Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leija AP-kartalla?  (Luettu 5448 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 28.12.2005 23:07:35 »

Olen aina ollut huono tulkitsemaan kartan kuvioita (t-ristit, suurristit, suurkolmiot jne) joten apua kaivataan nytkin.

AP-kartalla on leija, suurkolmion kärjet veden merkeissä (Kuu Ravussa, Uranus Kaloissa, Jupiter Skorpionissa) ja leijan kärkenä Mars Härässä.

Miten tätäkin tulisi tulkita?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.2005 11:05:43 »

Mua rasittaa, kun en tiedä myöskään kuvioista tuon taivaallista. Ainoa jonka tunnistan on boksi ja jumalan sormi, kaikki muut menee sivu suun ja kirja on välttämätön apuväline. Omalla kartallani kun ei törmää mihinkään leijoihin tai t-risteihin. AP-kartallani ja läheisteni kartoilla sitten onkin jos jonkinlaista koukeroa, melkein sakaratähtikin löytyy...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2006 16:17:37 »

Minäkään en ole mikään kuvio-ekspertti, mutta muistin yhden ap-karttani jolta löytyy leija, ja se on vuodelle jolloin aloitin ensimmäisessä "oikeassa" työpaikassani - josta tulikin sittemmin varsin pitkäaikainen ja olen viihtynyt hyvin. Noista orbeista en tosin ole kuvioiden kanssa varma, että pitäisikö niissäkin pitäytyä tiukasti vain parissa asteessa? Jos täytyy, sitten ainakaan tuo oma leijani ei olisi ihan täydellinen. Tämä oma leija-kuvioni muodostui kuun, Pluton ja Mars-Merkurius-yhtymän suurkolmiosta tulimerkeissä (aloitus, rohkeus). Kärkenä oli kuu 10. huoneessa ja siihen oppositiossa Neptunus-Venus-Uranus-stellium nelosessa. Tarkin osa leijasta on itse asiassa tuo kuun ja Uranuksen oppositio, mikä tietysti sinälläänkin kuvaa tuota aikaa hyvin. Myös Mars-Merkurius kuutosessa sopii ihan sellaisenaankin työnaloitusteemaan. Alku oli todellakin varsin vauhdikas!

Tämän oman kokemani (ja jostain lukemani) perusteella ainakin sanoisin, että leija-vuosi voisi hyvinkin olla jossain suhteessa merkittävä, ainakin jälkeenpäin tarkasteltuna. Missä huoneissa nuo planeetat sijaitsevat? Ne antaisivat viitettä siitä, mihin elämänalueisiin kuvio liittyy. Vesimerkit tietysti noin ylipäätään liittyisivät tunne-elämään, turvallisuuteen, perheeseen/kotiin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #3 : 02.01.2006 17:50:52 »

Hei Ajatus,

ja kiitos vastauksestasi Smiley Tarkennukseksi edelliseen viestiini - Kuu Ravussa 6.huoneessa, Uranus Kaloissa 1.huoneessa ja Jupiter Skorpionissa 8.huoneessa, sekä Mars Härässä 2.huoneessa. Yritin tuolla Oma Astron puolelle testata tuota karttatulkintaa, mutta ei siitä kyllä kunnollista kokonaiskuvaa muodostunut. Ilmeisesti kuitenkin muutoksia työelämässä ja sitä kautta taloudellinen tilanne turvattu? AP-kartalla askendantti Kauriissa, Aurinko 9.huoneessa Skorpionissa - itsensä kehittämistä tiedossa?

Vuosien 2006/2007 kartta sen sijaan hieman pelottaa minua. AP-kartan askendantti Ravussa, 5.huoneessa viiden planeetan stellium Skorpionissa (Aurinko, Kuu, Merkurius, Mars, Jupiter), Saturnus Leijonassa yhtymässä IC:lle. Aika perhepainotteista, eikö?

LISÄYS 3.1.06:

Lisäsin karttaan nuo astro.comin vakiokiintotähdet (Juno, Vesta, Pallas, Ceres jne) ja 5.huoneessa on vain entistä enemmän ruuhkaa! Cheesy 5.huoneen kärki 2 astetta Vaakaa ja 6.huoneen kärki 0 astetta Jousimiestä, joten 5.huone 'syö' Skorpionin merkin kokonaan sisälleen ja Vaa'ankin melkein kokonaan. Kiintotähdistä vitoshuoneessa siis Lilith (3' Vaakaa), Juno (10' Vaakaa), Vesta (22' Vaakaa) ja Vertex (22' Skorpionia). Ceres 9.huoneessa 18 astetta Vesimiestä, vain 11 asteen päässä MC:sta. Pallas yhtymässä DC:hen, vain asteen orbi :O Onnenpiste 0 astetta Leijonaa (syntymäkartalla 7.huoneen kärki Oinaassa joka siis maskuliininen tulimerkki, kuten Leijonakin :O).

Iiiiik!  Shocked
« Viimeksi muokattu: 03.01.2006 18:27:43 kirjoittanut dissolve » tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Timotheus
Vieras
« Vastaus #4 : 01.02.2006 02:58:51 »

Tässä mun 7/2005-7/2006 ap-kartta.
En käsitä... voisiko joku selittää mun päähän?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 19.03.2006 20:29:32 »

Minultakin tuo "mystinen" Leija löytyy...
Leija: Kultainen kolmio, joka kuulemma merkittävä ja toivottu kartalla.
Samoin Jumalan sormi, joka minulta myös löytyy.
Mutta kun en minäkään näistä niin ymmärrä...  idiot2
Mielelläni laitan vaikka tähän tarvittavat tietoni, kunhan joku kertoo MITÄ laitan ja MISTÄ löydän ne... Haluaisin näihin lisävalaistusta ja tulkintaa. Kiinnostaa kovasti !  smitten
Saa laittaa myös YV:nä...  Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006 20:45:10 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: