Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskallatko sanoa mitä todella ajattelet?  (Luettu 140085 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #180 : 22.01.2006 03:07:22 »

Johan sen kerroin, että lue VAIN niitä kirjoituksia, jotka tunnet omaksesi niin ei tulevaisuudessakaan tarvitse huutaa apua, sillä oma tapani niistä kertoa on tuo ja sen kyllä ovat ymmärtäneet kaikki ne, jotka ovat sen ymmärtää halunneetkin! Eli jokaisella on nyt täällä maan päälläkin se oma "opastaja", jonka kieli ei ole yhtään vaikea silloin, kun sama taajuus sydämellänne soi.
Keho, käskikö Jumalasi jättää minut ymmärtämättömän raukan pimeyteen?
Mistä lähtien tuo on ollut "sinun oma tapasi" Luojasi teoista kertoa? Etkö olekaan kanava?
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #181 : 22.01.2006 03:28:39 »

Joten kiitän ja toivotan hyvää yötä jokaiselle egoillemme, jotka lähetimme nyt muuntumaan Luojamme teoilla tuonne eetterimaailmaan.
Minä en ole lähettänyt egoani minnekään! Puhuitko nyt vain omastasi ja minun egostani vai onko sinulla niitä vielä enemmänkin? Minun egoni pysyy minun mukanani, sillä ilman minua ei ole sitä ja ilman sitä ei ole minua.
Me puhumme eri kielellä. Luoja on kautta aikojen puhunut ihmisille ymmärrettävällä kielellä. Vai toistuuko Babylonin tornin tragedia?[/color]
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #182 : 22.01.2006 03:44:48 »

Keho, uudelleen pyydän:
Ota se peili. Fyysinen peili.
Sen lisäksi ääninauhuri.
Äänitä siihen muutama oma kirjoittamasi viesti. Katso peiliä ja kuuntele. Jaathan sen jälkeen kokemuksesi meidän kanssamme, ymmärsikö peilissä näkyvä ihmisolento kaiken kuulemansa.
Hyvää yötä nyt.
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #183 : 22.01.2006 04:22:29 »

Surunvalittelut.
Otan osaa, että tulit sokeaksi valon loisteessa.
Et pysty enää lukemaan etkä katsomaan peiliin.
Korvatkin ovat tukossa.
Pyydä Luojaasi palauttamaan sinulle ihmisten näkö ja ihmisten kuulo. Edes hetkeksi. Että pystyisit näkemään, kuulemaan, aistimaan elävää elämää.

Turha minun on puhua kuurolle, saati odottaa vastausta.
Toivon sinulle hyvää jatkoa.
Jättäkäämme egot nyt rauhaan ja lopettakaamme tähän, mikäli sinun egosi sen kestää ja kykenee tekemään. Näkemiin.


**************************************************

Uuuups! Minä uskalsin sanoa, mikä oli tarpeen, mutta vastapuoleni,
Kehon Ego, perui ja poisti kaikki valaistuneet Luojansa puheet.

**************************************************
« Viimeksi muokattu: 15.11.2006 01:23:27 kirjoittanut Julena » tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #184 : 22.01.2006 14:31:34 »

angel  Hei Ystävät Rakkahat   angel

Eikö teiltä koskaan lopu tuo energia.   tickedoff
Mistä te jaksatte kiistellä.   knuppel2

Juttua on sivutolkulla - en ole vaivautunut edes lukemaan,  buck2
koska todennäköisesti täällä mennään ihan yksityisellä tasolla.
- ainoa asia joka kiinnitti huomioni oli tuo 2000 lukijan määrä  Undecided


  angel  Enkeli-ihmiset ovat täältä kaikonneet  angel


 smitten Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #185 : 22.01.2006 15:44:13 »

Ottamatta kantaa lähteen aitouteen,koska itsekkin luin sen uutena,pistänpä tähän vain pienen ,pienen otteen eräästä kanavoinnista.

Viesti Jeesukselta.Kim Michaelsin kautta Shangra-la joulun aikaan,Uuden vuoden konferenssissa 25.12.2005 Bogotassa,Kolumbiassa.

ON AIKA YMMÄRTÄÄ MINUN TODELLINEN VIESTINI YKSEYDESTÄ

Ykseys:tiedon avain on oivallus siitä,että henkisen polun todellinen päämäärä on tulla yhdeksi Jumalan kanssa ja yhdeksi kaiken elämän kanssa.Ykseys yläpuolella olevan Jumalan kanssa ja ykseys kaiken elämän kanssa niin,kuin Jumala ilmentyy täällä alapuolella.

Kun ihminen alitajuisesti tietää,ettei hän pysty kasvamaan nykyisen tasonsa yläpuolelle ja kun tuo ihminen on kiinni muita parempana olemisen tunteessa,niin ainoa tapa säilyttää harha parempana olemisesta on estää muita kasvamasta!

Ja te näette heitä jokaisessa henkisessä järjestössä,missä he pyörivät ylemmyyden aura ympärillään,vaikkakin se olisi hienovaraista.Tämä taipumus,josta minä puhun ,on egon olemus.

Ja he luulevat,että voidakseen löytää korkeampaa opetusta,sen on oltava jotain,mikä on vaikea ymmärtää,koska ego ja äly järkeilevät niin,että mitä vaikeampaa se on ymmärtää,sitä kehittyneempää sen on oltava.Rakkaat sydämeni,älkää olko kirjanoppineita.

Jeesus kehottaa katsomaan peiliin ja sanomaan mm:Minä haluan löytää sen todellisen polun,jonka Jeesus ja Buddha ja kaikki muut opettajat ovat osoittaneet.Minä haluan katsoa Äiti Teresaa,joka eli koko elämänsä epäitsekkyydessä.Minä haluan katsoa Jeesusta,Mahatma Gandhia,Buddhaa ja muita suurien ihmisten esimerkkejä,jotka elivät epäitsekkään palvelemisen elämää.

            smitten  smitten  smitten
tallennettu

Felisia
Vieras
« Vastaus #186 : 22.01.2006 15:48:47 »

Lainaus
Äiti Teresaa,joka eli koko elämänsä epäitsekkyydessä.

Äiti Teresa auttoi Katolilaisia mutta kieltäytyi auttamasta esim yhtä Protestantti paria.
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 15:51:40 kirjoittanut Felisia » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #187 : 22.01.2006 15:56:47 »

Äiti Teresa auttoi Katolilaisia mutta kieltäytyi auttamasta esim yhtä protestantti paria.

En muista mistä luin aikanaan, oliko Oshoa vai jotain muuta(useampi kuitenkin saman on todennut), mutta juuri Äiti Teresa ja moni muu 'pyhimykseksi' nostettu, on itseasiassa kaikkea muuta kuin 'pyhimys'.
Juuri mielen kaksijakoisuus luo 'harhoja' että henkinen eheys on pelkän ns.'hyvän'elämistä ja ilmentämistä.
Usein kyseessä on vain oman egon pönkitys (marttyyrius) ja sen kautta oman itsen 'hyvyyden ja hyväksynnän' hakemista itsen ulkopuolelta tekemällä tekoja, jotka mieli luokittelee 'hyvän ihmisen' teoiksi. Tai ns.'henkisesti kehittyneen' ihmisen teoiksi.

Henki ei kehity, se vain saa tilaa muuttua, jos sille sitä annetaan...

Minä en kyseenalaista kenekään 'hyviä' tekoja, mutta en nosta myös heitä sen takia 'pyhimyksiksi' muiden yläpuolelle.
 Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #188 : 22.01.2006 16:02:14 »

Elämänilolle! smitten
Kaikille tämä ei ole kiistelyä sillä tavoin ,kuin ehkä sinä asian ymmärrät. angel
Vaan halua oppia myös eriävistä mielipiteistä ja niistä se paras opinsiemen yleensä löytyykin. smitten
Ei tässä mistään kuoleman vakavasta taistosta ole kysymys,vaan halusta ymmärtää muitten näkemyksiä. angel

Ja Keholle! smitten
En kyseenalaista,enkä sitä voisikaan tehdä,että sanomasi tulee kanavoituna tietona.
Ainoa mitä en voi ymmärtää,on sen ääretön monimutkaisuus.Tästä olen ennenkin kantani ilmaissut.
Yleensä tällaisten sanomien tarkoitus on tavoittaa mahdollisimman monet,eikö?
Tiedän,että nuo kokemukset ovat voimakkaita,ja kanavana toimiva on itsekkin vähän niinkuin toisella taajuudella.
Tässä olisi valtavan suuri kenttä lukijoita,mutta,mutta,,,,
Toivon,että tieto selkeytyy ja monipuolistuu niin,että me,jotka itsemme ymmärtämättömiksi tunnemme,voisimme myös tuon sanoman tavoittaa. angel

          smitten  smitten  smitten
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #189 : 22.01.2006 16:18:53 »

Itse koen tuon ns."kivityksen" ilmentävän sitä tapahtumaa, minkä yksilö luo itse itsellensä siinä vaiheessa kun on löytämässä itseään, mutta kokee vielä epävarmuutta itsessään sisimmissään ja se kaikki "kivitys", jonka kokee tulevan ulkopuoleltaan, onkin omaa kuvaa epävarmuudesta omasta itsestä.

Ja kaikki 'taistelu' jonka koemme käytävän 'hengen ja materian' välillä ulkopuoellamme, onkin heijastumaa yhden yksilön sisäpuolelta, itsen ulkopuolelle.

Jokaisella on oma yksilön tiensä ja vapaus valita miten sen kokee ja kulkee. Vapaus valita, mitä heijastelee itseensä ja mistä. Kuitenkin hejastelee vain sitä, mitä todellisuudessa on.

On vain yksi tie, ja se vie omaan sisimpään. Ulkoinen polku voi olla ihan mitä vain.

 Smiley
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #190 : 22.01.2006 16:22:45 »

knuppel2

...ja eikun päätä seinään vain, ystävät hyvät!  smitten

Ajattelin sanoa tähän vain, että sisua teillä näyttää piisaavan! Itse en jaksaisi jaanata näin kauaa.

Lykkyä vain, tähän(kin) ketjuu, ehkä se joskus iloksi muuttuu!  Smiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Mirjam
Vieras
« Vastaus #191 : 22.01.2006 16:30:13 »

knuppel2
...ja eikun päätä seinään vain, ystävät hyvät!  smitten
Ajattelin sanoa tähän vain, että sisua teillä näyttää piisaavan! Itse en jaksaisi jaanata näin kauaa.
Lykkyä vain, tähän(kin) ketjuu, ehkä se joskus iloksi muuttuu!  Smiley

Miksi olen harvoin törmännyt tällä foorumilla muunlaisiin kirjoituksiisi kuin sellaisiin, joissa ihmettelet, miksi joku viitsi vatvoa jotain, miksi vaivata päätään, miksi riidellä,?HuhHuhHuh??

Ja vielä "ehkä se joskus iloksi muuttuu!"
Tämähän on iloa itsessään...jotkut ihmiset ei pelkää vaihdella ajatuksiaan...joillekin se on ilo.
Mutta me olemme niin erilaisia.
Jotkut ei halua 'voimistelututtaa aivojaan' tällä tapaa...

Kun kerran otsikkona on tuo mikä on, kirjoitan nyt siis myös tämän näin, miten sen koen ja ajattelen nyt. Wink
*kyllästyneenä tämäntyyppisiin välihuomautuksiin*  tickedoff
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #192 : 22.01.2006 17:13:44 »

Samaa mieltä kanssasi Mi-Olea!

Kuin myös olen kyllästynyt niihin! coolsmiley
Voisihan sen sanoa niinkin,että älkää edes yrittäkö ymmärtää toistenne näkemyksiä.
Henkilökohtaisesti en ainakaan tällä hetkellä ajatusmaailmaani puoleen,enkä toiseen ole muuttanut/muuttamassa,mutta yritän ymmärtää mitä nuo toiset yrittävät sanoa.
Olen myös sitä mieltä,että jokaisella oma tiensä kuljettavana,mielenkiintoisia kaikki.
Ihmiset eivät juurikaan käsityksiäni ole muuttaneet,muutokset lähtevät omista kokemuksista/tuntemuksista.
Luen,kirjoitan,kuuntelen,katselen,koen ja elän tätä omaa elämääni. smitten
tallennettu

Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #193 : 22.01.2006 17:20:34 »

Noniiin! Saihan sieltä Chandralta irti kunnon kommentin! Olen muutenkin todennut kirjoitustesi olevan hyvinkin älykkäitä.

Itse alan kyllästyä siihen, että olen kärkäs huomauttelemaan, enkä lähde mukaan keskusteluun esimerkiksi tarjoamalla ratkaisuja.  coolsmiley
Varmaan siksi, että se ei mitään hyödytä, kuten ei tämä huomautteleminenkaan.  uglystupid2

Mutta olenpa saanut ainakin jonkilaista älykästä palautetta, kiitos siitä!  smitten Menen tästä taas ihmettelemään karttani sisikuntaa. Jos siitä saisin jonkinlaisen selityksen tähän kärkkäyteeni! So long, hetkeksi!

Ai niin, piti vain vielä lisätä, että: Mi-Olea, yritän olla häiritsemättä henkistä tasapainoasi kirjoituksillani, vaihdan vaikka nikkini, ettet hermostu, joohan?  angel
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 17:22:33 kirjoittanut Dorian » tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Mirjam
Vieras
« Vastaus #194 : 22.01.2006 17:30:00 »

Ai niin, piti vain vielä lisätä, että: Mi-Olea, yritän olla häiritsemättä henkistä tasapainoasi kirjoituksillani, vaihdan vaikka nikkini, ettet hermostu, joohan?  angel

Grin
Mielikuvasi siitä, että olen jotain sellaista minkä 'henkistä tasapainoa'voit järkyttää ja että mielikuvissasi näet minut hermostuneena...on tietyllä tapaa huvittavaa,, surullista ja hämmästyttävää.
Sen on vain kuva, minkä olet minusta luonut kirjoitusteni perusteella, en minä itse.  Wink
Ja sille kuvalle sinä myös vastaat, et minulle.  Smiley

Toki se pätee myös toiseen suuntaan, minusta sinuun.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: