Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naisten juttuja.. ;-)  (Luettu 76092 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #15 : 14.10.2007 17:11:21 »

Olen koukkuuntunut tiettyihin tuoksuihin lähes "pakkomielteisesti".
Tälläisiä ovat esim. Cartierin Eau de Cartier ja Dolce & Gabbanan Light Blue.
Aikaisemmin tälläinen tuoksu oli Armanin Aqua di Gio, joka keräsi ihmiset kaulaani kiinni, kunnes sain sitten kylläni koko tuoksusta kymmenien pullojen jälkeen. Grin

Mullakin on pullo tuota Aqua di Gioa kaapissa, kyllästyn tosi nopeasti tuoksuihin (venus oinas) ja kyseinen tuoksu on vieläpä sama, jota mieheni äiti käyttää. :Smiley Olen siis suosiolla siirtynyt muihin. Viimeisin syyslöytöni on Nina Riccin ihana "omenatuoksu". Kesätuoksuina Salvatore Ferragamon Incanto Dreams ja Charms, arkikäytössä Sergio Tacchinin Donna ja juhlakäytössä Escadan Magnetism. Ostelen tosin noita vain matkoilta, Suomessa en jaksa kierrellä kemppareita. En myöskään koskaan osta tuoksua merkin perusteella, paitsi jos on hyvä kokemus jostain aikaisemmasta tuoksusta. Useimmat lempparini taitavat jostain syystä olla italialaisia. Smiley Enkä minäkään ole löytänyt sellaista tuoksua joka olisi täysin "minua", tosin tuo Donna on varmaan ollut pisimpään ja useimmin käytössä. Useimmat hajuvedet ovat aivan liian voimakkaita minun nenääni.

Tummasta suklaasta en muuten välitä lainkaan, maitosuklaata sen olla pitää silloin suhteellisen harvoin kun sitä syön - terveysvaikutuksilla ei silloin ole väliä. Grin Vaikken ole varsinainen tuoksuihminen, niin basilikan tuoksu on aivan lempparini ja myös jasmiiniriisin, nam. Samoin hevosen ja lehmän ominaishajut ovat nenääni miellyttäviä, sekä syksyinen metsä tietysti.

Jännää, miten joskus joku tuoksu tosiaan heittää jonnekin vuosien taa - esim. joku tuoksu muistuttaa teinivuosien dödöstä tai hiuskiinteestä ja tulee jännittävät discoillat mieleen. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
katsomerta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 14.10.2007 17:54:03 »

BTW, Härkä-mieheni on muuten suunnitellut koko Georgio Armanin kosmetiikka-sarjan ja Armani Manian ja Coden pullot ja purnukat, -siis koko muotokielen. Wink

Fabien Baron, joka on suunnitellut nuo oikeasti, ei näytä sun "härkämieheltä" ja asuu new yorkissa.
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 14.10.2007 18:27:05 »

BTW, Härkä-mieheni on muuten suunnitellut koko Georgio Armanin kosmetiikka-sarjan ja Armani Manian ja Coden pullot ja purnukat, -siis koko muotokielen. Wink

Fabien Baron, joka on suunnitellut nuo oikeasti, ei näytä sun "härkämieheltä" ja asuu new yorkissa.

Ei pidä paikkaansa. Smiley
Baron&Baron suunnittelee monille suuunnitelijoille ja taiteilijoille niiden PR:n.
Manian ja Coden ja Armani Cosmeticin purnukat, siis ne muoviset ja lasiset,
ovat Unger käsialaa. Wink
Baron on suunnitellut pakkaukset, TV ja lehtimainokset. Hän suunnittelee myös videoita. Purnukoita hän ei ole suunnitellut. Wink

Ote;

For Giorgio Armani, Baron developed the packaging, TV and print advertising for his fragrances Acqua di Gio, He/She, and his signature men's scent Armani Mania, as well as Armani's cosmetics line.

http://www.bernhardtdesign.com/designers/baron.html
http://www.baron-baron.com/flash.html
« Viimeksi muokattu: 14.10.2007 18:32:00 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Milona
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 14.10.2007 21:09:01 »

Vielä tuosta tuoksun biologisesta puolesta:
eräs tutkimus kertoo että kun nainen ovuloi, miehet kuhisevat hänen ymärillään ja yrittävät "kaataa". Eli miehet haistavat kun ovuloit! Jos haluat saada seksiä, mene ovulaatioaikaan ilman keinotekoisia tuoksuja esim ravintolaan, saat valita kenet otat mukaasi!!

Naiset taas valitsevat ovuloidessaan "macho"-miehiä (hyvä, vahvoja suvunjatkajia) vaikka muulloin valitsevatkin "isä"-tyypin. Tämä testi tehtiin ihan pelkillä kuvilla, tuoksut eivät vaikuttaneet siihen.

Sitten joku kaipaili sitä oman rakkaan tuoksua pulloon: ota hänen käyttämänsä T-paita mukaasi!
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 15.10.2007 18:28:26 »

Eräässä kirjassa, taisi olla 'Vaginan historia' oli kylläkin vihje, että parhaita hajusteita on kun 'sitä' sivelee korvantaustaansa.  Wink

Shocked

Tigin Bed Head-sarjan Small Talk muotoilutuoteen tuoksussa
on mielestäni jotain samaa kuin -anteeksi nyt suora kielikuvani-
esinahkaisen pippelin hajussa.
Loistava tuote, mutta minulla on koko ajan tunne,
että hiukseni ovat "pippeliset", jos käytän sitä.  Undecided Grin

Haju ei häviä, vaikka suitsutan parfymiä hiuksiini,
niin nenäni haistaa sen kuitenkin. buck2
En voi käyttää sitä ja huomautan aina kampaajalleni,
ettei laita pippeliä hiuksiini, kun muotoilee niitä.
-Hän meinaa aina kuolla nauruun. Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #20 : 16.10.2007 12:19:55 »

Tuoksut  smitten
Mieheni ominaistuoksu oli se johon jumiuduin täysin ja taisin tulla narkkariksi  Cheesy Tuoksu on lämmin, vahva ja pehmeä  smitten Hän puolestaan sanoo minun tuoksuvan "tytölle"  idiot2 no pääasia, kuhan tykkää  Grin
En siedä yhtään keinotekoisia hajusteita missään muodossa, eli saippuat yms. saatikka kosmetiikat. Joudun valkkaamaan hyvin tarkkaan mitä koko perheeni saa käyttää. Minulla on todettu olevan tuoksuallergia  Sad
Eli käytämme hyvin paljon tuoksuina eteerisiä öljyjä, mutta niissäkin saa olla tarkkana. Itse käytän vaniliaa hyvin paljon ja olen kuullut kuinka tuoksun liian hyvälle ("naitavalle" lainatakseni yhtä epäonnistunutta repliikkiä baarissa kerran  Tongue). Jälkeenpäin tutkailin asiaa ja tuo vanilia olisi yksi miehiä huokutteleva tuoksu, siinä missä myski meille naisille  Wink Vähensin hieman käyttöä tämän jälkeen, mutta silti huumaannun itse siitä joka kerta...  :Smiley on muuten suolasen hintasta aito vanilia (1ml -17eur), se täytyy laimentaa runsaasti ja sitten käyttää tippoina isompii eriin em.perusrasvaa tai tuoksuveteen  smitten
Tuosta miten valitaan puoliso... olen kuullut, että ehkäisypillerit haittaisivat parinvalintaa niin, että mieltyy saman tyyppiseen ihmiseen (immunologisesti) kuin mitä  itse on. Eli puoliso pitäisi nuuhkia El natural  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 16.10.2007 14:48:35 »

Härkä-mieheni käyttää vanilija-hunaja-jogurtti tuoksuista suihkusaippuaa
vuodesta toiseen ja jos se on paikallisesta kemikaliosta loppu,
niin hän kiertää niin kauan, että löytää sitä.
Se on todella hempeän ja pehmeän tuoksuista. smitten

Täällä kaikki kosmetiikka on eri kaupoissa ruoan kanssa. Smiley

Vaaka-mieheni on erittäin tarkka naisen tuoksusta
ja sanoo, että nainen voi olla vaikka kuinka viehättävä,
mutta jos hänen ominaistuoksunsa on "väärä" niin hänen
kiinnostuksensa lopahtaa siihen paikkaan.
Hänellä on niin herkkä haju-aisti,
että väittää, että hänen on joskus vaikea ottaa todesta
neuvotteluissa ihmisiä, joiden tuoksu on jotenkin "väärä" tai ristiriidassa
kantajansa kanssa. idiot2

Molemmat miehet ovat omalle herkälle nenälleni hyvin mieluisia
jopa aamuisin ja urheilun jälkeen. Smiley

Etenkin Härkä-miehen iho ja hengitys ovat aivan uskomattoman pehmeän
tuoksuisia ja hän onkin ainut ihminen koko maan päällä adoptio-äitiäni
lukuunottamatta, jonka sylissä nukun hyvin sikeästi, vaikka hän hengittäisi
kasvoilleni, kaulalleni tai korvaani ja koskettelisi ja kääntyilisi koko ajan. idiot2

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #22 : 16.10.2007 16:02:01 »

Vaaka-mieheni on erittäin tarkka naisen tuoksusta
ja sanoo, että nainen voi olla vaikka kuinka viehättävä,
mutta jos hänen ominaistuoksunsa on "väärä" niin hänen
kiinnostuksensa lopahtaa siihen paikkaan.
Hänellä on niin herkkä haju-aisti,
että väittää, että hänen on joskus vaikea ottaa todesta
neuvotteluissa ihmisiä, joiden tuoksu on jotenkin "väärä" tai ristiriidassa
kantajansa kanssa. idiot2

Tunnistan tuon "väärän" tuoksun aistimisen... itselläni on sama juttu joskus edessä kun töissä tapaan ihmisiä. Olen myös joskus aistinut jonkun ihmisen lääkekuurin ja sairaudenkin tuoksuna... ne eivät yleensä ole miellyttäviä tuoksuja, vaan pistäviä, imeliäkin ja luotaantyöntäviä  buck2
Mieheni nauraakin, että minulle on annettu vanhingossa koiran nenä  2funny
Tuo vanilia-hunaja-jugurtti saippua on varmasti äärettömän upeaa...  smitten
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 19.10.2007 00:03:42 »

Mä ostin mun vaaka-rakkaalle Armanin Mania hajua, kun mun työkamu (härkä)käytti sitä ja hais aina niin jumalaisen hyvälle ...Ja voi helvattu ei se haju ees käyny mun ukolle, multa tulee melki oksennus kun se laittaa sitä , että pitikin sitten ostaa  idiot2

Mun suosikkihajuja joita ostan aina uudelleen kun pullo on loppu, on Calvin Klein Eternity, Issey Miyake L´eau de Issey, Armanin Aqua di gio...aah niin ihania  smitten

Nyt oon monena päivänä törmänny ihanaan miesten tuoksuun, sen kun sais selville..  Tongue

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 19.10.2007 17:29:19 »

Itse tykkään kovasti Calvin Kleinin tuoksuista  Smiley
Tällä hetkellä käytän Euphoria Blossomia.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #25 : 20.10.2007 16:58:01 »

Oi, herkkänenäinen kissa liittyy tuoksunpalvojien joukkoon. ...Tosin ei minkä tahansa tuoksujen, sillä suurin osa tuoksuista on itse asiassa aivan liikaa! Tuoksuallergikkokin olen, ja pääasiassa kaikki käyttämäni kosmetiikka ja pesuaineet ovat tuoksuttomia tai ainakin perfume free. Luonnolliset ruusu- ja laventelisaippuat kelpaavat kyllä  Wink

Kuulun niihin onnettomiin, joilla useimmat hajuvedet alkavat tuoksua kissanpissalta, siksikin sopivan hajuveden valinta on ollut aina haastavaa. Muutaman ihanan olen onneksi löytänyt  :Smiley Kestosuosikki on Guerlainin "Pamplelune" ja nuorempana se oli Laura Biagiottin "Aqua di Roma", ruusutuoksut uppoavat myös. Kääk, tosi nuorena suosin raskaita ja mausteisia tuoksuja, huh!

Hihih. Minäkin rakastan puolisoni tuoksua, myös hien, se [hiki] tuoksuu itse asiassa sellaisenaan hyvin raikkaalta, melkein kuin aaloelta tai mustaherukalta  smitten Hänkin pitää minua parhaimmillani olevana au naturel, joten kai geenimme ovat sopineet hyvin yhteen kun olemme saaneet kaksi kaunista lasta  Smiley

Muoks. Lisään että kasvatan pihalla laventelia ihan tuoksun vuoksi ja muitakin yrttejä, aah! Hajuvesissäkin puu-, sammal- ja muut vihreät sävyt ovat plussaa.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2007 16:59:53 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 23.10.2007 19:51:45 »

Luin jostain lehdestä gynen vastaanotolla odotellessani, että e-pillereitä käyttävillä naisilla tuo hajuaisti vääristyy. Pilleritön nainen pystyy haistamaan miehistä sen sopivan kumppanin, jonka kanssa penskoista tulee geenistöltään huippuja, pillerillinen taas ei. Tavatessaan miehen pillerillinen pitää miehen hajusta ja sitten hups vaan kun jättää joskus pillerit pois niin miehen haju alkaakin äklöttää. Tästä on tullut joitain tv-dokkareitakin, Prisma tms.

Tänään kaupassa haistoin jonkun äärettömän ihanan tuoksun ulkomaalaisen miehen ympärillä.
Itse turhaudun parfyyiostoksilla, kun yhteen käteen ei voi kovin montaa näytettä suihkuttaa kerralla. Toisin sanoen kaksi tuoksua per käynti. Yhden suosikin olen tällä heikohkolla tekniikalla löytänyt: Lancomen hypnosen. Tuoksuttelin myös Dieselin uutuustuoksua, aika nami sekin.

Pidän myös lievästä hienhajusta, mutta ainoastaan miehen sellaisesta.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
selkälokki
Vieras
« Vastaus #27 : 23.10.2007 20:03:54 »

Kylläpä tuoksuja tulee käytettyä nykyään tosi vähän. Hoitoalalla kun, hajuvedet ovat tietenkin pannassa, on niin paljon allergisia nykypäivänä.
Deodoranttia olen kuitenkin uskaltautunut käyttämään, eikä ainakaan vielä kukaan ole saanut astmakohtausta. Mutta ponnekaasullista dödöä, joka olisi inhimillisen tuoksuinen, on ollut vaikea löytää...Onko tietoa sellaisesta? Niistä usein tulee niin etova haju, että itseänikin öklöttää buck2
Tuoksuista omia suosikkeja (kestosellaisia) ovat Escada, Laura, Hypnose. Viimeksi mainittua en tosin voi käyttää kuin silloin tällöin, se on meikäläisen pääkopalle sen verran vahva. Yves Rocherin tuoksuissa on myös yksi ihanan mieto...*menee hyllylle katsomaan...niin, sellainen kuin Ming shu, siitä ei tule päänsärkyä.
Toisilla naisilla voin tykätä vaikka mistä tuoksuista, mutta itselleni käy tosi harva tuoksu.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 23.10.2007 20:18:10 »

Mutta ponnekaasullista dödöä, joka olisi inhimillisen tuoksuinen, on ollut vaikea löytää...

Miksi haluaisit ponnekaasullista löytää?
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #29 : 23.10.2007 20:22:32 »

Mutta ponnekaasullista dödöä, joka olisi inhimillisen tuoksuinen, on ollut vaikea löytää...

Miksi haluaisit ponnekaasullista löytää?

Siksi, kun joskus tuntuu, että kesken työpäivän olisi tarpeen suihkauttaa (etenkin juuri niinä naisten onnenpäivinä, silloin tuntuu hiki erittyvän runsaammin), niin se tuntuisi siinä vaiheessa paremmalle vaihtoehdolle. Vakituisestihan käytän rollia.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: