Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467009 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #120 : 25.11.2009 15:32:27 »

Lilli hyvin tuossa jo vastasikin, että oppaat eivät tosiaan ole mitään "ah, olen valaistunut mestari, nyt voin opastaa muita". Ei tietenkään. Jokaiselle valikoituu opas tarpeiden ja vaatimusten mukaisesti. Usein oppaat ovat kuulemma henkilöitä, joita olemme tunteneet joskus, tässä elämässä tai jossain muussa, mutta en ainakaan itse ole vielä tunnistanut oppaitani tutuikseni.

Nytkin minulla on varmaan oppaat muuttuneet toisiksi, ainoastaan Ian tuntuu säilyvän. Välillä opastaa enemmän ja välillä vähemmän. Ianhan on tällainen rennosti mustiin pukeutunut mies (yleensä ihan vaan tavallinen paita ja farkut), jolla on pitkä musta tukka melkein lanteille. Juo teetä ihan kauheasti, on varmaan opettanut senkin minulle Grin Ilmeisesti hän toimii opettajana myös jossain henkitason yliopistossa tai vastaavassa, kun hänellä on aina koti täynnä hujan hajan papereita ja kaavioita, joita on piirrelty liitutauluille. Ehkä hän opettaa matikkaa, ehkä fysiikkaa, ehkä alkeamiaa, en tiedä. Pitäisi varmaan kysyä!
EDIT. Tuli ihan tommonen ohimennen flash päähän, että kyseessä taitaa olla pyhä geometria, mitä Ian opettaa henkitasolla, ei tosin minulle.

Sellainen tuli vielä mieleen oppaista, tämä on ystäväni kertomus. Telkkarista tuli joskus vuosi, kaksi sitten ohjelma suomalaisesta meediosta, jonka luo meni nainen. Hän halusi tietää oppaistaan. Meedio vastasi, että naisella on viisi opasta, joista yksi tulee lähemmäs tällä hetkellä. Perään hän lisäsi, että "en voi toistaa tässä nyt mitä oppaasi sanoi, hän on niin rääväsuinen" Grin

Toisella ystävälläni, joka rakastaa merirosvoja ja nauraa paljon, on opas nimeltä Raven, joka on aivan mahdoton hulivilihulttio (sanan positiivisessa mielessä) ja pukeutunut 1600-luvun tyyliseen asuun, tosin ilman sellaista merirosvotakkia. Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #121 : 25.11.2009 20:53:12 »

Mukava saada infoa ja ajatuksia liittyen näihin asioihin, itsellä on ollut toki paljon kokemuksia, mutta varsinaista tietoa ei paljonkaan.

Oma oppaani on nimeltään Ostel ja ehkä silmiinpistävin ominaisuus on se nauru ilkikurinen hymy. Mielestäni hän muistuttaa aika paljon itseäni silloin kun olin lapsi. Ostel on jotenkin iätön, mutta tietyllä tapaa lapsenkaltainen, sellainen eläväinen ja riehka, ainakin ihan pirun hauska ^^ Ainakin estää minua vakavoitumasta liikaa. =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #122 : 26.11.2009 07:47:41 »

Ehkä sanoin hieman liian epätarkasti ton lauseeni, mut tarkoituksena oli sanoa, että ne jotka oikeasti ovat siellä opettamassa näitä oppaita, ovat pitkälti henkisiämestareita, ja muilla sinne ei ole asiaa (koska eivät osaa opettaa yksinkertaisesti). Ne, jotka taas fyysisenmaailman olentoja ja entiteettejä opastavat, ovat useimmiten kuolleita läheisiä sielujamme (joilla on joko joskus ollut jokin merkitys meille, tai sitten ihan muuten vaan tuntevat tarvetta auttaa ymmärtämällään polulla meitä).
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #123 : 26.11.2009 10:48:00 »

Aivan, oppaillakin on opettajat, eihän fyysiselläkään tasolla pääse kouluun opettajaksi, jos ei ole koulutusta  Grin
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #124 : 26.11.2009 12:07:26 »

Itse olen käsittänyt tuon "opas" asian myöskin niin, ettei meille kukaan muu auta tai opeta tai puhele mitään kuin oman itsemme joku puoli. Eli edetessämme tietoisuutemme taajuuksilla, otamme ainoastaan käyttöömme itsemme sellaisen puolen, joka on ylempänä kuin se tietoisuutemme sillä hetkellä on.
Olemmehan nimittäin jokainen sen Yhden jokin osanen täällä maan päälläkin niin samalla tavalla se on jakautuneena siellä taivasmaailmoissakin - samaa sukua ja perhettä. Mutta mitä pidemmälle etenee se mielemme, sitä enemmän se on sitä kaikkea yhdessä eli se on sitä eheytymistä kaikki tyyni.
Itseltäni meni kyllä paljonkin aikaa tuohon ennen kuin tuon tajusin, koska se eheytyminen tapahtui aluksi niin pikkuhiljaa, mutta kun kaikki teot nopeutuivat sen tajuamisen myötä niin tuli helpommaksi se käytännössä osoittaakin. Itselle siis nähdä, mitä tarkoitti se ykseys.

Olemme oikeasti itse sekä se oppilas että opettaja vaikka se ehkä vaikeata toisinaan onkin nähdä se kunkin iki oma kaksoisrooli.  smitten
tallennettu

Simeon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #125 : 09.12.2009 05:54:42 »

Ostin uudehkon auton joka oli täysin tarkastettu.

Kahden päivän jälkeen olin poistumassa kaupungista valtatielle.

Talvi, pakkasta -15. Tie liukas. Kääntyminen valtatielle valo-ohjatusta risteyksestä sillan alta, ei kunnollista näkyvyyttä vasemmalle.

Olin risteyksessä yöllä. Meille valo vihreäksi. Nostin kytkimen ja painoin kaasua... Mitään ei tapahtunut. Kytkin pohjaan ja vaihde uudestaan päälle. Nostin kytkimen ja painoin kaasua. Taaskaan mitään ei tapahtunut. Sanoin kaverille (istui vieressä) että nyt joku vika autossa kun ei kytkin toimi ja kaasu ei toimi (auto pysyi tyhjäkäynnillä vaikka kaasu pohjassa). Samantein tuli 22-pyöräinen täysperävaunurekka täydellä vauhdilla vasemmalta kaikki pyörät lukossa päin punaisia. Juuri kun rekka oli mennyt ohi alkoi auto alkoi toimimaan normaalisti (sutimaan kaasu pohjassa vaihde päällä). Kytkin pohjaan ja kaasu pois ja pieni mietintä ja uudelleen lähtö risteyksestä, auto toimi normaalisti.

Jos auto olisi toiminut normaalisti muutama sekunti aikaisemmin, rekka olisi törmännyt kuskin oveen täydellä vauhdilla. Lehdessä olisi ollut 2 tilastomerkintää lisää.

Mitään vikaa autossa ei ilmennyt vuosien varrella tuon tapahtuman jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2009 06:05:24 kirjoittanut Simeon » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #126 : 11.12.2009 20:13:26 »

Kerran Kaverin (nimi muutettu) kanssa ajettiin moottorikelkalla lähes täydestä vauhdista metsään ja selvittiin siitä ainakin lähes vammoitta(itsellä vähän polvi kipeni), itse lensin tuulilasista läpi pitkän matkaa puunjuurelle ja kaveri lensi myös pitkälle ja jos oikein muistan, puu jonka kelkka katkaisi oli jotain ehkä noin 15 cm paksu. Ennen kuin rysähti, ihmettelin vain että nytkö tuli loppu! Shocked

Maasta heti noustuani taisin ensimmäisenä kysyä että, "nääkyykö mun kintasta, kun se on tippunut jonnekin?" (löytyihän se sitten ja reikä päässä senkun kasvoi)

Itsellä vähän samanlainen kokemus, olin ylittämässä pyörällä suojatietä ja moottoripyörä ajoi päälle. Lensin ilmassa about 20 metriä, mutta ainut haava mitä jäi oli yksi oman pyörän osa joka raapaisi minua, tietysti mustelmia. Lentäessäni ilmassa naureskelin pääni sisällä, että tässäkö tämä nyt oli. Kohta huomasinkin istuvani tiellä. =D Toki siitä meni aivan shokkiin, mutta jälkeen päin olen ihmetellyt kuinka selvisin niin vähällä, nyt on muistona oikeastaan vaan pieni arpi jalassa. Tiedä olisko henkimaailman sekaantunut sitten siihen =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #127 : 13.12.2009 12:19:10 »

tänä aamuna kun makasin lattialla patjallani(nukun siskon ja velin kaa samashuonees) näin,et lattialla meni joku,siis silleen,kuin ilma olisi värähdellyt! se tuli siihen mun luokse ja katosi! kuulu sellanen rapiseva ääni! O.o menin ihan kanalihalle! oisko toi ollut joku aave?  Shocked
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #128 : 13.12.2009 14:07:44 »

miten voi puhua enkeleille?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #129 : 13.12.2009 14:28:15 »

Ääneen tai hiljaa mielessään, jopa ilman sanoja - tunne riittää  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #130 : 13.12.2009 20:23:08 »

miten voi puhua enkeleille?

Ippuska sen sanoikin.  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Simeon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #131 : 19.12.2009 04:05:52 »

Jännä juttu...

Istuin tietsikal ja katoin kelloo et maate kohta. Kello 2:01. Vaihdoin toiseen välilehteen ja oli aikakatkaisu?

Katoin kelloon niin oli 4:01.

Johonkin hävis 2 tuntia....?

Tarkastin muuten pari palstaa mihin vastasin juuri. Olin kirjoittanu viimeiseen 1:50...
« Viimeksi muokattu: 19.12.2009 04:10:31 kirjoittanut Simeon » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #132 : 19.12.2009 18:57:30 »

Jännä juttu...

Istuin tietsikal ja katoin kelloo et maate kohta. Kello 2:01. Vaihdoin toiseen välilehteen ja oli aikakatkaisu?

Katoin kelloon niin oli 4:01.

Johonkin hävis 2 tuntia....?

Tarkastin muuten pari palstaa mihin vastasin juuri. Olin kirjoittanu viimeiseen 1:50...

 Shocked Shocked

Ei sulla oo mitään tietoa mihin tuo pari tuntia hävis...ei mitään mielikuvaa noista hetkistä? Shocked

Hui... Shocked

En tahtos... Sad

..paitsi...

jos kaikki muutkin unohtas jotkut parituntiset,
mitkä olen seurassaan viettänyt,
joita häpeän... Embarrassed
( sori mun tyhmät ajatukseni smitten)!!!
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #133 : 19.12.2009 19:00:39 »

No kuiten sitten aloin miettimään, mitä aika on...miten se määritellään...onko sitä..Huh

Onko kaikki kuitenkin vain yhtä....nyt...menneisyys ja tulevaisuus...?

Me ollaan vain luotu sille määre....Huh[ Shocked/color]
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #134 : 23.12.2009 13:21:26 »

Minulta hävisi viime viikolla 4 tuntia, kun istuin tietokoneelle ja olin ihan perheen silmien edessä koko ajan, eikä mitään tietoa, mihin aika hävisi - muu perhe oli ihan normaaliajassa. Kumma kokemus!
Minulla noita "yliluonnollisia" kokemuksia on niin pitkältä ajalta ja suunnilleen koko ajan, että siitä on tullut täysin luonnollista, ehkä vähän liiankin. Juuri pari iltaa sitten asunnossamme kuului räjähdys, mutta kaikki oli ihan kunnossa - se oli vain poltergeist, joka piipahti kylässä. Muu väki oli aika hermostunutta, mutta minä tyynnyttelin, että ei siinä mitään, joku ärtsy henki ohikulkiessaan vain yritti säikäyttää. Noh, se on tietysti hyvä, että ei enää säiky kummallisimpiakaan juttuja - niitäkin tulee ja menee. Muistan kyllä, miten jotkut asiat aikoinaan pelottivat, kunnes ne kohtasi silmästä silmään ja näki, että oli itse luonut ne. Haastava jaksohan se oli, mutta piti vaan käydä läpi ja täällä ollaan vieläkin maapalloa tallustelemassa.
 Smiley
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: