Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta  (Luettu 85037 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #15 : 12.10.2007 18:04:01 »

Minulla taas monia asioita (tunnetasolla) aloitettuna ja kesken..
mennyttä ja nykyistä ongelmaa..
 Löytyisikö Jumalattarelta ohjeistusta..?  smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 12.10.2007 18:04:13 »

Nämä Coventinan vastauksethan löytyvät siis Merja Hirvisaaren kirjasta/korteista Sisäinen jumalatar. Lienee reilua mainita lähde. 

kyllä joo noita kortteja käytän apuna...kirjaa en kylläkään omista kun sain kortit eräältä ystävältä lahjaksi...

Mulla ei niissä korteissa lue muuta kuin jumalattaren nimi, tulkinnat on kirjassa.

korteissa itsessään ei luekkaan...mutta en yleensäkkän mihinkään kortteihini käytä mitään kirjoja apuna vaikka niitä joitain omistankin...käytän kortteja enenmänkin vain apuna tietyllä tapaa...
tallennettu

Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #17 : 12.10.2007 18:21:32 »

Nämä Coventinan vastauksethan löytyvät siis Merja Hirvisaaren kirjasta/korteista Sisäinen jumalatar. Lienee reilua mainita lähde. 

kyllä joo noita kortteja käytän apuna...kirjaa en kylläkään omista kun sain kortit eräältä ystävältä lahjaksi...

Mulla ei niissä korteissa lue muuta kuin jumalattaren nimi, tulkinnat on kirjassa.

korteissa itsessään ei luekkaan...mutta en yleensäkkän mihinkään kortteihini käytä mitään kirjoja apuna vaikka niitä joitain omistankin...käytän kortteja enenmänkin vain apuna tietyllä tapaa...

No täytyy sitten sanoa, että on sinulla aikamoinen intuitio, kun noinkin samanlaiset vastaukset saat, kuin mitä Hirvisaari kirjassaan kirjoittaa. Minulla nimittäin on tuo kirja, samoin kortit.

Se, että vastaukset eivät ole täysin omiasi, ei tietenkään estä pitämästä hauskaa, mutta en silti menisi sanomaan, että edelläolevat tulkinnat ovat täysin/kokonaan omiasi.
Voi olla, että olen tiukkapipo, mutta näin sen näkisin.
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 12.10.2007 18:33:06 »

Kiitoksia Kalista! Kyseinen jumalatar onkin aina kiehtonut minua, sillä sen lisäksi, että hänellä on valta antaa, hän äkkipikaisena myös ottaa pois antamansa. Hyvin raju jumalatar siis.

Hauskaa, että feminiininen jumalattarenikin liittyy kuolemaan! Grin Miespuolisista jumaluuksista minua opastavat ainakin Anubis, joka on siis balsamoinnin ja kuoleman jumala, jonka tehtävänä on punnita ihmisten hyvät teot totuuden sulkaa vastaan. Eräänlainen tuomari hahmo siis. Toinen miesjumaluus on myös egyptiläinen, erittäin voimakas Seth, joka liitetään yleensäkin kaikkeen negatiiviseen - myrskyyn, aavikkoon, tuhoon, kaaokseen, epäjärjestykseen jne. Kun Amon-Ra luo, Seth tuhoaa, jotta Amon-Ra voi taas luoda.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 12.10.2007 18:35:23 »

Minulla taas monia asioita (tunnetasolla) aloitettuna ja kesken..
mennyttä ja nykyistä ongelmaa..
 Löytyisikö Jumalattarelta ohjeistusta..?  smitten

sinun tunnetason jumalatareksi nousi MAAT,egyptiläinen totuuden jumalatar

huomaa tunne tasolla että raha ja materia ei ratkaise mitään tunnetason ongelmia vaikka joskus saattaa niitä helpottaa.oma kotisi on sinulle turvallisuuden ja energian keräämisen kannalta hyvinkin tärkeä paikka.

kodin turvallisuutta ja energiaa kannattaa käyttää hyödyksi.

maat auttaa sinua panostamaan aina rehellisyyteen.kuten sanotaan rehellisyys maan perii ja joka toiselle kuoppaa kaivaa usein sinne itse lankeaa.

hän auttaa sinua myös kaikkien sellaisten lupausten pitämisessä jotka olet tehnyt rehellisyyden ja oman omatuntosi nimissä.

myös silloin kun et syystä tai toisesta pystyisi lupauksia täyttämään hän auttaa sinua hoitamaan ne parhaalla mahdollisella tavalla kun vain uskallat pysyä siinä sydämesi totuudessa.

tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #20 : 12.10.2007 19:01:16 »

Kukas minun on?
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #21 : 12.10.2007 19:06:25 »


Mitähän viestii sisäinen jumalattareni elämänmuutokseeni?


 smitten    maarita            smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 12.10.2007 19:11:08 »

Minäkin haluaisin tietää sisäisen jumalattareni Smiley

sinulle nousi tällä hetkellä vahvimmaksi MAEVE, kelttiläinen itsenäisyyden jumalatar.

hän auttaa sinua tällä hetkellä ennen kaikkea taloudellisten tilanteiden suhteen hyvinkin auttavalla tavalla.olet viime aikoina tehnyt paljon ja maeve on nyt auttamassa sinua saamaan kiitosta nimenomaan taloudellisella kannalla tekemästäsi työstä.

hän myös kehoittaa sinua muistamaan että terve itsekkyys on joskus ihan paikallaan.

hän kehoittaa sinua myös muistamaan kaikessa elämässä että jonkin loppu on aina jonkin uuden alku.uskalla itsenäisesti päättää kuinka hyödynnät loput ja alut jotta ne voisivat palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

rakkaudessa hän auttaa sinua löytämään uusia ja tavallista syvempiäkin tunnetasoja.
tallennettu

viherpippuri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #23 : 12.10.2007 20:07:03 »

Minä haluan!  Cheesy

Mielessäni käy melkoinen myllerrys tällä hetkellä, lähinnä parisuhteen tiimoilta... Mitähän sisäinen jumalattareni siihen mahtaa tuumata... Huh

parisuhde ongelmissa sinua auttaa BAST,egyptiläinen kissajumalatar

unohda se mitä muut ajattelevat ja uskalla tehdä niinkuin itse omassa sydämessäsi oikeaksi tunnet.muista että se mikä ei ole hyväksi sinulle ei ole koskaan hyväksi kellekään muullekaan.elä ja anna toistenkin elää ilman liiallista riippumattomuutta.muista kuitenkin että kaikki mitä teet tulee sinulle monin kerroin takaisin sillä se on universumin laki.

Kiitos! Samansuuntaisia neuvoja sain myös Sisäisestä Soturistani... Lienee jotain perää tuossa...  :Smiley
tallennettu

aurinko jousimies askendentti vaaka kuu rapu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #24 : 12.10.2007 20:32:45 »

Kiitos!

t. Ikionnellinen "Ashera", joka lähtee reilun kuukauden päästä niitä villieläimiä tapaamaan Keniaan.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #25 : 12.10.2007 20:34:59 »

oI, nyt kuulostaa mielenkiintoiselle! Mitäs mahtaa minun sisäinen jumalattereni kertoa elämän polulleni? Wink

Kiittää ja kumartaa.  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
höpöhöpö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #26 : 12.10.2007 20:39:34 »

Hei!

Saisinko sisäiseltä jumalattareltani ohjeistusta elämäni polulle ja nykyiseen elämäntilanteeseen?  smitten kiitosss...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #27 : 12.10.2007 20:41:02 »

vahvimmin sinua itseäsi edustaa SARASVATI,hindulainen tiedon ja taiteiden jumalatar

hän muistuttaa sinua aina siitä että kaikki totuus on omassa itsessäsi.sinulla on synnynnäinen kyky tietää mikä on oikein,sarasvati auttaa sinua kulkemaan polkua silloin kun tämä totuus on vaikeaa kohdata.sarasvati auttaa sinua löytämään aina oikean tiedon oikeaan aikaan oli kyse kirjallisuudesta tai muuten hankitusta tiedosta.

Hei "Cocentina"
Kiitos mielenkiintoisen tiedon antamisesta.


Klikkaa
SARASVATI



 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 12.10.2007 22:59:18 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #28 : 12.10.2007 22:11:50 »

Coventina dear,
minullekin jumalattaren viesti - millä avuin menestyn parhaiten?
Kiitos!
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #29 : 12.10.2007 22:48:01 »

Minäkin voisin haluta tietää, mikä on sisäinen jumalattareni ja hänen viestinsä Smiley
Kiitoksia, jos jaksat katsoa Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: