Sivuja: 1 ... 18 19 [20]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskallatko sanoa mitä todella ajattelet?  (Luettu 138191 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #285 : 31.07.2009 12:49:33 »

Sasha,joku vois mieltää tuon ennakoinnin myös älykkääksi? manipuloinniksi..
Mut oikeesti tuota Chandran aloitusta otsikoineen kuvaa hyvin senhetkinen karttakin.
 pallas kuu merkurius pluto jousimies stelliumi,
ja oivallukset,-ismit, mielipiteet oivalluksineen ja reaktio niihin synnytti OIKEESTI keskustelua,
väittelyä ja vaikka mitä,mikä valitettavasti uupuu täältä nykysin.Vuorovaikutteisuus on hävinnyt keskustelijoiden mukana. Jokainen kirjoittaa kuin omaa blogia joka ketjuun; eiks se vähän niin mene?
Kukaan ei antaudu väittelyyn tai olemaan eri mieltä.Jos antautuu tulee  police väliin hyssyttelemään.
Onneks niitä kommentteja tulee edes yv:nä jos ei muuten.Tietää olevansa "olemassa",joku reagoikin peräti.
Kartalla on myös vähän tuota uskallatko olla eri mieltä -energiaa,
 mars harka aspect_opp jupiter skorpioni ja t-ristin kärjeksi  saturnus leijona,
seisotko sanojesi takana,annatko periksi ja kuitenkin ite  merkurius joustaa (fanaatikkona?) jousimiehessä..
Haavoitutko sanomisista, vai ovatko ne ilimaa,jota hengitän,  :venus:rx 0  vesimies aspect_con chiron?  Peräännyt?
 askendentti leijona ja itseilmaisua kehiin.

Ajankohtainen aihe uudelleen nyt kun  jupiter chiron :neptunus:retrona  vesimies:stä hönkii
 merkurius leijona:aa vastapäätä.
Ja  uranus aspect_inc merkurius voi pikkasen lyhentää noita kommentteja?

Uskallan.
 mars leijona aspect_squ merkurius skorpioni
mutta diplomaattisesti MC  vaaka.
Retro  venus osaa myös vetäytyä.
Joskus kuulee paremmin kun on hilijoo.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #286 : 31.07.2009 13:27:15 »

Muistan erään opettajani kouluvuosilta joka oli "niin monessa sopassa keitetty" (hänen on sanonta), että hän kyllä sanoi mitä ajatteli ja tokaisia vieläpä oikeen tomerasti, että " Minun kanssani on turha vetää hernettä nenää".

Eli erilaiset kokemukset, niin kovatkin vastoinkäymiset kasvattavat ihmistä senverran kovaluonteiseksi/"kovaluonteiseksi" että uskaltaa helpommin sanoa mitä todella ajattelee.

Ja parempi minusta on sanoa suoraan kiemurtelematta, kuin jälkeen päin kuulla natinaa vielä! Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #287 : 31.07.2009 14:50:54 »

noo.. oikeastaan sanoin lyhyesti mielipiteeni eräälle, mutta pimahtaneiden kanssa ei kannata.. sieltä on tullut sellaista soopaa jo pitkän aikaa, kaikkein huvittavinta että hlö luulee olevansa totuuden torvi ja tuomitsee ihmisiä helvettiin ja minne milloinkin..

täytyy sanoa että kaikkien ajatteluun ei new age pehmoilu/logiikka ole vielä päässyt pesiytymään..

kts

Kuten John sanoi, ette todellekaan tiedä tarkkaan, milloin tai miten kosketatte toisten ihmisten elämää. Mutta voimme luvata teille tämän: teette sitä kaikki paljon enemmän, mistä tietoisesti tiedätte.
 
Ette ehkä tiedä, miten teette sitä, ja harvoin tiedätte, milloin teette sitä. Mutta teette sitä silti.
 
Olette kaikki yhteydessä - olette yhtä. Kenties ylikulutettu fraasi, mutta totta.
 
Ette voi olla erillään toisistanne. Kyllä, jokainen teistä elää omana ainutlaatuisena yksilönään, seuraatte omaa ainutlaatuista polkuanne. Nuo polut näyttävät usein erkaantuvan ja joskus kulkevat vastakkaiseen suuntaan. Mutta ne kaikki johtavat Kotiin, kuten sanoimme "Soturin tiessä".
 
Älkää koskaan uskoko, että se mitä teette, sanotte tai ajattelette, tapahtuu eristyksissä. Jokaisella teolla, sanalla ja ajatuksella on voimakkaita jälkimaininkeja, jotka kaikuvat maailmankaikkeuden, kaiken olevaisen halki.
 
Se velvoittaa teitä siis toimimaan, puhumaan ja ajattelemaan vain rakkauden tilasta. Jokainen teko, sana ja ajatus jostain rakkautta vähäisemmästä tilasta lisää sitä tuskaa, mitä monet tänä päivänä tuntevat. Mutta rakkaus voi helpottaa tuota tuskaa. Se voi auttaa veljiänne ja sisarianne aloittamaan itsensä parantamisen.
 
Puhumme siitä voimasta, joka loi kaiken olevaisen ja jatkaa sen luomista. Jokaisella teistä joka "toimii" rakkauden tilasta, on yksilönä voima parantaa itseänne ja maailmaa.
 
Ette ehkä tiedä tarkkaan, miten tai milloin teette sitä. Ette ehkä näe tuloksia. Mutta tietäkää, että teillä on tuo voima. Sillä olette myös Jumala.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2009 15:11:23 kirjoittanut ^Gulveig^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #288 : 31.07.2009 16:37:48 »

Sasha,joku vois mieltää tuon ennakoinnin myös älykkääksi? manipuloinniksi..


Mjaa, minä ajattelen taas niin, että jos joku kykenee
jotakuta manipuloimaan, niin kyllä minä lisäisin
tuon kysymysmerkin sen manipuloitavan älykkyyteen,
enkä toisin päin. Wink

Tilannetajua ja ennakointia on esim. sellainen,
että ei päästele suustaan nyt ihan mitä sattuu,
jos tietää, että se esim. loukkaa toista osapuolta ihan turhaan
tai vaikka aiheuttaa jonkun vielä pahemman tilanteen.

Esim. kuka nyt haluaa sanoa iäkkäälle mummolleen,
että kyllä tuo sinun pöperösi nyt oli oksettavan makuista
-mitä, riisipuuroako se olikin?  2funny
-kun mummu on sen ihan sinua varten tehnyt
ja kovasti heikossa kunnossa?

Tai jos on jotain palvelusta, apua, rahaa tms. vailla
joltain, niin varmaan paljon auttaa, että laukaisee ensin,
että aikas vtumainen tyyppi olet oikeasti, vaikka se olisi tottakin? :Smiley

Tai kannattaako laukoa totuuksia ärsyttävästä
työkaverista toiselle tai sille itselleen,
jos tietää, että joutuu tekemään jonkun projektin
sen kanssa ja mahdollisesti vielä matkustamaan sen kanssa yhdessä? Tongue

Tai sitten keskustella/vastailla jollekulle sellaiselle,
jolla on selkeästi mielenterveysongelmia ja käsittää kaikki
sanasi jotenkin itseään vastaan/jää jankkaamaan/ripustautuu
/alkaa riitelemään/tekee jostain pikkujutusta ison numeron tms.?

Minun mielestäni ei kannata, eikä siinä mitään älykästä niinkään ole
-viisautta enemmänkin.  :Smiley
Aika normaalia kelle tahansa..?

Tuo toisen manipulointi onkin jo taiteenlaji
ja se kyllä ansaitsisi oman topicin. Smiley


Mut oikeesti tuota Chandran aloitusta otsikoineen kuvaa hyvin senhetkinen karttakin.
 pallas kuu merkurius pluto jousimies stelliumi,
ja oivallukset,-ismit, mielipiteet oivalluksineen ja reaktio niihin synnytti OIKEESTI keskustelua,
väittelyä ja vaikka mitä,mikä valitettavasti uupuu täältä nykysin.Vuorovaikutteisuus on hävinnyt keskustelijoiden mukana. Jokainen kirjoittaa kuin omaa blogia joka ketjuun; eiks se vähän niin mene?
Kukaan ei antaudu väittelyyn tai olemaan eri mieltä.Jos antautuu tulee  police väliin hyssyttelemään.
Onneks niitä kommentteja tulee edes yv:nä jos ei muuten.Tietää olevansa "olemassa",joku reagoikin peräti.


Niinpä. Undecided
Minä luulin ensin, että Seppo vastaanottaa megaluokan
suihinottoja, että ei puututa esim. henkilökohtaisuuksiin menemisiin
ja "käynpä tuolla topicissa vetämässä sen off topic arvostelemalla
kirjoittajien henk.koht. elämää, persoonaa, suhteita, uskontoa jne"
ja omien henk.koht. blogin pitäminen, horoskooppien sun muiden
änkeminen topickeihin sen sijaan, että käyttäsi niihin varsinaista
blogi-toimintoa, mutta tämä (blowjob) lienee puppua.

Tässä on jännä paradoksi, koska kukaan ei oikein uskalla/viitsi
sanoa suoraan (ei siis edes ne, jotka sanoo sanovansa suoraan),
ettei itse saa ongelmia tai ryöpytystä,
koska usein  police iskee siinä vaiheessa kimppuusi.

Valitettavasti ei oikein viitsi aloittaa mitään kunnon keskustelua,
koska se aina menee suhteellisen nopeasti
henk.kohtaisuuksiin ja arvostelemiseen,
eikä siitä asiasta vääntämiseen.

Onko se sitten viisautta ja taktikointia, että tekee niitä
syvällisiä kunnon keskusteluja YV:nä, chattinä, e-mailitse,
puhelimetse ja tavatessa niiden asiasta oikeasti kiinnostuneiden kanssa
kuin täällä foorumilla?

Valitettavasti tuon huono puoli on se,
että se kehittyy sellaiseksi "sisäpiiriksi",
jonne uusien on vaikea päästä mukaan tuoreine näkemyksineen,
mutta minkäs voit..? Undecided
« Viimeksi muokattu: 31.07.2009 16:54:06 kirjoittanut Sasha » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #289 : 01.08.2009 14:37:33 »

Kirjoitan nyt tähän, selailtuani muutamia vuoroja läp.
Uskallan sanoa mitä ajattelen. Usein myös ajattelen vasta puhuttuani.  Wink
Se on hienoa. Olen idiootti suurimman osan aikaa ja nauran itselleni. En saisi tehdä niin, olenhan saakutin emäperse vakava kauris, jolla on niin kireät kalsarit että silmät vuotavat verta.

Vakavasti - huomaan itsessäsi sellaisen konservaattorin läsnäolon usein, että olen hiljaa, koska tiedän, että turha mun on mitään tuomarin nuijaa paukuttaa, vaikka jengi on erilaista kuin minä. Satun vaan tykkäämään omasta moraalistani (hah.) ja elämään sen mukaan. En oikeastaan edes pysty puhumaan niin, että puhuisin itseäni vastaan, se vaan tuntuu niin pahalta. Kiltti piltti tyttö, joka puhuu suunsa puhtaaksi niin, että se on kuin paskakaivo. Olen kyllä hirveä uhoaja, mutta se on huumoria  Angry

No jaa. Ihmiset on ihmisiä ja ne nojailee toisiinsa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #290 : 02.08.2009 01:27:06 »



                                                     coolsmiley

                              Jos puhun.

                                            Ehkä ajattelen!

                                                                Jos ajattelen.

                                                                                  En puhu.


                                                                  angel




                                             
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #291 : 03.08.2009 11:43:16 »

"Valitettavasti tuon huono puoli on se,
että se kehittyy sellaiseksi "sisäpiiriksi",
jonne uusien on vaikea päästä mukaan tuoreine näkemyksineen,
mutta minkäs voit..?"


kiitos pointista!


jos tätä foorumia pitäis jotenkin kuvata, se olis saturnus joka on nielaissu merkuriuksen.
meinaan - paljon vampaamman oloisiakin keskustelupaikkoja netissä löytyy ja jonne on helpompi "sujahtaa" uutena vanhojen konkareiden joukkoon. Tosin ei yhtä hyvää astroaiheista. En tiedä sitten, onko täällä ollut joskus paljon kireämpää, vähän huolestuneena luin tämän ketjun aiemmpia viestejä ja ajattelin mielessäni: "ei hemmetti, onko joku joskus todella pelännyt sanoa INTERNETISSÄ ANONYYMINÄ miltä tuntuu/jakaa kokemuksiaan sen uhalla, että häntä tullaan siitä sakottamaan karkoittamalla yhteisöstä? Mikä hemmetin natsimeininki täällä sitten on oikein ollut?"
 Huh

ainakin itse miellän netin vielä siinä suhteessa vapaammaksi, että  on helppo foorumilla puhua joistakin mieltä askarruttavista asioista koska sitä ei tehdä etunimi sukunimi -pohjalta ja pärstäkertoimella. sanotaan nyt vaikka niin, että oliko se kenties ellitpalza vai mikä himskatti se olikaan, olin nuorempana olin erityisen kiinnostunut kyselemään ehkäisystä, koska kotona en uskaltanut puhua asiasta ja koko juttu ei vielä muille kavereille ollut edes ajankohtainen. U__u - for example. Mielestäni foorumilla ei siis pitäisi olla tabu puhua eriaiheista, kunhan ketään ei julkisesti loukata. Niinjoo, ja ehkä astrofoorumilla ei ebhkäisystä puhuta, mikä on ymmärrettävää, mutta että ilmapiiri olisi sen verran oikeasti vapaata, että ei pelkää saada kenkää persauksiin jos on vähänkin eriävä mielipide.

Uutukaisena tuntu siltä, että ennen kuin olet ansainnut sosiaalisen statuksen tässä foorumissa, olet pelkkä uusi "joku jostain". No, enää ei tunnu siltä  laugh but you got my point here. (...)nyt kun hetken mietin, ehkä se on vähän sama ruudun toisellakin puolen. sillä erotuksella et ruudun takana sulla on hahmo ja kasvot jne. ihmiset kohtelee enemmän ihmisenä kuin sitten pelkkänä uutena profiilina.


noniin, siis piti tulla sanomaan jotain aivan muuta, mutta alkoi sen verran tuon alkupään viestit hirvittää, että suusta tulikin paljon muuta. Ehkä meni aiheen yli,ohi,alitse...so what, ainakin suoraa tekstiä sen puhtaimmassa muodossa.

jotain piti tulla sanomaan tosta suoraan puhumisesta.  laugh


ed. aijoo, piti tulla sanomaan et ite oon liian kiltti ihminen. vasta ton miehen myötä oon oppinu sanomaan suoraan silloin, kun pitkään jokin asia on pänniny. harjoiteltiin ihan peilin edessä kuulkaas.

« Viimeksi muokattu: 03.08.2009 11:46:48 kirjoittanut ezikko » tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #292 : 03.08.2009 12:16:30 »

*nostaa kädet pystyyn ja  2funny*

Sisälukutaito ilmeisen hukassa..jeah! Vastaukseni koski lähinnä "oikeeta" elämää  Smiley siis käytöstäni esim.duunissa tai missä tahansa muualla ilman näppäimistöä ja monitoria  Grin

En tajunnu että puhe ilmeisesti oli tekstin suoltamisesta foorumille  Grin Wink
Noh, en koe tänne kirjoittamisen vaikeaa tai tukkoista. Aika moni ketju pistää pohtimaan asioita omalta kohdalta, mut harvoin kirjoitan niistä, ne täytyy ensin "pureskella" sopivaan muotoon  Shocked.
Ulosanti on suppeaa, koska kaikki asiat kiinnostaa, enkä siksi tiedä juuri mistään mitään  crazy2 Grin.
Esim.vieläkään en tajua astrosta edes kaikkia perusasioita, ja se tekee osallistumisen keskusteluihin hiukka vaikeaksi  Embarrassed
Mutta kieltämättä, jänniä herne-maissi-paprika-nenään-kohtauksia on  sillon tällön.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #293 : 04.08.2009 01:34:18 »



                                          coolsmiley

                Liian paljon puhetta, jos ajatus kulkee mukana, se yleensä karkaa

                  sivuraiteille, eikä sitä sieltä löydä edes Erkki. Mitä, ja jos

                    voisimme lukea rivien välistä ( ei jaksa ) jotain,

                       se oli jo hukkunut, jonnekin, MINNE?


                                          knuppel2   smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #294 : 04.08.2009 15:20:41 »


Mistäköhän tämä vanha aihe on ponnahtanut esiin.  Smiley
Vaikka en tiedä kyllä vanheneeko aihe sillä tavoin koskaan.

Muitutan,että tätä edelsi jokin toinen topic,joka sitten lukittiin (taisi olla aloittajan tahdosta,kun leiskuivat välillä tunteet kovastikin).
Myönnän että mielipiteeni olivat joskus kovinkin kärkkäitä,mutta kuten täällä (taisi olla Sasha) joku mainitsikin,kun elämä näyttää monet kasvonsa ja tarpeeksi kauan "poljetaan" sitä joko alistuu,tai pitää puoliaan,seisoo asiansa takana.

Minut on niin monissa liemissä keitetty,että siksi hieman välillä pääsi tuli irti,kun asiasta mitään tietämättömät kirjoittivat omaa totuuttaan.Toki se oli heidän totuutensa,mutten aina oikein tiennyt,onko tuo ihminen tuota mieltä,vai kirjoittaako vain muitten mieliksi.
Nyt olen muutamaan astrolaiseen tutustunut ihan omassa kodissanikin ja he kyllä ovat olleet sitä,minkä kuvan heistä olen saanutkin.

Tuohon aikaan oli paljon keskusteluja,aiheita laidasta laitaan ja yv:jä en kovin monen kanssa harrastanut.Jos harrastin,oli se melko pitkälti jomman kumman tai molempien omaa elämää koskevaa.
Totuuden nimissä,tuli siinä joskus jokin ärräpää purettua,mitä ei vain voinut tioda julkisesti foorumille,sillä se olisi ollut jo loukkaamista ja iso käsi olisi puuttunut tilanteeseen.

Mutta viihdyin täällä silloin kyllä hyvin.Ihmiset pulppusivat aiheita ja pieniä kiistojakin oli.Sain tietysti itsekin takaisin,mutta aiheesta,koska ajatukset eivät vain kohdanneet ja kiitos vain heille,jotka sen mielipiteensä rohkeasti ilmaisivat.

Chandra  Grin
tallennettu

ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #295 : 06.08.2009 20:25:16 »

ah, eppana, tuli jotenkin sellainen olo että:  Grin

"Esim.vieläkään en tajua astrosta edes kaikkia perusasioita, ja se tekee osallistumisen keskusteluihin hiukka vaikeaksi"
- jujuu, samma här ei pidä ottaa stressiä: kun tarpeeks monta kertaa oot päästelly sammakoita suustasi ja mukamas "tiennyt" astrologiasta jotain niin aina tulee jotain uutta = pää seinää päin täysillä vaan. Siinähän sitä oppii. ainakin itse oon semmonen kantapään kautta -ihminen, että välillä rukoilen polvillani ylemmiltä voimilta suurta viisautta ja oivallusta ennen kuin aloitan mitään elämä/kuolema -tärkeää projektia.  laugh
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #296 : 06.08.2009 20:27:30 »

paras tapa suhtautua astrologiaan on ehkä juuri tuo "minulla taitaa olla planeetat ihan väärin päin kartalla.." tms.. tässäkö kaiken tutkailun lopputulos, uskallanko sen sanoa.. sillä kaikki tilanteet voi selittää planeetoilla tai sitten ei.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2009 20:33:19 kirjoittanut ^Gulveig^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #297 : 06.08.2009 22:55:06 »


Mistäköhän tämä vanha aihe on ponnahtanut esiin.  Smiley
Vaikka en tiedä kyllä vanheneeko aihe sillä tavoin koskaan.

Chandra  Grin

                                      coolsmiley

                Entäs jos vaihtaa oikeaa nimeään! Onko se mistään kotoisin?



                                                smitten  smitten  smitten  knuppel2


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #298 : 07.08.2009 21:22:43 »

Kyllä minä uskallan aina sanoa mitä todella ajattelen, mutta nyt keski-ikäisenä olen jo lopettanut sen tarpeettomana toimintana. Olen siirtynyt siihen, että annan toisten tehdä mitä tekevät ja minä teen mitä haluan. Jos joku haluaa tehdä kuten minä, niin OK ja se siitä sitten.  Tongue Esimerkiksi täällä astrofoorumilla en kirjoittele nykyisin paljonkaan, koska täällä on niin paljon mielipiteitä aina esillä. Jos joku on jo kirjoittanut saman näkemyksen kuin minulla, niin en sitten enää toista sitä ja jatkan vain ketjun seuraamista.  Smiley
Töissä autoritaarinen johtaminen on muotia eli turhaapa siellä on leukojaan louskuttaa - pomot päättää joka tapauksessa. En viitsi enää tuhlata aikaani joutavaan mielipiteiden esittämiseen. Vastaan toki, jos joku kysyy minulta mielipidettä mutta muuten keskityn omiin puuhiini ja anna maailman virrata omaa rataansa. Olen siis jättäytynyt henkisesti eläkkeelle töissä. Se on ihan lystiä.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20]
  Tulostusversio  
 
Siirry: