Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parannusvoimat ja okkultismi  (Luettu 30805 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 30.12.2005 20:42:02 »

Hei

mitä ajattelette siitä jos jollain alkaa parannusvoimat kehittyä, ja hän on muuten hyvin itsekäs ja manipuloi ihmisiä psyykkisesti saadakseen mitä haluaa? Millainen moraali ja maailmankuva pitäisi olla kun kykyjä alkaa tulla?

Tuleeko ihmiselle muutenkin erilaisia kykyjä vaikuttaa aineeseen, muihin olentoihin ja tapahtumiin, kun tällaisia kykyjä tulee.  Kiss Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
faust_
Vieras
« Vastaus #1 : 30.12.2005 21:00:43 »

Ihan ok. Älä valita.
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #2 : 30.12.2005 21:04:28 »

Kyllä se karma hoitelee asian !!!
luulisin ettei pahaa voi tehdä parantamisella toiselle... Huh
Luultavasti joku syy jos kykenee parantamaan vaikka olisi " vaikea" ihminen...
puhdas kanava Huh Ehkä henkinen kehitys alkaa vaikka siitä ??

Jos tämä oli elävä esimerkki jostakin henkilöstä, tuleva vuosi tulee muuttamaan todennäköisesti asiaa !!!! smitten smitten

ps.mitä tarkoitat... alkaa parannusvoimat kehittyä Huh
Pitää kehittyä aika pitkälle, että aineeseen yms.. voisi vaikuttaa !!! Tämä oli oma näkemys !!!
tallennettu
faust_
Vieras
« Vastaus #3 : 30.12.2005 21:11:25 »

Niinko luulet?

(Osittain olen samaa mieltä; tosin erilailla selitettynä)
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 30.12.2005 21:36:14 »

Kyllä tuollaiset kyvyt tehdään täydellisen harhan teoilla, koska ainoastaan puhtaan eli aidoilla universaalin Rakkauden teoilla vasta tulevat aidot parannukset ihmiselle eli pysyvää laatua tulevillekin sukupolville, joten se on oleva ero entiseen!  angel

Niinpä niin, Keho Smiley
Olet oikeassa.
Ei se ainakaan ole olevaisen Rakkaudesta lähtenyttä "parannusvoimaa", jos sillä yritetään itse hyötyä tai vahingoittaa toisia. Rakkauden Laki on kuitenkin vahvempi kuin tälläiset itsestä lähetetyt parannusvoimat.
Muistaa suojata itsensä Olevaisen Rakkaudella, pyytämällä apua omilta henkioppailtaan ja enkeleiltään.
Ajatella vaikkapa näin: "minä kirkastan rakkautta itsessäni toisille"
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #5 : 30.12.2005 21:43:10 »

mitä ajattelette siitä jos jollain alkaa parannusvoimat kehittyä, ja hän on muuten hyvin itsekäs ja manipuloi ihmisiä psyykkisesti saadakseen mitä haluaa? Millainen moraali ja maailmankuva pitäisi olla kun kykyjä alkaa tulla?

Heippa EternalSun

Matka ihmisestä valaistuneeksi ihmiseksi on pitkä. Kun ihmisellä tulee aika avautua energisesti ja astua valaistumisen polulle, alkaa myös ns. parantamisen lahjat ilmetä. Tuon henkisen avautumisen jälkeen ihminen on kuitenkin vielä pitkään oman persoonansa (egonsa) vaikutuksen alaisena jolloin väistämättäkin itsekkyys, itsetärkeys, loukkaantumisherkkyys yms. ihmisyyden perusominaisuudet vaikuttavat. Henkisen avautumisen jälkeen ihminen kulkee ns. "oppilaanpolun", jonka aikana on tarkoitus puhdistautua kaikista alempaan ihmisyyteen liittyvistä ominaisuuksista.

Henkisen avautumisen jälkeen sen avautuneen yksilön vastuu kasvaa huomattavasti, "oppilaan polku" eli itse elämä käytännössä pakottaa ihmisen oppimaan täydellisen vastuun kantamisen kaikesta teoistaan ja myös ajatuksistaan.

Niitä ihmisiä on ja tulee olemaan joilla parantamisen lahjoja jo löytyy ja jotka eivät kuitenkaan vielä pysty kontrolloimaan omaa persoonallisuuttaan ja toimivat itsekeskeisesti ja kykyjä väärin käyttäen. Näiden ihmisten kohdalla se on kuitenkin väistämätöntä eikä sielullisessa mielessä olllenkaan väärin, se on vain pakollinen opinpaikka Ns. henkiset lait kyllä pitävät huolen siitä että he saavat oppinsa ja joskus se tapahtuu rankemman kautta.

Oikea tapa kohdata tällainen ihminen on hyväksyä se sellaisena kuin on ja rakastaa kaikesta huolimatta.

Millainen moraali ja maailmankuva pitäisi olla? Oppilaan polun aikana on tarkoitus opetella:

- koordinoitu persoonallisuus
- täydellinen ajatuksen puhtaus
- täydellinen pelottomuus

..vasta sitten valaistuminen ja täydellinen irtautuminen harhasta voi tapahtua.
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 30.12.2005 22:04:48 »

Hei

mitä ajattelette siitä jos jollain alkaa parannusvoimat kehittyä, ja hän on muuten hyvin itsekäs ja manipuloi ihmisiä psyykkisesti saadakseen mitä haluaa? Millainen moraali ja maailmankuva pitäisi olla kun kykyjä alkaa tulla?

Mää tunsin aikoinani tollasen tyypin. :Smiley Ikävä tapaus kertakaikkiaan, menee tyyppi tavallaan hukkaan extremismin takia vaikka eihän sen tekemiset mulle kuulukaan. Joutuu varmaan vielä linnaan. Sääli kertakaikkiaan. Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 31.12.2005 07:54:33 »

Niin Keho

pistin sinulle lisää meiliä aiheesta. Olen nyt ymmärtänyt koko asian kaikessa ikävyydessään. Uskon että ihmistä koetellaan koko ajan. Tuo mies on sanonut "että kun kasvusta ei pääse edes kuukaudeksi eroon". Koen kaiken hänen toimintansa olleen itsekkyyden ohjaamaa tänä vuonna. Siksi puhkeavat kyvyt aiheuttavat hänelle ristiriitaa. Häntä kiehtoo se että niitä tulee, mutta yhtaikaa hän valehtelee asioita (tai sanoo henkisesti korkealentoisia asioita, jotka ei merkitse mitään, esimerkiksi välisemme voiman tutkimisesta ja sitten katkotaan siltoja)  ja haluaa määrätä ihmisiä ympärillään. Ehkä hänestä on toistaiseksi "makeeta" leuhkia asioilla joita osaa ("mä voin nykyään tehdä käsillä melkeen mitä vaan")("ei sille nyt mitään voikaan että niitä voimia tulee"), tai kokea itsessään voimaa, jota ei osaa kunnioittaa koska sehän tulee Jumalasta ja hän ei Jumalaan usko.

Olen tosiaan miettinyt juttua tarkkaan.

Ai niin kun itse kävin silloin kerran kirkossa, sain pitkän puheen Jeesuksesta parannustilaisuuden jälkeen. Osallistuin itse tilanteeseen, jossa alkuseurakunnan tavoin parannettiin jotain henkilöä. Tunsin lävitseni tulevan voiman ja ei tulis mieleen käyttää sellaisia kykyjä tietämättä mistä ne tulee. Tuo mies on ihmetellyt juuri sitä "mistä ne voimat tulee?" ihan kuin ei mitään tajuaisi.

Olen ymmärtänyt miksi hänelle on niin mahdotonta olla ystävä, auttaa, jakaa. Joskus keväällä hän lähetti minulle valoa sairauteen  -  nyt kun soitin tälle "parantamista opettelevalle" - opiskelee erään parantajan johdolla, löysin kontaktin hänelle - ja hän nukkui keskellä päivää, hän ei sanallakaan maininnut meilissä olevansa pahoillani että olen ollut tosi kipeä (ei siinä mitään, minullahan vaan avataan kurkkuchakraa taas ja kohotetaan valokehon tasoa, vai mitä). Hän osoitti vain raivoaan siitä että olen ystävänä toivonut mitään muuta kuin hänen aikatauluihinsa sopivia tapaamisia. Hän raivosi eräästä rahariskistä jonka itse otti, se oli kuulema minun syytäni. Hän on hyvä vääristelemään asiat ja käyttämään ihmisiä hyväksi. Hänellä on myös suojakenttä ympärillä, kuten eräällä maailmanhistorian tuntemalla okkultistilla. Eikös ne eräät voimat innostu kun huomaavat että joku harhailee pimeydessä ja alkaa saada kykyjä. Minua on alusta asti häirinnyt se, että hän ei puhu kunnolla maailmankuvastaan ja tahoista joiden kanssa on yhteydessä, muissa ulottuvuuksissa, kun ei tiedä mitä ne ovat.

No ei siinä mitään. Kerron hänelle pian mikä hän oikeen on, eikä tee mieli ollakaan ystävä. Mielenkiintoinen pikku yksityiskohta on se että hänellä on vaikea karmallinen sairaus, johon hän lähti hakemaan itse parannusta paikkaan jonka löysin näiltä palstoilta, ja sieltä siis opettaja löytyi. Äiti Amma ei kuitenkaan parantanut häntä kun tapasimme Hänet. Ehkä Amma tiesi että kyseessä on kova karmallinen läksy ennen mitään mahista päästä valaistumaan todella. Miestä ei oikeen kiinnosta Yliminä.

Itsekkyys vetää itseen ja egoon ja paisuttaa yksilön valtaa (niin näitä järjestöjähän on, veljesvalta) ja epäitsekkyys antaa, laajenee, rakastaa, säteilee valoa eikä kehitä hierarkioita (paitsi henkiset hierarkiat on olemassa). Olenkin koko ajan ihmetellyt miksi ulkoinen kuri, järjestö, armeija tms on hänelle psyykkisesti niin tärkeä. Minua ei kukaan järjestö käske menemään yhtään mihinkään eikä minua käskytetä.

Sen tiedän että kirkkoon ei kuulu ja Jumalaan ei oikeen usko, hänessä on jotain sekavaa ja rikkinäistä yhtaikaa kun on se karisma. EI ole rakkaudellinen ihminen eikä säteile lämpöä, tuntuu tunteettomalta ja epäempaattiselta. Olen toukokuusta asti kysynyt miksi ei anna ystävyyteen lämpöä eikä lähetä enää minulle valoa. Ulkoisesti hän on kuulunut erääseen hyvää tekevään järjestöön.

Ja minä olen viimeisen vuoden aikana jo erääseen toiseen okkultistiin yhteyden katkaissut (hänelläkin parannuskykyjä ja on vihkiytynyt pimeyteen eli siihen harhaan mikä on puolet todellisuudesta; ja tiedän itse eräistä keinoista joilla murretaan toisen psyyke oman vallan alle, käytetään hyväksi kylmästi), varmaan se olis tehtävä tämänkin kanssa, tosin ärtymyksensä takia hän on hyvä polttamaan siltoja. Alussa hän sanoi olevansa hyvän puolella muka, nimittäin koki tuon toisen okkultistin imevän hänestä voimaa. Minusta hän on imenyt itse voimaa, kun sanoin että "mitä olen antanut" niin rakkautta.  Ei välitä lapsestaan, josta ex vaimo huolehtii. Olin luullut että sielunyhteytemme merkitsee hänelle jotain, mutta kun minä tunnen hänen voimakenttänsä, hän ei kuulema tunne minun. Hän on onnistunut vain luomaan karmaa välillemme, joka on taas putsattava (karmavelkaa siitä että autoin).

Kuulinpa eräältä taholta, että tällä tavalla hän haluaa näpäyttää, jos joku ei asetu hänen valtansa piiriin ja vaikuttaa tietävänsä teoriassa ja käytännössä enemmän näistä asioista. Suhtauduin myötäelävästi kun voimia alkoi tulla, sanoin että hänellä on sielu ja kaihan hän tajuaa mistä voimat tulee. En tule kuulema kuulumaan tiettyyn sisäpiiriin (eikä hänen omaa lastaan kutsuttu erääseen juhlaan) ja ymmärrän miksi, ne ovat ne joita on ollut hyvä manipuloida. (Ja heidän kanssaan on mukava bailatakin ja harrastaa toisin kuin minun, joka olen tylsä henkinen absolutisti tms) Olen lumovoimasta nyt irti kun olen viikon sisällä tajunnut että ystävyydestä ei tule mitään.  Cry buck2 Tämä on ollut itselleni läksyä siitä, mitä ajattelen maailmasta ja autanko maailmaa, kun aina vaan eri tasoilla kohtaan pimeyttä jne. Aion siltikin auttaa mutta olla hyvän voiman puolella. Hyvä ja paha toki katoavat korkeammassa ulottuvuudessa mutta olemme toistaiseksi täällä.

Kommentteja?

Jumala antoi vapaan tahdon, mutta eikös manipuloinnista ja hyväksikäytöstä, egon huumasta seuraa jossain vaiheessa aika ikävä pudotus karman mukaan. Kun sen sijaan rakastava Mestari saa ympärilleen yhä enemmän rakastavia oppilaita. Ihminen voi tosiaan kasvattaa Voimaansa äärimmäisesti suuntaan tai toiseen, meillähän on sisällä potentiaalinen Jumala/Vastavoima. Jos ihminen ei tietoisesti pyydä pimeyden enkeleitä kuvaan, voivatko ne silti vaikuttaa jos ihminen ei tiedosta mitä tekee? Kun viimeinen soitto sai niin kiukkureaktion aikaan, ehkä pitäisi soittaa kerran vielä ja kysyä, tiedätkö minkä voimien kanssa olet ehkä tekemisissä ja sitten jättää tämäKIN kontakti. Tosin voi olla, että tässä on kyse vain tavallisesta itsekkyydestä ja ihmisen kypsymättömyydestä.

On vaikeaa kun ihmiset saavuttavat tietyn hyvän ystävyyden tason kanssani ja sitten alkaa tapahtua jotain outoa - olen pitänyt yhteyttä odottaen, että tekisimme jotain kiinnostavaa yhdessä, auttaisimme maailmaa tms kuten alussa piti. En tykkää siitä että minua luokitellaan tiettyihin tuttaviin joiden kanssa tehdään tiettyjä asioita, eikä muuta - johtuuko se juuri siitä pelosta, että sanoista huolimatta TUNTEE minussakin olevan henkistä voimaa? Ihmeen helppoa ihmisillä nykyään kohdella toisiaan huonosti. Huomaan itse sen eron kun olen niiden ihmisten kanssa, jotka ovat jotenkin selkeämmin valinneet valon, hyvän, meditaation tms.

Voi olla että kaikki tuollainen henkinen herkkyys ja psyykkisten voimien herääminen liittyvät yleensä epätasapainoiseen käytökseen, vai? Tulee kykyjä mutta muutoin ei olla tasapainoisia? Eli mitä menetän?
« Viimeksi muokattu: 31.12.2005 11:55:12 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #8 : 31.12.2005 15:05:59 »

Tuohon lähettämääsi viestiin vastaan vain sähköpostilla sen tähden, etten halua vieraan ihmisen tekoja ruotia julkisesti.

Hei älkää ruotiko kenenkään tekosia edes privaatisti vaan RAKASTAKAA!!  smitten smitten  ..täydestä sydämestä!!

Jos ette kykene ehdoitta rakastamaan niin olkaa ainakin tuomitsematta!!

Pyyteetön Rakkaus on ainoa tapa joka todella auttaa kanssakulkijaa kehittymään omien opinpaikkojensa kanssa. Ruotiminen ja tuomitseminen vain pahentaa tilannetta eikä ole eduksi tuomitsijalle itselleenkään.

En tarkoita sitä että jonkin ihmisen itsekeskeiset teot tulisi hyväksyä, mutta ihminen tekojen takana tulee hyväksyä sellaisena kuin on! Ihmisen pyyteetön rakastaminen ja hyväksyminen ei tarkoita sitä annettaisiin teoille oikeututus!

Muistakaa Rakkaus ja ajatuksen puhtaus!  smitten smitten
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 03.01.2006 10:30:57 »

Hei!

Olen menneisyydessäni ollut koukutettuna samallalailla kuin sinä. Usean eri henkilön kautta ja sitä kesti vuosia ja "hyvän" ja "pahan" toisin sanoen "oikean" ja "väärän" eroa oli vaikea erottaa, kun itsekkäät motiivit verhottiin hyvyyteen.

*Juuri sitä tässä on ollut menossa. Olen havainnut että henkilön voima tosiaan kasvaa ja se näkyy ihastuttavan häntä. Ego luulee että tämä on egosta! Mutta en aio olla kuukausiin yhteydessä, jos vuosiin. Nyt se on mennyt kauas ystävän rakkaudesta jonkinlaiseen henkiseen valtapeliin, ei huvita, minä varmaan voittaisin hänet jos ryhtyisin.. kunnon leikkeihin.. annan mennä, ei ole sen arvoista. Tai hän ei ole arvoiseni. Oikeastaan alussa olin hänen opettajansa ja hän oppi innokkaasti, sitten kuulema meni liian lujaa. Luovuin suhdeajatuksesta ja yritin ystävyyttä.. no lähivuosina näen.. millaista muuta porukkaa tähän alkaa tulla! Yksi tai kaksi piristävää uutta tuttavuutta on kyllä, ainakin yksi sanoo haluavansa löytää hyvän suunnan.

Elämä oli painajaismaista, mutta varsin hyvä koulu minulle henkisesti.

*Minä olen juuri joululoman aikana irronnut, ihan fyysisesti koska en tunne sitä yhteyttä juurikaan. Samoin tunnen lähinnä vastenmielisyyttä, ei ihastusta. Luin jostain että paha on epätodellista, hyvä todellista; mitä kauemmas jumaluudesta menee, sitä epätodellisempi olennosta tulee!

Tunnen vahvasti, että nyt minun tulee todella avata suuni Sinulle ja ehkä muille vastaavassa tilanteessa olevalle. Jokaisella on toki tiensä, mutta en soisi kenenkään kärsivän samallalailla kuin itse kärsin aikoinani sekä henkisesti ja fyysisesti.

*Kiitos! Olkoon tämä opetuksena kaikille.

Ensiksi, mieti tarkkaan, miksi nämä miehet ovat elämässäsi ja miten he ovat sinne päässeet. Ole rehellinen itsellesi.
Siksikö, että he tekevät vaikutuksen Sinuun karismallaan ja Sinä luulet tarvitsevasi heitä elämässäsi, sydämessäsi, kasvussasi, oppiaksesi ja koska tunnet olevasi yksinäinen tai heikko vai näitä kaikkia?

*Meillä oli ihan sellainen sielullinen rakkaussuhde tuossa viime talvena..sen jälkeen olen ystävänä miettinyt, mistä oli kyse. Muuten edellinen mies ei ollut tällainen "vampyyri" vaikka kovaksi rupesi lopussa. Se toinen okkultisti on nainen. Ehkä minun piti oppia tietämään suurin pimeyskin, ihan henk koht suhteen kautta, ei teoriassa?

Toinen asia.
Sinä olet Valo, Rakkaus ja Viisaus. Kaikki tieto ja viisaus mitä halajat, on jo sydämessäsi.
Et muuten osaisi epäillä mitään näiden heppujen motiiveista tai/ja tekemisistä.
Ei Sinun tarvitse hakea tietoa ja viisautta ulkopuoleltasi, se on jo Sinussa.

*Näin se on, viisautta en hänestä etsinyt, oli tarkoitus olla rakastettu tai "rakas ystävä" mutta enpä tiedä. Haluan kunnon pesäeron tuollaisesta luokittelijasta, olla omissa oloissani, omassa henkisessä maailmassa, pitää ihmismassat hieman etäällä ja suhteet pinnallisina.

Anna sille tilaa ja kuuntele sydäntäsi tarkoin. Herkistä korvasi, sielusi, mielesi ja ruumiisi kuuntelemaan sydäntäsi. Puhtain Universaali tieto tulee sieltä.

*Näin näkyy sanovan että pois tällaisista yhteyksistä.

Jos Sinusta henkii ripustautuminen tai/ja tietämättömyys omista kyvyistäsi ja voimistasi, tottakai se houkuttelee paikalle kuin raato kärpäsiä tyyppejä, jotka haluavat pitää Sinut tietämättömänä omista voimistasi, viisaudestasi ja valostasi ja hallita Sinua ja/tai imeä itseensä Sinun energiasi.

*Minä en ripustaudu. Hän koki minut muka vahvemmaksi. Olen pitänyt voimaani vähän piilossa mutta nyt näytän sen sillä, etten pidä yhteyttä. Minä todennäköisesti tiedänkin teoriassa ja käytännössä enemmän; olen saanut Mestarilta mantran ja tehnyt palveluksia toiselle Mestarille, sekä minulla on ollut tuo okkulttituttava vuosia. Kovin paljon ei enää tarvita lopulliseen valaistumiseen.

Olethan Sinä voimakas Valo, Rakkaus ja Viisaus.
Ei ne muuten Sinua tarvitsisi.

*On totta että jotain tällaista voiman imemistä tuossa on ollut.

Rankkaa, eikö totta?  Smiley Voin kertoa, että ei siinä vielä kaikki. Rankkaa on myös irrottautuminen tälläisistä tyypeistä. Kun aikoinani lähdin irtautumaan moisista tyypeistä, niin kyllähän ne perässä tuli ja vielä pitkälle hyvin sinnikkäästi. Totta kai, kun lyhty lähtee pimeässä liikkeelle, niin yökköset seuraavat Valoa.  Wink

*Katsotaan, katsotaan! heh! Jos näen hänet vielä, katson mitä sieltä silmistä oikeen paistaa, onko hänessä enää mitään vilpitöntä jäljellä.. ei ole tullut vielä vastinetta viimeiseen postiini jossa olin sovitteleva enkä mitenkään jyräävä. Sitä jää pitkäksi aikaa miettimään tuota voimaa, mikä kummassakin on. Hänessä se kasvaa, mutta kenen hyväksi.. minussa.. kaikkien hyväksi, toivottavasti.

Kuitenkin löysin matkallani muitakin Valoja ja yhdessä olemme kirkkaus ja rakkaus, joka loistaa kauas ja monille ja niin tulet tekemään Sinäkin. Kun vain astelet eteenpäin (eipä Sinulla edes ole muuta vaihto-ehtoa), et voi olla törmäämättä muihin kaltaisiisi ihaniin Valoihin. smitten

*On sellainen yksi olemassa tai kaksi, mutta enemmän pitää löytyä..

Mutta kouluhan tämä kuitenkin Sinulle on. Tosin oppisi Sinä saat aivan muualta mistä sitä haet ja tavalla, jota et ole tullut miettineeksikään. Smiley
Ihanaa, että Sinä olet Sinä! smitten
Olen iloinen, että juuri Sinä olet Valo, Rakkaus ja Viisaus niin monille.  smitten

*Kiitos itsellesi!  angel angel angel

Olkoon Universaaliset enkelit Sinua opastamassa ja suojelemassa.
Lähetän Sinulle Rakkautta niin paljon, että sydämesi tervehtyy kaikista vaurioista ja riippuvuudesta ja alkaa vuotamaan ylenpalttisesti Rakkautta. Sitä todellista. smitten

*Hmm - alan melkein tuntea sitä! Lähetän samaa sinnepäin!

Lisäksi lähetän Sinulle Valoa ja enkeleitä vahvistamaan Sinua henkisesti ja ruumiillisesti ja kuulla ja ymmärtää Sinussa jo oleva voima, rakkaus, valo ja viisaus. smitten

*Olenkin jutellut enkeleistä viime aikoina ystävän kanssa.. odottelen vuoden jatkoa mielenkiinnolla!

Lisää seuraa ja kiitos vielä, joku tietää mistä puhun..  :Smiley :Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.01.2006 12:34:59 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 04.01.2006 13:55:11 »

Elämä on.

Joillekin voi olla enemmän tai vähemmän kohdallaan
se tarkoitus tällä hetkellä että hyppää mukaan seikkailuihin
ja pistää palamaan. Sen sijaan että jäisi sormi suussa ihmettelemään
kiikkustuoliin "mitä olisinkaan voinut tehdä..."

Vaikuttaa varmaan voimakkaasti tälläinen mentaliteetti sellaisilla ihmisillä joilla on
Noususolmu Oinaassa....
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 04.01.2006 14:33:58 »

"Elämästä ei hengissä selviä, jee jee"
Juice Leskinen
                                Grin
En muista biisin nimeä. Kannattaa kuunnella

En tiedä vaikuttaako millä tavalla se noususolmu
Olisi ainakin hyvä, jos asiaa astrologisesti tarkastelee
« Viimeksi muokattu: 04.01.2006 14:35:38 kirjoittanut Puma » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 04.01.2006 15:10:08 »

Noo palataanpa asiaan henkisyys.

Huomaan miehen viestinnästä että hän ei ole kovin korkealla tasolla henkisesti, siksi kai minun pitää kaikki kestää. Viimeinen ongelmakin oli väärinkäsitystä siitä että hän luulee koko ajan minun haluavan hänet vieläkin suhteeseen, kun puhun kunnon ystävyydestä ja maailmantehtävästä. Antaa miehen nyt miettiä keskenään kun luulee tietävänsä kaiken. Periaatteessahan sielunsopimuksiakin voi muutella; oma suuntani on JOKA tapauksessa henkinen kehitys, johon liittyy varmaan muidenkin kehittäminen, avartaminen, laajeneminen, maailman auttaminen jne, ja hänen siinä ohessa. Jos se hänen jumaluutensa vihdoin alkais ravistella sitä egoa, hidas prosessi, mutta kun NYT ei mee mikään perille niin ehkä myöhemmin. Hän ei koskaan käytä henkistä terminologiaa, johon olen jo muualla tottunut, mm mitä nyt joogaajat käyttävät.

Kaikkeudessahan on se onnellinen loppu, kaikki palaavat Henkeen ja Valoon jos niin valitsevat.

Hyvää matkaa ja paljon käänteitä!  angel angel
« Viimeksi muokattu: 04.01.2006 15:13:06 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 04.01.2006 15:15:01 »

Kaiken tajuan tekstistäsi paitsi
tota sielunsopimus kohtaa.

Niin vaikealta kuulostaa..
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 04.01.2006 15:28:45 »

Ai jaa

jo exikin tiesi tämän sielunsopimuksen. Se on se kun on tunnettu ennen tänne tähän elämään tuloa, esim edellisessä elämässä ja on tehty jotain tehtävää yhdessä. No silloin voidaan tehdä sopimus/vala että jatketaan seuraavassa elämässä samaa. Meillä sen nyt alussa piti olla maailman auttaminen, mutta en tiedä minne se meni. Sitten aloin ajatella että tehtäväni on ehkä ollut auttaa häntä Valoa kohti, mitä todellakin olen tehnyt. Hänen "tasostaan" johtuen hän ei ole pystynyt säteilemään samaa valoa takaisin, ja ei minulla enää kovin kauan ole aikaa yhteen sieluun näin paljon keskittyä.  angel angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: