Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467099 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #135 : 12.01.2010 13:01:35 »

WAUTS!  Cheesy Kirjoitan tänne vaikkei kukaan lukisikaan, olen niin innoissani, enkä tiedä parempaa paikkaa kun tämä minne kertoa!!!

Eli siis paras ystäväni on alkanut seurustella semmoisen miehen kanssa joka on vienyt ystävältäni kaiken"vapauden" Mies on erittäin mustasukkainen, eikä luota tuohon tyttöön, hän on myös erittäin omistushaluinen. Ystävääni en näe enää paljon koskaan koska se mies ei halua päästää sitä minnekkään jos siellä on vaikka "toisia miehiä". Ystäväni on muuttunut paljon sen miehen takia, se on siihen niin rakastunut että se on tehnyt sen niin sokeaksi ettei ystäväni edes tajua että muut huomaa sen ahdistuksen, ja varovaisuuden. Olen yrittänyt sitä hänelle selittää, mies on  täysin väärä jnejne.

Eilen mietin tätä asiaa kokopäivän. Ennenku menin nukkumaan niin viimeisimpänä mietin "neitiX herraX on vienyt sinulta kaiken vapauden, olit ennen Rennompi. etkä enää ole oma itsesi, mieti vielä onko herraX sinun rakkauden arvoinen?"

Niinpä juuri äsken ystäväni soitti ja kertoi että aamulla kun oli heränyt, hän oli kuullut päässään minun ääneni ja nuo yllämainutut sanat, mitä meitin ennenkuin menin nukkumaan! Smiley Ja hän on vasta tänäaamuna ymmärtänyt kaiken mitä sille olen yrittänyt kertoa kokoajan! WAUTS!!! Toinen juttu:
muutaman yön ajan olen herännyt vähänväliä kun koirani on murissut jollekkin eteisessä... aina kun olen katsonut eteiseen on siellä jokin ollut, tunnen sen läsnäolon! se on joko tumma ihmishahmo tai  erikokoisia kirkkaita kuvioita tai palloja..  Shocked olen aika pelkuri ja pelkään nyt siis nukkumaanmenoa Embarrassed onko se tarpeen?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #136 : 14.01.2010 01:32:57 »

olen aika pelkuri ja pelkään nyt siis nukkumaanmenoa Embarrassed onko se tarpeen?
Kohtaa mörkösi, äläkä koskaan käännä niille selkääsi.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #137 : 14.01.2010 06:31:04 »

Yosa varsin mielenkiintoinen kokemus. Pitääpä, joskus testata toimiiko tuo.

Henkiin olen ajatellut aina itse niin, että jos jotakin vaistoan sanon mielessäni, tämä on minun kotini, minun elämääni te ette kuulu ettekä ole tervetulleita. En halua vaistota teitä kodissani. Kun on päättäväinen niin jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että tuolla tavalla ei ylimääräisiä vierailijoita kohtaa.
tallennettu
yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #138 : 14.01.2010 13:37:56 »

Pitää yrittää kertoa ettei yöunia saa häiritä! knuppel2
Mutta toisaalta haluaisin tietää miksi ne täällä käyvät, onko niillä ehkä jotain asiaa?
 Shocked
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #139 : 14.01.2010 19:53:58 »

Luultavasti ne on vaan sun karman seurausta jostain aiemmasta elämästä, kummittelevat niin kauan kunnes kohtaat ne.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #140 : 06.02.2010 22:26:20 »

Haluaa nähdä UFON!!!!  Cry xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #141 : 27.02.2010 14:36:34 »

En lukenut koko ketjua, mutta rastitin telepatia-vaihtoehdon. En tiedä mitä tämä on, vai onko mitään, mutta toisinaan saatan ajatella, että pitääpäs ottaa kaveriin yhteyttä ja hetken kuluttua hän jo soittaakin. Tiesin myös ystäväni vielä syntymättömän lapsen sukupuolen, ennen kuin hän kertoi sen minulle. Hassua.

Jollain tavalla tunnen yhteyden myös erääseen työkaveriini - kerran erään yhteenoton jälkeisenä viikonloppuna tuli vahva tunne, että pitäisi laittaa hänelle viesti, että olen ihan ok. En kuitenkaan laittanut, vaan ajattelin hänen kyllä tietävän, että selviän kyllä. Maanantaina hän sanoi aikoneensa laittaa tekstiviestin vointia kysyäkseni, mutta saanut fiiliksen, että kaikki on ihan hyvin.

Toiseenkin työkaveriin tunnen yhteyttä. En (vielä?) ymmärrä, miksi elämämme tuntuvat menevän käsi kädessä, ainakin fiiliksien mukaan. Olemme usein samaan aikaan hieman allapäin ja kun hän kertoo minulle tuntemuksistaan, tuntuu kuin hän puhuisi minun suullani. Juuri samoja asioita, joita olen ajatellut hetki sitten.

Eräs parantaja kertoi minulle muutamia vuosia sitten tarinansa ja kuuntelin sitä äimistyneenä. Lopuksi hän kysyi, tiedänkö, miksi hän sitä minulle kertoo. Olin aivan ihmeissäni, eikä minulla ollut aavistustakaan. Hän sanoi, että minulla on parantamisen lahja, mutta aikani ei ole vielä. Muistan, että olin todella hämmentynyt noista sanoista tuolloin, olinhan vielä aika nuorikin. En tiedä, pitääkö tuo paikkaansa, ainakaan vielä en ole saanut viitteitä asiasta - tai ainakaan en ole osannut tulkita niitä, jos olen saanut.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Hyttynen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #142 : 04.03.2010 09:45:57 »

Olen jo pitkän aikaa käynyt täällä lukemassa ihmisten kokemuksia, mutta päätinpä kerrankin kirjoittaa, josko joku osaisi sanoa minulle jotain viisasta!  Wink

Itse rastitin kohdan "olen saanut enkeleiltä neuvoja tai opastusta". En ole mitenkään kovinkaan kehittynyt tällä saralla, mutta kerronpa oman tarinani. Nimittäin jo useamman vuoden ajan, joka ilta kun olin menossa nukkumaan, tunsin sen että joku on lähellä ja vierellä, ja se tuntui pelottavalta. Jouduin aina ennen nukahtamista avata silmät ja tarkistaa sängynvierustan, ihan vain vakuuttaakseni  itselleni että eihän siinä ketään ole. Tämä toistui joka ikinen ilta. Tämä olo tuli esiin vain iltaisin, todella vahvasti, ja varsinkin sellaisissa elämän vaiheissa jossa jaksaminen oli kortilla ja ongelmia enemmän kuin tarpeeksi.
Viime joulukuussa kuitenkin käytiin niin, että näin todella paljon enkeli-aiheisia unia (olen ollut sellainen jonka pitää asioiden kanssa nukkua yön yli, koska silloin on aina viisaampi). Eräänä tiistai-aamuna heräsin, ja ainut minkä muistin, oli arkki-enkeli Mikael. Noh, tiistaihan on Mikaelin päivä, ja unikirjan mukaan piti valmistautua suuren viestin tuloon. Seuraavana yönä uni oli todella lyhyt, ja ensimmäisessä vaiheessa enkeli sanoi, että harjoitellaan viestin saamista, eli hän lähettää mulle viestin, ja mun pitää ymmärtää se sitten kun sen saan. Ja toisessa vaiheessa minun oli tarkoitus ymmärtää ja huomata viesti, ilman että "he" kertovat minulle sen tulosta etukäteen. Ja kuinkas ollakaan. Heti seuraavana päivänä aloin selata vanhoja (sekä ihan viikon sisällä otettuja) valokuvia, ja niissä näkyi huomattavan paljon orbeja, eli näitä kirkkaita enkelipalloja. Noita palloja on esiintynyt valokuvissani senkin jälkeen.
Tämän kaiken jälkeen tulin niin kovin onnelliseksi!!! Ymmärsin, että elämässäni siis todellakin on paaaaaljon ihania enkeleitä, joita pystyn nykyään kutsumaan avuksi, tai vaan olemaan mukana joissain tilanteissa! Olen ihan innoissani, sillä tämä kaikki tuntuu kovin hyvältä!
 Enkeleiden ilmestymisen jälkeen, tämä iltaisin esiintyvä "joku on lähellä"-olo, sekä eräänlainen pelko on kokonaan poistunut, mikä on ihan ihme juttu. Paitsi että tuo olo on pari kertaa palannut, mutta olen sen tulkinnut niin, että nyt on ehkä jotain vielä tulossa, ja jotain mitä ehkä mun pitäisi tehdä, tai osata reagoida! ...ihan niin kuin kokonaan jotain isompaa on vielä tulon päällä, kunhan vain jaksan pinnistellä.
  Kysymykseni siis kuuluukin, onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta?? Siis vaikka olen varma näistä enkeli-aistimuksistani, niin silti olisi mukava kuulla jonkun muunkin suusta, että näin ne asiat saattaa mennä!  Cheesy     Ja! Miten sitten saan yhteyden tähän hahmoseen, joka nykyään aiheuttaa minulle tämän "joku on lähellä"-olon, sillä uskon, tai ainakin tuntuu siltä, että lähelläni liikkuu myös joku tai joita kuita muitakin, kun vain näitä enkeleitä. Ne kun "tuntuvat" jotenkin erilaisilta, toki en osaa vielä tämän kummemmin selittää että miten, koska olen vielä aika alussa tämän asian kanssa.  Shocked
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #143 : 04.03.2010 10:23:07 »

Enkelit kuulevat sun ajatukset kokoajan, eli ei sun tartte kuin ajatella jotain tilannetta johon tarvitset apua, ja sen saat (joskin yleensä et sellaisessa muodossa jossa sen odotat saavasi). Toinen tapa on se perinteinen rukous, jota voi hyödyntää lähes kaikkeen (esim. pyytää suojelusenkeliä ottamaan kaikki pahat vaikutukset ruoasta pois tms). Enkelit elävät pääsääntöisesti sun astraalikehon lähellä astraalitasolla, joten ovat hyvinkin lähellä sua ja havaitsevat kaiken sen myös mitä sä itse et. Yleensä suojelusenkelin siipien räpyttelyn tuntee silloin erittäin hyvin, kun hän on tyytyväinen siihen mitä teet, tai sitten jos tarvitset kovasti suojelusta. Omalla kohdallani ainakin yhdessä syvässä meditaatiossa tiesin, että joku käveli taakseni vaikka se ei ollut mahdollista fyysisesti Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #144 : 04.03.2010 16:08:35 »

En lähde nyt erittelemään, mitä tuonne rastitin, mutta kerron nyt hieman omista yliluonnollisista kokemuksistani.

*Lapsena olen kuulemma (äidin kertoman mukaan) nähnyt enkelin, myös äiti näki tämän. Olimme päiväunilla (ikä n. 3-4), kun eteiseen ilmestyi jokin kirkas hahmo. Itse tätä tapahtumaa en muista, kuulin tästä n. viisi vuotta sitten.

*Olen keskustellut kuolleen mummuni kanssa. Mummu kuoli, kun olin teini-ikäinen, joten silloin en päässyt (tai silloin ei kai kiinnostanut keskustella mitään vanhan kävyn kanssa 2funny). vaihtamaan ajatuksia hänen kanssaan, unissa se oli mahdollista.

*Eräs mummi tuli kiittämään unessa hautajaispäivänään hänen hoitamisestaan. Näin hänet tässä unessa kotonaan verannalla, mutta kuolleena. Muutaman tunnin päästä heräämisestä kirkossa hautajaisissa oloni oli äärimmäisen tyyni ja rauhallinen.

*Erään toisen mummin sairauden ja kuoleman pystyin myös näkemään noin 6kk ennen tapahtumaa. Tämän läheisen sairaus yritettiin pimittää minulta, mutta kerroin heille, että tiedän jo!

Energiat yms. pystyn myös aistimaan, samoin toisen ihmisen tunnetilan, jos olen samassa huoneessa. Samoin aistin "pahan tapahtumisen".

Konkreettinen suojelusenkeli-kokemus tapahtui viitisen vuotta sitten, kun ajoin maantietä pimeällä syyskelillä. Ihan kuin lämpimät kädet olisivat laskeutuneet hartioilleni ja pyytäneet minua hiljentämään vauhtia. Totttelin tätä käskyä ja muutaman kilometrin päässä oli kaksi hirveä; jos olisin ajanut yhtään lujempaa, enkä olisi hiljentänyt jälki olisi ollut rumaa.

Nämä yliluonnolliset kokemukset ovat vähentyneet elämäntilanteeni muututtua stabiilimmaksi ja turvallisemmaksi. Viimeisintä, mitä olen aistinut on se aika, kun tapasin avopuoliskoni. Ensimmäisen kerran, kun keskustelin hänen kanssaan, tiesin, että tämä tulee olemaan hän, jonka kanssa elän. Se oli vain jotenkin niin äärimmäisen vahva tunne!
Minulla on myös teini-ikäisestä asti ollut tunne, että jos minulla on joskus lapsi, hänen nimensä olisi Ida. Niin...jos tämä pikkuinen olisi jaksanut 8rv:tä pidemmälle, laskettu aika olisi todellakin ollut Idan nimipäivänä.

Kuulostaa hyvin  idiot2, kun niitä tällein kirjaa ylös.

*muoks ja lisäys. En tiedä, onko tämä vain kuvamuistiani vai mitä, mutta mieskin ihmettelee mun kykyä muistaa paikkoja, mihin hän on esimerkiksi jättäny tavaroitaan, mitä hänellä on ollut päällään ko. ajankohtana. Itselläni tuo vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä ja siinä "tilassa" ikäänkuin palaudun hahmona tms. taaksepäin ja koen tilanteen uudelleen. Pimeää!
« Viimeksi muokattu: 04.03.2010 16:13:55 kirjoittanut Strelizia » tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #145 : 08.03.2010 16:33:10 »

Todella mielenkiintoisia kokemuksia 12 sivua. Smiley

Minuun sopii kohdat; Näen auroja tai tunnen energiakenttiä, Olen saanut opastusta enkeleiltä ym., ja Olen kokenut hengellisen heräämisen..

Auroja en näe kuin harvoin, vähän kuin vahingossa silloin kuin esimerkiksi haaveilen jotakin niin huomaan esineiden/ihmisten auran hetken ajan. Tätä on tapahtunut sen jälkeen, kun tietoisesti aloin opettelemaan aurojen näkemistä kerran ihan mielenkiinnosta, ja se onnistui. Smiley

Tuntoaistini on myös herkkä, meditoidessa olen saanut outoja tuntemuksia (yksi erityisesti toi minulle tunteen että enkeleitä on olemassa smitten minulla oli silloin pelkoja pahoista jutuista), ja muutenkin. Ja ihmispaljous esim. supermarketin hälinä saa mut todella stressaantuneeksi ja huonovointiseksi. Aistin myös herkästi toisten tunnetiloja ym. Ja ne tarttuvat minuun todella herkästi.

Opastusta me kaikki saamme, välillä sen voi nähdä paremmin ja joskus se tulee konkreettisina asioina, aina se kuitenkin on olemassa. smitten Elämässäni on sattunut rankkoja juttuja joista kaikki on ollut minun "herättelyä", ohjausta, sitä mitä olen tarvinnut ja kaivannut, mutta vasta myöhemmin sen yhteyden tajunnut.

Esimerkkinä edellisestä, olin ex-mieheni kanssa vaikeassa tilanteessa ja tunsin olevani hukassa. En tiennyt silloin taroteista paljoakaan, mutta ex-anoppini minulle niistä katsoi jonkin suuren kortin, ja minua kehotettiin lähtemään etsimään itseäni, ja että tulisin löytämään oppaani. Niin lähdin ja kas kummaa, pian kun asuin yksin lapseni kanssa, ahmin kaikenlaista uutta kirjallisuutta, ja koin mun henkisen heräämiseni niiden kautta. Sitten löysin mun oppaani, nykyisen mieheni, jonka kanssa suhde on opettanut minulle Todella paljon. smitten Ohjaus on koko ajan vahvasti läsnä ja vahvistuu vain. smitten

Joskus on tosi rankkaa, kun nämä asiat tulevat mulle niin rankkojen kokemusten kautta. Sitä aattelee, että enkö mä vois tajuta noita asioita ilman näin kovaa paukutustakin. Sad Grin
Vaan ei kai sitä anneta enempää kuin jaksaa kantaa. Smiley

Mulla on aika hyvä intuitio, aavistan asioita. Olen tiennyt lasteni sukupuolet, ja toisen lapseni kohdalla todella Tiesin olevani raskaana, ennenkuin raskaustesti edes näytti positiivista. Tiesin silloin kun olin just hedelmöittynyt, että nyt se on tapahtunut. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #146 : 08.03.2010 16:43:07 »

Aistin myös usein että huoneessa/lähelläni on joku, enkeli tai opas tms. En ole saanut heihin yhteyttä, sillä vanha pelkoni jäytää jotenkin välillä, "pahoista" asioista.. Pöhköä, mutta kaikki varmasti ajallaan sitten. Smiley

Muistui mieleen myös yks juttu lapsuudesta. Olin 7 vuotias, ja oltiin mummolassa sukuloimassa.
Ukki oli joutunut sairaalaan jokin aika sitten. Jostain kumman syystä minun oli tarkoitus herätä aikaisin aamulla, ja halusin että äiti herättäisi ja varmasti heräisin, joten sanoin "Sanokaa vaikka että ukki on kuollut niin mä herään!"
Ja aamulla heräsin äitini itkuun, ukki oli todella mennyt.. Sanoin sen illalla ihan "ohimennen", vailla mitään merkitystä tai aavistusta, mutta aika outo minusta sattumaksi.

Edit. Ja kerran nuoruudessani eräs nainen luki kädestäni, että minulla on joitakin lahjoja ja saisin ne myöhemmin aikuisuudessa käyttööni. En muista puhuiko hän jostakin erityisestä lahjasta, ehkä juuri kädestä lukemisesta tai jostain sellaisesta. Smiley Sen näkee sitten, joskus.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.03.2010 16:48:44 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #147 : 10.03.2010 21:04:44 »

 Minuun sopi mm. kummittelu ja henkiopas kokemukset.

Minulla on ollut yliluonnollisia kokemuksia lähes koko iän. Mutta jostain syystä kokemukset ovat lisääntyneet viime syksystä ja enneunet lisääntyivät räjähdymäisesti kun vaihdettiin tähän vuoteen, syytä en tiedä.
 Ihmeellisin uni kokemus oli kun näin unta kahdesta peurasta joist toinen oli loukkaantunut, autoin nämä takaisin metsään. Aamulla kysyin kuinka silloinen miesystäväni oli päässyt kotia, hän kertoi että oli mennyt baarin kautta ja tavannut kaverinsa, olivat menneet ystäväni luo ja kun tämä kaveri teki lähtöä hän tippunut portaita ja ystäväni oli joutunut soittamaan ambulanssin. Vähän sekavasti kerrottu.

 Ihanin enneuni oli kun näin ystäväni unessa lähes tasan kaksi vuotta ennen kuin tapasin hänet 'oikeasti'.  smitten
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #148 : 23.03.2010 09:53:18 »

Viime yönä tapahtui jotain hyvin erityislaatuista, ainakin omasta mielestäni.

Minua väsytti, mutta en sänkyyn päästyäni en saanut lainkaan unta. Kieriskelin ja mietiskelin kaikkea; tällä hetkellä elän erittäin stressaavaa aikakautta ja tuntuu kuin koko ajan olisi jokin pala kurkussa tai painava taakka harteilla. Suljin silmäni ja pyysin joltakin(henkimaailman olento tms. en oikein osaa tarkentaa keneltä pyysin) apua tähän olotilaan ja voimia jaksaa selvittää kesken jääneitä asioita.
Äänettömiä ajatuksia ajatellessani tunsin, kuin joku olisi koskettanut selkääni ja samassa tunsin olevani kirkkaassa pyörteessä (samanlainen tunne, kuin laskisi sellaisessa vesiliukumäessä, joka on putki) ja oloni rentoutuvan hetkessä. Ennen kovin viileät jalkani tuntuivat lämpimiltä ja koko kropassa oli sellainen rauhallisuuden tunne. Juuri niin kuin se taakka olisi otettu harteilta pois.

Itse olen ollut kovin skeptinen tälläisiin tapahtumiin, enkä henkimaailman juttuja mitenkään tyrmääkään. Tämä oli jotenkin vain niin konkreettinen tapahtuma ja tätä en ainakaan itse pysty selittämään sillä, että kyseessä olisi unen ja valveen rajatila, sillä ko. tapahtuman jälkeen olin vielä tovin hereillä.

Osaisiko joku tulkita, mistä on kysymys?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #149 : 23.03.2010 21:24:14 »

Viime yönä tapahtui jotain hyvin erityislaatuista, ainakin omasta mielestäni.

Minua väsytti, mutta en sänkyyn päästyäni en saanut lainkaan unta. Kieriskelin ja mietiskelin kaikkea; tällä hetkellä elän erittäin stressaavaa aikakautta ja tuntuu kuin koko ajan olisi jokin pala kurkussa tai painava taakka harteilla. Suljin silmäni ja pyysin joltakin(henkimaailman olento tms. en oikein osaa tarkentaa keneltä pyysin) apua tähän olotilaan ja voimia jaksaa selvittää kesken jääneitä asioita.
Äänettömiä ajatuksia ajatellessani tunsin, kuin joku olisi koskettanut selkääni ja samassa tunsin olevani kirkkaassa pyörteessä (samanlainen tunne, kuin laskisi sellaisessa vesiliukumäessä, joka on putki) ja oloni rentoutuvan hetkessä. Ennen kovin viileät jalkani tuntuivat lämpimiltä ja koko kropassa oli sellainen rauhallisuuden tunne. Juuri niin kuin se taakka olisi otettu harteilta pois.

Itse olen ollut kovin skeptinen tälläisiin tapahtumiin, enkä henkimaailman juttuja mitenkään tyrmääkään. Tämä oli jotenkin vain niin konkreettinen tapahtuma ja tätä en ainakaan itse pysty selittämään sillä, että kyseessä olisi unen ja valveen rajatila, sillä ko. tapahtuman jälkeen olin vielä tovin hereillä.

Osaisiko joku tulkita, mistä on kysymys?

Enkelit taisivat sinua auttaa.  angel smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: