Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467091 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #225 : 25.06.2011 12:28:07 »

eilen tein koruja  noista arkkienkeleistä, jofielia piirtäessäni alko kutittaan vasenta poskee, luulin että tukka osu, mutta oli ponnarilla kii, ste luulin että kärpänen, mutta toistu 2 kertaa. sitten kun siitä kaverille kirjotin fbssä, samaan aikaa tuntu niinku joku olis puhaltanu samaan kohtaan Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #226 : 25.06.2011 13:01:52 »

Ihana  smitten
tallennettu
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #227 : 16.07.2011 18:12:09 »

Eilen sain tallennettua videolle aika mielenkiintoisen ilmiön. Videossa ympärilläni vipeltää omituinen valopallo. Enimmäkseen se pyörii pääni ympärillä ja se vaihtaa aina välillä muotoa. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Viime aikoina kuviini on ilmestynyt omituisia valopalloja, jotka esiintyvät aina pääni päällä tai vieressä.
Voisivatko nämä olla enkelipalloja?   angel
« Viimeksi muokattu: 19.09.2011 20:32:53 kirjoittanut Yöllisiä » tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #228 : 18.07.2011 19:55:41 »

Eilen sain tallennettua videolle aika mielenkiintoisen ilmiön. Videossa ympärilläni vipeltää omituinen valopallo. Enimmäkseen se pyörii pääni ympärillä ja se vaihtaa aina välillä muotoa. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Viime aikoina kuvini on ilmestynyt omituisia valopalloja, jotka esiintyvät aina pääni päällä tai vieressä.
Eilen illalla jutellin äitini kanssa ja kesken keskustelun hän alkoi hieroa epäuskoisena silmiään. Hän sanoi nähneensä pääni ympärillä kimaltelevia hopea palloja. Yritin kysellä pyörryttikö häntä, mutta hän väitti kiven kovaan nähneensä pääni ympärillä kirkkaita palloja. Äitini ei ole koskaan nähnyt vastaavaa. Voisivatkohan nämä tapahtumat liittyä toisiinsa?
Voisivatko nämä olla jonkinlaisia enkelipalloja?   angel

Ui kyllä.  smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #229 : 18.07.2011 20:05:34 »

näin auran. kuopusta pistin nukkuun. luin the secretin loppuun tänään. olen pyytänyt auran näkemistä ja aika kauan ja tänään se sitten tapahtu  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Satyyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #230 : 21.07.2011 09:31:16 »

Näin viime yönä unen, jossa enkeli tai henkiopas puhui minulle.. olen aika suruissani, kun herättyäni muistin vain että olen keskustellut, en sen tarkemmin.  Embarrassed

Pidemmän aikaa, siis monia vuosia oon havainnut, että mun poskilla vierii silloin tällöin näkymättömiä kyyneliä. Se tuntuu lähinnä oudolta, kun se tuntuu niin selvästi mutta kun kokeilee kädellä niin poski on ihan kuiva. Tämä ilmiö sattuu usein silloin jos oikeastikin olen surullinen, mutta joskus on käynyt niinkin että mua ei tietoisesti oo surettanu mutta kyyneleet tuntuu. Vasta lähiaikoina henkisen kasvuni myötä oon alkanut miettiin tämän näkymättömän itkun merkitystä.
tallennettu

Kaikkein pimeintä on juuri ennen auringonnousua.
Birgere
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #231 : 16.08.2011 14:29:19 »

Äänestin tuossa alussa, olen kokenut ruumista irtaantuminen kolmannen synnytykseni yhteydessä. Kolmas poikani oli kasvot väärään suuntaan, eli siis otsa edellä tulossa, siispä kätilö pyysi minua nousemaan konttausasentoon, jotta vauva sisälläni pyörähtäisi oikeaan asentoon. Tuo konttaussento sattui niin tajuttoman lujaa, tuntui ettei odotus ja kipu lopu koskaan.

Yhdessä hetkessä katselin katon rajasta tapahtumia, minuuun ei koskenut ollenkaan, katselin ympärille, alas, mietin, että kuka nainen se tuossa sängyssä kontallaan vaikeroi ja ketä nuo ihmiset ovat, jotka ympärillä hääräävät?

Meni tovi ja taas olen sängyllä, kipujen keskellä. Hyvin se synnytys sitten meni, kolmas poikani suostui asennonvaihdolla kääntämään omaa päätään ja syntyi tänne meidän iloksemme. Muistan näkymän katon rajasta vieläkin, sen miltä sairaalan synnytyshuone näytti ja kivun poistumisen kehostani. En ole monellekaan asiasta kertonut, mutta ajattelin jakaa sen nyt kanssanne.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #232 : 16.08.2011 16:05:21 »

Hienoa, että jaoit kokemuksen meidän kanssamme ja tervetuloa foorumille! Smiley Täällä on tosiaan sellaista porukkaa ja sellainen yleinen mentaliteetti, että foorumilaiset saavat kyllä pistää parastaan, jos haluavat saada sitä normaalia silmien pyörittelyä tai "hullu"-leimaa otsaansa  kertomuksillaan Grin
tallennettu
Birgere
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #233 : 15.09.2011 09:16:14 »

Mietin tässä sitä, kun näin unen pojastani, joka kuoli helmikuussa verenmyrkytykseen/aivokalvon-tulehdukseen äkillisesti.

Istuimme laiturin päässä vierekkäin, ja juttelimme erilaisista asioista. Vaikka välillä hän ärtyi, kun ei saanut konetta (jolla pelasi) toimimaan kuten piti, suurimman aikaa hän vain hymyili ja jutteli minulle. Onki välillä kaloja. Istuimme siinä tosi pitkään ja juttelimme koko ajan. Koko "unen" ajan minulla oli lämmin ja valoisa, turvallinen olo siinä hänen vierellään, kaikki oli niin lämpimänvaloisaa. Ympärillämme oli lämpimän ruskeita sävyjä, puut, kasvit, taivaanrannassa oleva aurinko lämmitti. En olisi halunnut millään lähteä pois. Mietin siinä laiturilla istuessani, etten halua lähteä tästä valosta ja lämmöstä, poikani vierestä pois. Antakaa minun jäädä tänne... Minulla oli niin sanoinkuvaamattoman hyvä olla hänen luonaan.

Unessa hän oli hyvin elävä. En missään vaiheessa ajatellut, että hän olisi kuollut. Hän oli elossa, siinä vieressäni, hymyilevä nuori mies, kuten aina kotona olleessaan. Olen lukenut, että unissa, joissa näkee vainajan, eikä ymmärrä että juttelee vainajan kanssa, silloin se on viesti henkimaailmasta.

Oletteko samaa mieltä? Kumpi siinä käy kumman luona? Jos hän minun unessani, miten saan hänet kutsuttua uudelleen? Jos minä hänen luonaan, miten pystyn siihen uudestaan?
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #234 : 17.09.2011 11:37:16 »

Mietin tässä sitä, kun näin unen pojastani, joka kuoli helmikuussa verenmyrkytykseen/aivokalvon-tulehdukseen äkillisesti.

Istuimme laiturin päässä vierekkäin, ja juttelimme erilaisista asioista. Vaikka välillä hän ärtyi, kun ei saanut konetta (jolla pelasi) toimimaan kuten piti, suurimman aikaa hän vain hymyili ja jutteli minulle. Onki välillä kaloja. Istuimme siinä tosi pitkään ja juttelimme koko ajan. Koko "unen" ajan minulla oli lämmin ja valoisa, turvallinen olo siinä hänen vierellään, kaikki oli niin lämpimänvaloisaa. Ympärillämme oli lämpimän ruskeita sävyjä, puut, kasvit, taivaanrannassa oleva aurinko lämmitti. En olisi halunnut millään lähteä pois. Mietin siinä laiturilla istuessani, etten halua lähteä tästä valosta ja lämmöstä, poikani vierestä pois. Antakaa minun jäädä tänne... Minulla oli niin sanoinkuvaamattoman hyvä olla hänen luonaan.

Unessa hän oli hyvin elävä. En missään vaiheessa ajatellut, että hän olisi kuollut. Hän oli elossa, siinä vieressäni, hymyilevä nuori mies, kuten aina kotona olleessaan. Olen lukenut, että unissa, joissa näkee vainajan, eikä ymmärrä että juttelee vainajan kanssa, silloin se on viesti henkimaailmasta.

Oletteko samaa mieltä? Kumpi siinä käy kumman luona? Jos hän minun unessani, miten saan hänet kutsuttua uudelleen? Jos minä hänen luonaan, miten pystyn siihen uudestaan?


Ensinnäkin voimia sinulle!  smitten angel Kyllä hän on selkeästi vieraillut luonasi, tai sitten sinä tosiaan hänen luonaan. Varmaan kumminkinpäin, ei sillä väliä. Hän kyllä on lähelläsi ja kuulee ajatuksesi. Hän halusi tuolla ilmaista, että vaikka on kuollut ei ole kuitenkaan kuollut ja hänellä on kaikki hyvin siellä missä on, kuten itsekin tuossa "unessa" aistit.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #235 : 08.10.2011 00:51:13 »

Näin viime yönä unen, jossa enkeli tai henkiopas puhui minulle.. olen aika suruissani, kun herättyäni muistin vain että olen keskustellut, en sen tarkemmin.  Embarrassed

No minä olin kai taas "siinä tilassa", en unessa enkä hereillä, niin minulle kertoi joku jotakin jotta se sai mut aattelemaan jotta "nyt tiedän kaiken", mutta sitten tuntui jotta napaa kutitetaan ja heräsin ja muistin vain sen, jotta "nyt tiedän kaiken", heh,mutta en muistanut enää jotta "minkä kaiken", mitä siis tiedän?  Grin
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #236 : 20.10.2011 21:21:43 »

Kirjoittelin yhtenä iltana/yönä koneella miehen ollessa jo nukkumassa, kun selkäpiitäni alkoi karmimaan(nousi oikein karvat pystyyn), kun tunsin, että tässä huoneessa emme ole vain kaksistaan, vaan täällä oli siis joku muukin. Mitään pahaa "hän" ei varmaan tarkoittanut, jos olisin vain päästänyt lähelle, sillä vuoden 2010 keväällä pyysin henkimaailmalta apua tähän vastaavaan tilanteeseen(minun ja miehen välillä) ja tällöin todellakin sängyn vierelle tuli jokin, joka kosketti minua vyötärölle ja sain asiaan rauhan.

Itselläni on ollut lapsesta lähtien (siitä lähtien, kun n.3vuotiaana olin kotikotona nähnyt enkelin) herkkyys vaistota muiden tunteita ja tietää asioita etukäteen ja nyt aikuisiällä olen alkanut tuntemaan  henkimaailman olentojen läsnäolon(enkelit?).
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Sumantra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #237 : 23.10.2011 21:43:36 »

7 rastin tuosta joten taidan ollaoikealla palstalla  Smiley
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #238 : 22.11.2011 23:44:50 »

Kokeillaas mitä saan. Noh jäi omaa malttamattomuutta pöytä taakse. Kieku kutsuu, kuuleeko kaiku? Kuuntelen.
tallennettu
PikkuMammutti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #239 : 09.12.2011 07:16:56 »

Minä valitsin tuolta aurat, unet, kummittelun ja eläimet  Smiley

Minulla on ensi kesänä ripari. Olen kuullut kavereilta tutuilta tarinoita, joissa he kertovat siitä paikasta jossa ripari leiri pidetään. Talon vintillä (eli talo vietämme suurimman osan ajasta riparilla) on kuulema joskus hirttäytynyt joku masentunut poika. Sen jälkeen moni on kuulluut askelia öisin ja nähnyt pojan ikkunassa. Siellä on myös joku tyttö joskus hukkunut. Ja hänet on muutama minulle puoli tuttu ihminenkin nähnyt 12 aikaan yöllä lipputangon vieressä tytön seisomassa.
Minua alkoi tämän jälkeen jännittää riparille meno. Voivathan ne olla vain keksittyjä tarinoita. Mutta minulle on aikaisemminkin tapahtunut kaikkea paranormaalia.
Kaikkea tällaista paranormaalia minulle alkoi tapahtua kun kävin serkkuni kanssa eräässä vanhassa talossa, jossa oli myös hirttäytynyt joskus joku mies. Ja minä tietenkin näin tämän miehen siellä talossa... Sen jälkeen kuulin kotonakin askeleita, kolahduksia ja näin varjoja. Nyt kun olen pääseemässä vihdoinkin näistä paranormaaleista jutuista eroon (kiitos sujelus enkelini  angel) pelkään, että kaikki paranormaali alkaa taas tämän riparin jälkeen.
Ajattelin ottaa valohoidon ennen riparia, jolloin uskoisin että minulle ei luultavasti mitään paranormaalia tapahtuisi. Mitä mieltä olette asiasta? Uskaltaisitteko itse mennä viikoksi taloon jossa epäillään olevan paranormaalia toimintaa?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: