Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 470103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #180 : 07.12.2010 17:28:55 »

Minulla on erilaisia kokemuksia, etten tiedä mistä alkaisi....

Minulla on joko hyvä muisti taikka sit jostain syystä muistan asioita, paikkoja, värejä, tapahtumia, ihmisiä. tulvahtavat valokuvan omaisesti mieleen, jopa kapaloiäkäisen ajoista. Vanhempani ovat aina ihmetellee minu hyvää muistia "miten voit muistaa sen omakotitalon verhojen värin kun sinä olit vasta syntynyt sinne, emmekä asuneet siellä kuin pari vuotta".

Olen aina aisitinut ihmisten tunnetilat ja välillä "kuulen" heidän puhuvan vaikka ei suu liikkuisi, tai kuulen mitä 10m päässä ihmiset kuiskuttelevat vaikka omaan huonontuneen kuulon, kiitos rakennustyömaalla työskentelyn.

Paljon  mahtuu asioita joita en aina ymmärrä ja käsitä. Tulen aina hirvittävän surulliseksi ihmisten kylmäkiskoisuudesta ja välillä tuntuu kuin sydäntä puserrettaisiin kokoon. No mutta näistä yliluonnollisista kokemuksista, kerronpa kronologisessa järjestyksessä...

Harrastin muksuna ratsastusta ja olin kova heppahullu. Olimme tallikaverin kanssa taluttelemassa shetlannin poneja talvisessa 15 pakkasessa kuuden aikaa illalla. Siinä käveltii peltotiellä ja yhtäkkiä meidän ympärille tuli sähkönsininen ympyrä jonka halkasia oli noin 15m. Katsoimme ylös mutta ei sieltä tullut  mitää valojuovaa tai ylipäätänsä näkyny mitään. ainoastaan kauniita tähtiä jotka loistivan kirkkaasti. tämä ympyrä oli meidän ympärillä noin 3sekunttia ja sit se hävisi yhtä nopeasti kuin tuliki. mikä lie ollut...

no olin työkkärin järjestämässä työharjoittelussa yhdessä kauniissa vuosisadan vaihteessa rakennetussa lepokodissa. Olin siellä yötä ku piti yhtä mummua ns. vahtia ja nukuin yksinään yläkerrassa yhdessä huoneessa kissa seuranani. Keskellä yötä heräsin siihen ku kissa sähähti jalkopäässäni ja luikki oven raosta pois. Olin naama seinää vasten ja samassa huomasin ku selkäni takana hetekan reuna oli kuopalla (sen todellaki tuntui) ihan kuin siinä olisi istunut joku. Sit äkisti käännyin ympäri ja siinä ei ollut ketään mut sit samantien alkoi kuulua askeleet ovelle päin. lattia laudat narisi. Pelästyin totaalisesti, ja oli pakko laittaa käytävään valo loppu yöksi mut sit yhtäkkiä tuli niin lämmin virtaus koko kroppaan ja mieleni rauhoittui. N äinkin tämän jälkee todella rauhallisia unia.

Näin kerran enneunta ystävästäni joka meni unessa laivalle ja petti siellä elämänsä rakkautta. Kerroin tästä unesta ystävälleni ja hän todella oli varannut matkan 2 päivää ennen  tätä unta. Ystäväni kertoi, et hän muisti yhtäkkiä uneni siellä laivassa kun oli taluttamassa jotai naista hyttiinsä ja sanoki naiselle et, ei mennäkkää. Kiitti minua jälkee päin.

Yks viikoloppu (vuosi takaperin) keskellä yötä soi puhelin, ja siellä ystäväni hengitti ns. kuolon korinaa.  ei puhunu mitää vaikka huusin sinne että puhu rakas ystäväni. tämä toistui 3 kertaa sinä yönä. soitin sinä yönä ystävät läpi ja kysyin ootteko kuulleet tästä ystävästäni. eivät olleet. no soitin sit aamulla tälle ystävälleni josko vastais puhelimeen, ettei mitää oo tapahtunut niin  tää sanoi että on ollu yön töissä ettei hän ole soittanut viime yönä. Olin ihmeissäni. Viikko sen jälkee näin unta että tämä samainen henkilö tapettii ja näin miten se tapettiin. Ja aamulla sain puhelimeen viestin, että kyseinen henkilö on poistunut luotamme...  Embarrassed

puoli vuotta tämän tapahtuman jälkeen asunnossani alkoi tapahtua selittämättömiä tapahtumia, valot räpsyil, istuessani tietokoneella tietokoneen johdot irroitettiin, keittiössä kuului astioitten kilinää. tavaroita oli hukassa ja seuraavana päivänä ne löytyi eri paikasta mihin olin ne jättänyt. nukkumaan mentäessä ja välillä heräsin siihen kun joku kosketti jalkaani. vessassa käydessäni vessan ovi liikkui. Asunnossa oli todella painostava ilma. Kunnes yhden ystäväni kehotettua menin olohuoneen lattialle istumaan ja sanoin: Rakastan sinua, en koskaa hylkää sinua, mene valoon, sinua kaivataan siellä.
tämän jälkeen tuli rauhallinen fiilis tänne asuntoon. en tiedä sit onko täällä vieläl joku henki kun silmä kulmassa aina näkyy jokin varjo. Ja viime viikolla syödessäni olkkarin pöydällä laatikosta pitsaa, se pitsaalaatikon kansi liikkui 3 kertaa edes takaisin. Toissa iltana kun katselin tellkkaria sohvalla peitto päällä ja alkoi varpaita viluttaan kun ne oli ilman peittoa ja sanoinki ääneen "varpaat iha jäässä" ja sit alkoi peitto pikku hiljaa liikahtaa varpaiden päälle. Ja sanoin kiitos, tajusin tämän vasta hetken päästä et mitä olikaan tapahtunut. Tuli lämmin mieli.

 smitten

tuli lämmin mieli ku jaoin nämä teidän kanssa. voimaa.  smitten
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #181 : 08.12.2010 12:07:38 »

Harrastin muksuna ratsastusta ja olin kova heppahullu. Olimme tallikaverin kanssa taluttelemassa shetlannin poneja talvisessa 15 pakkasessa kuuden aikaa illalla. Siinä käveltii peltotiellä ja yhtäkkiä meidän ympärille tuli sähkönsininen ympyrä jonka halkasia oli noin 15m. Katsoimme ylös mutta ei sieltä tullut  mitää valojuovaa tai ylipäätänsä näkyny mitään. ainoastaan kauniita tähtiä jotka loistivan kirkkaasti. tämä ympyrä oli meidän ympärillä noin 3sekunttia ja sit se hävisi yhtä nopeasti kuin tuliki. mikä lie ollut...

Enkeleitä.  Smiley Minä näen myös "enkelipölyä" tai kirkkaita tuikkeita, kun luonani on enkeleitä. Toisinaan näen Arkkienkelit väreinä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #182 : 08.12.2010 17:34:57 »



Enkeleitä.  Smiley Minä näen myös "enkelipölyä" tai kirkkaita tuikkeita, kun luonani on enkeleitä. Toisinaan näen Arkkienkelit väreinä.
[/quote]

millaisissa tilanteissa sulle tulee arkkienkelit ja minkä värisinä ne näkyvät, näetkö hahmoa? Minkälainen fiilis sulle tulee niistä?
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #183 : 08.12.2010 22:12:18 »

Minä näen niitä silloin, kun tarvin heidän apuaan ja olen sitä pyytänyt. Tai kun haluan varmistua siitä, että he ovat lähelläni. Suihkussakin olen tätä "enkelipölyä" nähnyt. Minulla on hyvin vahva yhteys enkeleihin. Niin on ollut aina lapsesta saakka.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
toukohiippa87
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #184 : 11.12.2010 16:33:13 »

Onhan näitä yliluonnollisia kokemuksia sattunut Smiley Ihana rakas suojelijani selkeästi tuntenut sydäsuruni ja raskaan mieleni.. Ja piristi toissa aamuista heräämistäni uskomattoman ihanalla tavalla  smitten IKINÄKÄÄN en nuku televisio päällä,sänkyni on siis olohuoneessa. Herään televisioon,sillatavoin pikku hiljaa,ei ollut mitenkään häiritsevän lujalla vaan juuri sopiva volyymi ja ihanan lämmin olo  Smiley Smiley Ja voicelta Chisun sama nainen!! Ja niin mun kappale  smitten smitten Ensimmäinen enkeli kokemukseni liittyy sekin televisioon  Smiley Lueskelin makuuhuoneessa Diana Cooperin ihanat enkelit kirjaa,kohtaa missä enkelit kuulemma viestittävät olemassa olostaan Ja tietenkin olin ettää juujuu,missäs se mun viestini on?? Hetken päästä menin olohuoneeseen ja Tvstä tuli Uniklubin luotisade kappale  smitten Jossa enkeli kävelee tietä pitkin,valkoisten höyhenten ympäröimänä  angel angel
tallennettu
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #185 : 14.12.2010 23:27:26 »

Ihanaa lukea näitä kaikkia kokemuksia ja tajuta että on muitakin  smitten

Lyhyesti jos kertaisin omat kokemukseni elämässäni.

Lapsena kuulin aina puhetta entisessä talossamme. Usein juoksi alakertaan kun luulin vanhempieni tulleen kotiin ja ketään siellä ei yleensä ollut. Myös askelia kuulin, mutta koskaan en ketään nähnyt.

Serkkuni kuoli syöpään ja surin häntä muutaman viikon todella rajusti. Lopulta heräsin siihen kun hän seisoi sänkyni vierellä ja piteli kättä pääni päällä. Sen jälkeen en ole enää surrut.

Muutin toiselle paikkakunnalle ja ihmettelin kun ensimmäisestä yöstä saakka asunnossani oli todella painostava ilmapiiri. Olen aina ollut todella hyvä nukkumaan ja olen nukkunut sikeästi ja pitkiä yöunia. Tuolla asunnossa heräsin 24-03 välillä sen kolme kertaa, tasatunnein. Minulla oli joka järkyttävän kuuma tai kylmä. Edesmennyt koirani nousi usein keskellä yötä murisemaan (mitä ei tehnyt ikinä normaalisti) ja suojeli sänkyämme. Kestin asunnossa 3kk ja tuntui että pää meinasi levitä sen painostavan ilmapiirin myötä. Kuulin myöhemmin, että asunnon entinen omistaja oli kuollut sinne.

Opiskeluaikaan olin todella surullinen ja luin enkelikirjaa ns. apua hakien. Tein enkeliharjoituksen jossa piti ajatella läheistä ihmistä ja lähettää hänelle paljon enkelihalauksia. Ajattelin äitiäni ja 30 sekunttia sen jälkeen äitini soitti ja oli aivan hämillään... hän ei nimittäin tiennyt miksi soitti, mutta sanoi että oli sellainen olo, että on pakko soittaa. Tämän jälkeen puhuimme pitkään enkeleistä ja äitini sai ensikosketuken myös minun aisteihin.

Samoihin aikoihin pyysin apua enkeleiltä. Olin hyvin väsynyt henkisesti enkä vain jaksanut yhtään elämän kolhuja. Sinä yönä heräsin kun joku asetteli peittoani paremmin. Käännyin puoliksi istumaan ja sänkyni vieressä oli suojelijani. Keskustelimme jonkun aikaa ja lopulta hän peitteli minut uudelleen.

Tämän jälkeen suljin itseni 4 vuodeksi. Seurustelin ihmisen kanssa joka ei todellakaan tehnyt aisteilleni hyvää vaan menin totaalisen tukkoon henkisesti.

Nyt erostamme on 7kk ja huomaan voivani taas paremmin. Muutama kuukausi sitten olin Lontoossa serkkuni luona ja klo. 3.00 heräsin siihen että televisio oli päällä ja sieltä tuli 70- luvun murhaelokuva  :Smiley Olin edellisenä päivänä kuullut että tämä oli tapahtunut kerran aikaisemmin ja serkkuni kämppis oli joutunut yöllä käydä sammuttamassa telkkarin. Lisäksi huomasin heti asuntoon mennessäni, että ilmapiiri oli todella painostava.
Toisaalta olin tyytyväinen, että koin taas jotain kauan kadoksissa ollutta, vaikka jouduinkin nukkumaan valot päällä loppuyön  Grin

Viime viikolla joku kävi taas minua taputtelemassa keskellä yötä  smitten

Toivon vaan että pystyisin pitämään itseni etenkin enkeleille avoimena, sillä ne tuovat elämääni todella hyvän olon ja rauhan. Se miten sen aijoin tehdä, ei ole mitään harmainta havaintoa  buck2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #186 : 15.12.2010 01:35:27 »

Mahtavaa, tervetuloa "takaisin" meidän aistievien piiriin, Coon! Cheesy

Parhaiten itsensä pitää henkimaailmalle auki kuuntelemalla intuitiotaan ja tuntemuksiaan, sekä toimimalla niiden mukaan. Aika tekee tehtävänsä ja mitään ihmeempiä poppaskonsteja ei tarvita. Vain halu kehittyä ja kasvaa, sekä kunnioitus Itseään ja tuntemuksiaan kohtaan. Ne tuntemukset ohjaavat aina oikeaan suuntaan, joka taas kasvatta ja kehittää ihmistä.
tallennettu
Amora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #187 : 29.12.2010 23:25:39 »

Vastaanpas sitten minäkin, uutena tulokkaana.  Smiley

Näen auroja tai tunnen energiakenttiä
En näe, mutta tunnen, jos tunnustelen. Voi kuvitella ihmisen "jonkin väriseksi", mutta en usko sillä olevan tekemistä auran kanssa. Kehon jumikohdat tunnen energeettisesti, mutta vain jos tunnustelen. En siis ole "aina avoin".

Näen unia, jotka toteutuvat
On ollut ehkä muutaman kerran, mutta enemmän ehkä kuitenkin symbolisia unia, joiden merkitys selviää myöhemmin. Eli ei niinkään elokuvamainen pätkä, jonka elän sitten myöhemmin konkreettisesti.

Muistan entisiä elämiä
Pari lyhyttä välähdystä (epämiellyttäviä) ja yksi pitempi, josta en enää tiedä mikä on tapahtunut oikeasti ja mikä on mielikuvitusta, koska olen sitä sen verran pyörittänyt mielessäni ja lisäksi saanut ulkopuolelta infoa asiasta. Ongelmallinen elämä kuitenkin, jota ratkon tässä elämässä, kun meni vähän ketuiks edellisellä reissulla. Embarrassed

Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta
Aina kun pyydän ja varmaan pyytämättäkin. Enkelin tai siksi itseään kutsuvan kanssa aloitin kirjoitushommat, mutta myöhemmin (moneen disinformaatioon kyllästyneenä) otin yhteyttä itse päämaestroon. Nykyään keskustelen enemmän sieluni kanssa kuin Jumalan (no, periaatteessa sama asia). Olen vähän niin kuin yksin, vaikka en toisaalta olekaan. Ehkä mulla on nyt sellainen "Mie itte" -elämä tai -kausi. Enkeleitä kutsun avuksi lähinnä parkkipaikkaa tarvitessani. Henkiopas piipahtaa harvoi vierellä, tulee tarvittaessa. Muuten ympärillä ei pyöri, tai ainakaan en ole huomannut, että pyörisi, oppaita tai auttajia.

Minulla on kokemusta kummittelusta
Tämän voisi ehkä peruuttaa. Varsinaisesti en ole nähnyt tai kuullut, vaikka kummitustalon pihapiirissä olenkin asunut. Lähinnä huomaan kummitustalot siitä, että niskavillat nousee pystyyn ja haluan paeta. Olen kyllä yläkertaa ohjeistanut, etten halua olla missään tekemisissä kummitusten, tms. kanssa. Toistaiseksi on toiminut.
   
Olen kokenut hengellisen heräämisen
Parikin kertaa. Niistä on aina lähtenyt edellistä isompi muutos liikkeelle.
   
Minussa on henkiparantajan vikaa
Kuulemma kädet on kuin silitysraudat, tiedä sitten mistä syystä. Fyysiset sormet on kyllä enemmän kylmät kuin kuumat. :Smiley En tee hoitoja. En halua kohdata ihmisiä. Siinä on yksi kasvun paikka.    

Minulla on kokemusta telepatiasta
No joo. Ajattelen jotain ihmistä ja hetken päästä hän soittaa, tai toisinpäin.
Tai sitten alan puhua jostain samasta asiasta yhtäaikaa toisen kanssa. Tapahtuu harvoin.     

Olen nähnyt ufon
Jep. Läheltä ja kaukaa. Tai sitten tuo "läheltä" oli unihalvaus, tms. Joka tapauksessa henkioppaani silitti sillä aikaa päätäni kun olin kohmeessa sängyssäni ja avaruusveli näytti jotain härpäkettä ja kysyi, halusinko lähteä käymään... kohinaa. Ajattelin siinä, että viettehän te minut muutenkin, mitäs siinä lupaa kyselet. Mut ei se vienytkään. Wink Katosi vaan, samalla kun tärinä/horkka loppui. Myöhemmin, kun olin uudessa koulussa, heräsin keskellä yötä istumaan (siis ajattelematta mitään). Ikkunasta näkyi kaukana puiden latvojen yläpuolella oranssi, hiljalleen lipuva ovaali "ufo". Siellä ei ollut autoteitä, eikä auton valokeilat olisi voineet liukua sillä tavalla tasaisesti. No, minulle siinä sitten välähti, että ne tulivat minua morjestamaan uudella paikkakunnalla, olin siis valinnut oikean tien.

Osaan kommunikoida eläinten kanssa
Suoraan tai sieluni välityksellä. Teen harvoin, vaikka omiakin eläimiä on. Lähinnä otan yhteyttä, jos on tarpeen. Pari kertaa on joku vieras eläin puhunut omasta aloitteestaan. Oman koirani en esimerkiksi kuullut puhuvan kuin kaksi kertaa: ensimmäisen kerran, kun kysyin minkä nimen se haluaa ja toisen kerran kun se ilmoitti aikansa tulleen täyteen.

Jotain muuta, mitä
Keskustelen sieluni kanssa, eli höpötän itsekseni. Tongue Mutta jos nyt kauniisti sanotaan, niin sieluni kanssa lähentyminen on parasta, mitä minulle on tämän elämän aikana tapahtunut. Olen käytännöllisesti katsoen itse selvittänyt menneitä epämiellyttäviä kokemuksia ja tullut aika pitkälle siitä, mistä aikoinaan lähdin liikkeelle. Toki työsarkaa on vielä vaikka kuinka, mutta helpottaa tietää, että minulla on välineet, joiden avulla selviän mistä tahansa kokemuksesta. Jos vain maltan kuunnella. Luottamus on jo aika hyvällä mallilla, mutta välillä unohdun liikaa tämän konkretian koukkuihin.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #188 : 01.01.2011 15:46:23 »

Tässä sattui aika mielenkiintoinen tapaus... Olin mennyt nukkumaan makoillen ja odottaen unta saapuvaksi kun minun huoneessani lähellä sänkyäni oleva sellainen kaislalamppu rupesi rahisemaan. Siitä lähti aivan sama ääni kun siihen koskee ohimennessä tai muuten. No ei siinä mitään ajattelin ensin, että jokin tuulenvire tai muu sellainen sitä vain rahisutteli kun kuulin sen äänen taas ja aloin jo vähän ihmetellä. No ei siinä vieläkään mitään käänsin kylkeä ja yritin nukahtaa kun taas rahisi. Sitten jo tunsin huoneessa jonkin läsnäolon. Mielessäni sanoin, että jos täällä on joku lamppu rahisisi uudelleen. Olin siis tarkistanut, että huoneessa ei näkynyt ketään, ei kissakaan ollut salaa livahtanut huoneeseen nukkumaan mennessäni ja ovi oli kiinni. heitin ilmoille siis tuon ajatuksen ja välittömästi lamppu rahisi entistä kovempaa.  :Smiley Sitten ajattelin onko sinulla minulle jotain asiaa ja lamppu rahisi taas. Näin kysymyksiä jatkaen sain vastauksia että kyseessä olisi ollut henkioppaani läsnäolo ja että se asia joka hänellä oli liittyisi jotenkin meihin ja johonkin toiseen... Sitten vastaukset kuitenkin loppuivat ja jäin vähän ymmälleni että mistä mahtoi olla kyse. Mitä asia koskee ja oliko kyseessä todella henkioppaani vai kuka. En todella ole varma tästä kaikesta...  Ainakaan vielä... Joku huoneessani kuitenkin "kummitteli" :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #189 : 02.01.2011 18:39:33 »

Minullekin on ehtinyt kaikenlaista tapahtumaan. Tulokkaana tästä on hyvä lähteä liikkeelle Smiley

Näen unia, jotka toteutuvat
Lähinnä kuitenkin näen kuvia herellä ollessani, mutta myös toisinaan enneunia.

Muistan entisiä elämiä
Olen lapsesta pitäen tiennyt entisistä elämistäni. Näen niistä joskus unia, mutta tietoisuus on vahva. Jännittävää on se, että niiden järjestys on eri kuin ajallisesti pitäisi olla.

Olen saanut apua tai opastusta henkioppailta
Minulla on paikka mielessäni, jossa käyn kysymässä neuvoa.
 
Minulla on kokemusta kummittelusta
Olen aistinut muutaman kerran kummittelun tietämättä siinä kohdassa joskus jonkun kuolleen väkivaltaisesti. 
 
Minussa on henkiparantajan vikaa
Tältä ainakin tuntuu Smiley Mutta pelkään ihmisiä...
 
Olen selvänäkijä tai meedio
Harva asia yllättää minut. Tiedän kahta viikkoa - kahta kuukautta ennen, jos joku kuolee tai jos tapaan uuden ja minulle merkittävän henkilön. Kun toivoin lasta, pyysin opastusta, ja sain nähdä perhosen, jota ei ole olemassa, sekä numeroluvun. Luku oli lapseni syntymäpäivä. Sain tavata myös tulevan lapseni entisen elämänsä muodossa unessani. 
 
Olen nähnyt ufon
Mahdollisesti lentokoneesta. Ei se ainakaan sääpallo ollut.

Osaan kommunikoida eläinten kanssa
Tulen niiden kanssa hyvin juttuun, paljon paremmin kuin ihmisten. Tiedän, mitä ne koittavat kertoa.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #190 : 07.01.2011 13:01:56 »

Haluan kertoa tänne mielettömän koskettavasta kokemuksestani. angel

Minulla ja miehelläni oli pieni kriisi. Pyysin ääneen kotonani apua enkeliltäni, että voisin Kuulla tänään kun juttelemme, miestäni todella ja hän kuulisi minua. Pyysin enkeltäni välittämään tämän viestin myös mieheni enkelille. Illalla juttelimme, ja minä ensimmäistä kertaa elämässäni pystyin sanomaan ääneen sellaisia asioita, joita en ennen osannut. Itkin vuolaasti kun sain sanottua kaikki tunteeni. Sain suuren silmiä avaavan kokemuksen, sydäntäni koskettavan. Samaan aikaan, mies sain oman kokemuksensa; hän vain tajusi jotain suurta omalta kohdaltaan myös. Ja itki. Ja itkimme yhdessä. Ja se avasi meidän silmämme, ja muutti paljon. smitten Enkelit olivat läsnä..

Tästä kokemuksesta n. viikko. Koko arkemme on saanut "uuden alun". Uudenvuodenyönä, olin meditatiivisessa tilassa. Tunsin, kuinka henkioppaani istuu vierelläni, ja pitelee kädestä. Juttelin hänen kanssaan, hän vastasi kysymyksiini.  Tunsin myös kolmen enkelin läsnäolon päälläni. Se oli mieletöntä, ihan uskamatonta viisautta ja rakkautta tulvi minuun. Kerroin kokemuksesta miehelleni. Hän ei oikein usko mihinkään, on agnostinen. Pyysin häneltä, saanko johdattaa hänet meditatiiviseen tilaan. Hän suostui ja aloitimme. Kun hän oli rentona, pyysin häntä sanomaan ääneen "Enkelini, kerro mulle vastaus mun kysymykseen." Ja hän sanoi. Sitten pyysin häntä miettimään oman kysymyksensä mielessään. Ja johdatin sen jälkeen mielensä tyhjäksi. Ja hän kertoi, että enkeli/joku oli vastannut selkeästi hänelle. smitten Ja hän sanoi minulle, että taitaa alkaa uskoa enkeleihin.. Smiley

Seuraava päivä oli aamusta asti Onnea ja Iloa täynnä. Olimme ymmärtäneet niin paljon, uusi alku vahvistui vain. Aamupäivällä tulin lukeneeksi vanhoista energioista juttua. Käsitin, ettei tänne asuntoon ole tehty energianpuhdistusta. Pyysin opastani tuomaan kotiimme päiväksi, rauhan ja rakkauden enkelit. Puhdistamaan kotimme vanhoista energioista, ja meitä jokaista ihmistä auttamaan päästämään vanhoista tarpeettomista asioista irti, auttamaan tässä uudessa alussamme. Näin mielessäni pitkin päivää välähdyksiä, ensimmäinen oli kuinka oppaani tarttui enkeleitä "kädestä" ja toi tänne. Jutellessani oppaalleni hän aina vastasi minulle. Ja vastaa toki yhä, mutta sinä päivänä se oli niin selkeää, mikä on oppaani sanoja, ja mikä egon tuotosta. angel Ennen ei oo ollut..
Päivä oli Mmmieletön, täynnä rakkautta ja iloa ja onnea. Miehellä tuli alaselkä yllättäen hyvin kipeäksi, tasan sakraalichakran kohdalta. Myös muita oireita, jotka kertovat että hänen sakraaliaan oli hoidettu. smitten Illalla, kun löysimme kuin "sattumalta" erään yllätyksen, tiesin enkelten lähteneen. smitten Kiitin heitä, kiitin opastani. Oppaani vastasi, tottakai, apua saa kun pyytää. smitten Kysyin mieheltä, onko ollut jotain erikoista tässä päivässä. Ja sanoi että mielettömän hyvä ja rakkautta täynnä oleva päivä. Kerroin tästä kokeilustani hänelle, ja hän oli vaikuttunut.. smitten

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #191 : 07.01.2011 20:27:20 »

Haluan kertoa tänne mielettömän koskettavasta kokemuksestani. angel

Minulla ja miehelläni oli pieni kriisi. Pyysin ääneen kotonani apua enkeliltäni, että voisin Kuulla tänään kun juttelemme, miestäni todella ja hän kuulisi minua. Pyysin enkeltäni välittämään tämän viestin myös mieheni enkelille. Illalla juttelimme, ja minä ensimmäistä kertaa elämässäni pystyin sanomaan ääneen sellaisia asioita, joita en ennen osannut. Itkin vuolaasti kun sain sanottua kaikki tunteeni. Sain suuren silmiä avaavan kokemuksen, sydäntäni koskettavan. Samaan aikaan, mies sain oman kokemuksensa; hän vain tajusi jotain suurta omalta kohdaltaan myös. Ja itki. Ja itkimme yhdessä. Ja se avasi meidän silmämme, ja muutti paljon. smitten Enkelit olivat läsnä..

Tästä kokemuksesta n. viikko. Koko arkemme on saanut "uuden alun". Uudenvuodenyönä, olin meditatiivisessa tilassa. Tunsin, kuinka henkioppaani istuu vierelläni, ja pitelee kädestä. Juttelin hänen kanssaan, hän vastasi kysymyksiini.  Tunsin myös kolmen enkelin läsnäolon päälläni. Se oli mieletöntä, ihan uskamatonta viisautta ja rakkautta tulvi minuun. Kerroin kokemuksesta miehelleni. Hän ei oikein usko mihinkään, on agnostinen. Pyysin häneltä, saanko johdattaa hänet meditatiiviseen tilaan. Hän suostui ja aloitimme. Kun hän oli rentona, pyysin häntä sanomaan ääneen "Enkelini, kerro mulle vastaus mun kysymykseen." Ja hän sanoi. Sitten pyysin häntä miettimään oman kysymyksensä mielessään. Ja johdatin sen jälkeen mielensä tyhjäksi. Ja hän kertoi, että enkeli/joku oli vastannut selkeästi hänelle. smitten Ja hän sanoi minulle, että taitaa alkaa uskoa enkeleihin.. Smiley

Seuraava päivä oli aamusta asti Onnea ja Iloa täynnä. Olimme ymmärtäneet niin paljon, uusi alku vahvistui vain. Aamupäivällä tulin lukeneeksi vanhoista energioista juttua. Käsitin, ettei tänne asuntoon ole tehty energianpuhdistusta. Pyysin opastani tuomaan kotiimme päiväksi, rauhan ja rakkauden enkelit. Puhdistamaan kotimme vanhoista energioista, ja meitä jokaista ihmistä auttamaan päästämään vanhoista tarpeettomista asioista irti, auttamaan tässä uudessa alussamme. Näin mielessäni pitkin päivää välähdyksiä, ensimmäinen oli kuinka oppaani tarttui enkeleitä "kädestä" ja toi tänne. Jutellessani oppaalleni hän aina vastasi minulle. Ja vastaa toki yhä, mutta sinä päivänä se oli niin selkeää, mikä on oppaani sanoja, ja mikä egon tuotosta. angel Ennen ei oo ollut..
Päivä oli Mmmieletön, täynnä rakkautta ja iloa ja onnea. Miehellä tuli alaselkä yllättäen hyvin kipeäksi, tasan sakraalichakran kohdalta. Myös muita oireita, jotka kertovat että hänen sakraaliaan oli hoidettu. smitten Illalla, kun löysimme kuin "sattumalta" erään yllätyksen, tiesin enkelten lähteneen. smitten Kiitin heitä, kiitin opastani. Oppaani vastasi, tottakai, apua saa kun pyytää. smitten Kysyin mieheltä, onko ollut jotain erikoista tässä päivässä. Ja sanoi että mielettömän hyvä ja rakkautta täynnä oleva päivä. Kerroin tästä kokeilustani hänelle, ja hän oli vaikuttunut.. smitten



Aivan mahtavaa.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #192 : 09.01.2011 12:11:43 »

Voi miten ihanan kokemuksen olette saaneet yhdessä  smitten
Itse kun yritän parhaillaan uutta suhdetta aloitella, niin ei ole kovin helppoa kertoa näistä asioista ja tunteista toiselle.

Voiko joku kertoa mistä johtuu, että aina kun tulen tänne foorumille ja luen vähänkin jotain, niin huomaan hetkessä kyynelien tulvan poskilla?
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #193 : 10.01.2011 00:25:23 »

Voiko joku kertoa mistä johtuu, että aina kun tulen tänne foorumille ja luen vähänkin jotain, niin huomaan hetkessä kyynelien tulvan poskilla?

Rakkaudelliset energiat...  Wink Avaavat tunnelukkoja, lisäävät herkkyyttä jne.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #194 : 10.01.2011 11:33:18 »

Metsänkeiju, kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme  smitten Liikuttavaa!
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: