Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyvä kirja: - Alefin salaisuus -  (Luettu 3652 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sini48
Vieras
« : 29.12.2005 20:31:24 »

Tämä on viimeisin lukemani kirja, ja suosittelen kaikille...

Alefin salaisuus
(Jukka Nieminen)
Alefin salaisuus - juutalainen lukumystiikka, Rabbiinien perimätieto kertoo alkukielisessä Vanhassa testamentissa olevia salattuja tietoja. Nämä tiedot vihjaavat konkreettiseen salakirjoitukseen, jonka ovat tunteneet myös Uuden testamentin kirjoittajat. Myöhemmin nämä asiat ovat inspiroineet myös länsimaista mysteeriperinnettä.Tämä tutkielma katsastaa heprean ensimmäistä aakkosta ja tutkii toimiiko se avaimena, jonka avulla Raamatusta paljastuu koodeja, joiden esiintulo johtaa meidät suurempien kysymysten äärelle...

terv. rebecca  Smiley
 aurinko jousimies
 kuu vesimies
 askendentti vaaka
 venus kauris
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.2005 16:32:11 »

Hei
Olen ollut tallaisessa istunnossa taalla Jerusalemissa, ranskalainen rabbi ja se oli aivan mahtavaa.
Tiettya matematiikkaa, mutta kukaan ei ole saanut avainta tiettyyn systematiikkaan tulevaisuudesta.Muistan esim. kuinka lasketaan :sokeritauti+laake insuliini, Rabinin kuolema+Igal amir jne..
On oltu monta kertaa lahella ratkaisua ja Amerikan rikkaat juutalaiset ovat lahjoittaneet miljoonia dollareita tutkimukseen ja kabbalah on myos lahella tata aihetta.Ehka aika ei ole viela oikea.
Terkkuja Diamond
tallennettu
sini48
Vieras
« Vastaus #2 : 03.01.2006 09:57:40 »

Shalom Diamond,

Ma nishma?

Oletko Israelissa? Terveisiä sinne täältä lumisesta pohjolasta  Smiley smitten
Olen jo jonkin aikaa opiskellut kabbalaa ja tunnen että olen löytänyt niin paljon vastauksia
ja "itsestään selvyyksiä" tai miten sen nyt sanoisi.... loogista, jokatapauksessa..

Tyttäreni isä - (sukunimeltään Moses) - on Israelilainen ja asuu siellä Haifan ulkopuolella.
tarkoitukseni on (ja halu ) tulla käymään tyttäremme kanssa hänen luonaan keväällä.

terveisin Rebecca  Smiley Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2006 10:04:12 »

Tervetuloa
Asun Jerusalemissa, tule ihmeessa kaymaan, annan sinulle e-mailin ja puh.numerot.Tuntuu silta, etta meilla on paljonkin keskusteltavaa..
Aurinkoa Diamond
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: