Voi hitsi

Olen niin uusi tällä sivustolla, että en ole tällaista ketjua nähnytkään.
En lukenut koko ketjua, mutta tuolta alusta muutaman ja tuli tuosta kahdesta miehestä mieleen, että minulla on ollut koko ikäni kumma ajatus, että minä haluan olla kahden miehen kanssa, siis juuri niin, että pitempi suhde. Tai vaikka elinikäinen, mutta että kaksi niitä pitäisi olla.
En tiedä mistä tämä minulla kumpuaa, mutta muistan jo ala-asteella aina haaveilleeni kahdesta "pojasta". Ja itse asiassa ihan sellaisena pienenä, niin minulla olikin ikään kuin kaksi poikaystävää.
Ja vielä tänäkin päivänä, kun ajattelen, että menisin esim. naimisiin, niin kun näin virallisesti ei kahta voi naida, niin kuvittelen sen toisen mieheni esim. bestmaniksi.

Vaikka en kirkkoon kuulukkaan, mutta silti haluaisin ehkä joskus olla naimisissa, ehkä.
Jonkin aikaa olen elämässäni tuota saanut kokeilla, ja se sopi kyllä minulle ihan täydellisesti, ja sopi kyllä näille miehillekkin.
En ole koskaan "sanonut" tätä ääneen, kun en edes oikeastaan huomaa koko asiaa, koska se on ollut minulla jo niin pienestä lapsesta asti, tämä mielikuva ja haave. Ehkä tästä ei puhuta, mutta en tiedä onko tämä nais-immeisillä kovinkaan yleistä, luulisin että ei. Mutta minulla on monta muutakin haavetta, joita ei kovin moni ihminen jaa. Varsinkin liittyen eläimiin ja luontoon...

Jaa niin tämähän oli Sashan ketju :
Jatka vaan samaan malliin, perässä tullaan