Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467040 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #165 : 22.08.2010 21:12:44 »

Meillä oli äsken erittäin voimakas enkelikokemus. Itse en enää enkeleiden ilmestymistä pelkää, mutta tyttäreni (5v9kk) ei vielä ole tottunut enkeleihin ympärillämme. Mitä luultavimmin tyttäreni, ei siis kuitenkaan ensimmäistä kertaa, näki ison enkelin, jota pelästyi niin pahasti, että alkoi hysteerisesti kirkua. Jättiläiseksi hän näkemäänsä nimitti. Samassa hässäkässä tyttäreni puoliunisena pelästyi myös minua ja juoksi minua karkuun, kirkuen. Tunsin enkelini vierelläni erittäin vahvasti ja luulenpa, että tyttäreni näki myös heidät. Vasta hetken kestäneen rauhoittelun jälkeen tyttäreni uskalsi tulla luokseni, muttei uskaltanut mennä omaan sänkyynsä nukkumaan. Myös kissani reagoi hyvin suojelevasti minuun että lapseen. Kovasti kissalla myös oli asiaa, jutteli siis naukumalla enemmän kuin tavallisesti. Enkä nyt tarkoita mitään mouruamista, vaan ihan selkeitä sanoja kissankielellä.

Tietysti voisin laittaa lapsen kokemuksen kuumeen piikkiin, mutta omaani en. Ja kuinka hassua on, ettei poikani herännyt tähän tapahtuneeseen ollenkaan, vaikka sisko kirkui täyttä kurkkua.

Joka ilta maadoitan, suojaan visualisoiden ja pyydän suojausta lapsilleni että itselleni mutta myös kissalle ja vanhemmilleni. Tätä ennen luen kummallekin lapselle iltarukoukset. Ja silloin kun jään tyttäreni viereen viimeiseksi visualisoimaan ja pyytämään suojausta, on poikani myös alkanut omasta halustaan juttelemaan enkeleille, joksi minä omaa visualisointiani ja suojauksen pyytämistä nimitän.

Höyheniä on näkynyt nyt enemmän kuin ennen.  angel

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #166 : 24.08.2010 12:06:31 »


Olisiko kyseessä Kuoleman enkeli? Sehän ei ole paha, se on vain Kuolema. Kyseinen enkeli on vieraillut omissa unissani pari kertaa, ja vaikka viikatemies melko hyytävä näky onkin, niin omissa unissani en sitä pelännyt. Ensimmäisen kerran uskon liittyneen erääseen kadonneeseen henkilöön, joka löytyi lopulta kuolleensa silloisen poikaystäväni asuinalueelta. Toisella kerralla Kuolema oli lähes 3-metrinen ja alkoi puhua Espanjasta. Tulkinta: iso kuolema Espanjassa. 2 viikon päästä olikin se turistibussiturma Espanjassa, jossa kuoli useita suomalaisia. En vain ymmärrä, miksi minua piti tästä asiasta varoittaa. Bussissa ei ollut ketään tuttuja.
 

Jos mulla olis ollu uni, nii en olisi koskaa pelänny tai ajatellu asiaa sen enempiä, mut mulle nää tapahtu kun olin valveilla.  Shocked Azrael, vai mikäs se kuoleman enkeli olikaan?

Alan kyllä pikkuhiljaa ajattelemaan, niin että mun luona ei ollut pahuus (kuten alkuu ajattelin), koska kukaa ei sellaista näkökantaa anna. Mutta jos jollakin on omia mielipiteitä asiaan, nii kertokaa ihmeessä.  Wink
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
LumiNainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #167 : 01.10.2010 20:43:12 »

Yliluonnollisia tai siltä tuntuvia kokemuksia minulla on ollut useita, mutta yksi on jäänyt mietityttämään jo pitemmäksikin aikaa. En tiedä onko tämä nyt oikea palsta asiasta kysyä mutta keskustelut luettuani ajattelin että joku täällä voisi asiaan osata vastatakkin.

Ihmetyksen aiheena minulla on "ystäväni" johon tutustuin lomamatkallani. Kyseessä siis jonkunlainen henkiolento, mutta en tiedä mikä tai kuinka häneen suhtautua/tutustua. Vierailin eräässä historiallisessa vanhassa linnassa ja palattuani hotelliin seuraavana yönä hän kävi herättämässä minut auringon noustua. Minulla oli hyvin voimakas tunne, että minun pitäisi palata linnalle mutta seuralaisteni nukkuessa sikeästi nukahdin itsekkin. Muutamia päiviä myöhemmin silloisessa majapaikassamme nukkumaan mennessä minulle tuli outo olo että hän seisoo sänkyni vieressä hieman pelotti. Hän ilmestyi vielä muutamia kertoja katsomaan kuinka voin mutta poistui jos häiriinnyin. Tuolloin oloni oli hänen suhteen hyvin epävarmaja ihmettelin moista "kummittelua". Huoneistossa kuului myös askelia jotka muutkin kuulivat, tosin vanhassa kerrostalossa niitä selitti lautalattian lisäksi naapurusto. Kotimatkalle lähdettyäni ystäviäni aijemmin olin ilmeisesti aiheuttanut jotain närää tallustelijalle, koska poistuttuani majapaikasta askelia oli kuulunut normaalia enemmän ja ovikin oli käynyt kuulema muutamia kertoja (ovi oli kuitenkin vaikeasti lukittava ja lukittu lähtiessäni hyvin). Kotimatkallani näin valveunen, jossa hän tuli juttusille luokseni ja näin hänet melko selvästi. Hän ei puhunut vaan jotenkin välitti tietoa sanattomasti ja kertoi ettei voisi seurata pitemmälle ja kertoen myös että minulla oli jäänyt näkemättä jotain aivan kuin olisi pyytänyt palaamaan. Säpsähdin hereille silmissäni kyyneleet ja voimakas ikävän tunne.

Tässä minun outo tarinani jolle toivoisin saavani jotain näkökantoja. Osaisiko kukaan sanoa mikä "ystäväni" on?  Shocked

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #168 : 01.10.2010 23:23:40 »

Kuulostaa henkimaailmaan siirtyneeltä sielulta, jonka olet tuntenut entisessä elämässäsi. Jos mahdollista, palaa tuonne linnaan joskus. Hän kuitenkin yritti saada sinut sinne kovasti.

Tapaamisesta ei tule minkäänlaisia pahoja energioita!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #169 : 02.10.2010 00:14:47 »

Mielestäni sinun pitää muistaa jotain entisestä elämästäsi, jota et ehtinyt huomioimaan tällä reisulla, jotain elämän läksyä!
tallennettu
LumiNainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #170 : 02.10.2010 09:12:52 »

Jotain tuollaista sen uskoisin voivan olla. "Ystäväni" halu saada minut sinne takaisin ja oma haluni palata kyllä hämmentää. Paikalla on todella verinen historia ja siellä puhutaan kummittelevan eikä kummituksia tahdota kohdata. Silti itse koen paikan enemmän mielenkiintoisena ja rauhoittavana vaikkakin pientä varovaisuutta on ilmassa. Itse en paikasta aluksi juurikaan historiaa tuntenut, mutta paikan päällä ja jälkikäteen kiinnostus on vain kasvanut. Aluksi luin aaveista jotka ovat säikytellet väkeä pois, mutta niistä lukiessani tajusin että "ystäväni" ei kyllä aaveelta vaikuta ja on ennemminkin kutsumassa kun häätämässä. Tämän vuoksi paikalla käyminen mietityttää.. eli mitä siellä on ja ketä kohtaa? Ja kuinka turvallinen vierailu on? "Ystäväni" kyllä tahtoisin tavata uudestaan ja paikalla käydä jos vaan matkan saan vielä joskus järjestettyä. Edellinen matka oli useiden "yhteensattumien" summa jota ei juuri oltu suunniteltu.
tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #171 : 16.11.2010 18:52:51 »

Aika hiljaiselta vaikuttaa täällä, mutta jospa tämä tästä nousisi.  Smiley

Itsellä ainakin pariin kertaan ollut enkeleitä matkassa (tätä en sinänsä yliluonnollisena pidä edes). Yksi kerta oli semmoinen, että muutama vuosi sitten silloisen ystäväni kanssa ajoimme autolla (ystävä ajoi, itse kyydissä). Tie oli liukas, elettiin tätä aikaa Marraskuusta. Mutkassa auto sitten lähti luisuun vastaantulevienkaistalle ja sen puolen penkkaan sitä kautta. Penkan iskusta pyörähti 2 (ellei 3:kin) kertaa se rottelo katon kautta ympäri ojan/metsän puolelle. Kamalaa ryminää ja menoa se oli, auton perä oikeasti todella kasassa, ja keulakin rutussa. Ei enää sillä autolla siis ajeltu. Mutta se, että molemmat selvisimme pelkillä kipeillä niskoilla ja parilla mustelmassa, on mielestäni (ja muidenkin jotak auton näkivät) ihme! Oli nimittäin iso mänty, johon auton perä pysähtyi ja rusentui. Jos olisi keula ollut siihen puuhun päin, niin ois tullut huonoa jälkeä!! Ja oma turvavyöni oli huonossa kunnossa (koira purrut), vain ehkä sentin matkalta kiinni (revennyt siis muuten kun rikki purtu), mutta kesti painoni siinä kaikessa rytäkässä ja pelasti hyvin. Ja vieläpä kävi tuuri, että auton takapenkillä ollut koira lensi takalasista pihalle siinä auton pyöriessä. Jos olisi sinne jäänyt, olisi varmaan puun takia henki pois, tai toinen että olisi tullut meidän niskaan... mutta onneksi lensi pois, ja selvisi sekin muuten ilman yhtään ainutta naarmua, vaikka kuinka oli lasista läpi! Aika ihme.  Smiley
Sekä toinen autoihin liittyvä, jossa oli mielestäni enkeleitä matkassa. Olimme kerran 3 kaverini kanssa ajelemassa. Kuski oli nuori mies (tästä muutama vuosi myös aikaa) ja taisipa olla hiukan esityksenmakua ilmassa, kaahasi siis. Meitä tyttöjä alkoi sitten vähä pelottamaan, niin sanoin kuskille että voisiko vähän hiljentää ja ajaa rajotuksen mukaan, voi olla hirviä liikenteessä. (tiesin että sillä alueella liikkuu hirviä) No, eipä mennyt kuin hetki (puhutaan sekunneista) kun kusk ikerkesi hiljentää aavistuksen, niin näimme vain vilauksen kun iso hirvi juoksi aivan auton edestä! Ja oli siis niin lähellä, että kyllä siinä ilta-aurinko joka paistoi, niin peittyi kokonaan. Ehdin jo tosissaan pienen hetken luulla ett nyt tuli lähtö, filmin tapaista taisi pyöriä jos suoraan sanoo.  buck2 Hui... säikähdettiin tosi paljon, mutta kylläpä ajo kuski loppu matkan nätisti, ja oltiin kaikki kiitollisia. Hyvä ystäväni istui etupenkillä vieläpä ilman turvavyötä  Sad Siinä jos olisi se hirvi rysähtänyt, niin eipä tarvi paljoa arvailla mitä olisi ystävälle käynyt.

Tässä nämä, sekavasti ehkäö kirjoitettu, jospa ymmärtäisitte.  Smiley Mutta uskon että noissa molemmissa tapahtumissa oli enkelit matkassa, ja siitä heille ikuisesti kiitollinen.  smitten
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #172 : 16.11.2010 18:59:57 »

Niin ja vielä pari pientä enkelikokemusta. Itse asiassa toinen on äitini. Oli aikoinaan (90 luvun aikoja) todella sairaana, eikä oikein jaklsanut mitään eikä tiennyt mitä tulevan pitää. Pahimpia aikojaan oli, yöllä sängyssä makasi. Oli kuulemma tullut vain kaunis, valoisa kehä ja enkeli siinä keskellä, kohtuu iso, ainakin aikuisen ihmisen kokoinen. Enkeli lohduttanut ja tuonut turvaa, kertonut että selviää. Oli kuulemma tullut hyvin lämmin ja turvallinen olo äidille silloin, uskaltanut nukahtaa rauhassa. Ja kyllähän hän pikku hiljaa alkoikin parempaan suuntaan mennä.  smitten Ja minä olin kuulemma juuri joskus nuina aikoina kun äitini eli vaikeinta aikaa sairautensa kanssa (olin silloin pieni, sanotaanko noin 6 v) kertonut nähneeni enkeleitä (muistaakseni 2) istumassa ulkona kotitalon pihalla, portilla aidan päällä.  Smiley Ihan tosissaan olin kertonut tuon äitille ja isälle, enkä epäillyt yhtään. Ja itse asiassa muistankin mielestäni tuon tapahtuman hämärästi, ne enkelit siellä istumassa.  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
tamerlan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #173 : 22.11.2010 23:48:29 »

Noista autoista muuten sen verran, että jokaisella autolla on oma energiansa, joka saattaa suojella sinua tai tuottaa tuhoa sinulle.On olemassa ns. "devil" autoja, joissa on kuolleet monia ihmisiä ja jos auto on myyty eteenpäin sekin uusi omistaja on kuollut siinä,vaikka auto käyttökunnossa onkin.
Eli jos jostain syystä auto ei lähde käyntiin jonakin päivänä,niin älä mene sillä sinä päivänä.
Joskus taas voi käydä niin että olet joutunut kolariin ja vaaralliseen sellaiseen,sinulle ei kuitenkaan käynyt mitenkään.
tallennettu
toukohiippa87
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #174 : 30.11.2010 11:07:11 »

En tiedä onkos nää enne unia.. Mut kovin usein lähiaikoina olen nähnyt unessani henkilön, jota en ole edes vuosiin tavannut ja seuraavan aamupäivän aikana tää henkilö tulee esiin jonkun asian yhteydessä.. Onkohan noi enneunia vai silkkaa sattumaa..?? Undecided
Mut yksi uni kyllä jäi mietityttämään.. Näin unta että kuolema vieraili läheisessä perheessäni ja soitinkin aamulla kysyäkseni onko jotain tapahtunut ja tosiaan pieni tyttö oli lähtenyt enkeleiden matkaan.. Olin todella hämmentynyt ja tietenkin riipaisi tosi syvältä.. Jos enneunet ovat tällaisia en halua niitä enää nähdä KIITOS!! Sad
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #175 : 04.12.2010 20:57:11 »

Minun poikani synt.24.11.1986 Jerusalem on nähnyt paljon enneunia, mutta nyt noin parin viikon ajan hän herää aamulla ja sanoo tapahtumia  kuin Nostredamus, lyhyita lauseita ja muistan viime torstaina hän herätessään sanoi:
TULILIEKKEJÄ JA PALJON MUSTAA SAVUA, kAIKKI ME IHMETELTIIN, ETTÄ MITÄ IHMETTÄ?Huh
Hämmästyneenä kysyimme mistä saat noi lauseet ja poika vaan nauroi ja sanoi että en todellakaan tiedä!!!
Illalla katsoimme uutisia ja todella tuliliekkejä ja paljon mustaa savua ja vieläkään tätä tulipaloa ei olla saatu hallintaan vaikka koko maailmasta on lähetetty apuvoimia!!!
Tässä yksi pieni esimerkki, onko  neptunus  aspect_opp  kuu syyllinen tähän `outoon' saneluun?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #176 : 04.12.2010 21:46:48 »

Tässä yksi pieni esimerkki, onko  neptunus  aspect_opp  kuu syyllinen tähän `outoon' saneluun?
Tai miltä kuulostas vaan hieman avoimempi Visshuddha-cakra (intuitio)?
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #177 : 04.12.2010 23:35:15 »

 Voipi ollakkin, koska hänelle on parikin astrologia jopa sanonut hyvästä intuutiosta.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #178 : 06.12.2010 22:15:15 »

Minun poikani synt.24.11.1986 Jerusalem on nähnyt paljon enneunia, mutta nyt noin parin viikon ajan hän herää aamulla ja sanoo tapahtumia  kuin Nostredamus, lyhyita lauseita ja muistan viime torstaina hän herätessään sanoi:
TULILIEKKEJÄ JA PALJON MUSTAA SAVUA, kAIKKI ME IHMETELTIIN, ETTÄ MITÄ IHMETTÄ?Huh
Hämmästyneenä kysyimme mistä saat noi lauseet ja poika vaan nauroi ja sanoi että en todellakaan tiedä!!!
Illalla katsoimme uutisia ja todella tuliliekkejä ja paljon mustaa savua ja vieläkään tätä tulipaloa ei olla saatu hallintaan vaikka koko maailmasta on lähetetty apuvoimia!!!
Tässä yksi pieni esimerkki, onko  neptunus  aspect_opp  kuu syyllinen tähän `outoon' saneluun?

Kyvyt taitaneet vahvistua.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #179 : 07.12.2010 13:46:12 »

varasin ajan claudia evelle.
kun tää juttu meni näin,
menin naamakirjaan, ja ensimmäisenä näin jonkun kaverini tykkäämisen ko.sivusta.
menin sivulle josta selvis että vapaita aikoja olis tamepreella 12. ja 13. 12.
(mulla siis synttärit 12.12.)
ja matkaahan meiltä treelle on huikeet 30km.
oli 3 aikaa vapaana kun pitään mietin että otanko.

no tein päätöksen että 11:30.
ja laitoin varauksen mailina.

Samantien alko tässä "tuulemaan"
(eikä varmaa johdu ikkuiden vedosta kun tässä istun teipit kädessä kun tiivistin ne )

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: