Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: palohälytin ja tulipalo  (Luettu 5341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 15.10.2007 18:39:12 »

palohälytin ja tulipalo..mitähän nämä unessa tarkoittavat? etenkin olen koko päivän miettinyt tuon palohälyttimen merkitystä....
tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.10.2007 19:09:26 »

En tiedä vastausta, mutta mulla pärähti kotona päivällä tänään palohälytin soimaan ja sain sen hiljaiseksi vasta, kun irrotin patterit. Tulta ei ollut missään, mutta ruokaa laittaessa taisi tulla mökkiin vähän liikaa savua..On siinä pelissä vaan kamala ääni!
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2007 19:38:26 »

Pitäisi voida tutustua muuhunkin unesi kertomaan, jotta kaikki tapahtumat voisi tulkita. Pelkkä tulipalo ja palohälytin kun ovat vain muuan indikaattoripari. Taiiiiii... sinähän kerroit asiat päinvastoin... ensin palohälytin ja sitten tulipalo. Missä logiikka?
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.10.2007 21:32:46 »

tuli,tulipalo,metsäroihu jne yhdistetään rakastumiseen,
mitä suurempi roihu sen intohimoisempi rakkaus,
joskus se sitten polttaakin kaiken altaan poroksi,
eli ennakkovaroitus rakastumisesta?
ettet polta näppejäsi?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.10.2007 12:57:31 »

Pitäisi voida tutustua muuhunkin unesi kertomaan, jotta kaikki tapahtumat voisi tulkita. Pelkkä tulipalo ja palohälytin kun ovat vain muuan indikaattoripari. Taiiiiii... sinähän kerroit asiat päinvastoin... ensin palohälytin ja sitten tulipalo. Missä logiikka?

no koko unesta muistan vain pienen maalaiskoulun joka oli syttynyt palamaan..itse unessa vain ihmettelin miksei kukaan pelasta koulussa olevia pieniä oppilaita vaikka palohälytin soi ja lieskat olivat korkeat yms... sitten enää muistan jotta palohälyttimien ääni lakkasi ja löysin samasta koulusta itse kolme pientä poikaa hengissä....
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 16.10.2007 13:01:56 »

tarkista palomuurisi verkostossa
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #6 : 18.10.2007 03:48:39 »

No juu! Nytpäs alkaakin aueta asiat.

Lainausta:
"no koko unesta muistan vain pienen maalaiskoulun joka oli syttynyt palamaan..itse unessa vain ihmettelin miksei kukaan pelasta koulussa olevia pieniä oppilaita vaikka palohälytin soi ja lieskat olivat korkeat yms... sitten enää muistan jotta palohälyttimien ääni lakkasi ja löysin samasta koulusta itse kolme pientä poikaa hengissä...."

...miksei kukaan...

On muuan teksti, jossa surraan kun 'joku toinen' on menehtynyt. Että 'joku toinen' aina toimi kaikkien palvelijana ja laittoi asiat sujumaan. Varsin puhutteleva teksti.

Kuinka me odotammekin aina toisilta toimintaa, kun asiat mättävät. Miksi?

Kuinka aina 'jonkun toisen' pitää toimia? Eikö meillä jokaisella ole oikeuksia ja velvollisuuksia toimia? Yhteinenhän tämä yhteiskuntamme on.

Asiaan...
Unesi kehottaa toimintaan, mutta vasta kun palohälytin lakkaa toimimasta löydät nuo pojat hengissä. Muut koulun oppilaat menehtyvät.
Vääjäämättä ja moralisoimatta kokonaisuutta ja vastuunkantoa, tulee mieleeni että sinun tulisi saada itsesi liikkeelle oman terveytesi ja monipuolisuutesi saamiseksi itsellesi hyvää tuottavaan toimintaan. Vain kolme osa-aluetta taidoistasi 'pelastuu', kun ihmettelet, miksi kukaan (=mikään puoli sinussa) ei toimi.
Saattoi kuulostaa kielteiseltä. Kokonaisuutena kuitenkin minulle nousee mielikuva, että olet varsin monipuolinen, mutta jähmetyt paikallesi vaikka sisäinen tuli polttaa ja vaatii sinulta toimintaa.
Ellet ala toimia intuitioosi luottaen ja viivyttelemättä, saattaa kehosi alkaa kehittää sairautta (=polttava tuli unessa), josta erilaiset oireet sinua varoittelevat (=palohälytin). Valitettavasti unen viestit menevät hukkaan, kun vasta palohälyttimen ulinan loputtua alat pelatushommiin.

So! Hei kam'ooon babe!

...koulu: elämä tahtoisi opettaa. Moni oppi menee hukkaan, vaikka halu polttaa kuinka. Toimintaa, please!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: