Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467068 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #210 : 07.05.2011 16:52:38 »

En tiedä edes, että mitä meediot tarkkaan ottaen tekevät tai mitä eroa on meediolla ja selvännäkijällä tai ennustajalla tms.

Monet meediot ovat myös selvännäkijöitä tai toisinpäin. Ei niillä hirveän suurta eroa ole, mutta meedio on henkilö jolla on selkeä yhteys henkimaailmaan, henkiin joihin hän voi olla yhteydessä, aistia, tuntea, nähdä ja kommunikoida tavalla tai toisella. Meediolla on kyky välittää viestejä rajan takaa, kanavoida jne. Selvännäkijällä on myös tietynlainen yhteys henkimaailmaan, mutta hieman eri tavalla. Hän voi nähdä, kokea, tuntea, aistia jne. tulevia tapahtumia, ihmisen tilannetta, henkistä kehitystä yms. Nämä eivät ole niin selkeästi eroteltavissa ja kuten sanoin, monilla on nämä molemmat kyvyt. Muutenkin kaikki meediot ja selvännäkijät tai meedioselvännäkijät ovat yksilöitä, aivan kuten kaikki ihmiset ovat. Kaikki näkevät ja kokevat asioita hieman eri tavalla, yksilöllisesti.

Niin ja tuo ennustaja sana... No, se tavallaan nostaa karvat pystyyn. Sitä sanaa en käyttäisi oikeista näkijöistä. Jos joku käyttää sanaa ennustaja, se voi kertoa jo paljon kyseisen henkilön kyvyistä... Tuota sanaa käyttävä, ei välttämättä tiedä oikeasti mitään, omaa mitään todellisia kykyjä. Ennustajasta tulee mieleen kaiken maailman ennustaja palvelunumerot, jotka tekevät vain rahaa ja heillä ei oikeasti (yleensä) ole mitään kykyjä ja se on oikeasta aidosta henkisesta selvännäkemisestä kaukana.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2011 16:57:49 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #211 : 07.05.2011 20:53:56 »

Minusta kohtaaminen kuulostaa saksalaissotilaalta. Kyseessä voi olla jäännösenergiaa eli eräänlainen hologrammi, energiajäänne jostakin hengestä. Henget saavat liikkua kuolemansa jälkeen vapaasti sinne tänne, joten ei ole mitenkään erityistä, että vainajat kävisivät vanhoilla elämänsä paikoilla piipahtelemassa.

En usko, että henki on välttämättä pysyvänä paikalla, koska pystyit nukahtamaan kaikessa rauhassa, etkä kokenut mitään ylimääräisiä energioita.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #212 : 11.05.2011 14:50:14 »

Liityn joukkoonne kysyäkseni yhdestä asiasta mikä on ollut mielessäni jo vähän aikaa ja mistä minulla on itsellä kokemusta... (:
Onko kenelläkään teistä kokemusta ns. ärsyttävistä hengistä? Sellaisista jotka jostain syystä ns. kiusaavat/kettuilevat ja haluavat saada teidät tuntemaan itsenne jotenkin huonoksi?
en siis tarkoita nyt mitään ns. "räyhähenkiä", jotka haluavat pelottelemalla pelotella.

viime kesänä kun minulla oli jotenkin äärimäisen herkkä kausi kaikenlaisten yliluonnollisten asioiden suhteen, niin näin enneunelta tuntuvan unen, joka ei sitä kuitenkaan ollut.. siinä unessa jonkinlainen intiaanityttö kiusas mua ihan toden teolla ja ilman vapaata tahtoani alkoi esittelemään mulle jotain "kuolleita sukulaisiani" hänen mukaansa..
revin itseni tavallaan siitä unesta pois, ja heräsin ihan hiestä märkänä, olin vissiin itkenyt muutenkin kuin siinä unessa. se tunne mikä minulla oli siinä unessa välittyi ihan hereillä olemiseenkin, jotenkin hävetti ja nolotti, tunsin itseni huonoksi.
olin hereillä, mutta silmät kiinni, kun kuulin että joku täällä kämpässäni, aika lähellä minua sanoi jotenkin ärsyttävällä äänellä että "huoh".
tuntui että se jotenkin liittyi tähän uneen ja siihen tyttöön, mutta se oli kyllä miehen ääni joka sanoi sen.
muuten täällä kämpässäni ei ole ikinä ollut mitään..

Onko teillä kokemusta kettuilevista hengistä? Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #213 : 18.05.2011 13:24:02 »

amh.. kiitos kaulakoru kun selvensit minulle vähän näitä asioita. (:
tuon luettuani uskon että se tapahtuma oli jotenkin opetus minulle, niin kuin ajattelin oikeastaan tuon jälkeenkin.. ja todennäköisesti tiedän syynkin siihen.
asioita ei varmaan kyllä helpottanut sekään että tosiaan se oli myös sellainen kausi minulle jolloin olin kyllä tosi stressaantunut ja muutenkin aika epä-tasapainossa kaikin puolin..

 smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #214 : 19.06.2011 18:54:26 »

Tässä minun kokemukseni jonka kirjoitin eräälle toisellekkin palstalle.

Koin ruumiistairtautumisen. Olen ihan aloittelija näissä jutuissa. Eka kerta siis (tai on ennemminkin ollu) mut tämmönen selvä oli eka kerta nyt niin että olin siinä jännässä tilassa ei normaalitajunta muttei nukkuminenkaan. Jotenkin itse aiheutin sen mutta sitten taas en eli siis jotta voin irtautua piti olla tietty olotila. En nyt yhtäkkiä pytyisi siihen. Jotenkin tiedän mikä siihen johtaa. Silmät on kiinni mutta katson kuitenkin niillä intensiivisesti siihen mustaan mikä on tietysti ympärillä kun silmät on kiinni, sitten lähden. Ekalla kerralla oli vain harjoitusta nousin vain oman ruumiini yläpuolelle omassa kämpässä. Tosin kun katsoin alas että näkisinkö sen hopealangan ja itseni kun en ikinä nää sitä (hopealankaa) niin näin itseni yhdellä kerralla mutta niin korkeelta jottei niin korkeelle mun kämpässä pääse. Hopealankaa en nähny. Pompin pois itsestäni ainaki 4-5 kertaa kun sitten miehen äänellä joku sanoi naurahtaen että "älä nyt enää".

Toinen kerta sitten. Nyt vain lähdin mielestäni kauemmas. Niinkuin olisin nähny galaksin mut en tiedä oliko vain sitä mitä näkyyy kun pitää silmiä kii siis silloinkin voi näkyä värejä ja galaksin muotoja. Pelotti vähän että jos en pääse takasi. Toki kun lähdin niin pyysin mukaan suojelusenkeliä ja opasta että pääsen sitte takasin ruumiiseen. Käväsin vaan tuolla jossain. Sit tulin takasi. Sit lähdin taas jonnekkin mut en muista, sitten mietin kun taas lähdin että nyt haluisin myös aliseen, olis kiva nähdä menninkäisiä mut ei kovin pelottavaa mitään kuitenkaan. No menin johonkin metsään jossa oli niinkuin lapsia mutta en tiedä oliko ne lapsia vai oliko ne niitä menninkäisiä. Se oli niinkuin joku satumetsä ja ne mun mielestä näki mut.

Ja tällä kertaa olin täysin hereillä ainakin silloin ku tulin takasi omaan kehoon. Ja nämä kokemukset tulee mulle silloin kun ennen tuli unihalvaus, eli kun olen nukahtamassa mutta unihalvaus oli pelottava ja kamala mut nää on ihan toista. Kivoja, mukavia.

Ja en tiä oonko hereillä, unessa vai "siinä tilassa" kun nämä tulee. Joku sanoi että näitä matkoja ei sais tehä hereillä, ne on vaarallisia, mitä mieltä te olette?

Ja niitä joitakin videokuvamatkailua tai mitä se oli oli myös viime yönä ennen tätä kokemusta.

Ja joo, otan huomioon myös sen että tämä on vain pelkkää unta tai kuvittelua tms.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #215 : 19.06.2011 19:07:56 »

On kokemusta, mutta kannattaa miettiä onko ne juuri henkiä jotka liikkuu meidän keskuudessamme vaiko ihmisten aiheuttamia kiusaamisia, eli ihmiset kykenevät tähän ihan siinä missä hengetkin meitä voi kiusata energiatasolla.

Ihmiset voivat siis häiriköidä energiatasolla? Niin vähän olen miettinytkin. On nimittäin kokemusta sellaisesta. Mutta on myös henkisiä ihmisiä jotka ehdottomasti kieltää tämän että ei voi häiriköidä toista.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #216 : 19.06.2011 21:16:30 »



Kyllä mun mielestä ihmiset pystyy häiriköimään toisia energiatasolla, mutta se on taas eri asia tapahtuuko se ihmisen ymmärtämättömyyttään, tai jopa ihmisen täysin tietämättäänkin.
Olen jonkun verran nähnyt noita henkiä, mutta eipä ne koskaan ole mulle mitään pahaa tehnyt.
Paitsi erään tietämäni elävän ihmisen henki kävi kerran kokeilemassa mun sietokykyäni.

Mutta ainakin noilla kohtaamillani kuolleilla ihmisillä on ollut tapana kunnioittaa omaa koskemattomuuttani. Vaikka helposti ne hämmentää meitä eläviä. Mutta kun kummitukset eivät välttämättä ymmärrä sitä, että ovat meille ihmisille pelottavakin juttu. Vaikka ainahan sitä kuulee kaikenmaailman poltergeist-ilmiöistä, että saattaahan noita räyhähenkiäkin silti olla jollain tasolla olemassa.
Jos siis sattuu vaikka tavaroita katoamaan, niin jollain hengellä ei ehkä ole ymmärrystä, että aiheuttavat jotain päänvaivaa ihmisille.
Hengetkin ovat tietenkin kaikki yksilöitä, että monenlaistahan tuonne henkimaailmaankin mahtuu. :Smiley

Juu eläviä ihmisiä tarkoitin, niin sitähän ei sitten tiedä että ymmärtämättömyyttäänkö tai jopa tietämättään. Toivottavasti mä vain en ikinä häiriköi ketään tietämättäni Cheesy (En nyt kyllä tietoisestikkaan aio Cheesy)
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #217 : 20.06.2011 13:23:25 »

On kokemusta, mutta kannattaa miettiä onko ne juuri henkiä jotka liikkuu meidän keskuudessamme vaiko ihmisten aiheuttamia kiusaamisia, eli ihmiset kykenevät tähän ihan siinä missä hengetkin meitä voi kiusata energiatasolla.

Ihmiset voivat siis häiriköidä energiatasolla? Niin vähän olen miettinytkin. On nimittäin kokemusta sellaisesta. Mutta on myös henkisiä ihmisiä jotka ehdottomasti kieltää tämän että ei voi häiriköidä toista.

tästä tuli jotenkin mieleen, että tuon viime kesäisen pelottavan uneni jälkeen näin aika pian sitten kaksi samantyyppiseltä tuntuvaa unta yhdestä silloisesta kaveristani/tutustani, ja muistaakseni mielessäni kävi silloin että voiko tämä tyyppi liittyä siihen uneeni ja minun kiusaamiseeni.. ihan hyvä syy hänellä sinäänsä olisi ollut, mutta on silti erittäin vaikea uskoa tästä ihmisestä sellaista.. hän on kuitenkin niin kiltti eikä anna pikkuasioiden häiritä elämäänsä.  :Smiley mutta eipä sitä koskaan tiedä..
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #218 : 21.06.2011 22:44:56 »

, kannattaa pysähtyä ja tietoisesti pyrkiä kuuntelemaan sitä alinta luontoamme, mitä sillä on sanottavana, niin sitä kautta pysytymme sitten kesyttämään sen ilmentymistä elämässämme ja mikei myös siellä missä vaikutamme, eli myös toisten ihmisten elämässä.

Miten sitä kuunnellaan?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #219 : 21.06.2011 22:47:50 »


Aivan samalla tavalla tulemme sitten tietoiseksi siitä korkeammasta tasosta, jossa myös olemme läsnä, ja sieltä kun pystyisiki ammentaa kaikkia niitä ihania puoliamme tähän arkiseen taivallukseen.

Miten tulen tietoiseksi tästä?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #220 : 23.06.2011 00:49:30 »


Aivan samalla tavalla tulemme sitten tietoiseksi siitä korkeammasta tasosta, jossa myös olemme läsnä, ja sieltä kun pystyisiki ammentaa kaikkia niitä ihania puoliamme tähän arkiseen taivallukseen.

Miten tulen tietoiseksi tästä?

Sanoisin, että kuuntelemalla sydäntään. Muuta tietä ei oikeastaan ole. Punnitse kaikki vastaantuleva sydämelläsi, samoin omat tekosi, sanasi ja ajatuksesi. Mene ja toimi sen mukaan, mikä tuntuu sydämestäsi oikealle.

Jokaisella on oma tapansa "tulla tietoiseksi" aka "valaistua" - se mikä sopii minulle, sopii vain minulle. Siksi se sydämen kuunteleminen on tärkeää. Eräs viisas henkilö sanoikin kerran "Punnitse kaikki, mitä sinulle on kerrottu ja hylkää kaikki se, joka loukkaa sisintäsi".
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #221 : 24.06.2011 00:47:31 »

Kiitti AthaMaaritille ja Kaulakorulle. AthaMaaritin tavoin jo vähä tuumasinkn...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #222 : 24.06.2011 19:28:13 »

Kuulostaa tutulle. Meillä kuului joskus tuollaista ääntä, kun oli justiinsa muutettu uuteen taloon...siellä oli oikeestikkin joku nainen joka otti meidät sinne asumaan hyvin pitkin hampain, mutta tuon aiheuttajaksi epäilin kyllä radiota, joka oli jäänyt mykkänä päälle tjtn.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #223 : 24.06.2011 22:23:40 »

Minulla oli tuollaisia "kuultuja selostuksia" paljon, kun aloin tietoisesti avautua henkimaailmalle aikoinani. Saatoin kuulla - etenkin ennen nukahtamista, kun olin rauhoittunut - saksan ja ruotsinkielistä keskustelua. Itse en osaa kumpaakaan kieltä. Kirjoitin ylös muutamia saksankielisiä juttuja siihen tapaan mihin kuulin ääntämisen ja tulkin kautta kuulin, että siellä keskusteltiin mm. Jumaläidistä Smiley


Olen joitakin kertoja havahtunut hereille siihen, että kuulen musiikkia. Olen puoliksi valveilla ja musiikki jatkuu. Kun avaan silmäni, se katoaa. Musiikkia on kuulunut ihan iskelmästä rockiin ja kaikki kappaleet ovat olleet sellaisia, joita en ole kuullut koskaan ennen. Näistäkin musakokemuksista on aikaa vuosikausia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #224 : 25.06.2011 09:34:39 »

Mulla on kyllä nyt ollu aika useinkin tommosia musajuttuja...siis lähes päivittäin käsken kaikkien olla hiljaa, kun kuulen jonkun melodian, että onko se puhelin vai mikä, mutta sitten ei kuulukkaan mitään...siitäkin olen ajatellut, että joku lasi vaikkapa vain kilahti niin että sattui kuulostamaan joltain.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: