|
rovatar
|
 |
« Vastaus #225 : 25.03.2010 15:36:46 » |
|
Jos sinulla, Rovatar on mielessä jotain, että voit opastaa, missä kohtaa minä aloin hyökkäämään jonkun toisen olemassaoloa vastaan tai pakottamaan sitä mihinkään muottiin, niin voit ottaa minuun yhteyttä privana, jos haluat NÄYTTÄÄ jotain mitä minä en itsessäni nähnyt.
Minulla ei ole mitään tähän asiaan sanottavaa, jota en pysty täällä kaikkien kuullen sanomaan. Eikä minulla ole muutenkaan tähän enää mitään sanottavaa. Mielenkiintoista mielipiteiden vaihtamista ollut. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #226 : 25.03.2010 16:21:00 » |
|
Hittolainen, kun mie repeilen täällä teidän jutuille!  Minähän OLEN (jonkun) lapsi, pelkäävä, epävarma, vailla rakkautta, hyökkäilevä, terapiaa vailla ja arvatkaa vain mistä karannut?  Ei tästä elämästä perkele mitään tule näillä eväillä, mutta minkäs sille mahdan.. : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #227 : 25.03.2010 16:26:47 » |
|
joo, Sasha kiitos ilmaisesta terapiasta jota olet antanut tietämättäsi, yrittämättäsi ja olemalla just sellainen kuin olet  mutta toisaalta, mitä siitä kiittelemään, ehkä sekin on turhaa, sehän on vaan elämää.... ei sen enempää *Irwin* ....edit. vai muistinko väärin, oliko se edes Irwinin biisi.....
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.2010 16:29:51 kirjoittanut aamunsäde »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #228 : 25.03.2010 16:46:50 » |
|
joo, Sasha kiitos ilmaisesta terapiasta jota olet antanut tietämättäsi, yrittämättäsi ja olemalla just sellainen kuin olet  mutta toisaalta, mitä siitä kiittelemään, ehkä sekin on turhaa, sehän on vaan elämää.... ei sen enempää *Irwin* ....edit. vai muistinko väärin, oliko se edes Irwinin biisi..... Oho..  Hupsista saatana, en todellakaan tiennyt antavani terapiaa, vannon, että se oli vahinko, jonka korjaan samantien! -laitan mojovan laskun tulemaan postissa!  Katsos, kun se vain on elämää... :  -siis laskuttaa ja maksella laskuja. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #229 : 25.03.2010 16:56:01 » |
|
niin mutQ et voi enää jälkeenpäin laskuttaa, kun ei me tehty työsopimusta eikä tarjouspyyntöä ja vastausta. eli ei nyt auta muu kuin skarpata tulevaisuudessa, ettei sama vahinko pääse tapahtumaan uudestaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #230 : 25.03.2010 20:17:53 » |
|
Sinänsähän tämä ketju on Sashan kulmasta katsottuna varsin hyvä juttu, koska tässä tulee aika hyvin ilmi se, mitä ihmiset sinusta ajattelevat. Koen ainakin itse sen hyvinkin puhdistavana, sen takia ehkä sitten tykkään olla välillä itse selvin päin humaltuvien ihmisten seurassa. xD Tulee hyviä paljastuksia No mutta niin, itse ainakin kokisin välillä positiivisena sen, että minulle annettaisiin suoraa palautetta ja sanottaisiin miten minut koetaan. Säästää ajattelemisen vaivan tuossa asiassa, vaikka eipä sillä nyt niin väliä ole loppupeleissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #231 : 25.03.2010 21:26:39 » |
|
Tämä topicin perustaminen on kyllä omastanikin mielestäni kaikkien aikojen kuningas-ideani -mutta mie olenkin narsisti, joten ymmärrät varmaan, miksi näin sanon. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #232 : 09.04.2010 17:06:37 » |
|
Täh....poistitko Sasha itse sen Hazalmusseltusser Casanova galaxi viestin itse, vai moderoitiinko se? sain juuri päivän parhaat naurut ja samalla siinä oli vakavaakin juttua. vaikka koen itse Sielusta hyvin toisin niin nautin lukemisestani. jos itse sen poistit niin mikähän sinuunkin meni..... tai sitten oli tosi nopeeta moderointia :  noh...kiitos lukuelämyksestä.......
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #233 : 09.04.2010 17:09:47 » |
|
Häh...?  En mä olen mitään poistanut. Mitä..? Se oli ihan asiallinen viestikin vielä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #234 : 09.04.2010 17:13:32 » |
|
Siis eikö se muka ollut äsken ketjussa:
Elämä on ihanaa -ilman jumalaa
minun koneella näkyy vaan oma viestini ketjun viimeisenä. ellen sitten väsyneenä erehtynyt ketjusta, mutta melkeen varma olen että se oli tuossa ketjussa. vai uneksinko minä jo kollektiivisen tietoisuuden kautta Sinun kirjoittamiasi asioita.
Jos, niin pitää tarkistaa psykoosilääkitys!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #235 : 09.04.2010 17:15:26 » |
|
Oli se, mutta se on poistettu. En vain tajua miksi, koska se oli täysin asiallinen ja provisoimaton viesti.  Ainoa oli se, että kerroin omasta uskostani. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #236 : 09.04.2010 17:19:00 » |
|
Harmi. hyvä teksti.
no ehkä se herättää liikaa kateutta, kun osaa kirjoittaa?
erilaisia lahjakkuuksiakin pitäisi suvaita, erilaisten maailmankuvien ohella.
ei se todellinen suvaitsevaisuus käytännössä toteudu, usein se on pelkkää puhetta ja sana helinää....käytännössä.
maa-painotteisena ihmisenä arvostan käytännön toimivuutta myös käsitteiden suhteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #237 : 09.04.2010 17:21:54 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #238 : 09.04.2010 18:57:10 » |
|
Olin just vastaamassa siihen uuteen ketjuun joka katosi  meen nyt syömään. ...koita kestää. tai uskonhan minä että kestät. oot sen verran vahva. kaikki ei nyt mee ihan oikein sua kohtaan......
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #239 : 09.04.2010 19:02:52 » |
|
Täh..?!  Ei heleweta..  Nyt on kyllä stalinilainen meininki päällä -jos et voi hyväksyä itsellesi hengellisiä arvoja kritisoimatta ja tarkastelematta sitä, niin viestit lähtee -oli sitten kuinka asiallista ja ystävällistä. Ah.. SUVAITSEVAISUUS! :  Nyt se on todella tullut nähtyä, mitä se oikeasti hengellisillä ihmisillä on. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|