Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor
|
 |
« Vastaus #90 : 21.03.2008 20:32:31 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

|
 |
« Vastaus #92 : 21.03.2008 21:06:49 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #93 : 21.03.2008 21:24:40 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

|
 |
« Vastaus #94 : 22.03.2008 10:32:10 » |
|
Vai että näkemys... :  Käsittääkseni tässä kohdin viljeltiin huumoria... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

|
 |
« Vastaus #95 : 22.03.2008 13:07:55 » |
|
Sasha muuten, miten miehet sielläpäin suhtautuu sinkkuäiteihin/eronneisiin naisiin?  Entä ihmiset noin yleensä?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.03.2008 14:30:16 kirjoittanut Paz »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #96 : 22.03.2008 14:47:59 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

|
 |
« Vastaus #97 : 22.03.2008 15:07:23 » |
|
Avioerolla rikastunut nainen on täällä kuumaa kamaa.  No voi voi, meillä kun kävi niin päin, että mies vei tuhkatkin pesästä... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

|
 |
« Vastaus #99 : 16.03.2009 19:04:48 » |
|
Kauhistus Huomasin juuri, että olen käynyt Astro.fi:n foorumilla viimeisten 9 kuukauden aikana vain satunnaisesti, lukien jotakin sieltä, toista täältä  Ja mitä sitten näenkään töksyturvat etc ketjussa  Sasha puhuu vaaka-miehestä exänään eikä härkä-miestä mainita sanallakaan!  Muita merkkejä kyllä vilisee näidenkin edestä  Sasha  sun oikeesti pitäis aina päivittää vähintään tärkeimmät käänteet blogiisi  nimim. *minäkö utelias* : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #100 : 16.03.2009 20:31:22 » |
|
Kas, tämäkin topic on jälleen herännyt henkiin. 
No se vaaka on jo kohta puoli vuotta vanha exä. 
Ratsastan erään Vesimies-juristin hevosia harrastuksenani. Tämä juristi on vaa'an ex-juristi nykyisin ja miksi.. :
Putosin hevosen selästä ratsastustunnilla ja jouduin sairaalaan 5 päiväksi. Silloin paljastui Vaa'alle, että taitaa tyttö ratsastaa muutakin kuin näitä hevosia ja Veskarin ja minun suhde paljastui. 
No ei se, että minulla olisi ollut maitolasillinen silloin tällöin, mutta kun stana se sattui olemaan Vaa'an juristi, aika hyvä kaverikin ja yhteiset ystävä -ja tuttavapiirit, niin se oli Vaa'alle liikaa ja suuttui aivan stanasti ja alkoi tehdä kaikenlaisa vtumaisia temppuja tunnekuohuissaan, jolloin sitten päätin, että antaa olla, goodbye.
No tuo Veskari on vielä pikkuisen naimisissa, mutta asuu jo erillään vaimonsa kanssa.
Nyt sillä on niin rankka aika menossa, etten jaksa sitä oikein -sääkin on niin huono Wienissä- että lähden tod.näk. viikonlopuksi erään Kauris-herran kanssa Italian puolelle ja ensi viikolla erään Scorpioni-herran kanssa Tunisian aurinkoon viikoksi.
En minä mitään blogia jaksa näistä pitää. 
PS. Härkä on hyvä ystäväni edelleen.  Vaaka ei paljon puhu minulle -vielä.  Veskari on ollut hiljainen myöskin, mutta muista syistä -ja varmaan alkaa puhumaan ainakin hetkeksi ensi viikonlopun, mutta vähintäänkin tuon Tunisian loman jälkeen. :
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #101 : 17.03.2009 11:25:30 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
T-H
|
 |
« Vastaus #102 : 17.03.2009 12:04:53 » |
|
No et ole ainut väriläiskä.  Minä olen toisaalla "maustetyttö" Olet sellainen kuin olet. En siis viitsi alkaa ruotimaan kun ei kiinnosta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 12:07:29 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa »
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #103 : 17.03.2009 12:30:08 » |
|
Pikkuisen naimisissa, no sitten se ei liene ongelma  Ihanaa  Olen kateellinen, itsekin tahtoisin jonnekkin lämpimään juuri nyt. Kesää odotellessa... Mistä tuli mieleeni, tietääkö veskari että olet menossa matkoille kauriin ja skorpionin kanssa? Tuollainen määrä miehiä vaatii paljon energiaa  Ihme ettei miehet tosiaan ole enempää draamaa järjestänyt kuin vain tuo vaaka. Jos siis nimittäin ovat tietoisia toisistaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|