Kiva juttu kaikkiaan. Cheesy
tallennettu
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #24 : 28.10.2007 08:32:43 »

Niinpä sitä siirryttiin taas talviaikaan ja useimmat saivat nukkua tunnin enemmän.. Sitten on joitakin tällaisia todellisia "älyn jättiläisiä", jotka siirsivät jo hyvissä ajoin eilen illalla kellonsa tunnilla eteenpäin  idiot2
Täällä sitä nyt istutaan koneella, kun olen hereillä kaksi tuntia liian aikaisin, enkä saa enää nukuttuakaan. Olin tunti sitten lähdössä tapahtumaan, jonne pitäisi lähteä tunnin kuluttua  Grin Ihmettelin vaan, kun ulkona on niin pimeää ja muistelin, että eikös aamujen pitänyt tulla valoisammiksi Huh
Äkkiä laittamaan telkku auki ja katsomaan, että mitä se kello oikeasti on - 6.15! Joopajoo - kiireet loppui sitten siihen. Olin jo ehtinyt syödä aamupalan, käydä suihkussa, laittautua ja olin ulkovaatteet päällä jo lähdössä   Embarrassed
Että tällaista tänne. Toisaalta, nyt minulla on kaksi tuntia pidempi viikonloppu ja se on aina hyvä juttu  Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 28.10.2007 11:21:00 »

Loistava viikonloppu ja vielä loistavampaa, älysin löytää kännystäni tehtävälista-asetuksen samalla kun asetan talviaikaa. Niin sitä pitää. No joku kaksonen olisi tajunnut sen aikoja sitten..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #26 : 28.10.2007 13:52:17 »

No joku kaksonen olisi tajunnut sen aikoja sitten..  Wink

Don't be so sure..  2funny Minä en ainakaan tajua teknologiasta sitten yhtään..

Mulla arkipäivät ja viikonloput on ihan samanlaisia, johtuen siitä, että koulua ja töitä on epäsäännöllisesti.. Viikonlopuissa ei ole mitään erityisen hyvää tai pahaa..

Olen nyt jonkin aikaa elellyt ihan rauhaksiin sillain, että viihteellä ei tule käytyä yhtään niin usein. Mies on ollut paljon viikonloppuja töissä, joten olen lähinnä möllännyt yksin kotona, jos itsellä ei ole töitä ollut.. Se ei ole mikään ongelma, sillä yleensä tekemistä riittää...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: