Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva merkki  (Luettu 18173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« : 21.10.2005 20:21:51 »

Tämmönen ihan peruskyssä, kun en näemmä muista/tiedä, että mistä se nouseva merkki tulee? Tässä yritettiin kaverin karttaa tutkiskella, mutta ei selvinnyt. Mä aikoinani selvitin omani maikkarin helmen karttalaskurista, mutta enää siellä ei lue samalla tavalla tsydemit kuin ennen. tai sitten olen nähnyt unta  Undecided

nimim. untuvikko  uglystupid2
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2005 20:25:01 »

Jos kerrot milloin, missä ja mihin kellonaikaan olet syntynyt, voin katsoa nousevan merkkisi kirjasta Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2005 20:31:48 »

Jees, kyllä mä omani tiedän, senhän näkee tuolta omasta astrosta ja se on jouskari  Smiley mutta kaverini nousevaa tässä ihmeteltiin. Hän on syntynyt 7.2.1984 klo 04:50 Tampere-ks.

Kiva kiitos, jos voit katsoa!
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2005 20:40:19 »

Oletettavasti nouseva Kaksoset.
Hyvä paikka katsoa on toi MTV3 Helmisivut, joista löytyy astrologiaosuus Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #4 : 21.10.2005 20:42:48 »

astro.comin mukaan kaverisikin on näemmä nousevalta merkiltään jousimies. kuu oinaassa. paljon tavaraa 1. huoneessa, mm. uranuksen yhtymä nousevaan merkkiin. onkos kaverisi kenties aika erikoinen tapaus? crazy2
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #5 : 21.10.2005 20:58:04 »

Haa! Tänks! nyt mäkin tajuan taas jotain.

Onhan tuo kaveri aika erikoinen, teatteri-ihmisiä!  Wink

Omakin karttani ihan mielenkiintoinen, mun syntymäaika on 23.05.1983 klo 22.37 Oulu-ks.

Jokin aika sitten tilasin tuon luonneanalyysin ja sisäisen soturin. Aika mielenkiintoista tekstiä löytyi sieltä....  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #6 : 21.10.2005 21:12:54 »

sulla ei näköjään ole ainakaan retrogade-planeetoista puutetta! tuntuuko joskus vähän vaikealta sopeutuminen tähän maailmaan? Sullakin on näköjään muuten kaverisi tapaan uranus AC:n lähellä ja muutenkin vahva ykköshuone! Karttasi on kieltämättä ihan pelkästään muodoltaan aika hullu! Shocked todella mielenkiintoisen näköinen...h Cheesy
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #7 : 21.10.2005 21:28:15 »

Joo-o, tiedetään!  laugh Mulla on sellainen mukava viha-/rakkaussuhde tätä maailmaa kohtaan! Oon kyllä jo aika hyvin hyväksynyt kohtaloni  Tongue On aina tuntunu, että oon syntyny ihan väärään aikaan ja oon tuumannu, että jonain päivänä muutan jonnekin tunturin kupeen ja ryhdyn erakoksi!  crazy2
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: