Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: # MURHE #  (Luettu 57393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« : 10.10.2007 16:26:56 »





 # Murheiden poistaja, kysy, poistan ne?
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #1 : 10.10.2007 19:01:44 »

Kun halu on kova täytyy miestä mäessä auttaa.

Katsoit minun auraa ja sillä tiedolla en tehnyt mitään. Tämä on totuus. Nyt lupaat murheet poistaa ja niitä on minulla vaikka muille jakaa. Tehtäväksi annettiin kääntää ylös alaisin melkein koko elämä. Ei siis yhtään vaikeampaa tehtävää ja tunne on kuin jyrän alle oisi jäänyt. No pala kerrallaan ja apu olisi nyt tarpeen.

Vaakalintu Valkeista Odottaen
sekku

tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.10.2007 19:05:56 »

Kun halu on kova täytyy miestä mäessä auttaa.

Katsoit minun auraa ja sillä tiedolla en tehnyt mitään. Tämä on totuus. Nyt lupaat murheet poistaa ja niitä on minulla vaikka muille jakaa. Tehtäväksi annettiin kääntää ylös alaisin melkein koko elämä. Ei siis yhtään vaikeampaa tehtävää ja tunne on kuin jyrän alle oisi jäänyt. No pala kerrallaan ja apu olisi nyt tarpeen.

Vaakalintu Valkeista Odottaen
sekku






Totuus = juuri sellainen, kuin =)
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #3 : 11.10.2007 08:17:21 »

Hän ei välitä sanomaa jolla ei ole merkitystä. Kerroit ettei se niin paha ole ja uusi kierre alaspäin olisi alkanut. Luotu uusi helvetti. Onneksi näin ei käynyt ja siitä kiitän heitä jotka avasivat minun silmät. Pyytämättä.
Eivät lupaa ja heti seuraavilla sanoilla peru. Luottamus ja nöyryys kaikessa mukana. Auttaja voi myös kieltäytyä ja sen voi tehdä kauniisti.

Sen minkä teet kanssa kulkijoille, teet sen jeesukselle.

Minun totuuteni
sekku 


tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.10.2007 09:49:57 »

Hei Auttaja!

Millaisena näet minut? Olen tässä. Energiani on tässä. Kuuntele minua hetki. Millaisena tunnet energiani. Mikä on "murheeni". Jos olisin jakaantunut kahdeksi fyysiseksi kehoksi, millaisena ne näkisit; sekä yhdessä että erikseen. Ole itsellesi täysin rehellinen vastauksessasi, vaikka tulisi mitä. Kerro kaikki mitä näet, rohkeasti. Mitään kaunistelematta, oma totuutesi. Kiitos jo etukäteen.

Sari smiley6600 Wink



Kun et pelkää mitään, eikä ketään, niin en minäkään.

Sinua ei voi mitenkään vahindoittaa, et ole kade, et mammonaan
menevä, rakastat vain ja toivot muistakin niin, tiedät kuitenkin
ettei se ole mahdollista, tarpeellista, olet valittu, toinen persoonasi
= Jeesus nystyryinen, toinen elämän oivaltanut murehtimaton
kaaleppi, leppilampi, liehastelija, liehuva härkä.

Murheesi = murhe, ihmisten yksitoikkoinen, toisten olosuhteiden
taaplauksien purku, rakentaminen rospuutto rantaan viehättää.

Energiasi = Gilitisoiva, gaaminen, Google hakuinen masuuni.

Jeesus = sisälläsi, merkkisi ei ole vahinko, kun muutakaan ei ollut,
SE = tarkoituksella näin, näin SE juuri = kaikesta kuuluu ja
näkyy merkkisi merkitys, SE saa monet modet kauhun valtaan,
vaikka Jeesus = itse mode, modelaattori, monta kertaa maannut
sylitysten moden kanssa, maannut ja maanut, melkein maatunut
yhteen, ykseyteen, yhteen uomaan, jokeen, joka virtaa virtaamistaan,
vaarallisten virmalyyttien suojaamien laakeitten soihen sutiessa
saamattomia suhareita eteenpäin, eteenpäin kohti elämän merta,
merta joka pyyhkii kohta alleen kansoja, kasat pöyrristyttävät
lähimmät katsojat pakokauhun valtaan.

Sari = sari, Sinä et, olet JEES ja US, Sinussa = EETÄ ja ÄSSÄÄ.

Sari = hamonen, monet alleen peittänyt, sisään ottanut, syliinsä
painanut, maastakäsin maataviljellyt makeanveden muksija.

t.timo

 angel smitten


 
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.10.2007 09:57:32 »

Hän ei välitä sanomaa jolla ei ole merkitystä. Kerroit ettei se niin paha ole ja uusi kierre alaspäin olisi alkanut. Luotu uusi helvetti. Onneksi näin ei käynyt ja siitä kiitän heitä jotka avasivat minun silmät. Pyytämättä.
Eivät lupaa ja heti seuraavilla sanoilla peru. Luottamus ja nöyryys kaikessa mukana. Auttaja voi myös kieltäytyä ja sen voi tehdä kauniisti.

Sen minkä teet kanssa kulkijoille, teet sen jeesukselle.

Minun totuuteni
sekku 






Kieltäydyn tuomiopäivään asti kertomasta salaisuutta,
salaisuutta suurta, sen vain kerron, ettei mihinkään ole
kiire ja murheita ei ole kellään, ikuisesti kun elämme,
SE salaisuus saa odottaa ja toiset laitetaan murehtimaan,
maanpäälliseen helvettiin, toisia ei, näin = luoja suunnitellut
ja SE pitää ikuisesti.

t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.10.2007 14:01:22 »

Huomenta. Grin Cheesy buck2

Silmät vielä sikkurallaan, on hällä. Kivat oli tarinat Auttaja lukea, kiitosta siitä. Ja mahakin vähän kippurallaan, kun se "tapasi" niin hauskuutti. Näinpä tässä juuri unen ennen heräämistäni. Muistan hyvin. Olipa siinä tyttö ja poika. Seurustelivat. Tai ainakin jotakin sinnepäin. Siinä unessa sitten tapahtui vaikkas sitten mitä, mutta tässä pääkohtia. Eli tyttöpä siinä unessa sitten opetti tätä poikaa "pussaamaan" Kiss, kun meinasi poika niitä hampaitaan koko ajan jotenkin jännästi sen tytön suuhun tunkea idiot2. Miten lie ollut ees mahdollista Grin. Poika oli kyllä komea kuin mikä, tuntui tytöstä jopa melkein "liiankin komealta" itselleen. Cheesy Mutta se poikapa "tykkäsikin" kovin tytöstään, kunhan ensin se tyttö opetti "käytöksille". knuppel2. Että tämmöisen kivan unen kanssasi(nne) jaan. laugh Siinähän sitten kovasti vielä tanssittiinkin; ensin yhdessä (joka olikin toooosi mukavaa), sitten menimme johonkin rivitanssiin ja "jouduimme erillemme". Itse en sitten meinannutkaan sitä paikkaani löytää siitä rivistä. Oli aika täydet rivit jo ilman minuakin. Cry Tai en itse oikein tiennyt mihin haluan mennä crazy2. Siihenpä sitten heräsin. Että tällaisia tällä kertaa. Cheesy

Jaa, mitäköhän se persoonasi mahtoikaan tarkoittaa näillä gilitisoiva ja gaaminen idiot2 Wink smitten. Ymmärrän sinua hyvin. Jännä juttu, mutta silti haluan tentata. knuppel2

Mutta jos "olisin" jakautunut kahdeksi fyysiseksi ihmiseksi (pojaksi ja tytöksi). Haluatko vielä kommentoida. Vai joko se olikin siinä. Wink. Teletappikielelläkö jatkamme. Wink angel



Kommentoin, mutta modeen meni!

t.timo
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.10.2007 14:20:01 »

Nyt en ymmärrä knuppel2. Miksi joku poistaisi viestisi minulle, jos sitä sinulta "pyysin", ja vielä ilman "lupaani". Jos näin on käynyt, saisinko siltä ko. modelta selvityksen asiaan knuppel2. Now. knuppel2 Minkäslaista peliä täällä oikein pelataan knuppel2. Tämä taisikin olla se "murheeni" Cry.



Onhan Jeesuksenkin tekstiä poistettu, miksei murheenmurtaman
auttajan?

Gilitisoiva = mitä milloinkin = sokeroinenyksikköluuttu/loorakin

Gaaminen = voipi olla tämäkin = naurustaajattelemisenkauhistus

Tyttö ja poika ollaan me vaan, ykseyksissä tyttö ja tyttö/poika ja poika

t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.10.2007 14:41:27 »

No, Jeesus kyllä itse poistatti silläkertaa tekstinsä Wink. Näytti siltä, että ketju muuttui kun muitakin tekstejä alkoi "puuttumaan". Se oli se Eemelin teko, se. Itseni. idiot2 Cheesy Olenhan se Ikuinen Eemeli Wink. Onko totta, että täällä modet aikuisten oikeesti tälleensä näitä tekstejä poisteleepi. Eihän kenenkään ole pakko kenellekään kommentoida jos teksti "ärsyttää", saatikka jonkun tekstejä/vastauksia lukea elleivät ne "miellytäkään" persoonaa. Eikös tämä kuitenkin vapaa maa ole, jossa asustelemme. Tämäkö on sitten tätä "egomme", paljon parjatunkin, viimeinen keino saada/pysyä vallassansa. knuppel2 Pörri lausui nyt viimeiset sanansa. knuppel2

 Wink




Kylläpi = parempi kun en mitään kirjoittelepi, sano oma mode,
sittenpähän ei itse tarvii modeloida, kopeloida toisten housuissa,
jospa jotain tulee, anna tulla vaan, parempi ja pysyväisempi =
sähöllä suoraan, eipiä muuta, kuin suuta muiluttaen maate meen.

t.timo

 angel smitten idiot2
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #9 : 11.10.2007 16:54:43 »

Kaikki poistetut viestit foorumilta, olivatpa ne moderaattorin tai kirjoittajan itsensä poistamia, tallentuvat Roskis-osioon, joka näkyy vain meille moderaattoreille sekä ylläpidolle ja Sepolle.

Roskis on ollut käytössämme pitkän aikaa, koska vanhalla foorumilla nousi välillä mylläkkää siitä, että minnehän viestit ovat hävinneet ja miksi. Roskis on siis sitä varten, että pysymme vähän ajantasalla poistettujen viestien ja niiden sisällön suhteen sekä voimme tarvittaessa palauttaa poistettuja viestejä, jos poisto on ollut aiheeton tai käyttäjä itse on vahingossa painanut viestinsä roskikseen. Astron viimeisen uudistuksen jälkeen jopa kokonaisia ketjuja poistui itsekseen teknisten häiriöiden vuoksi, mutta ne saatiin palautettua juuri tuon Roskis-osion ansiosta.

Tarkastin mitä tässä kohtaa on tapahtunut eli onko Auttajan vastaus Jeesukselle poistettu aiheettomasti. Roskiksesta ei kuitenkaan löytynyt yhtään tästä ketjusta poistettua viestiä. Viestit tallentuvat Roskikseen aikajärjestyksessä ja uusin oli tänään tullut toisen foorumin käyttäjän itsetehty viestin poisto.

Eli jos tässä on käynyt niin, että viesti on kadonnut juuri lähetysvaiheessa on mahdollista, että netti/Astro on päättänyt temppuilla ja kadottanut koko viestin bittiavaruuteen "lähetä"-napin painamisen jälkeen. Sitä sattuu aina välillä. Muussa tapauksessa syy voi olla tekninen vika, mutta henkilökohtaisesti en sellaiseen usko, koska täältä ei ole aiemminkaan hävinnyt mitään suoraan jäämättä talteen Roskis-osioon.

Jos Auttajan tarkoituksena on ollut napattaa takaisin moderaattoreille heidän toimintaansa yleisinä järjestyksen valvojina kertomalla jeesukselle, että viesti on lähetetty, mutta modet ovat sen heittäneet pois, näin ei ole käynyt. Moderaattorit eivät ole koskeneet (tätä ennen) tähän ketjuun eikä tästä ole kukaan muukaan poistanut viestejänsä.

Jos viesti on kadonnut mystisesti muuten vain bittiavaruuteen, siitähän pääsee kirjoittamalla viestin ketjuun uudelleen Wink
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 11.10.2007 17:36:49 »

Ymmärrän hyvin, että moderointi ärsyttää monia. Mutta sivuston historian aikana on ollut useinkin tilanteita, joissa tunteet kuumenevat käyttäjien kesken ja sitten on sama sanaharkka käynnissä kohta joka keskustelussa ja sivukaupalla. Silloin taas muut käyttäjät ja keskustelijat ovat harmissaan, kun itse asia jää sivuun. Kaitpa sekin olisi periaatteessa mahdollista, ettei täällä moderoitaisi ollenkaan, luulenpahan vain, ettei tämä kovin miellyttävä paikka sen jälkeen olisi. Yleensäkin moderaattorit keskustelevat ns. "linjan vedosta", onhan tosiasia, että se on tosiaan ajoittan kuin veteen piirretty viiva. Eli sitä "pahaa silmää" kyllä yritetään säätää. Itse en ainakaan koe olevani ylempi millään tavalla muita käyttäjiä ja yritän olla puolueeton. Mutta virheitähän me tehdään siinä, missä muutkin käyttäjät.
Mutta ainahan on vapaus perustaa oma täysin moderoimaton keskustelusaitti, jos on liian ahdistavaa keskustella täällä.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11 : 12.10.2007 11:53:32 »

Edelliseen yhtyen  angel

Ippuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 12.10.2007 12:34:02 »

Edelliseen yhtyen  angel

Ippuska



Arvoisat Modet, ei täällä mikään ole kiihtynyt tai alijäähtynyt,
ei kuumennut, eikä kammennennut ketään, kaikki = harhaluuloja,
luetaan kuin piru raamattua = antakaa tektien soljua vapaasti,
muuttakaa "etikettiänne", miksi tänne saa laittaa kaikenmaailman
www - osoitteita, mutta ei omaansa, mista mode tietää mikä =
oma, mikä vieras?

   # EI NETTIKETTI OLE KUNNOSSA; KUN JEESUSKIN HÄIPYI #


t.timo

 smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #13 : 12.10.2007 14:49:07 »

Toivon rakkautta, rauhaa ja valoa tänne edelleen. Avara mieli ja joustava ajatus myös tarpeen, ei kait tämä niin tiukkapipoista tämä tarina täällä? Mutta ihmiset niin erilaisia, mikä tietty hyväkin ja elämää rikastuttava asia.

MURHEITA? Onhan tuota painolastia harteillani jo kouluajoista alkaen (koulukiusattu), vaikeat suhteet omiin vanhempiin nuorena. Nyttemmin epäonnistunut asunnon remontti, mikä uhkaa terveyttäni, omaisuuttani, lisäksi epätyypillinen, iäti jatkuva ketjutyö. Että aikasta kivistä ollut, toisinaan joku onnen välähdys ollut polullani buck2

Että kun tuolla aiemmin kehoitit "iloitse morsian", niin eipä suu ole ollut kovin hymyssä viimeaikoina. Ja niitä mainitsemiasi leppoisia vuosia kaipaisin pian. Että tällanen polku, parhaani vaan olen yrittänyt ja tahtomattani olen ajautunut ihmetilanteisiin. Että joko taakka nousee hartioiltani, kun 35 v. olen lastia kerännyt ?  buck2


tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 12.10.2007 15:05:07 »

Toivon rakkautta, rauhaa ja valoa tänne edelleen. Avara mieli ja joustava ajatus myös tarpeen, ei kait tämä niin tiukkapipoista tämä tarina täällä? Mutta ihmiset niin erilaisia, mikä tietty hyväkin ja elämää rikastuttava asia.

MURHEITA? Onhan tuota painolastia harteillani jo kouluajoista alkaen (koulukiusattu), vaikeat suhteet omiin vanhempiin nuorena. Nyttemmin epäonnistunut asunnon remontti, mikä uhkaa terveyttäni, omaisuuttani, lisäksi epätyypillinen, iäti jatkuva ketjutyö. Että aikasta kivistä ollut, toisinaan joku onnen välähdys ollut polullani buck2

Että kun tuolla aiemmin kehoitit "iloitse morsian", niin eipä suu ole ollut kovin hymyssä viimeaikoina. Ja niitä mainitsemiasi leppoisia vuosia kaipaisin pian. Että tällanen polku, parhaani vaan olen yrittänyt ja tahtomattani olen ajautunut ihmetilanteisiin. Että joko taakka nousee hartioiltani, kun 35 v. olen lastia kerännyt ?  buck2







Iloitse silti "morsian", täällä kun ei tahdo mikään muuttua
napin painalluksesta, kunelämme ikuisesti, vuosi = lyhyt,
olematon aika, aikaakaan ei ole, keksitty juttu, jolla harhautetaan
johonkin olevan kiire, ei meidän tarvitse juosta kellon ajan perässä,
kun näin teemme, tunnustamme olevamme ORJIA, ajan orjia.

Ei meidän ole pakko tehdä palkollista työtä, ei ole vaikka kuinka
väittäisit niin = laita menot kuriin = vaatimaton asunto, ei autoa,
ei Televisiota, ei ravintolaan, ei lomamatkoja = autat vain muita
ihmisiä, sieltä saat 100 kertaa takaisin, SEN olen huomannut.

Sielulle = parempi Rakastaa, kuin riehua Rahan perässä,
siitä ei jää mitään käteen, kun autat PYYTEETTÖMÄSTI,
siitä jää = jaksatko edes kotiin kantaa?

   # PARAS SIJOITUS = TOINEN IHMINEN #

    t.timo

 smitten smitten smitten crazy2 knuppel2 Cry Cheesy
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: