Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta  (Luettu 86285 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 12.10.2007 23:07:14 »

onko sinulla jokin kysymys johon haluaisit vastausta sisäiseltä jumalatareltasi tai haluaisitko tietää mikä jumalatar edustaa eniten sisäisesti sinua?

voin koittaa näihin kysymyksiin vastailla aina kuun homman lomassa vain kerkiän.

Wau, mikä topic! Cheesy

Minkä niminen on kaunis sisäinen jumalattareni?
Mitä hän haluaa juuri nyt minulle viestittää?

Kuka edustaa rakkautta(-ni)?
Kuka kauneutta(-ni)?
Kuka seksuaalisuutta(-ni)?
Kuka edustaa menestystä(-ni) työssä(-ni)?

Miten hellin paremmin sisäistä jumalatartani?

Kaunis kiitos
-ei kiirettä. Wink
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #31 : 13.10.2007 02:27:27 »

Minkälaisia ohjeita minun sisäisellä jumalattarella on minulle?

Kiitän jo etukäteen!
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #32 : 13.10.2007 08:43:40 »

Haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta?

Kyllä haluan..

-mikä niistä minua sitten edustaakin..

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 13.10.2007 12:15:23 »

Kukas minun on?
 smitten

vahvimmin sinua tällä hetkellä auttaa ARTEMIS,kreikkalainen metsästyksen jumalatar

hän kehoittaa sinua säilyttämään itsessäsi sen ainaisen pikku tytön ja taidon katsoa maailmaa myös lapsen silmin.joskus on kiva pysähtyä katsomaan ja kokemaan mitä ihmeellisempiä asioita mutta koskaan ei pidä jähmettyä paikalleen liian pitkäksi aikaa.

oman määränpääsi valittuasi artemis auttaa sinua pysymään siinä ilman että saattaisit hukata sen määränpääsi tärkeimmän asian - aina ei ole tärkeää se mihin olet menossa vaan itse matka sinne.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 13.10.2007 12:19:46 »


Mitähän viestii sisäinen jumalattareni elämänmuutokseeni?


 smitten    maarita            smitten

elämänmuutoksissa sinua auttava jumalatar on UZUME, japanilainen naurun jumalatar

uskalla käydä elämänmuutoksia päin nauravalla ja reippaalla asenteella.kaikki eivät välttämättä aina ymmärrä että joskus on hyväkin huomata kuinka paljon iloa tavalla tai toisella se elämään tuo kun jotain vanhaa päättyy ja uutta alkaa.uzume auttaa sinua näkemään tämän ilon ja ohjaa sinua myös näyttämään tämän ilon muillekin.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 13.10.2007 12:25:20 »

oih, sinulla näitä keinoja riittää  smitten

RAKKAUS, parisuhde, kotielämä...  angel

koska kaikki alueet liittyvät toisiina jollain tavalla niin tässä on jumalatar joka elämässäsi auttaa sinua näillä kaikilla osa-alueilla.

AINE,kelttiläinen keijukaisjumalatar

uskalla käyttää omaa rikasta mielikuvitustasi.se auttaa sinut monien vaikeiden tilanteidenkin ylitse ja luo aivan uusia näkökulmia.hän kehoittaa sinua muuttamaan unelmiasi ajatuksiksi jotta irti niistä päästettyäsi ne voisivat myös toteutua.hän auttaa sinua myös huomaamaan että saattaa olla moniakin asioita elämässä joiden ratkaisu ei ole ihan tavanomainen mutta juuri sinunlaisesi ja hyvä sellaisena.hänen avullaan osaat nähdä myös kauneuden siellä missä se ei heti muille avaudu.
tallennettu

sisar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


"maailman kyliin mä väsyin, ota syliin" juice l


Profiili
« Vastaus #36 : 13.10.2007 17:45:54 »

hei coventina

minäkin haluaisin viestin sisäiseltä jumalattareltani, jos vain sopii. kiinnostaisi tietää mitä mielenkiinoista on tulossa vai onko mitään tulossa. kiitos jo etukäteen

sannahei   kalat
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 14.10.2007 17:21:57 »

oI, nyt kuulostaa mielenkiintoiselle! Mitäs mahtaa minun sisäinen jumalattereni kertoa elämän polulleni? Wink

Kiittää ja kumartaa.  smitten

sinussa vaikutta tällä hetkellä eniten FRIGGA, norjalainen äitiyden ja kohtalon jumalatar


nyt on hyvä aika toteuttaa omia taiteelisia lahjojasi ja tehdä niiden suhteen juuri sitä mikä parhaiten voisi ilmentää omia tunteitasi.

sinulle on tulossa vaihe jossa unet saattavat kertoa paljonkin omasta tulevaisuudestasi. uskalla tällöin luottaa juuri niihin vaistoihin joita unessa tunnet asiaa kohtaan.sisimmälläsi on sinulle nyt tavallista enenmän sanottavaa...anna sen päästä esiin kertomaan kaikki tarpeellinen jotta tietyt tulevaisuuden asiat tunteisiin ja rakkauteen liittyen eivät tulisi liian suurena yllätyksenä.

hän myös muistuttaa sinua siitä itse voit vaikuttaa omaan elämääsi.sinun ei tarvitse tyytyä kaikkiin elämäsi tarjouksiin juuri sellaisina kuin ne eteesi vain laitetaan.uskalla käyttää omaa luovuttasi tälläisten asioiden ratkaisussa.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #38 : 14.10.2007 17:25:52 »

OH, NYT vasta huomasin, KIITOS Coventina  Kiss smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ave^^
Vieras
« Vastaus #39 : 14.10.2007 17:29:11 »

miten sinä tuon katsot..nostamalla kortin? ettei mitään astrologiaa ym. mukana.. Smiley

minunkin sisäisen jumalattareni jos katsoisit..  coolsmiley  Cheesy
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 14.10.2007 17:31:46 »

Hei!

Saisinko sisäiseltä jumalattareltani ohjeistusta elämäni polulle ja nykyiseen elämäntilanteeseen?  smitten kiitosss...


sinun jumallatareksi nousi tällä hetkellä ISIS,äitiyden ja rakkauden jumalatar

nyt olisi tavallista tärkeämpää kuunnella jonkin naispuolisen ihmisen neuvoja jossain rakkauteen ja tunteisiin liittyvässä asiassa.tämä ihminen kohdallasi on juuri jumalatar isisksen asialla.

älä tyydy vastustamaan tunteissasi mitään sellaista josta et pidä,vaan koita tehdä aivan konkreettisia muutoksia.

tärkeää on sinun myös muistaa tämä universumin laiki että negatiivisuus kerää puoleensa negatiivisuutta.koita siis nähdä kaikessa jotain positiivista ja keskity siihen.

nyt ei ole myöskään hyvä aika odottaa että joku muu tekisi haluamiasi muutoksia vaan on sinun aikasi ottaa härkää sarvista ja alkaa toimia itsellesi juuri sillä parhaalla mahdollisella tavalla
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 14.10.2007 17:33:21 »

miten sinä tuon katsot..nostamalla kortin? ettei mitään astrologiaa ym. mukana.. Smiley

minunkin sisäisen jumalattareni jos katsoisit..  coolsmiley  Cheesy

tuolla alussa oli asiasta puhetta...käytän niitä kortteja apuna jossain määrin...katson tuon jumalataresi sitten järjestyksessä...
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #42 : 14.10.2007 17:39:19 »

 Smiley Kiitos-kiitos, minullekin Smiley
Elämäntehtävää työelämän saralla ajan takaa, mihin ryhtyisin, ettei heti tarvitsisi katua ja vaihtaa?  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 14.10.2007 17:40:49 »

Coventina dear,
minullekin jumalattaren viesti - millä avuin menestyn parhaiten?
Kiitos!

menestykseesi vakuttava jumalatar on AFRODITE,kreikkalainen rakkauden ja kauneuden jumalatar


sinulle on tulossa menestystä joka palkitaan suurella rakkaudella ja jopa jollain kauniilla korulla.sinun täytyy vain tosissasi uskaltaa sitoutua tämän menestyksen saavuttaaksesi.

sinussa on itsevarmuutta vaikka muille jakaa.uskalla näyttää se myös ulospäin.tärkeää menestyksesi kannalta on elää hetkessä - tässä ja nyt.se tulee vaatimaan sinulta tavallista enenmän nopeita ja intuitiivisia päätöksiä jotta voisit pysyä oikealla tiellä ja saavuttaa juuri sellaista menestystä joka palvelee itseäsi parhaalla mahdollisella tavalla.
tallennettu

alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #44 : 14.10.2007 19:00:42 »

Mitähän minulle sanotaan? Elän nyt hyvää aikaa, olen onnellisesti rakastunut!  Cheesy Kiitos kovasti etukäteen!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: