Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467064 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #150 : 24.03.2010 10:35:05 »

Olen itsekin kokenut tuon joskus ja monet autettavani ovat kuvailleet samankaltaisia tunteita. Ehkä joku vain tuli koskemaan selkääsi ja lohduttamaan sinua, että sinulla on tukea.

Minä kokisin tuon turvallisena ja hyvänä. Ole huoleti ja onnellinen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #151 : 24.03.2010 11:27:33 »

"yliluonnolliset kokemukseni" liittyvät edelleen pääasiassa regressiotilanteeseen, jossa just luetaan
Aikakirjoja kuten Atha sanoi, tai voi tulla enkelikokemus.. tai voi kanavoida spontaanisti.

kai sitä hieman voi suojautua kun sanoo ettei ketään pahisheppuja nyt sitten kuuntelisi.. olen tässä miettinyt pari päivää, miksi kanavoinnit ei kolahda. ehkä ne ovat niin eri tasolla kuin 3d. kuitenkin olen molemmissa maailmoissa.. ehkä olisi paras saada olennainen tieto itse, eikä muiden kanavointina. tai, henkimaailmasta tulee liikaa tietoa.. ?? tai väitteitä?

allaolevaa olen ajatellutkin, että miten fiktion, elokuvan, kirjallisuuden hahmojen laita on, jos kaikki on energiaa ja ihmiset kokevat sankarit niin voimakkaasti.

Muihin kokemuksiin voitaisiin listata myös unen aikana kuunnellut universaalit luennot tuolla Toisella Tasolla, joita joitakin muistan vielä herättyäni. Pystyn saamaan yhteyden myös fiktiiviisiin hahmoihin, kuten sarjakuvien, kirjojen ja elokuvien henkilöihin. Kun tarpeeksi moni ihminen rakastaa jotain fiktiivistä hahmoa se saa itselleen niin paljon energiaa, että pystyy elämään yksilöllisenä energiaolentona henkimaailman tasolla Smiley He ovat hauskaa seuraa, joskaan eivät yleensä jaksa puhua. Olen tavannut myös Jumaloppaita.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2010 11:29:35 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #152 : 24.03.2010 11:32:57 »

tänne voisi lisätä kysymyksen "mitä sitten"?

onko esim lohdullista että omaa enkelin ja oppaita? vai mikä oli jutun pointti?

nyt kun ajattelen, ei välttämättä tule mieleen mitään tilannetta missä enkeli olisi juuri ohjannut jonkun asian. tai, sitten jos tulkitsee niin, jokainen yhteensattuma on jonkun enkelin tai oppaan järkkäämä, että kehen tutustuu ja kehen sen jälkeen jne ymv.

oppaille olen antanut muutamia tehtäviä, joten jos ne rullaavat kuten ovat, ilmeisesti oppaat todella pystyvät järkkäämään käytännön asioita, en sitten tiedä miten. istuvatko toimistoissa ja käskevät henkilöitä tekemään tiettyjä päätöksiä, vai?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tulitanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #153 : 02.04.2010 09:36:05 »

Hei onko kellään kokemusta haamujen ilmaantumisesta hajuina. Tajusin vasta äskettäin, että tämä voisi olla mahdollista. Asun 50 vuotta vanhassa kerrostalossa, jossa on täysi LVIS-remontti menossa. Talo on vanhan kartanon mailla, noin 300 metrin päässä pääkartanosta, joka on vielä pystyssä ja jossa kuulemma talon rouva kummittelee. Olen koko kolme asuinvuottani ihmetellyt, että mistä tulee voimakas tupakan/sikarin haju yhteen paikkaan olohuoneessa aina iltaisin klo 21-22 välillä. Olen laittanut syyksi naapuri tupakoinnin, vaikkakin haju tulee myös silloin, kun hän ei ole kotona. Nyt talo on remontin takia täysin tyhjä, vain minä asun talossa. Silti vahva savunhaju tulee joka ilta samaan aikaan. Olen pessyt sohvan ja tyynyt, käynyt läpi kaikki kellarintilat ja naapuriraput. Missään ei ole ketään, eikä hajua tule mistään, ei edes ulkoa, mutta kotiin tullessa haju on voimakas juuri yhdessä kohtaa.

En kehtaa valittaa hajusta isännöitsijälle, sehän vain nauraisi, kun talo on tyhjillään, että mitä se eukko höyryää. Ainut "järkevä" hajun lähde voisi olla joku haamu. Keksiiko joku muu vielä jotain muuta, mitä voisin tarkistaa?

Meillä on myös keskellä kirkasta päivää kuulunut askeleita, jotka koirakin kuuli, koska veti korvat taakse ja tuijotti äänen suuntaan (koirasta tarkistan aina, etten kuule omiani). Askeleet loppuivat,
kun siirsin sängyn paikkaa makuuhuoneessa.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #154 : 06.04.2010 06:02:02 »

Ei niitä ole pakko aistia, jos ei halua. Ehkä nuo kummitukset tulevatkin etsimään jotain apua, jos ovat jääneet kiinni tähän maailmaan.

Eräs meedio sanoikin, ettei asunnossani ole oikein minkäänlaisia energioita.
No ehkäpä olen ajanut pois kaikki positiivisetkin energiat. Grin
Mutta rapatessa roiskuu, ainakin minun kohdallani, kun en ehkä ole osannut pitää niitä positiivisia energioita kämpässä.
Pitäisikin alkaa kokeilemaan, jos saisi takaisin ne positiiviset jutut.

Juu tämä päivätodellisuus on paljon mielenkiintoisempi paikka ja toisaalta mitä kummitukset ovat, siitä saisi kiistellä vaikka kuinka kauan. Ehkä he kuitenkin myös joskus tulevat auttamaan meitä?

Asunnon energiat ovat jännä juttu. Kukat ja viherkasvit on yksi hyvä keino saada energioita asuntoon, siivous, sisustus ja harmonia toiset. Värit, kauniit esineet
ja tunne siitä, että asunto onkin koti eikä talo. Ihminen kuvastaa kodillaan oman sielunsa tilaa.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #155 : 21.05.2010 18:45:08 »

harjoittelen auran puhdistamista siltä varalta, ettö alan kamujen kaa pelaileen spiritismii. omasta mielestäni harjoittelu on tuottanut tulosta.xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #156 : 24.06.2010 14:44:00 »

harjoittelen auran puhdistamista siltä varalta, ettö alan kamujen kaa pelaileen spiritismii. omasta mielestäni harjoittelu on tuottanut tulosta.xD

Itse en ole koskaan pelannut spiritismiä, enkä edes ole koskaan ajatellutkaan kokeilla.
Kun olen saanut aina kokea ja aistia kaikenlaisia pimeitä henkiä, niin se pelko mikä niistä on tullut, niin on ollut jotain todella suurta ja vahvaa.
En tiedä kuinka turvallistakaan se on, kun olen kuullut juttuja, että alkaa esineet lentämään kun tulee kaikenlaisia poltergaist-ilmiöitä.

Mutta toisaalta olen kyllä itsekin tehnyt muunlaisia kokeiluja, siis ajatuksilla kikkaileminen. Mutta olen aina halunnut pitää ohjat omissa käsissä, enkä osaa luottaa siihen, että antaisin jonkun toisen hengen ohjailla minua.
Koska silloin sitä altistuu toisen alaiseksi, eikä välttämättä pysty tietämään mitä tulee tapahtumaan.
Kun on ohjat omissa ajatuksissa, niin silloin sen tietää täysin, että se tulee omasta päästänsä.
öh, okei.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #157 : 17.07.2010 22:45:14 »

 On tullut niin useasti tullut puhuttua vanhoista yliluonnillisista kokemuksista että ei ennää jaksa niitä kovinkaan jauhaa, anteeksi. Täytyypi kertoa kun jotain uutta ja jännittävää tapahtuu tällä saralla.  laugh
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #158 : 20.07.2010 17:37:16 »

On tullut niin useasti tullut puhuttua vanhoista yliluonnillisista kokemuksista että ei ennää jaksa niitä kovinkaan jauhaa, anteeksi. Täytyypi kertoa kun jotain uutta ja jännittävää tapahtuu tällä saralla.  laugh

Heh, minulla on samanlainen olo ollut jo aika pitkän aikaa.  Grin
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

epona
Vieras
« Vastaus #159 : 20.07.2010 22:48:46 »

Smiley

Amen. Ja toisekseen, onpas typerä sana. Yliluonnollinen ?  idiot2

/A
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #160 : 20.07.2010 22:58:26 »

Smiley

Amen. Ja toisekseen, onpas typerä sana. Yliluonnollinen ?  idiot2

/A

Joo, kun se on nykyään itselle niin luonnollista.  Grin
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #161 : 22.07.2010 16:10:25 »

Itse näen enneunia ja valitettavasti ne on aina toteutuneet, samallalailla kun olen ne nähnyt.
Sitten olen kokenut kummittelua kaikenlaisin keinoin,en rupea tässä nyt määrittelemään.Myös nuo hajut on tuttuja.
Ja telepatiaa olen onnistunut harjoittamaan monenkin kanssa.
Ja ilmeisesti jos harjoittaisin taitoja vähän, niin minussa on selvännäkijän ja meedion vikaa.
Nään esim:päivämääriä jona aina on tapahtunut jotain, ja yleensä sille ihmiselle jonka kanssa olen keskustellut juuri.Sitten nään esim:ampulanssin kuvan ihan hereillä ollessa silmissä kun kaverin kanssa juttelin,kaverin tyttö joutui ampulanssilla sairaalaan muutaman tunnin kuluttua jne....
Ja vielä samaisen kaverin kanssa näin sen ampulanssin uudelleenkin,ja kaveri itse lähti ampulanssilla sairaalaan.
Muutama esimerkki Smiley
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #162 : 18.08.2010 13:42:35 »

Olen ihan uusi täällä ja kirjoitan ensimmäisen viestini...

Omia kokemuksiani ovat: Tiedän tulevia tapahtumia joten kuten etukäteen. Kaikki ei ole aivan tarkkaa, mutta kun ne tapahtuu, olen tietoinen, että mä tiesin. Suurimmat esimerkit, jotka nyt äkkiseltää muistan ovat isäni äkillinen kuolema, kaksi raskautta lähipiirissä (minusta tuli molempien tyttöjen kummi <3 ), oma raskaus... en jaksa tänne selittää mikä siitä teki jotenkin erikoisen tiedon mulle, viimeisenä on tämä... reilun puoli vuotta hoin, että jotain todella kamalaa tulee tapahtumaan, jotain mikä mullistaa kaiken... noh, pikkuveljeni kuoli kuukausi sitten.  Cry
Sitten on tietty niitä sellaisia pienempiä juttuja, joita aina olen selittäny vain järjelläni. Jotenkin olen aina tienny ketkä eroaa ja ketkä palaavat yhteen. Tiedän mitä kenenkäkin elämään kuuluu, vaikka en heistä olisikaan kuullut aikoihin.

Minun luonani on käynyt 3 kertaa "joku". Ensimmäinen vuonna 2000 (mieheni ja minun ensimmäisessä kämpässä), toinen kerta oli joko 2004 tai 2005 (meidän nykyisessä talossa), en muista vuotta ihan tarkkaa. Ja tämä viimeinen oli 2009 (äitini luona, kun nukuin omassa vanhassa huoneessani). Kaikki tapaukset ovat olleet kevät/kesäaikaa, koska aamuyöstä oli valoisaa. Herään kesken unieni (joka ei mulle ole tyypillistä, koska nukun todella sikeästi) kun minun hiukset hulmahtavat tuulahduksesta ja on todella kylmä. Tunnen luissa ja ytimissäni, että huoneessa on joku muu... joku jota en näe. Suljen äkkiä silmäni ja teeskentelen nukkuvaa kun en peloltani ole voinnut muuta tehdä. Olen ollut kauhusta kankeana ja pelännyt. Jossakin vaiheessa olen nukahtanut uudelleen ja kun herään, nii huone on taas lämmin ja mikää ei pelota.
Ensimmäisestä tapahtumasta kerroin miehelleni. Puhuin, että pahuus kävi luonani, koska uskoin niin... Toisesta tapahtumasta en ollu kertonu kenellekään, kun mua pidettäs entistä kahjompana... kolmannesta kerroin viime talvena miehelleni. Nyt kun veljeni kuoli, nii olemme kaikki kertoneet avoimesti tapahtumista ja olen nyt kertonut parille ystävälle, äidilleni ja miehelleni nämä yölliset jutut. Tajusin myös, että jokaisesta tapahtumasta on seurannu kuolema jollekin minun läheiselle. Mun isä kuoli 2001, isomummo 2006 ja veljeni 2010. Isänisä kuoli 2002, mut en ollu koskaa ollu läheinen hänen kanssaan. Ystäväni kertoi toisesta ystävästään, jolla on kykyjä ja kokemuksia kaikista henkimaailman asioista, joten pyysin ystävääni kertomaan tälle hänen ystävälleen mun tapauksesta ja kertomaan oman näkemyksensä. Hänen mielestään mun luona ei olisi käynnyt pahuus, vaan mua olisi varotettu etukäteen tapahtuvasta, mutta minä en kestäny totuutta ja pelästyin ja suljin kaiken pois. Pidin sitä niin hirveänä asiana ja koin vaan hirveää pelkotilaa.
Tähän tahtoisin kovasti kuulla toisten mielipiteitä siitä, että mitä se oli? Oliko se mielestänne varoitus vai mitä?

Sitten muita kokemuksia... no mulla on näitä tuntemuksia että en ole yksin ja mua karmii hirveästi. Olen aina ennen selittäny kaiken mun vilkkaana mielikuvituksena ja että olen kattonu liikaa elokuvia. Myös kissat ovat joskus nähneet "mörköjä", eli siis minä en näe mitään, mutta kissa on näkevinään jotain ja pelkää hirveästi, joka saa tietty minutkin pelkäämään. Kaikkia "kummitteluja" en millää muista, mut niitä on jotain.

Mun isän ja veljen kuoleman jälkeen on tapahtunu paljon niitä selittämättömiä juttuja ja asioita jotka olisivat todella hassuja yhteensattumia jos olisivat vain sattumia.

Sitten mulla on näitä hajuaistikokemuksia. Olen vuosia puhunut, että mulla on hajumuisti ja elän vahvasti vanhoja asioita, jos haistan siihen hetkeen tai aikaan liittyneen hajun. En ole koskaan ennen pitänyt sitä mitenkään erityisenä asiana, vaan että jotkut ihmiset vaan saavat niitä ja ne on lääketieteellisesti selitettyjä asioita. Nyt olen lukenut siitä, että ihmiset kokee enkelit, henget ja kuolleet läheiset heidän omalla tavallaan, eli sillä mikä on heidän vahvin aisti. Uskon, että minulla on hajuaisti, koska olen vuosia aina silloin tällöin saannu selittämättömiä hajuja nenääni.

Olen aina lapsesta asti uskonut, että on paljon muutakin, kun vain se mitä näemme, mutta en ole halunnu työstää tietoani ja uskoani enempää... paitsi nyt!  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #163 : 18.08.2010 16:27:17 »

Minulla on luontainen yhteys enkeleihin ja olen nähnyt oman enkelini. Tunnen ja näen energiaa, mutten, ainakaan vielä, näe ihmisten auroja.
Kaupassa on tullut näitä energiakenttätörmäyksiä, jotka nostavat ihoni kananlihalle. Saan myös "etiäisiä" ja näen henkiä, kuulen ja haistan. Lapsena olen nähnyt ennalta tapahtumia ja nuoruudessani kokenut ruumiistairtautumisen keskellä päivää julkisessa paikassa. Tämän jälkeen minut maadoitettiin erittäin hyvin ja pyydettiin paussia henkiseen kehitykseen, että pystyin keskittymään ns. normaaliin teinin elämään.

Nyt kehitys on alkanut taas jatkua, kun sille on tilaa elämässä.  Smiley   
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #164 : 22.08.2010 13:37:09 »


Minun luonani on käynyt 3 kertaa "joku". Ensimmäinen vuonna 2000 (mieheni ja minun ensimmäisessä kämpässä), toinen kerta oli joko 2004 tai 2005 (meidän nykyisessä talossa), en muista vuotta ihan tarkkaa. Ja tämä viimeinen oli 2009 (äitini luona, kun nukuin omassa vanhassa huoneessani). Kaikki tapaukset ovat olleet kevät/kesäaikaa, koska aamuyöstä oli valoisaa. Herään kesken unieni (joka ei mulle ole tyypillistä, koska nukun todella sikeästi) kun minun hiukset hulmahtavat tuulahduksesta ja on todella kylmä. Tunnen luissa ja ytimissäni, että huoneessa on joku muu... joku jota en näe. Suljen äkkiä silmäni ja teeskentelen nukkuvaa kun en peloltani ole voinnut muuta tehdä. Olen ollut kauhusta kankeana ja pelännyt. Jossakin vaiheessa olen nukahtanut uudelleen ja kun herään, nii huone on taas lämmin ja mikää ei pelota.
Ensimmäisestä tapahtumasta kerroin miehelleni. Puhuin, että pahuus kävi luonani, koska uskoin niin... Toisesta tapahtumasta en ollu kertonu kenellekään, kun mua pidettäs entistä kahjompana... kolmannesta kerroin viime talvena miehelleni. Nyt kun veljeni kuoli, nii olemme kaikki kertoneet avoimesti tapahtumista ja olen nyt kertonut parille ystävälle, äidilleni ja miehelleni nämä yölliset jutut. Tajusin myös, että jokaisesta tapahtumasta on seurannu kuolema jollekin minun läheiselle. Mun isä kuoli 2001, isomummo 2006 ja veljeni 2010. Isänisä kuoli 2002, mut en ollu koskaa ollu läheinen hänen kanssaan. Ystäväni kertoi toisesta ystävästään, jolla on kykyjä ja kokemuksia kaikista henkimaailman asioista, joten pyysin ystävääni kertomaan tälle hänen ystävälleen mun tapauksesta ja kertomaan oman näkemyksensä. Hänen mielestään mun luona ei olisi käynnyt pahuus, vaan mua olisi varotettu etukäteen tapahtuvasta, mutta minä en kestäny totuutta ja pelästyin ja suljin kaiken pois. Pidin sitä niin hirveänä asiana ja koin vaan hirveää pelkotilaa.
Tähän tahtoisin kovasti kuulla toisten mielipiteitä siitä, että mitä se oli? Oliko se mielestänne varoitus vai mitä?


Olisiko kyseessä Kuoleman enkeli? Sehän ei ole paha, se on vain Kuolema. Kyseinen enkeli on vieraillut omissa unissani pari kertaa, ja vaikka viikatemies melko hyytävä näky onkin, niin omissa unissani en sitä pelännyt. Ensimmäisen kerran uskon liittyneen erääseen kadonneeseen henkilöön, joka löytyi lopulta kuolleensa silloisen poikaystäväni asuinalueelta. Toisella kerralla Kuolema oli lähes 3-metrinen ja alkoi puhua Espanjasta. Tulkinta: iso kuolema Espanjassa. 2 viikon päästä olikin se turistibussiturma Espanjassa, jossa kuoli useita suomalaisia. En vain ymmärrä, miksi minua piti tästä asiasta varoittaa. Bussissa ei ollut ketään tuttuja.
 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: