Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mustasukkaiset härät?  (Luettu 19878 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« : 04.10.2007 13:46:14 »

Sori, kun provosoin vähän, mut ajattelin, että tällä saan aiheeseen kiinnostavuutta.
Kertokaa nyt ihmeessä mulle mikä kartalla kertoo mustasukkaisuudesta.
Mulla oli ex-ex  harka joka oli vainoharhaisen mustasukkainen. Härässä oli lisäksi  mars ja  merkurius joka konjugoi tarkasti DC:ä.
Synastriakartalla on muun muassa  saturnus aspect_opp saturnus mitä se vaikuttaa? Mihinkä planeettoihin tai sijainteihin kannattaisi kiinnittää huomiota mustasukkaisuutta tarkastellessa?
Tämä ex-ex  harka oli muuten sellainen, että hän suhtutui omistavasti kaikkeen, jopa minun luonteenpiirteisiini - en olisi saanut paljastaa niitä tai tarinoitani muille, ainakaan miehille. Myös omista ideoistaan hän oli mustasukkainen. Hän katkeroitui aina siitä, että joku oli ottanut käyttöön hänen loistavan oivalluksensa.
Kaiken tämän lisäksi hän ei myöskään suostunut hyväksymään todellisuutta sellaisena kuin se oli, vaan uskoi järkähtämättömästi siihen, että todellisuus on juuri sellainen, kuin hän haluaa sen olevan. Itse asiassa hän sai monet muutkin uskomaan todellisuuden toisenlaiseksi, sillä hän oli ja on vahvasti suggeroiva ihminen.
Tämä on muuten jotain sellaista, mistä astrologiakirjatkin puhuvat. Härät ovat omistavia ja vahvoja päätöksissään.
Joku muuten väitti, että mustasukkaisimmat merkit ovat  harka ja  leijona Härkä omistamismielessä ja leijona taas ei voi olla koskaan kakkonen (eläinkunnan symboliikassahan leijona syö toisen uroksen poikaset).
Onko kokemuksia - vai pistäisittekö mustasukkaisuuden jonkun toisen merkin tiliin?
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.10.2007 13:54:46 »

Minulla on samanlaisia kokemuksia. Seurustelin tyypin kanssa, joka oli  aurinko vaaka kuu harka ja hän yritti vielä eronkin jälkeen määritellä kenen kanssa sain liikkua. Lisäksi minulla on eräs ystävä, joka on  kuu leijona venus harka ja voi jessus sitä omistamista. Hän esim. määrittelee, että en saa tavata hänen "muita kavereitaan", koska ne kuuluvat hänen "toiseen kaveripiiriin" ja minä taas kuulun johonkin "toiseen osioon" (ja mitenhän tämä sopii minun  venus vesimies - HUONOSTI  2funny), hänen pitää aina olla minulle kavereista se ykkönen ja hänen on tiedettävä se jne.  :Smiley

Eli kyllä minusta tuossa on jotain perää. Lisäksi olen itse  askendentti harka ja minä taas olen tavaran suhteen kamala hamstraaja..
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 04.10.2007 14:56:49 »

Tuohon mustasukkaisuuteen varmasti vaikuttaa paljon  askendentti ja muut tekijät...?
Itselläni löytyy  harka stä  venus ja ic  Smiley voe taivas, kun meinaa sarvet kasvaa otsanahkaan, jos joku uskaltaa vikitellä  miun omaa   tickedoff Embarrassed 2funny
Paljon on saanut tehdä töitä sen eteen, ettei omista toista kuolleeksi... suhdehan pysyy kasassa vain jos kumpikin tahtoo niin  Wink
Ukkoni on  aurinko harka ja sieltä löytyy myös  venus ja samat elkeet  :Smiley tosin ei niin "pimeenä" ja osaa peittää kyllä, mitä itse en osaa... eli onko tässä nyt sitten ic vaikutus?
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3 : 04.10.2007 19:45:40 »

Minulla on taas päinvastaisia kokemuksia häristä. Nykyinen miesystävä on härkä ja ei todellakaan mustasukkainen, tai osaa sen hyvin peittää.

Minulla on nousevana härkä ja aurinkona skorpioni ja joskus tulee mustispuuskia, mutta muuten ihan ok. Ehkä tuo  kuu  kaksoset hieman auttaa tähän.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 04.10.2007 20:54:00 »

Minä olen  kuu harka ja olen mustasukkainen, jos siihen annetaan aihetta. Omalla kohdallani mustasukkaisuutta on pyritty yleensä tahallaan provosoimaan, mitä minä taas en lainkaan ymmärrä.

Mustasukkaisuutta voivat kokea varmasti kaikki merkit, mutta miten siihen reagoidaan, on taas toinen juttu. Henkilökohtaisesti en kestä sitä, että toinen on epäluotettavuudellaan aiheuttanut mustasukkaisuuskohtauksen (joka yleensä on perkeleellinen), joten ero on väistämätön. Minun on pakko vetäytyä tilanteesta. Toisenlainen ihmistyyppi taas lähtee vainoamis-, kyttäys, -ja kontrolloimislinjalle, ja tämän taas yhdistäisin voimakkaaseen Plutoon tai Skorpionin merkkiin.

Joskus minua on syytetty liian vähäisestä omistushalusta ja mustasukkaisuudesta, jotka on yhdistetty rakkauden puutteeseen. Tässä syyttäjät ovat olleet täysin oikeassa, en ole mustasukkainen kenestäkään, josta en todella välitä ( aurinko kaksoset).

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 05.10.2007 00:26:13 »

Härät! smitten Rakastan Härkiä!   smitten

Elämäni "paras-paras-rakkain" parhaimmat ystäväni ovat Härkiä. Smiley

Kuten on tullut kerrottua, kaikki merkittävimmät mies-suhteeni ovat (olleet-kin) joko  aurinko tai askendentti harka

Kuten nytkin, Härkä-mieheni on   aurinkoharka (hahah..!  Grin)
Vaaka-mieheni  askendentti harka
Ja voi sitä tulta! smitten

 aurinko kaksoset ja  kuu vesimies:nä "en voi sietää mustasukkaisuutta" ja bla-bla-blaa... :Smiley
- mutta mikä minut silti saa niin kovasti (v)ihastuksiin,
kun jompi kumpi tai molemmat mylväisevät mustasukkaisuudesta..? :Smiley
Hmmmm.... smitten

Taitanee olla tuo minun  askendentti skorpioni ja  venus rapu asialla..?
 skorpioni tykkää tulisista tunteista ja uhkarohkeudesta
ja  rapu tuntee taas olonsa turvalliseksi..? Tongue

Mutta eipä sillä, laskumerkkini on  harka Wink

Laittaisin kyllä pirullisen mustasukkaiseksi  skorpioni:n.  coolsmiley
Minulla tasoittaa tuo  aurinko kaksoset ja  kuu vesimies sen verran,
että saan mustasukkaisuus puuskia varsin vähän, mutta sitten kun
tähdet ovat "otollisessa asennossa ja ihmiset väärissä paikoissa",
niin  tickedoff, että lataan kyllä sellaista myrkkyä,
että muilla kestää kauan selvitä siitä. Lips Sealed

Scorpionin pirullisuus ja Kaksosten (minulla myös merkurius kaksoset, joten kieli on terävä)
kekseliäisyys on paha yhdistelmä tälläisissä tapauksissa.
En koskaan huuda tai suutu kohteelleni, vaan ennemmin salakavalasti "ystävystyn"
ja sabotoin ovelalla tavalla sen elämää. Cool

Nim. (tulevan ex-) vaimon paras ystävä angel
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 05.10.2007 00:49:41 »



Nim. (tulevan ex-) vaimon paras ystävä angel


Herranjumala, miten joku voi olla noin julma.  uglystupid2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 05.10.2007 01:00:09 »


Herranjumala, miten joku voi olla noin julma.  uglystupid2

En itse asiassa tiedä miten, mutta kyllä (valittavasti) minulta luonnistuu.
En minä mikään pyhimys ole
-ihminen vain. Undecided
tallennettu
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #8 : 05.10.2007 04:19:36 »

Minä olen aurinkomerkiltäni härkä, enkä ole kauhean mustasukkaista sorttia.. tietysti terveellä tavalla en pidä siitä jos mieheni esim flirttaa muiden naisten kanssa (harvoin on aihetta edes olla mustasukkainen), mutta siis hyväksyn täysin naispuoliset ystävät yms.
Ja jos joku ahdistaa, mietin "terveellä järjellä" onko oikeasti aihetta olla mustasukkainen, onhan itsellänikin paljon ystävämiehiä joiden kanssa halailen yms.

..ja jos satun joskus harvoin olemaan mustasukkainen, en ikinä suutu ja riehu, vaan kiehun sisältä ja kostan sitten flirttailemalla itse muille miehille  Embarrassed :Smiley
tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 05.10.2007 10:31:49 »


Herranjumala, miten joku voi olla noin julma.  uglystupid2

En itse asiassa tiedä miten, mutta kyllä (valittavasti) minulta luonnistuu.
En minä mikään pyhimys ole
-ihminen vain. Undecided


Ja sitten ihmettelet "Minkä merkin kanssa et tule toimeen?"-ketjussa kuinka kaksosta parjataan kaksinaamaisuudesta.... Huh
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 05.10.2007 20:03:01 »


Herranjumala, miten joku voi olla noin julma.  uglystupid2

En itse asiassa tiedä miten, mutta kyllä (valittavasti) minulta luonnistuu.
En minä mikään pyhimys ole
-ihminen vain. Undecided


Ja sitten ihmettelet "Minkä merkin kanssa et tule toimeen?"-ketjussa kuinka kaksosta parjataan kaksinaamaisuudesta.... Huh

 :Smiley

Mutta eikö se ole paljon mukavempaa,
kun ex-vaimonkin kanssa tulee toimeen? Wink
-hymyssä suin kaikki sujuu.  Grin

(ja mies sen päätöksen tekee pettääkö naistaan vai ei
-minunkaan ei ole vielä tarvinnut ketään kolkata tai huumata) Wink

BTW, minä en ihmettele ko. ketjussa Kaksosten parjaamista kaksinaamaiseksi,
ainoastaan ihmettelen, koska Kaksoset ovat yleensä loistavia sosiaalisilta
taidoiltaan ja hauskoja seuramiehiä -ja naisia.
Älä vääristele siis sanojani.. Wink

Aiheeseen---->
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #11 : 20.10.2007 22:44:07 »

Kaverini vanhemmat olivat kauheita tappelemaan kaikesta rahasta, ruuasta, toisistaan ja jne..no ihmeekos tuo kun äiti oli  aurinko skorpioni ja isä  aurinko harka sittemmin ovat eronneet...eikä ihme...vastakkaiset merkit eivät näköjään tule aina toimeen...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.2007 23:57:38 »

Ah, ei pelkkä aurinkomerkki kerro mielestäni mitään taipumuksesta mustasukkaisuuteen!
Täällä kommentoi  aurinko kuu merkurius keskitaivas harka  Smiley
Ja sitten pitäisi vielä täsmentää, mitä tarkoitetaan mustasukkaisuudella - sairaalloista toisen vahtaamista vaiko sitä, kun loukkaantuu (oikeutetustikin) kumppaninsa huonosta käytöksestä? Jos kumppanini haluaisi tahallisesti loukata minua esimerkiksi "silittämällä" nenäni edessä naapurin rouvan rintavarustusta ja pahoittaisin siitä mieleni.. ehkä jopa "hieman" suuttuisin, niin pitäisin sitä oikeutettuna, mutta en mustasukkaisuutena. On hyvä osata erottaa asiat toisistaan. Tietenkin ihminen loukkaantuu, jos hänelle tärkeä ihminen tahallaan pahoittaa hänen mielensä, mutta ei sillä aina välttämättä ole mitään tekemistä sairaan omistushalun kanssa.
En ole itse oikeastaan mustasukkainen, kun mielestäni se on jokseenkin järjetöntä. Eräs huomattavasti minua vanhempi tuttavani sanoi joskus mustasukkaisuudesta seuraavaa. "Se on turhaa, koska jos se toinen haluaa lähteä, niin se lähtee - that's it!" Olen huomannut, että asiassa on vinha perä  Wink
Omien kokemusteni perusteella aurinkomerkeistä ainakin neitsyet, leijonat, oinaat ja kaksoset ovat mustasukkaisia ja toisaalta samat myöskään eivät ole, eli mitäpä tästä opimme - no emme yhtään mitään!
Oma epämustasukkaisuuteni saattaa johtua vaikka Venuksesta Kaksosissa tai sitten liiasta analyyttisyydestäni  askendentti neitsyt
Pluton vaikutuksesta  pluto aspect_tri aurinko kuu merkurius ja  pluto aspect_con askendentti en tässä yhteydessä tiedä juurikaan mitään, paitsi että olen suht' vahva persoonallisuus ja teen yleensä ihan mitä haluan. Onneksi oikeustajuni on sen verran kohdallaan, etten halua koskaan tahallisesti loukata muita.
Joku tässä ketjussa kritisoi ex-ystäväänsä mainitsemalla, että hän ei halunnut nähdä todellisuutta sellaisena kun se on, vaan sellaisena kun itse sen haluaa olevan. Olen opetellut näkemään todellisuuden juuri niin kuin haluan sen olevan, koska muuta ei voi olla - jokaisella on oma todellisuutensa, jota voi muokata joka hetki juuri sellaiseksi kuin sen haluaa! Onneksi meille on annettu siihen ihan vapaa tahto!
Ihanaa viikonloppua teille!

tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #13 : 22.10.2007 00:28:04 »

"Se on turhaa, koska jos se toinen haluaa lähteä, niin se lähtee - that's it!"



Minusta mustasukkaisuutta on oltava sopivasti molemminpuolisesti. Jos sitä ei ole jommalla kummalla, niin ei ole myöskään omistautuvaa rakkautta.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #14 : 23.10.2007 21:53:01 »

Minusta mustasukkaisuutta on oltava sopivasti molemminpuolisesti. Jos sitä ei ole jommalla kummalla, niin ei ole myöskään omistautuvaa rakkautta.


Hmm, minun mielestäni taas mustasukkaisuus liittyy omistavaan "rakkauteen". Taitaa olla vähän makuasia ja riippuu edelleen siitäkin, mikä katsotaan mustasukkaisuudeksi. Minulle mustasukkaisuus tarkoittaa toisen ihmisen omistamisen halua ja rakkaus on mielestäni paljon suurempi, kauniimpi asia.
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: