Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nykyajan horoskoopit/syntymäkartat pielessä?  (Luettu 6017 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FatFan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« : 28.12.2005 18:54:02 »

Tervehdys,

Uusimmassa Yhteishyvä-lehdessä iski silmään Ursan kaverin kirjoitus, jossa hän väitti nykyisten horoskooppitulkintojen ja karttojen olevan vinksallaan. Planeettojen ja auringon asento kuulemma on muuttunut ja muuttuu koko ajan. Tämän hetken tulkinnat tehdään kuulemma muutamia tuhansia vuosia vanhoilla systeemeillä. En itse ole ammattilainen tällä alueella joten kysyisinkin jos joku tietäisi onko tämä totta? Ihan pelottaa kun muutunkin Ursan "muuntotaulukon" mukaan nyt leijonaksi..

Räyh!
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2005 20:44:08 »

Heips,

luin äsken samaa juttua ja ihmettelin, kun en ole näillä sivuilla törmännyt asiaan, enpä varmaankaan ole kaikilla sivuilla käynytkään. Miten tämä vaikuttaa tällaisen tavallisen, ei asioihin perehtyneen uglystupid2, horoskoopin tulkintaan idiot2 Onko nousevat merkit ym. aiva eri kuin aikaisemmin. Ainakin meidän perheessä on Neitsykäiset vaihtuneet Leijoniksi, neljä Leijonaa samassa perheessä  crazy2  ja Kaksonen muuttui Häräksi Shocked
Tietääkö kukaan mistä niitä intialaisten astrologien karttoja voi tutkailla ja saako niistä jostakin selville, mikä horoskooppimerkki niiden mukaisesti olisi, nousevat jne... Smiley

Onneksi vielä Leijona!
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.2005 22:33:09 »

Mitä mieltä olet tästä.....jutussa keskustellaan samasta asiasta  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #3 : 30.12.2005 19:44:21 »

Eikös se mene niin,että jotkut tykkää trooppisesta järjestelmästä ja toiset taas sideerisestä?
Itse en oikein tiedä,että kuinka suhtautua tuohon käärmeenkantajaan kun olen itsekkin vielä näissä astrologia jutuissa aloittelija....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #4 : 30.12.2005 21:54:49 »

Sain kaksi vuotta sitten synttärilahjaksi Panu Myllyniemen kirjan Astrologia uusiksi ja tuo kuulostaa ihan siltä, mitä siinä sanottiin. Minä en oikein uskonut siihen, koska sen mukaan minun pitäisi Leijona, eikä Neitsyt. Omasta mielestäni minulla kuitenkin on enemmän Neitsyen kuin Leijonan piirteitä, joten hylkäsin tämän teorian.
Mutta tuosta kirjasta saa kyllä tietoa lisää asiasta, jos on kiinnostunut.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: