Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naisten juttuja.. ;-)  (Luettu 57485 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #15 : 14.10.2007 12:24:05 »


Tuoksut ovat kiinnostavia! Ja niiden muistot!
---
En koskaan enää ole kokenut sitä tuoksua, valitettavasti.... Undecided

Esmiralda, eikös aisteista hajun käsittely sijaitse syvimmässä, limbisessä osassa aivoja. Tuoksujälki ei unohdu koskaan. Rakastuminen on mieltymistä toisen tuoksuun..

Juu, tämän naisen juttu nro. 1 on tuoksut.  Santelipuu on tämän hetken suosikki.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 14.10.2007 12:34:48 »

Juup. Muistan yhden ihanan miehen, meillä oli hauskaa ja mutkatonta. Olisin voinut rakastua häneen, mutta hänen henkilökohtainen tuoksunsa... Embarrassed
...ei herättänyt minussa tunteita.

Kun taas oman mieheni tuoksusta (siis tiedostan sen) olen pitänyt aina!  smitten

Eräs ihminen suuttui minulle kerran aivan kauheasti ja samasta suunryöpytyksestä tuli esiin myös: Minä olen aina tykännyt jopa sinun tuoksustasi, mutta muuten olet aivan inhottava tyyppi!  Grin

Tuoksu todella liitetään tunteisiin!

Minäkään en ole löytänyt itselleni sitä 'oikeaa' hajuvettä. Suopursua rakastan...mutta ei löydy hajuvetenä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #17 : 14.10.2007 12:45:32 »

Olispa huippuhienoa, jos saisi säilöttyä mikropisaran rakkaimpiensa tuoksua johonkin talteen  Cheesy.
Voisi sitten nuuskuttaa tuoksualbumistaan, jos ei syystä tai toisesta pääse live-etäisyydelle.

Insinööreille kehittelytöitä, hopi hopi  Grin

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 14.10.2007 13:06:41 »

Näistä tuoksuista...

koska parfyymitkinhän reagoivat yhdessä jokaisen henkilökohtaiseen tuoksuun.

Jokainen parfyymikin siten tuoksuu eri tavalla eri henkilöillä. Se ristiriita onkin sitten joskus kamala!

Mutta jos mennään ihan intiimiimpään tuoksuun, oletteko huomanneet että sekin on erilainen silloin kun on rakastanut ja silloin kun vihainen, stressattu tai muuta kielteistä.

On myös eri tuoksu, kun rakastaa ja hyväksyy itsensä ja jos tuomitsee ja vihaa itseään.

Kemiat ovat ihmeellisiä.

Eräässä kirjassa, taisi olla 'Vaginan historia' oli kylläkin vihje, että parhaita hajusteita on kun 'sitä' sivelee korvantaustaansa.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 14.10.2007 13:48:02 »

Luen paljon sellaisia hyvin pyhiä teoksia kuten
Elleä, Vogueta ja Harper's Bazaaria,
jota arvostavat todelliset pitkälle päässet gurut. :Smiley
Niissä on paljon painavaa asiaa
-ovathan ne yleensä yli 350 sivuisia ja n. kilon painoisia opuksia. Tongue

Pyhitän joka päivä pari mehevää hetkeä niiden lukemiseen
kotini pyhimmässä paikassa -toilettessa- josta löytyy
kaikki uusimmat ja arvostetuimmat versiot, kuten Russian Vogue
ja Espanjan ja Italian Voguet, joita vain kunnon ja lahjakkaimmat
opetuslapset lukevat. :Smiley

Harper's Bazaarista yhtenä kauniina hartaushetkenä
silmiini osui artikkeli suklaasta ja tämä teidän kaikkien on tiedettävä;

Tumma suklaa, yli 70%, sisältää terveellisiä flavonoideja,
jotka toimivat asperiinin tavoin veressä. Se siis ehkäisee
pään -ja lihassärkyä ja pitää verisuonet kunnossa
-myös ihon pintaverenkierron, joka taas auttaa ihoa pysymään kimmoisena
ja kiihdyttää sen aineenvaihduntaa, jolloin orvaskesi pysyy pidempään
nuorekkaana. Se siis ehkäisee ryppyjäkin. Smiley

Mitä tummempaa suklaata ja mitä vähemmän sokeria ja rasvaa
suklaasi sisältää, sen parempi. Wink Ethän halua lihota..?  coolsmiley

Suklaa sisältää kuulema paljon magnesiumia, josta syystä naiset himoitsevat sitä
PMS-oireisina kuukautisten aikana. (kaikki muu nautinto on vain kuulema oraalista tyydytystä,
jota haetaan, kun jotain muuta puuttuu tai ei saa tarpeeksi elämässään)
, coolsmiley
PMS oireet johtuvat kuulema liian
alhaisesta magnesiumin tasosta, josta sitten hartaana opetuslapsena itse
päättelin, että suklaanhimosta pääsee syömällä magnesiumia runsaasti. Wink

Toiletessa lukemalla pyhiä teoksia saa kyllä megaluokan ahaa!-elämyksiä. :Smiley


Ei pääse, syön runsaasti magnesiumia lisänä ja silti himoitsen paljon suklaata  Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #20 : 14.10.2007 18:11:21 »

Olen koukkuuntunut tiettyihin tuoksuihin lähes "pakkomielteisesti".
Tälläisiä ovat esim. Cartierin Eau de Cartier ja Dolce & Gabbanan Light Blue.
Aikaisemmin tälläinen tuoksu oli Armanin Aqua di Gio, joka keräsi ihmiset kaulaani kiinni, kunnes sain sitten kylläni koko tuoksusta kymmenien pullojen jälkeen. Grin

Mullakin on pullo tuota Aqua di Gioa kaapissa, kyllästyn tosi nopeasti tuoksuihin (venus oinas) ja kyseinen tuoksu on vieläpä sama, jota mieheni äiti käyttää. :Smiley Olen siis suosiolla siirtynyt muihin. Viimeisin syyslöytöni on Nina Riccin ihana "omenatuoksu". Kesätuoksuina Salvatore Ferragamon Incanto Dreams ja Charms, arkikäytössä Sergio Tacchinin Donna ja juhlakäytössä Escadan Magnetism. Ostelen tosin noita vain matkoilta, Suomessa en jaksa kierrellä kemppareita. En myöskään koskaan osta tuoksua merkin perusteella, paitsi jos on hyvä kokemus jostain aikaisemmasta tuoksusta. Useimmat lempparini taitavat jostain syystä olla italialaisia. Smiley Enkä minäkään ole löytänyt sellaista tuoksua joka olisi täysin "minua", tosin tuo Donna on varmaan ollut pisimpään ja useimmin käytössä. Useimmat hajuvedet ovat aivan liian voimakkaita minun nenääni.

Tummasta suklaasta en muuten välitä lainkaan, maitosuklaata sen olla pitää silloin suhteellisen harvoin kun sitä syön - terveysvaikutuksilla ei silloin ole väliä. Grin Vaikken ole varsinainen tuoksuihminen, niin basilikan tuoksu on aivan lempparini ja myös jasmiiniriisin, nam. Samoin hevosen ja lehmän ominaishajut ovat nenääni miellyttäviä, sekä syksyinen metsä tietysti.

Jännää, miten joskus joku tuoksu tosiaan heittää jonnekin vuosien taa - esim. joku tuoksu muistuttaa teinivuosien dödöstä tai hiuskiinteestä ja tulee jännittävät discoillat mieleen. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
katsomerta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #21 : 14.10.2007 18:54:03 »



BTW, Härkä-mieheni on muuten suunnitellut koko Georgio Armanin kosmetiikka-sarjan ja Armani Manian ja Coden pullot ja purnukat, -siis koko muotokielen. Wink

Fabien Baron, joka on suunnitellut nuo oikeasti, ei näytä sun "härkämieheltä" ja asuu new yorkissa.
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 14.10.2007 19:27:05 »



BTW, Härkä-mieheni on muuten suunnitellut koko Georgio Armanin kosmetiikka-sarjan ja Armani Manian ja Coden pullot ja purnukat, -siis koko muotokielen. Wink

Fabien Baron, joka on suunnitellut nuo oikeasti, ei näytä sun "härkämieheltä" ja asuu new yorkissa.

Ei pidä paikkaansa. Smiley
Baron&Baron suunnittelee monille suuunnitelijoille ja taiteilijoille niiden PR:n.
Manian ja Coden ja Armani Cosmeticin purnukat, siis ne muoviset ja lasiset,
ovat Unger käsialaa. Wink
Baron on suunnitellut pakkaukset, TV ja lehtimainokset. Hän suunnittelee myös videoita. Purnukoita hän ei ole suunnitellut. Wink

Ote;

For Giorgio Armani, Baron developed the packaging, TV and print advertising for his fragrances Acqua di Gio, He/She, and his signature men's scent Armani Mania, as well as Armani's cosmetics line.

http://www.bernhardtdesign.com/designers/baron.html
http://www.baron-baron.com/flash.html
« Viimeksi muokattu: 14.10.2007 19:32:00 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 14.10.2007 22:09:01 »

Vielä tuosta tuoksun biologisesta puolesta:
eräs tutkimus kertoo että kun nainen ovuloi, miehet kuhisevat hänen ymärillään ja yrittävät "kaataa". Eli miehet haistavat kun ovuloit! Jos haluat saada seksiä, mene ovulaatioaikaan ilman keinotekoisia tuoksuja esim ravintolaan, saat valita kenet otat mukaasi!!

Naiset taas valitsevat ovuloidessaan "macho"-miehiä (hyvä, vahvoja suvunjatkajia) vaikka muulloin valitsevatkin "isä"-tyypin. Tämä testi tehtiin ihan pelkillä kuvilla, tuoksut eivät vaikuttaneet siihen.

Sitten joku kaipaili sitä oman rakkaan tuoksua pulloon: ota hänen käyttämänsä T-paita mukaasi!
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 15.10.2007 19:28:26 »



Eräässä kirjassa, taisi olla 'Vaginan historia' oli kylläkin vihje, että parhaita hajusteita on kun 'sitä' sivelee korvantaustaansa.  Wink

 Shocked

Tigin Bed Head-sarjan Small Talk muotoilutuoteen tuoksussa
on mielestäni jotain samaa kuin -anteeksi nyt suora kielikuvani-
esinahkaisen pippelin hajussa.
Loistava tuote, mutta minulla on koko ajan tunne,
että hiukseni ovat "pippeliset", jos käytän sitä.  Undecided Grin

Haju ei häviä, vaikka suitsutan parfymiä hiuksiini,
niin nenäni haistaa sen kuitenkin. buck2
En voi käyttää sitä ja huomautan aina kampaajalleni,
ettei laita pippeliä hiuksiini, kun muotoilee niitä.
-Hän meinaa aina kuolla nauruun. Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 15.10.2007 22:18:37 »

 Grin Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #26 : 16.10.2007 13:19:55 »

Tuoksut  smitten
Mieheni ominaistuoksu oli se johon jumiuduin täysin ja taisin tulla narkkariksi  Cheesy Tuoksu on lämmin, vahva ja pehmeä  smitten Hän puolestaan sanoo minun tuoksuvan "tytölle"  idiot2 no pääasia, kuhan tykkää  Grin
En siedä yhtään keinotekoisia hajusteita missään muodossa, eli saippuat yms. saatikka kosmetiikat. Joudun valkkaamaan hyvin tarkkaan mitä koko perheeni saa käyttää. Minulla on todettu olevan tuoksuallergia  Sad
Eli käytämme hyvin paljon tuoksuina eteerisiä öljyjä, mutta niissäkin saa olla tarkkana. Itse käytän vaniliaa hyvin paljon ja olen kuullut kuinka tuoksun liian hyvälle ("naitavalle" lainatakseni yhtä epäonnistunutta repliikkiä baarissa kerran  Tongue). Jälkeenpäin tutkailin asiaa ja tuo vanilia olisi yksi miehiä huokutteleva tuoksu, siinä missä myski meille naisille  Wink Vähensin hieman käyttöä tämän jälkeen, mutta silti huumaannun itse siitä joka kerta...  :Smiley on muuten suolasen hintasta aito vanilia (1ml -17eur), se täytyy laimentaa runsaasti ja sitten käyttää tippoina isompii eriin em.perusrasvaa tai tuoksuveteen  smitten
Tuosta miten valitaan puoliso... olen kuullut, että ehkäisypillerit haittaisivat parinvalintaa niin, että mieltyy saman tyyppiseen ihmiseen (immunologisesti) kuin mitä  itse on. Eli puoliso pitäisi nuuhkia El natural  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 16.10.2007 15:48:35 »

Härkä-mieheni käyttää vanilija-hunaja-jogurtti tuoksuista suihkusaippuaa
vuodesta toiseen ja jos se on paikallisesta kemikaliosta loppu,
niin hän kiertää niin kauan, että löytää sitä.
Se on todella hempeän ja pehmeän tuoksuista. smitten

Täällä kaikki kosmetiikka on eri kaupoissa ruoan kanssa. Smiley

Vaaka-mieheni on erittäin tarkka naisen tuoksusta
ja sanoo, että nainen voi olla vaikka kuinka viehättävä,
mutta jos hänen ominaistuoksunsa on "väärä" niin hänen
kiinnostuksensa lopahtaa siihen paikkaan.
Hänellä on niin herkkä haju-aisti,
että väittää, että hänen on joskus vaikea ottaa todesta
neuvotteluissa ihmisiä, joiden tuoksu on jotenkin "väärä" tai ristiriidassa
kantajansa kanssa. idiot2

Molemmat miehet ovat omalle herkälle nenälleni hyvin mieluisia
jopa aamuisin ja urheilun jälkeen. Smiley

Etenkin Härkä-miehen iho ja hengitys ovat aivan uskomattoman pehmeän
tuoksuisia ja hän onkin ainut ihminen koko maan päällä adoptio-äitiäni
lukuunottamatta, jonka sylissä nukun hyvin sikeästi, vaikka hän hengittäisi
kasvoilleni, kaulalleni tai korvaani ja koskettelisi ja kääntyilisi koko ajan. idiot2

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #28 : 16.10.2007 17:02:01 »


Vaaka-mieheni on erittäin tarkka naisen tuoksusta
ja sanoo, että nainen voi olla vaikka kuinka viehättävä,
mutta jos hänen ominaistuoksunsa on "väärä" niin hänen
kiinnostuksensa lopahtaa siihen paikkaan.
Hänellä on niin herkkä haju-aisti,
että väittää, että hänen on joskus vaikea ottaa todesta
neuvotteluissa ihmisiä, joiden tuoksu on jotenkin "väärä" tai ristiriidassa
kantajansa kanssa. idiot2

Tunnistan tuon "väärän" tuoksun aistimisen... itselläni on sama juttu joskus edessä kun töissä tapaan ihmisiä. Olen myös joskus aistinut jonkun ihmisen lääkekuurin ja sairaudenkin tuoksuna... ne eivät yleensä ole miellyttäviä tuoksuja, vaan pistäviä, imeliäkin ja luotaantyöntäviä  buck2
Mieheni nauraakin, että minulle on annettu vanhingossa koiran nenä  2funny
Tuo vanilia-hunaja-jugurtti saippua on varmasti äärettömän upeaa...  smitten
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #29 : 19.10.2007 01:03:42 »

 Mä ostin mun vaaka-rakkaalle Armanin Mania hajua, kun mun työkamu (härkä)käytti sitä ja hais aina niin jumalaisen hyvälle ...Ja voi helvattu ei se haju ees käyny mun ukolle, multa tulee melki oksennus kun se laittaa sitä , että pitikin sitten ostaa  idiot2

Mun suosikkihajuja joita ostan aina uudelleen kun pullo on loppu, on Calvin Klein Eternity, Issey Miyake L´eau de Issey, Armanin Aqua di gio...aah niin ihania  smitten

Nyt oon monena päivänä törmänny ihanaan miesten tuoksuun, sen kun sais selville..  Tongue


tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: