Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467190 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #90 : 25.07.2009 00:48:18 »

Minä en usko noihin hyvä/paha~saatana/jumala asetteluun,
koska minusta kaikki on samaa energiaa.

Kolikollakin kaksi puolta.

Esim. kun rukoilee jumalaa, niin haluaa nähdä~kokea kolikon kruunun,
kiroilee, niin haluaa nähdä~kokea kolikon klaavan.
Yhtä kaikki, sama kolikko se silti on.

Kun enkeli-uskovaiset pyytävät esim. arkkienkeli Mikaelia suojelemaan joltain/jonkun "pahalta" aikeelta tms.
niin näyttäytyykö Mikaleli miekkoineen hyvänä tyyppinä sille toiselle?

Jos olet kokenut "pahaa", niin aivan varmasti joku muu on ensin kokenut sinut "pahana". Wink

Olen kasvanut menneisyyden jeesusteluista enkeleiden, valon ja pimeyden sun muitten
uskontojen ja ideologien ja ismien ja yliluonnollisten kokemusten ja niin, kautta tähän,
että herra jumalan perkeles, perspektiivihän tässä laajenee! Shocked

Minulla on ihan oikeasti sellainen olo itsessäni sisällä,
että tajuan ja hiffaan vähän enemmän kuin keskiverrot ja umpimieliset,
mutta kun sitä ei voi oikeasti sanoa ääneen, ettei kukaan kuulkaas ärsyynny,
mutta suurin ongelma siihen kuitenkin on se, että koen,
ettei sen tiedon ilmaisuun tämän hetkisellä ihmiskielellä ole mahdollisuuksia
tai sitten omaan pirun huonon ja vajavaisen ulosannin. Undecided

...ja eikä ne idiootit kuitenkaan mitään tajua, vaikka olisikin. Tongue

Ns. "yliluonnolliseen" silti uskon. Ne pystytään selittämään~tulevat luonnollisiksi,
kun ihmisjärki tässä taas hiukan kehittyy eteenpäin. Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #91 : 26.07.2009 12:30:36 »

Katoin eilen ensikertaa ihan alusta vain Subilta Piiri-ohjelmaa. Jotenkin tuntui kammottavalta kuinka ne asukkaat ovat kuulleet vieraita ääniä, mm. lapsen naurua, ja herännyt näkemään päättömän armeijapukuisen miehen kävelevän makuuhuoneessa. Perheen lapsi oli herännyt itkien siihen kun tuo mies oli kävellyt lastenhuoneeseen.

Olen miettinyt sitä että varmasti on totta, mutta hyvin vaikea minulla on uskoa, koska en ole koskaan itse vastaanlaista kokenut (kiehtovan että pelottavan kuuloista).
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #92 : 26.07.2009 12:39:43 »

Sasha tuossa puhuia aiemmin saatanasta mm... Onko se totuus sitten se, että piru, saatana vierailee yliluonnollisena tekijänä sellaisen ihmisen elämässä joka on tehnyt jotain saatanallista, tai jotain - ei hyvää-? Olen tuntanut muutamia ihmisiä tällaisia jotka ovat menettänee makunsa tähän elämään. Ovat sellaisia mustanpuhuvia; pukeutumisen, ajatustensa ja asenteintensa kanssa tähän maanpäällä olemiseen. Olen kokenut sellaisen ihmisen seurassa valtavaa ahdistusta! Ei toki lähipiiriini kuulu näitä persoonia, onneksi.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee


Profiili
« Vastaus #93 : 26.07.2009 14:00:22 »

 Grin mielen kiintoista mikä on yliluonnollista ?

itse pidän luonnottomina ihmisiä joilla ei jotain olisi, tai oikeammin en tunne,yhtään ihmistä joka ei jotain kokemusta olisi...
toiset on vain selittäneet itselleen hulluudenpelossa, sattumaksi,närästykseksi, kuuloharhaksi...naapurista kuuluvaksi...

niinkuin on sisäisyytemme heijastuu myös ulos...näemme sen mitä itsessä on...yleensähän ne pahat on niissä muissa Wink

tämä materiaalinen maailma on se raamatun paholainen...halujen maailma...
se on se ihmismieli joka juoksee mielihalujen kokemusten perässä...
Jumalallisuus ja pyhyys on meissä olemassa kaikissa
ja kun peitämme n.s. pahuuttamme siis tunteita jotka luokitellaan negatiivisiksi...
pidättelemme itsejämme ...sitten jokin räjähtää...tulee jostain pois...niitäme luemme lehdistä ja kuuntelemme uutisista... pelko on hyvä ase ja orjuttaja... käytetään vieläkin...hallitsemaan muita ihmisiä varsinkin "hyvät ihmiset"...
paholainen on itsensä kontrollin pelkoa...ja purkautuu vihan avulla...
älä pelkää ei paholaista ole olemassa...
tallennettu

Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
alexia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #94 : 29.07.2009 01:14:28 »

Pakko tulla tänne kertoon, että kun olin tänään yöllä ulkona, pysähdyin kirkon eteen ja mieleni teki rukoilla isä meidän-rukous. Rukoillessani ihan ääneen, (ulkona ei ollut muita) alko yhtäkkiä kirkon pihassa menemään maassa varjo, suunnilleen puolentoista metrin pituinen, näytti kuin joku olisi lentänyt siinä, ja varjo olisi näkynyt maassa. Varjo ei voinut tulla mistään puusta yms, sillä ei tuullut ja se liikkui yksin siinä ihan kirkkomaata ympäri. Kun rukous loppui, hävisi heti varjokin, ja aloin katselemaan ympärilleni, missään ei näkynyt mitään mistä varjo olisi voinut tulla. Pelästyin ja nyt mietin mikäköhän tämä mahtoi olla ja liittyikö jotenkin rukoukseen ? Ajatuksia  :Smiley ?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #95 : 29.07.2009 11:07:56 »

Kuulostaa enkelille, minusta Smiley
tallennettu
katie_sue
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #96 : 30.07.2009 07:30:04 »

Omat kokemukseni jotenkin liittyvät vain uniin ja unen ja valveen väliseen tilaan...

Heräsin eilen viidentoista minuutin päiväunilta ja jäin makaamaan sängylle, kuulin rock-musiikkia hiljaisella ja kuvittelin sen tulevan tv:stä, kun käännyin tv:tä päin, se olikin kiinni ja muistin, etten ollut edes avannut sitä koko päivänä. Eikä musiikkia enää kuulunut.

Kerran heräsin unesta siihen, että miesääni sanoi nimeni. Olen varma, ettei se liittynyt mitenkään uneeni. Olin ihan hereillä hetkessä ja katselin ympärilleni, muttei siellä ketään ollut eikä ääntä enää kuulunut.

Tämä uni oli todentuntuisempi kuin mikään aikoihin... Nukuin kasvot seinäänpäin, minulla on tyynyjä ja päiväpeitto siirrettynä seinänviereen öiksi, mies nousi tyynypäädystä (pääty ei ole seinässä kiinni) sängylle seinänviereen tyynyjen ja päiväpeiton päälle ja kävi makuulle. Aamulla oli niin todentuntuinen olo, että piti oikein tarkistaa, onko siinä joku. Tämän jos minkä toivon olevan enneuni. Wink

Kellään ajatuksia näistä?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #97 : 30.07.2009 10:33:11 »

Oman käden tietoa on. Sielu etsii sitä omaa pariaan aina kun sä et ole ohjaamassa, eli näin käy myös nukkuessa. Jos sä opit taas hallitusti näkemään unia, sun on helppo etsiä se "sielunkumppanisi" sitä kautta, mutta vaikeaa luultavasti on hahmottaa astraalimaailman paikat fyysisen maailman paikkoihin, jos se ei tapahdu itsestään (joissakin tapauksissa esim. oma kotikylä viittaakin aiemman elämän kotikylään jne.). On yllättävän helppoa alkaa ohjaamaan omia uniaan, ja aiheesta löytyy oppaitakin vaikka muille jakaa. Mielenkiintoista, itse en enää tosin ole jaksanut panostaa tähän aiheeseen niin paljon, mutta ehkä taas lähitulevaisuudessa Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #98 : 30.07.2009 18:23:57 »

Mulla kuuluu kanssa tuollaista rock musaa ja iskelmää välillä unen ja valveen rajamailla. Se on naurattanut aika usein - vaikka biisit ovatkin olleet aivan loistavia - koska yleensä tuollaisissa tilanteissa pitäisi kuulua kuulemma enkelikuoroa tai jotain new age-tyyppistä musaa Grin
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #99 : 03.08.2009 10:01:51 »

Rajoittaako liikkuminen ajan/tilan todellista muotoa maanpinnalla, vai onko niin että astraalitaso on ajaton, rajaton ns esimerkkinä että voin käydä siskoani ulkomailla moikkaamassa? Vai miten tuota astraalitasoa pitäisi hahmottaa? Lähinnä haen etäisyyksien hahmottamista?
Astraalitaso on ajaton ja "paikaton". Ymmärrät tämän helposti esim. sillä, et nähdessäsi unta, niiden kesto on useimmiten joitakin sekunteja, ja silti elät niissä "monta tuntia" tai vaikka päivän. Eli kaikki se joka on universumissa olemassa on myös meissä, joten jos haluat mennä vaikkapa käymään toisessa galaksissa, niin terve menoa. Etäisyyksiä, aikaa, tilaa eikä montaa muutakaan "aistimusta" ole olemassa astraalitasolla. Silti tunto, näkö, kuulo, haju ja usein jopa maku on käytettävissä, mutta ne ilmenevät varsin ovelalla tavalla. Jos tietoisesti poistut ruumiistasi, niin tuntoaisti esim. on jotain sellasta, et tunnistat esineet ja vaikkapa seinät sun energeettisellä keholla, joka on huomattavan paljon herkempi kuin normaali tuntoaisti. Eli jos työnnät kätesi seinän läpi, niin aluksi se voi tuntua kummalliselta, mutta sitten tunnet sen seinän sisällä olevat materiaalit myös. Toivottavasti helpottaa ymmärtämistä Smiley

Lainaus
Onko esim niin, että oma tulkinta ympäristöstä on oman psyykkeeni muodostamaa (miksi koen jonkun tilan esim uhkana?) tmv? vaikka se ei todellisuudessa sitä ole?

Jos vastaani tulee esim henkilö joka ei näytä olevan tietoinen koko kohtaamisesta, onko niin että tuo kohtaaminen on kyseisen henkilön päivätajunnasta pois vaiko osa minun omaa nk tajuntaa jota en ole tiedostanut?
Kellään tietoa?

Jos koet näitä uhkia usein, ne ovat jokin "päähän pinttymä" jostakin aiemmasta elämästäsi, jossa olet vaikkapa kokenut ko. sielun uhkaavaksi itsellesi. Tämä toimii myös toisinpäin, jos tunnet jotain sanoinkuvaamatonta vetoa johonkin tiettyyn ihmiseen, olet ollut aktiivisesti tekemisissä ko. sielun kanssa aiemmin. Toisaalta, jokainen joka havaitsee ympäristön, on vain oman mielen harhakuvitelmaa, eli kaikki mitä näet ja koet, koet omalla tavallasi ja vaikka miten tarkasti yrität selittää miten jonkin asian näet, niin silti (luultavasti) toinen näkee ja kokee sen erilailla.

Yleensä ihmiset riippuen kaupungista ja sun aurasta joko ovat tai eivät ole susta kiinnostuneita ollenkaan. Mitä matalammalla tietoisuudentasolla ihmiset ovat, sitä kiinnostuneempia he ovat sinusta fyysisesti. Mitä korkeammalle taas "kiivetään", sen enemmän empaattinen ja sympaattinen hermosto on kiinnostunut (esim. Intiassa ihmiset eivät fyysisesti välttämättä katso jokaista vastaantulijaa, koska ihmisiä on niin paljon, mutta he havaitsevat helposti nämä ihmiset omassa energiakentässään ja sen pohjalta tekevät sielullaan havainnot). Helsingissä koska olemme vielä toistaiseksi vasta toisella pykälällä menossa, niin ihmiset eivät välttämättä katso sinua silmiin enää, mutta ei tarvitse olla kuin jokin pienempi kaupunki kuten Oulu, niin johan tuijotetaan et mikäs ihminen tää on. idiot2 Näitä askelmia on olemassa ne perinteiset chakrajärjestelmän 7 kpl, mutta maailmassa ei taida olla vieläkään yhtään maata joka olisi yli anahatan tason. Toivottavasti selvitti asiaa Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Asterix
Vieras
« Vastaus #100 : 03.08.2009 11:18:39 »


Onkohan tuota saatanaa käsitetty ihan väärin? Eikös se ole kirkon keksintö?

Olkoon voima mikä vaan, niin eiköhän lähtökohta ole kunnioitus?



Näin minä mieltäisin. Kirkon keksintöhän se on!
Liekö sitten syynä se, että ihmiset haluttiin ruotuun,
siis vallan alle ja piti kehitellä keino, millä se tehdä
ja sitten kaikki muu oli pahaa saatanaa,
mutta jeesus maria jumala pyhähenki hyvää.

Kirkko ja uskonto ovat olleet erittäin voimakas
poliittinen hallintoväline ja on toki jonninverran edelleen,
vaikka sitä ei niin heti mieltäisikään.

Jokatapuksessa, saatana ja jumala täydentää toisiaan,
eikä toista ole olemassa ilman toista,
joten minulle se on yksi ja sama energia ja voima.

Onhan minussakin ns. hyvät ja huonot puolet
ja silti olen yksi kokonaisuus -Sasha henkilönä-
ja tilanteesta riippuen, joku voi kokea jonkun hyvän puoleni pahana
ja jonkun pahan puolen hyvänä
ja molemmista on hyötyä eri elämän tilanteissa,
joten ne ovat tarpeellisia.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #101 : 03.08.2009 16:45:38 »

Näin unen ja valvetilassa että maksin sängyssä mutta vastakkaisella seinällä kuitenkin, joten milloin koen, näen ihmisen nk omana todellisena itsenä, ei kait kaikki ole puhdasta peiliteoriaa.
En oikein ymmärtänyt tuota, mutta jos peilistä näit itsesi, niin se vain osoittaa että osaat tulkita hyvin emotionaalisesti omia tunteitasi. Useimmiten ihmiset eivät peilistä näe joko mitään tai sitten jotain todella itseen liittymätöntä (vaikkapa kaapin).

Lainaus
Aivot ja hermosto näyttäisi olevan aika keskeisellä sijalla ja etenkin niiden hyvinvointi jos haluaa lähteä reissaamaan? Ihanat nuo symppis ja emppis hermostot.
En nyt ihan tätäkään ymmärrä, reissaaminen ei ole mitään sellaista mitä normaali matkustus on, ja hyvin harvalla on taito "napsauttaa" itsensä suoraan pois kehosta (muutoin tämä astraalimatkustus ei ole mahdollista, eli esim. sulkemalla silmät ja kuvittelemalla itsesi jonnekkin se ei onnistu) ilman minkäänlaisia valmisteluita.

Lainaus
Mutta periaate on se, että jopa päivätajunnassa voin siirtää tietoisuuteni (reissata) vapaasti mihin vain ja nähdä samalla "unta" mutta se ei tarkoita että poistuisin silti kehosta? Vai onko niin että voin spontaanisti poistua kehostani ja jättää itseni automaattipilootille?
Kuten juuri sanoin, niin et voi. Se ei ole mikään pikainen toimitus että "hyppäämpä nyt pois kehostani ja käyn toisella puolella maapalloa". On toki ihmisiä jotka osaavat tehdä tämän nopeammin kuin toiset, mutta keskimäärin "valmisteluihin" menee 30-60min helpostikkin.
[edit]
lisään vielä tuohon luettuani uudestaan vastaukseni ja sun viestin, että on mahdollista poistua jonkin voimakkaan seurauksen myötä kehostaan, mutta ilman kehosta poistumista normaalisti aivojen on mahdotonta sopeutua astraalimaailmaan (meditaation avulla tosin on mahdollista). Eli, jäät kyllä autopilotille, mutta asennon täytyy olla niin vakaa että et missään vaiheessa pääse "romahtamaan" siitä mihinkään, jolloin paluu arkeen koittaa raa'asti, selinmakuu tai tehokas lootus tms. asento toimii aina.
[/edit]

Lainaus
Grin Grin alkaa kuullostamaan siltä kun en olisi käynyt maanpinnalla ollenkaan.
Niin, jokainen luo oman todellisuutensa joka tapauksessa. Ehkä se sun tapauksessa sitten on näin.

Lainaus
Tällä tarkoitan vain, että kyllähän moni meistä tekee jotain automaattisesti ja kuitekin keskittää tietoisuutensa myös toisiin asioihin samalla?
Joo, mutta ei päde näihin asioihin. Sun keskittymisen on oltava 101% ruumiistairtaantumisessa jos haluat sellaisen kokea, pienikin "harhautuminen" ja paluu "karuun arkeen" on suorastaan repäisevä.

Lainaus
Onko mitään vinkkejä maadoittumiseen? Olen pienenä satuttanut häntäluuni todella pahasti ja
minulle onkin sanottu että tämän takia tuo maachakrani menee herkästi nk pois tasapainosta?
Aloita jokin oikea henkinen polku, ne lienevät tehokkaimpia näihin. Meditaatioilla esim. saa helposti avattua minkä tahansa chakran, mutta jos ei ole tietoa mitä tekee niin nekin menee täysin "hukkaan". Meditaatiolla pitää aina olla jokin tarkoitus, pelkkä istuminen ei ole meditoimista. Joskin se voi hermoja viedä pois arjesta, mutta silti se ei vastaa alkuperäistä tarkoitusta. Itse omien kokemusten pohjalta voin suositella klassista joogaa (ei siis mitään Astangaa tms. vaan sitä aitoa oikeaa alkuperäistä jota on opetettu kymmeniätuhansia vuosia, ja jossa käydään muutakin kuin pelkkiä venytysliikkeitä). Laita viestiä privaan jos aihe kiinnostaa enemmän, niin en sotke alkuperäistä ketjun sisältöä.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2009 16:48:45 kirjoittanut Veskari-83 » tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #102 : 04.08.2009 11:18:14 »

Kiitos vastauksista ja halukkudestasi auttaa ja tarkoitukseni ei ollut millään lailla kyseenalaistaa opintietäsi. Oli virhetikki siirtyä tuolta reginaketjusta suoraan tänne. Mutta hyvä tietää että nämä ei ole ruumistairtaantumiskokemuksia, sillä aihe on, vaikkakin laitoin sen turhan kepeään sävyyn, mietityttänyt minua.
Jokainen asia on johdatusta johonkin, ole vain avoiminmielin kaikkeen ja luultavasti saat jotain siitä irti Smiley Kyseenalaistaminen on ensimmäinen tie oikeaan suuntaan, jos ei mitään kyseenalaista silloin ei koskaan opikkaan mitään. Kaikelle on olemassa aina jokin selitys, ja jos mä en siihen pysty niin kysyn itseäni viisaammilta ja saadaan sinullekkin oikea vastaus sitä kautta tai kenelle tahansa.  angel No, ehkä ihan kaikkia ongelmia en rupea ratkomaan, mutta itselle tutut tai itseä koskettavat aiheet ovat kuitenkin helppoja, joten niihin otan kantaa mieluusti Smiley Tämä kyseinen asia on itselleni melkolailla tuttu, joten siitä voin kyllä helposti kertoa lisääkin jos tarve vaatii. Hauskaa loppukesän jatkoa sinulle smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
PimeydenHehku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #103 : 07.09.2009 18:42:01 »

Tunnen energiakenttiä, ja pystyn liikuttamaan esineita ajatuksen voimalla ja kummittelusta on myös kokemusta  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #104 : 12.10.2009 18:14:38 »

Työpaikalla on viime aikoina ilmennyt poltergeistia.

Ihmettelen vaan mitä työsuojelutarkastajat mahtaa siihen sanoa?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: