Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467108 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #480 : 13.10.2016 15:39:29 »

Loppui, kun tajusin, että minulla on kaikki valta, oikeus, voima ja kunnia itseni suhteen Smiley

Unohda henkimaailman hörvötykset toviksi, ja laskeudu takaisin tänne, omiin energioihisi.
Minä pyysin aikanaan oppailtani sellaisia maanläheisiä energioita, joissa juuri minun on hyvä olla täällä, tässä hetkessä ja tässä elämässä. Pyysin myös maanläheistä, maaelämän kokenutta opasta itselleni, sellaista, joka tietää, minkälaista tämä touhu ja oleminen täällä on.
Ei ylös, vaan alas, ja sinä itse päätät kaikesta ja tiedät parhaiten, kunhan kuuntelet ja luotat itseesi  smitten
tallennettu
thor5
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #481 : 13.10.2016 16:22:05 »

Palance: Kiitos. Toki otan apua vastaan.

Eklektikko: Sillä ettei kannata antaa liikaa painoarvoa tukahdetetuille tunteille mahdollisten harhojen aiheuttajana, tarkoitin että tällä logiikalla joka kadun kulmassa pitäisi olla ihmisiä harhoissaan. Koska tukahdetetut tunteet ovat todella yleisiä ja jokaisella ihmisellä niitä enemmän tai vähemmän on. Mutta en tosin usko olevani harhainen. Ja itse olin jo työskentelylinjalla oman psyykkeen ja tunteiden kanssa ennen kuin tämä episodi alkoi.

downtempo: Kiitos vinkistä. Luen linkittämäsi tekstin tänään myöhemmin paremmalla ajalla. Perusasioihin keskitynkin, mutta tätäkin vaikeutetaan. Hidastaa matkantekoa, ei ole toistaiseksi ainakaan vielä pysäyttänyt kuitenkaan.

Kuuhilda: Samoilla linjoilla, hyvä että häirintäsi loppui. Kiitos.

Lisäys Eklektikolle vielä: Olen siis samaa mieltä että tukahdetetut tunteet voivat aiheuttaa psyykkisiä häiriötä, mutta en usko että itse olen elämässäni niin pahasti traumatisoitunut että tämä olisi todennäköistä. Tukahdetettujen tunteiden määrää on vaikea ellei mahdoton arvioida, mutta jos ne herkästi saisivat ihmisen kokemaan näin voimakkaita harhoja kuten ilmeisesti oletat minun kokevan, veikkaisin että meillä olisi tosiaankin joka kadunkulmassa vastaavia. Jos taas eivät tee ihmistä herkästi harhaiseksi, silloin se on syynäkin kokemalleni huomattavasti epätodennäköisempi. Mutta tämä osaltani tästä aiheesta. Vastaa toki vielä jos haluat mutta itse en enää halua väitellä tästä aiheesta. Kiitos myös sinulle kyseenalaistamisesta.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2016 19:09:08 kirjoittanut thor5 » tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #482 : 16.11.2016 07:33:01 »

Heips!

Mikäli tämä aiheeni ei kuulu tänne, niin mode siirtäköön Smiley

Tässä muutaman päivän sisällä meillä on kahdesta tuolista mennyt jalka rikki ja tänään aamulla, kun päästin koirat kylppäristä (nukkuvat yön siellä), oli kylppärissä valo Shocked Sinne ei koskaan jätetä valoa ja minä olen se, joka koirat sinne vie ja sammuttaa kattolampun.
Tämä on toinen kerta, kun aamulla on valo päällä, vaikka se onkin sammutettu yöksi. Viime kerralla se oli olkkarin lamppu muutama vuosi sitten. Olin silloin edellisenä päivänä surrut edesmennyttä isääni.
Nyt kun oli isänpäivä, niin ajattelin taas isää hyvin vahvasti ja itkin ikävääni.

Toki, nämä kaikki voivat olla vain sattumaa, mutta haluaisin uskoa, että näille on jokin muu selitys;)
Olisiko jollain ajatuksia näihin liittyen Smiley?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #483 : 14.01.2017 13:20:13 »

En alkanut kahlaamaan koko ketjua läpi, mutta ajattelin jakaa kokemukseni.. tosin itse en pidä sitä mitenkään yliluonnollisena, mutta jollekin se voi sitä olla.

Isoäitini joutui joulukuun 19-20 välisenä yönä sairaalaan ja tieto tuosta tuli minulle 20. päivä noin puolilta päivin. Kun noin tuntia myöhemmin lähdin koiran kanssa lenkille, katsoin ulkoa vielä keittiön ikkunaan ja näin kynttelikön vieressä harmaan "pallon", ikäänkuin kasvot. Tiesin heti, että isoäitini lähtö on lähellä ja kun seuraavana aamuna köllöttelin aamulenkin jälkeen koiran kanssa, huoneessa häivähteli sinivioletit valot ja äitini soittaessa tiesin isoäidin lähteneen. Nyt kun kirjoitin tätä, tuli mieleen eräs uni, jossa katselin itseäni koiran kanssa ikkunasta eli juuri se hetki, kun "hänet" viimeisen kerran näin...  angel
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #484 : 31.07.2017 16:24:48 »

"Palloja" näen silloin tällöin. Sinisiä, valkoisia, pinkkejä.. Tunnen muiden kivut, kanavoin viestejä oppailta, tunnen henkiolentojen kosketuksen/energian. Silloin tällöin tulee pienellä varotusajalla "ennakkotietoja" Grin

Tässä tulee mieleen nyt yksi sellanen ennalta tietämisen kokemus. Tai no tiesin vain hetki ennen mitä on käynyt, mutta kuitenkin.. Äitini soitti eräs päivä, ja ennen kuin mitään vielä kukaan kerkesi sanomaan, tiesin hänen joutuneen kolariin.

tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #485 : 31.07.2017 16:31:46 »

Sellainenkin tulee mieleen, kun pappani tulee kuoltuaan ns vierailemaan luonani. Silloin en vielä tiennyt hänen poislähdöstään, mutta olihan se ihan kiva saada tieto ensimmäisenä häneltä. Muistan kuinka silloin olin huolissani siitä, osaanko olla surullinen hänen hautajaisissaan  Grin hän piristi minua vierailullaan niin paljon  smitten
tallennettu
Nanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #486 : 04.08.2017 23:31:41 »

Tv mennyt päälle itsekseen
Lelukissa alkanut maukua
Pallo liikkunut itsekseen
Joulukoriste liikkunut "väärin" (ilmavirralla ei ole asian kanssa tekemistä)
Olen kuullut askeleita, vanhan kellon millä kutsutaan oppilaan tunnille, puhetta, laulua jne...
Näen enneunia tai juuri sillä hetkellä tapahtuvan. Osaisin kertoa eräästä ryöstötaposta reitin, tekijät, kaiken ja itse siis näin kaiken unessa. Parin päivän päästä sain selville asian oikeasti tapahtuneen.
Saan silloin tällöin hengiltä varoituksia ikävistä tapahtumista, osaan myös kutsua minulle aivan vieraan hengen.
tallennettu
sokerihumala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #487 : 02.03.2018 10:56:26 »

Auttakaa. Koin viimeyönä jotain kamalaa. Heräsin kolmen aikaa yöllä ja näin tumman hahmon istuvan sänkyni laidalla. Se oli selvästi nainen ja olento loisti himmeää valoa sekä oli harsomainen läpikuultava. Olento huomasi että olen hereillä ja kääntyi minua päin. Sillä oli kasvojen edessä jokin metallinen naamio tai jokin sekä kaulassa roikkui pysähtynyt kello. Kädessä olennolla oli jotakin terävää (ehkä viikate tai seiväs en osaa sanoa). Olin hirveän peloissani enkä pystynyt muuta kuin tuijottamaan sitä. Ajattelin vain mielessäni että ”kuka tai mikä olet”. Hämmennyksekseni olento luki ilmeisesti ajatukseni ja sanoi että ”tiedät kuka olen, olet aina tiennyt”. Sillä hetkellä tajusin tuijottavani kuoleman enkeliä tai viikatemiestä. Kysyin sitten puoliääneen että tuliko se hakemaan mua. Olento sanoi vaan että ”olen pahoillani menetyksesi johdosta. Otan vain mikä minulle kuuluu, en enempää enkä vähempää”. Kyseinen lause suututti mua koska ei Kuolema omista mun isää. (Isä kuoli vähän aikaa sitten) tämän jälkeen olento liukeni paikalta.

Mitä mieltä olette? Onko mahdollista että näen tuon olennon vielä? Entä mitä teen jos näen sen?
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #488 : 06.04.2018 18:52:16 »

Eilen kun juuri ennen kun Sielu alkoi irtaantumaan kehosta, Hopeakoruni, jossa on ikuisuuden symboli, tipahti lattialle ja sielu palasi kehoon. Asettelin sen koristeen päälle ja lähdin ulos.
Kävltyäni tovin ja avatasseni ääntäni, huomasin että käteni oli veressä,
Huomasin että oikean käden nimetön oli turvonnut, ja sieltä auennut haava, joka ei ollut lainkaan kipeä. (Hopeasormus, myös ikuisuuden symboli oikean käden nimettömässä)
Illalla nukkumaanmennessä, seinän välistä kuului jatkuvaa, aivan selkeää kolinaa joka tuntui muuttavan aivojeni rakennetta.
Mua vasta valmistellaan ja valmistelen itseäni tiettyyn tehtävään.
Olenhan elämän suurimman tarkoituksen teille kertonut, ja sen minkä tehtävän pariin päädytte ennen sitä, on se, joka on teille, teidän kehityksenne kannalta paras vaihtoehto, kunhan löydätte sen.
Olette itse päättäneet, mitä asioita tänne tulitte oppimaan.
Se, mitä teille ei kerrota, on se: Voitte päättää että vaihdatte koko oppimateriaalin aivan toisen väriseen.
Ymmärrätte tämän täysin vasta sitten, kun olette käsitelleet asiat jotka teidän sielullisesti täytyy käydä läpi.
Koko elämänne, ennen todellisuuden vaihtamista (kuolema) on kuitenkin varattu alunperin sitä tiettyä oppimateriaalia varten, ei kannata vaihtaa sen väriä kokonaan, ellei sitä ole käynyt kokonaan läpi. Värin syvyyttä, muotoa ja kirkkautta voitte kuitenkin säätää, jokausein nopeuttaa ja tuo Runsautta siihen oppimisen tielle.
Pitää olla tasapainossa kaikkeuden kanssa, ennenkuin voi tehdä niin suuria muutoksia.


(Vähän pöhköö ehkä laittaa isompi fontti, tosin näyttää mielestäni paremmalta, joten miks ei)
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
[I]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 103


Profiili
« Vastaus #489 : 07.04.2018 09:58:54 »

Heräsin kolmen aikaa yöllä ja näin tumman hahmon istuvan sänkyni laidalla. Se oli selvästi nainen ja olento loisti himmeää valoa sekä oli harsomainen läpikuultava. Olento huomasi että olen hereillä ja kääntyi minua päin. Sillä oli kasvojen edessä jokin metallinen naamio tai jokin sekä kaulassa roikkui pysähtynyt kello. Kädessä olennolla oli jotakin terävää .....

Tämä on monien kokema ilmiö. Kyseessä on unihalvaus. Se tumma hahmo tunnetaan nimellä Old Hag ja monilla muillakin. Minä ajattelen että Old Hag on ihmisen omien pelkojen luoma astraali-illuusio.

https://en.wikipedia.org/wiki/Night_hag
tallennettu
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #490 : 23.10.2018 15:23:13 »

en tiedä mikä lahja minullakin on olen jutellut äitini kanssa
tässä keväällä tulin  töiostä kotiin niin näinn että vastaani käveli mies joka ei ollu t ästä
ajasta hän oli pitkä,komea,pitkä sateenvarjo,silinteri hattu erikoine se sanoi minulle hei..
en ol e sen jälkeen nähnyt m,utta pelottaa hiukan.,.,,
näin siis jonkun onneksi en näe joka päivä
mutta kämpässä on kolistelua ja tavarat tippuu
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #491 : 06.01.2019 19:31:21 »

Kokemus... Olen töitä tehnyt lähihoitajana kohta vuoden ja työpaikallani oli miesasukas, jota kävin säännöllisesti tervehtimässä, kunnes säännöllinen vierailuni jostain kumman syystä jäi. Hänen kirkas ja onnellinen ilme kasvoilla jäi joka kerralla mieleeni, kun halasin ja jututin hetken.

Mies kuoli marraskuussa ja kotona sytytin kynttilän parvekkeella olevaan lyhtyyn palamaan ja ajattelin häntä ja pyysin antamaan joskus sopivaan saumaan minulle merkin, että kaikki on hyvin. Eräänä yönä ollessani töissä, laitoin silmäni kiinni hetkeksi.meni parisen minuuttia, kunnes havahduin siihen että joku kutsui minua nimeltä sanoen 'Veera'. Näin epämääräisen hahmon joka muistutti  miestä vielä kun minulla oli silmät kiinni.

Olin täysin hereillä vaikka pidin silmiä kiinni. Se oli unenomainen niinkuin unessa aina nähdään jotain hahmoja ja jutellaan niinkuin unessa tapana on niin samoin kuulin nimeni sanottavan. Voiko olla tosiaan, että tämä mies kävi luonani tuona yönä töissä ollessani.

Vaikuttaisi loogiselle, koska elossa ollessaan mies asui kerrosta alempana.

Muutaman kerran olen etupihalla haistanut tupakan vaikka ketään ei ole ollut lähellä polttamassa.
 
Muoks; epäilen kyllä nyt tuota että oliko kyseessä edesmennyt asukas alakerrasta töissä vai oliko se sitten joku muu. Koska hahmosta ei tuossa saanut tarkoin selvää. Oli vähän utuinen ja vaaleahkot hiukset. Kovasti haluaisin saada selvää kuka mahtoi olla kyseessä.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2019 19:50:38 kirjoittanut veera81 » tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #492 : 15.01.2019 21:55:53 »

Olen energiahiileri ja meediokin, joten monet henkimaailman jutut ovat tulleet tutuksi. Näen enneuniakin, mutta muuten olen enemmän painottunut energian välittämiseen, kuin selvänäkemiseen. Olen silti selvätuntoinen, eli tunnen heti jos energia muuttuu tai millainen energia missäkin/ kenelläkin, on.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #493 : 09.04.2019 18:53:38 »

Sain viime viikon keskiviikkona klo 18.30 aikaan todella voimakkaan tunteen isästäni. Hänen läsnäolonsa tuntui silloin todella vahvalta. Viimeisimmän tiedon mukaan hän on elossa mutta en tiedä mitä tuo tuntemus oikein tarkotti..
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #494 : 14.04.2019 17:52:22 »

Viime yönä puoli 2 aikaan aloin kuuntelemaan seuraavaa linkkiä; https://youtu.be/w0wFD9yyRAc

Tarkalleen en tiedä missä vaiheessa olin videota mutta kun piti olla puhelinlinja auki edesmenneeseen rakkaaseen(olin vasemmalla kyljellä) sänky yhtäkkiä tärähti. Aivan kuin joku olisi lyönyt juuri takapuolen kohdalle sänkyyn. Katsoin taakseni ja ketään ei näkynyt. Aivan ihmeellinen tilanne.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: