Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kan vai Sininen Kristallimyrsky?  (Luettu 10928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 26.09.2007 14:51:19 »

Hei,

Olen vähän miettinyt näitä maya-intiaani horoskooppeja. Vaikuttaa siltä, että useimmille on tutumpi nämä ns. newage-mayat ja heidän tulkinnat...

Itse kävin pari vuotta takaperin "maya-intiaanikurssin" Espanjassa ja siellä he käyttivät tätä vanhempaa oppia. Kysymykseni kuuluukin, että tietääkö kukaan mitä olennaista eroa näillä kahdella on?

Vaikuttaa siltä, että tämä ns. vanhempi (missä merkkini on Kan) on hieman vaikeampi ymmärtää tai se kieli jotenkin....miten sen nyt selittäisi. Noh, siis monimutkaisempaa.

Niitä oppeja (tai eri haaroja) taitaa on enemmänkin, mutta niistä en sen kummemin tiedä. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin tiedän erittäin vähän näistä muistakin asioista Smiley

Siellä leirillä (joka oli ihan peruskurssi, ikään kuin tutustuminen maya-intiaaneihin ja heidän uskontoon / tapoihin / rituaaleihin) teimme paljon mielenkiintoisia asioita ja se herätti minussa ehkä enemmän kysymyksiä kuin minulla oli sinne mennessä  idiot2

Heidän ajanlaskunsa oli ilmiömäinen. Se oli ehkä se kaikkein mieleenpainuvin asia.

Niin, no mutta takaisin siihen mun pointtiin.

Eli jos joku on asiaan enemmän perehtynyt olisin erittäin kiitollinen pienestä valaistumisesta  smitten

A
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2007 11:30:22 »

Paha sanoa kun en ole näitä maya jutuista selvillä.Tule Hymyilevään Saturnukseen siellä pidetään maya kurssi.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
epona
Vieras
« Vastaus #2 : 22.10.2007 15:14:34 »

Ahhsså.
Ja missähän se hymyilevä Saturnus on?
Täytyykö sinne lentää avaruusaluksella? Cheesy Cheesy

A
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.10.2007 19:31:22 »

Ahhsså.
Ja missähän se hymyilevä Saturnus on?
Täytyykö sinne lentää avaruusaluksella? Cheesy Cheesy

A

hymyilevä saturnus sijaltsee Tampereella..joten et tarvitse sentään avaruusalusta  Grin
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 22.10.2007 21:42:08 »

Paha sanoa kun en ole näitä maya jutuista selvillä.Tule Hymyilevään Saturnukseen siellä pidetään maya kurssi.
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20082.0

Voilá  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: