Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jousimies esittäytyy  (Luettu 6617 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lasihelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 29.12.2005 14:37:34 »

Täällä olisi jousimies jolla on kalat nousevana, kuu skopionissa,venus vesimiehessä..

Itselläni näkyy toi nouseva kala lähinnä herkkyytenä ja suurina sinisinä silminä(silmiini monet yleensä kiinittävät huomiota, mikä sinällään on harmi koska olen hyvin ujo ja häkellyn monesti aikalailla).

Jousimies taas aiheuttaa ne hiivatin sammakot, kaipuun maailmalle ja levottomuutta, ei hyvä.

Mitens toi kuu, miten se yleensä näkyy, niin ja toi venus???
Olisi kiva jos joku osaisi ne selittää, oppisin ehkä hieman enemmän ymmärtämään itseänikin samalla.

Kiitos.
tallennettu

Aurinko jousimies, nouseva kalat, kuu skorpionissa
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.2005 15:05:55 »

hei jousi-helmi. olen itse alkanut löytämään jousimies-sammakoista hyviäkin puolia. vaikka ne aiheuttavat välillä kevyttä kenttä-noloutta, niin kyllähän ne myös tuovat uusia tuulia keskusteluihin Smiley

Miksi kaipuu maailmalle ja levottomuus kuuluvat ei-hyvä osastoosi ?

JupiterPartera   jousimies vaaka rapu
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
lasihelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.2005 16:19:33 »

Hei JupiterPartera.

Kysyit, että miksi kaipuu maailmalle ja levottomuus kuuluvat ei-hyvä osioon...
Ehkä sen takia, että ei ole varaa matkustella niin paljon kuin haluaisi ja se taas aiheuttaa sitä levottomuutta..kokoajan tekisi mieli "lentää" paikasta toiseen(minulla kuitenkin on ala-asteikäinen lapsi).

Noi sammakot..
Onneksi ihmiset jotka minut tuntevat ymmärtävät, että en niitä sammakoita tarkoituksella lauo, mutta uusien ihmisten kanssa olen monet kerrat joutunut hieman noloihin tilanteisiin.
Niin ja tosiaankin, tuohan ne uusia tuulia keskusteluihin, heh.

Tiedätkö miten kuu ja venus vaikuttaa ihmiseloon?
tallennettu

Aurinko jousimies, nouseva kalat, kuu skorpionissa
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2005 16:38:06 »

kuu tuo emootiot ja spontaanit reaktiot ja venus läheisyyden, seksuaalisuuden ja rakkauden...vaikka kaikki planeetat tuovat osansa elämänkirjoon, niin nuo lienevät keskeisiä nimenomaan YHTEISelossa.

kuu skorpionissa lienee hivenen raadollinen reaktioissaan ja jousimies- heitot siinä vielä lisänä:) totuudellisuus on ihanaa, mutta kyllä ehkä rankkaakin. mitä teet työksesi?

JupiterPartera  jousimies vaaka rapu
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
lasihelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2005 17:00:22 »

Tosiaankin todellisuus parisuhteessa on yhtä iloista sekamelskaa, niin hyvässä kuin pahassa.

Nykyään työkseni teen hoitotyötä, aikaisemmin olin toimistosihteeri kunnes kyllästyin "paperinpyörittämiseen" ja halusin tehdä ihmisläheisempää työtä(huonolla palkalla kylläkin...).
Tulevaisuudesta en vielä tiedä, koska kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät tahdo tehdä uraa yhdessä paikassa ja pitkästyn hyvin helposti jos asioista tulee rutiinia.
Uskon kuitenkin, että jatkossakin tulen työskentelemään ns.heikompien/sairaiden/lasten yms. hyväksi tavalla tai toisella.

Mitäs itse teet työksesi?
tallennettu

Aurinko jousimies, nouseva kalat, kuu skorpionissa
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2005 17:27:04 »

aurinko-jousimies on vienyt minut viime vuosiksi töihin afrikkaan, joukkarimaisesti 'valistajaksi' Smiley kuu-ravuissa toi aikoinaan koulutuskirjooni kätilöyden. nyt laajennan jupitermaisesti käytännön kokemuksiani tutkimuksen parissa...juuri opintovapaalle siirtyneenä.

mikä oli ensiaskeleesi astrologiaan?

JupiterPartera   jousimies vaaka rapu
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
lasihelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #6 : 29.12.2005 18:11:43 »

Jaa, että olet ollut töissä afrikassa...mieletöntä..
Itse olen miettinyt tota, että missäköhän nyt olisin jos en aikoinaan olisi saanut ensimmäistä lastani hyvin nuorena, varmaan just afrikassa tai..

Olen aina ihaillut ihmisiä jotka toteuttavat itseään, eivät vain haaveile niin kuin minä (nyt kylläkin kun nuorempi lapseni alkaa olla jo aika "iso" olen ajatellut panostaa haaveisiinikin).

Ensiaskeleeni astrologiaan...jaa..
Kai se mielenkiinto on tullut kun rakas kala äitini on aina ollut astrologiasta kiinnostunut niinkuin kyllä kaikesta muustakin mikä jostakin toisesta ehkä vaikuttaa hyvinkin omituiselta.

Kun nuorimmaiseni syntyi niin äitini hieman kauhisteli kun lapseni syntyi vesimiehen aikaan, mutta hänen mielestään on kuitenkin hyvä, että lapsellani on nouseva rapu (se kuulema hieman rauhoittaa), heh.

Kuinkas itse olet astrologiaan tutustunut ja oletkos kauankin astrologiaa harrastanut?
tallennettu

Aurinko jousimies, nouseva kalat, kuu skorpionissa
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #7 : 29.12.2005 20:03:29 »

lasten saaminen on myös itsensä toteuttamista Smiley ja kaikkea ei voi tehdä yhtäaikaa, joten 'sun afrikkasi' toteutunee vain eri elämänkohdassa kun minulla.

astro-alkuni: teini-iässä ystävä teki karttani, mutta minun piti vähän kypsyä erilaisissa liemissä, ennenkuin uskalsin palata siihen, kun jo pelkkä saturnus neliö venuksen- tulkinta tuntui aikanaan niin rajulta.

minua viehättää astrokartassa jo visuaalisesti se, että oli omat planeetat sitten tungettuna yhteen huoneeseen tai siroteltuna ympäriinsä, niin ne muodostaa kokonaisuuden. syntymäkartta on tällainen 'äitiyspakkaus', jonka kanssa sitä lähtee liikkeelle ja joka täydentyy elämän myötä, ei uusilla planeetoilla, mutta kehittyneemmällä ymmärryksellä siitä mitä se oman pakaasin sisältö voi tarjota.

en varsinaisesti voi sanoa harrastavani astrologiaa, olen kaiketi liian lyhyt-tempoinen, mutta välillä 'henki' valtaa ja uppoudun toviksi johonkin aspektiini perusasiat opeteltuani. astro.comin edellisen päivän tulkintaa on myös kiva silmäillä ja ystävieni kanssa karttojen katselu toimii joskus väylänä syvemmistäkin asioista puhumiseen.

JupiterPartera  jousimies vaaka rapu
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
sini48
Vieras
« Vastaus #8 : 29.12.2005 20:51:17 »

täälläkin yksi maailmalta palannut jouskari...
olen ollut jo jonkin aikaa (ehkä liian kauan) paikoillani, sillä jollakin tavalla sisälläni tuntuu voimakkaasti että vuosi 2006 tuo mukanaan tietynlaisia muutoksia elämääni ja ehkä muutokset vievät meidät pois tästä kaupungista -tästä maasta.... Smiley
tallennettu
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #9 : 29.12.2005 21:06:21 »

mistä olet viimeksi tullut ? ja jos saisi valita niin mihin seuraavaksi ?

kysyy

JupiterPartera  jousimies vaaka rapu
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
sini48
Vieras
« Vastaus #10 : 29.12.2005 22:10:48 »

Hei JupiterPartera,

Tulin tyttäreni kanssa Skånesta.....  smitten
ja mikäli "tähdet" suosivat niin lähdemme Israeliin...
(tyttäreni isän luo - (kauris)) joksikin aikaa.. ehkä pitemmäksikin...
kaikki on mahdollista...
lapsi ei ole koskaan este...
(ehkä pieni "hidaste", mutta ei koskaan este)..

vai mitä? Smiley

hyvää loppuvuotta toivotellen;
rebecca
 aurinko jousimies
 kuu vesimies
 venus kauris
 askendentti vaaka
tallennettu
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #11 : 29.12.2005 22:16:02 »

happy travelling Smiley onko tytär jupiterin lapsi niinikään?
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: