Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467041 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Valkoinen varpunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #75 : 07.02.2009 23:15:39 »

Joulun alla oli ihme juttu taas. Olin olohuoneen lattialla paketoimassa puolisoni kanssa joululahjoja. Kun olin nostamassa taas yhtä paketoitua lahjaa pinoon, niin tuntui kun kädestäni tippui jotakin lattialle. Kuului kopsahdus ja näin lattialla noin sentin pituisen ruskean "pötkylän". Yht'äkkiä se alkoi kasvamaan ja pomppimaan kunnes se oli n. 6-7cm pituinen kastemato. Siinä se sätki ja pomppi lattialla niin että kopse kuului. Säikähdimme pahan päiväisesti sitä ja shokista selvittyäni heitin olennon parvekkeelta alas lumihankeen. Emme keksineet asialle mitään selitystä, mutta molemmat tiesimme että tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun minulle näin kävi. Vastaavanlainen tapaus sattui minulle parikymmentä vuotta sitten. Pelasin kaveriden kanssa spiritismiä eräänä tammikuun yönnä. Siinä pidettiin sormia lasin yllä, kun näin jonkin tumman varjon liikkuvan käsivarteni alla. Kun varjo oli ranteeni kohdalla, niin hihastani lensi ampiainen. Säikähdimme sitä niin että lasi lensi pirun ruudusta pois ja ampiainen laskeutui suoraan siihen kohtaan. Paniikissa otin lasin ja löin se ampiaisen päälle, niin että se jäi lasin alle, pirun päälle seisomaan. Ensijärkytyksestä selvittyämme tapoimme sitten ampiaisen. Mistähän mahtaa johtua tämmöinen hyönteisten ilmaantuminen ja vieläpä keskellä talvea?
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #76 : 08.02.2009 12:42:44 »

Korviini on kantautunut se etta ihmiset jotka on tietamattaan seurauksia alkanut seventymaan henkimaailman asioihin,, ja kaikki on nayttanyt laupaavalta,, mutta jonkin ajan paasta oli tapahtunut hirvean kasittamattomia asioita,,, en osaa tarkemmin sanoa,, sen vaa viela etta itsekkin olen vahan tallainen joka aistii ja kokee henkimaailmaa,, mutta voin olla turvallisella mielella etta Jeesus on mun haarniskani ja tiedan missa kohtaa tulee stoppi ja missa pitaa lopettaa  Smiley  Henkimaailmat ei oo mikaan leikin asia ,, se on oikeasti olemassa ja kukaan ei voi olla 100 prosenttisesti varma,, niitten saannoista tai siis sillee...
 Cool

Olkaa varovaisia, kannattaa perehtya aina kun lahtee syventymaan asiaan enemman Wink smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #77 : 08.02.2009 13:48:21 »

Joo, KristinAlta hyvä pointti, että henkimaailmaan mahtuu ihan yhtä monta tallaajaa kuin tänne maan päällekin, eivätkä kaikki ole mukavia tapauksia. Kuitenkin, kun luottaa siihen sisäiseen tuntemukseensa ja turvautuu viisaampii Korkeimpiin olentoihin - kuten Jeesukseen, Budhaan, Krishnaan, arkkienkeleihin, omiin oppaisiin, eläinoppaaseen jne. jne. - ei pitäisi olla mitään hätää Smiley Meitä kyllä opastetaan ja suojellaan!

Hyvin monella on todella pelokas asenne henkimaailmaa ja sen olentoja kohtaan, mikä johtuu juuri siitä, että ihmiset eivät joko tiedä mitään henkimaailmasta ja siitä, miten sen kanssa toimitaan, tai sitten omalle kohdalle tai tuttavan kohdalle on sattunut jotain pelottavaa. Lohdullista sinänsä on, että itse näitä pelottavia kauhutarinoita kuunnellessani olen huomannut, että 9/10 tapauksista kyseessä on ollut täysin normaali ja turvallinen tapaus, mutta ihmisen oma epätietoisuus asiasta on tehnyt kokemuksesta pelottavan. Se mikä on uutta, pelottaa. Muistan erään maahanmuuttajan kertoneen, ettei hän uskaltanut mennä talvella ulos lumisateeseen, koska hän luuli, että se on niin vaarallista että siihen kuolee. Hän ei vaan ollut kotimaassaan nähnyt koskaan lunta.
tallennettu
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #78 : 08.02.2009 15:17:43 »

Aloin tämän ketjun myötä miettimään tarkemmin, että onko minulla sittenkin kokemuksia, joita voisi sanoa "yliluonnolliseksi". Muutamia juttu on jäänyt mietityttämään ja mietin olisiko ne jotain tänne kuuluvia ja olisi kiva kuulla onko nämä tavallisia sattumuksia.

Tässä nykyisessä yksiössäni, puolen vuoden sisään on pamahtanut kymmenen hehkulamppua, kolme isoa loisteputkea niin että alkoi kärytä ja kaksi sulaketta. Stereot ovat kerran riehuneet omia aikojaan, vaikka olivat suljettuna. Myös juomalaseja lentelee käsistäni omituisesti, tuntuu kuin joku riuhtaisisi ne kädestäni. Kerran jäin ihan suu ammollani katsomaan, kun yhtäkkiä lasi herpaantui otteestani ja lensi puolen metrin päähän. Mietin pitkään, että mitä ihmettä siinä oikein kävi. Kaikki siis tässä nykyisessä asunnossani puolenvuoden sisään. Mikään kokemuksista ei ole kuitenkaan ollut pelottava. Tämä on ollut oikein turvallinen koti asua.

Sitten on jotain juttuja ruuvien kanssa, että väännän pitkään jollain työkalulla ja käsin ruuveja irti ja ne eivät liikahdakkaan ja sitten kiroan hetken tai tirautan yhden kyyneleen niin ruuvi on irronnut itsestään.

Viime kesänä istuin kaverin kanssa vanhempieni talossa kahdestaan ja hän puhui asioita joita en halunnut kuulla ja ajattelin, että "ole hiljaa edes hetki" ja samantein lintu pärähti ikkunaan niin, että tärähti. Menimme ulos, mutta emme löytäneet kuollutta tai loukkaantunutta lintua. Siihen ikkunaan on muuten kuollut ja törmännyt niin monta lintua elämäni aikana, etten osaa edes laskea. Eivät koskaan kuolleet talomme muihin ikkunoihin.

Kummallisin juttu mitä muistan oli vuosia sitten, olin viettämässä iltaa. Juttelin jonkun miehen kanssa ja hän alkoi kyselemään minulta, että miten minä pystyn tietämään hänestä sellaisia asioita mitä tiesin, enkä minä oikeastaan tiennyt miten tiesin. Ja se että hän sanoi niin sai minut menemään yhä syvemmälle puhumaan vaan jotenkin automaattisesti ja hän säikähti hirveästi ja kysyi minulta, että olenko minä noita. Että olenko minä se hänelle ennustettu toinen noita, ensimmäinen noita oli sanonut hänelle, että kun hän tapaa kolmannen noidan, hän kuolee, ja hän ajatteli, että minä olen se toinen noita -  että kun hän tapaa toisen noidan hän alkaisi uskoa. Mutta myös minä ajattelin olevani se toinen noita, ja vastasin hänen kysymyksiin hänen elämästään tajuamatta mitä puhuin ja lopulta hän lähti minua karkuun aivan kauhuissaan. Se oli hyvin outo kokemus, mutta ajattelin sitä pitkään ja minusta tuntui, että olin minä, mutten ollut minä. vaikea selittää

hip hei
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #79 : 08.02.2009 16:47:29 »

Ihan luonnolliselta kuulostaa, Vehra. Energia on erilainen eri paikoista ja saattaa olla, että nykyisessä asunnossasi on energiaa valloillaan vähän enemmän. Lisäksi joillakin ihmisillä on luonnostaan niin vahva ja vielä tiedostamattomasti hallitsematon energia, että se posauttelee lamppuja ja sulakkeita, saa sähkölaitteet sekoamaan ja lasit rikkoutumaan käsiin. Tällaisesta lamppujen poksauttelusta on ollut Astrolla keskustelua aiemminkin.
Tärkeintä kuitenkin on, että koet asunnon turvalliseksi ja hyväksi. Jos olo olisi epämukava ja ahdistava, silloin kyseessä olisi matalamman energian ilmentymä. Joskus matalat energiat ovat myös jäännösenergiaa. Asuin itse aikoinaan kämppiksen kanssa kolmiossa, jonka olohuoneen nurkassa oli ikävä energiajäämä. Se ei aiheuttanut koskaan mitään haittaa, tuntui vaan herkille ihmisille ikävänä tunteena. Ystäväni nukkui yhden yön olohuoneessa ja sanoi aamulla, ettei nuku siellä toistamiseen, kun tuo tunne oli pitänyt häntä hereillä. Itse nukuin useitakin öitä olkkarissa vaihtelunvuoksi, enkä koskaan joutunut minkään pahan yllättämäksi. Energiajäämä oli vähän kuin tahra paidassa, joka ei lähde millään irti. Ei siitä sinänsä ole haittaa, mutta ei se kauhean kivaa ole, jos tahra on hiton iso, ruma ja vielä keskellä paitaa Cheesy

Ruuvien kanssa sinua on varmaan auttanut esimerkiksi oma enkeli. Saan itsekin apua siinä vaiheessa, kun omat konstit ja keinot on ihan lopussa ja itku tulee väkisin jo silkasta turhautumisesta.

Mitä miehen lukemiseen tulee, niin se on ihan normaalia. Aura pitää sisällään kaiken ihmisestä, ja siitä voi lukea IHAN mitä vain: menneen, tulevan, nykyisyyden, luonteen, suurimmat toiveet, pelot, haaveet, rakkauden kohteen/kumppanin, lapset, naapurit, menneet elämät, sielun oppiläksyt, kokemukset, aistihavainnot, sairaudet, fyysiset ominaisuudet, henkiset ominaisuudet, karman, dharman, henkioppaat, suojelusenkelin, kuolleet läheiset, mieltymykset, inhot, salatut reaktiot/todellisen suhtautumisen asioihin, totuuden, valheen, tiedostetun, tiedostamattoman..... Aivan kaiken maan ja taivaan, fyysisen ja henkisen välillä. Moni tekee tätä tiedostamattaan ja sellaisia henkilöitä ovat mm. ihmiset, joilla on "hyvä vainu" ihmisten suhteen/hyvä ihmistuntemus. He vain osaavat tutkia tietämättään toisen auraa ja tietävät miten reagoida kenenkin kanssa.

Mitä miehen saamaan ennustukseen tulee, niin sanon, että onpa ollut ihan PIIIP selvänäkijä, kun on tuommosia satuillut miesparalle! Yksikään järkevä ja asiansaomaava selvänäkijä ei KOSKAAN, IKINÄ kerro kuolemasta yhtään mitään. Ei edes vaikka näkisi asiakkaan kuolevan vaikkapa 5 vuoden päästä. Kuolema on väistämätön tosiasia meille kaikille, eikä siitä tarvitse erikseen kellekään hehkuttaa, jos kysyjä ei sitten ihan tosissaan halua tietää kuolintapaansa ja ole valmis kuulemaan sitä (esim. vakavan sairauden yhteydessä). Kuolemalla pelotteleminen kertoo minusta vain osaamattomuudesta ja omien kykyjen vastuullisuuden ja eettisen puolen halventamisesta.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #80 : 08.02.2009 22:08:25 »

Oletteko muuten huomanneet, että telkkarista tuntuu tulevan nyt ihmeen paljon ohjelmia, jotka käsittelevät paranormaalien asioiden tutkimista? Niistä tosin tahtoo puuttua sellainen lempä henkimaailman ote (lukuunottamatta yhtä meediota näissä ohjelmissa), mutta ennen kaikkea kyseessä on yliluonnollisia asioita tutkivia ohjelmia. Nämä ovat tuntuneet rantautuneen Suomeen hiljattain aikalailla.

Nyt telkkarissa pyörii ainakin

Riivatut talot (Subtv)
Paranormal State (Vii5i)
Totuuden perässä (Jim)

vähän aikaa sitten oli myös

Piiri (Sub)
Haamutiimi (Jim)
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #81 : 08.02.2009 23:58:07 »

"""   aaight   Grin  Smiley


 smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #82 : 09.02.2009 16:49:12 »

Urmh, nähty ja katsottu on jotakin noista ohjelmista ja sen verran närkästynyt olen noiden ohjelmien sensaatiohakuisuuteen, että katsominen on jäänyt parin episoden tasolle. Ja todellakin: henkimaailman lempeä puoli jää näkemättä.

Totuuden perässä ohjelmaa, enkä haamutiimiä ole katsonut, mutta nimistä päätellen eivät poikkea näkemistäni.
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #83 : 09.02.2009 20:20:37 »

Meikäläinen katsoo kyllä ihan mielenkiinnosta kyseiset ohjelmat, vaikka tosiaan ne ovat niin sensaatiohakuisia juttuja että huh. Eniten minua säälittää niiden sielujen puolesta, joita tullaan vaan tutkimaan sen sijaan, että oltaisiin oikeasti avuksi.

Lisäksi olen itse närkästynyt siitä, että asioita on yleensä tutkimassa ihmisiä, jotka joko suhtautuvat henkimaailmaan vaan tieteenä tieteiden joukossa tai vastaavasti eivät tiedä mitään henkimaailmasta, muuta kuin sen että se on olemassa. Henkiä kohdellaan todella rumastikin välillä, puhumattakaan siitä, että negatiivisten energia-alueiden luo mennään ilman suojauksia.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #84 : 10.05.2009 11:18:05 »

Katotaas: Ruumiista olen irtaantunut, psykokinesiaa osaan (ehkä vieläkin), telepatia oli jossain vaiheessa arkipäivää (nyttemmin olen keskittynyt hieman eri aiheisiin), empatia on varmaan vieläkin toiminnassa ainakin lähimpien ystävien kesken, olen kokenut joitakin déjà vu -unia eli päivällä koen "just tämä hetki on tuttu entuudestaan". Mitäs vielä, kaikkea on sattunut ja tapahtunut vuosien varrella, ja jälleen kerran olen siinä taitepisteessä elämääni että jotain suurta uutta on tulossa, tuskin maltan odottaa mitä se on Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #85 : 14.06.2009 21:25:08 »

Kato taas: Ruumiista olen irtaantunut, psykokinesiaa osaan (ehkä vieläkin)

Mulla on tapana harrastaa tuota diskossa kahden daiquirin jälkeen, suosittelen!
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #86 : 15.06.2009 12:06:09 »

Kato taas: Ruumiista olen irtaantunut, psykokinesiaa osaan (ehkä vieläkin)

Mulla on tapana harrastaa tuota diskossa kahden daiquirin jälkeen, suosittelen!
Olen absolutisti, joten ei kiitos Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
suvitus77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93


Profiili
« Vastaus #87 : 08.07.2009 13:27:08 »

Täytyypä itsekin kirjoittaa kokemuksistani... Niitä kun ei "voi" ihan kenelle vaan kertoa Smiley
Aikaa eräästä tapahtumasta on jo monia vuosia,mutta se menee näin:
Näin 2 viikkoa ahdistavaa painajaista että jotakin pahaa tapahtuu. Unessa ei voi sanoa tapahtuneen mitään..enemmänkin tuntemuksia. Todella ahdistavaa. Unessa "kävin läpi" läheisiä,ja sain aina varmistuksen ihmisestä kenellä kaikki ok. Unet loppuivat siihen kun kummilapseni sai aivoverenvuodon,ja joutui sairaalaan...koomaan ja aivoleikkauksiin. Se oli raskasta aikaa. 2 viikkoa kului kuoleman rajamailla ja koomassa.
Eräänä päivänä ollessani koiralenkillä, ohitseni kulki tyttö pienen koiran kanssa. Hetken kuluttua sama tyttö tuli takaisin valkoisissa vaatteissa valkoisen koiran kanssa ja hymyili mennessään. Minä tietysti ÄKKIÄ kotiin kelailemaan mitä ihmettä. Hetken päästä sain puhelun jossa kerrottiin kummilapsen heränneen koomasta ja paranevan. Ja hän parani vaikka pieniä vammoja jäikin.
Asia saa vieläkin ihon kananlihalle.
Olen myös nähnyt unta jossa olin äitini enon mökillä... tuntui kuin olisin ollut jonkinlaisena henkenä ja "lipunut"...Minulla oli hyvän ystäväni "henki" mukana..ja koin vain tunteen että kaikki on hyvin,älä huolehdi. Tämä mökki on ollut minulle tärkeä paikka. Lähipäivinä sain tiedon äidin enon kuolemasta.
Olen nähnyt vastaavia unia vain äitini puolen sukulaisista.
Samankaltaisia kaikki hyvin -unia olen nähnyt myös koirastani,jonka jouduin lopettamaan sen sairastuttua. Unessa koira istui terveenä ja tyytyväisenä ja antoi minun ymmärtää että asia on ok..hänen parempi taivaskodissa.
Seuraavan koirani kohdalla hissin ovet menivät viikon ajan kiinni ja sulki kun kuljin ovesta hissin ohi. Joka kerta. (ja ne aukeavat vain nappia painamalla) Saman koki silloinen mieheni...ei kukaan muu talossa.
Tälläisiä mulla... joskus hieman pelottavaa. Tuntuu myös,että kun saan kännykkäviestin, tunnen sen kautta lähettäneen mielialan ja tuntemukset vaikka teksti olisikin muuta. Siis jos kyseessä minulle läheinen ihminen. Smiley
tallennettu
suvitus77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93


Profiili
« Vastaus #88 : 08.07.2009 13:32:10 »

ja vielä että mennessäni eräänä aamuna töihin, olivat työkaverini aulassa porukalla. Noin 10 henkeä. Jostain syystä yksi ihminen näkyi minulle selvästi ja loppu porukka oli ikäänkuin sumussa. Ajattelin vaan että ompa outoa ja menin pukkariin. Tämä selkeänä näkynyt sai sitten aivohalvauksen samana päivänä.
tallennettu
alexia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #89 : 12.07.2009 11:58:44 »

Kylläpäs täällä on mielenkiintoisia kokemuksia teillä !  Smiley
Kai minäkin sitten kerron omat pienet kokemukseni.  smitten
Minä näen enneunia, aistin myös välillä energiakenttiä, pystyn juttelemaan henkioppaalleni ja
telepatia erään ystäväni kanssa on erittäin voimakas. Mieleeni on kummitteluista erityisesti mieleen jäänyt eräs yöllinen tapahtuma; en oikeastaan koskaan kiroile sanoilla saatana tai helvetti, sillä pidän sitä paholaisen kutsumisena luokseni. Kevät-talvella kuitenkin jostain syystä hoin noita sanoja viikon putkeen jokaisessa tilanteessa, ja yksi yö heräsin siihen että omakotitalossamme, jossa nukuin sillon yksin alakerrassa, huoneeni seinät alkoivat paukkumaan ihan kuin joku olisi hakannut niitä raivoissaan. Sitten alkoi tömisemään lattiatkin ja sänkyni päädystä kuului erittäin voimakas ja pelottava miehen huuto. Tilanne kävi niin levottomaksi, ettei auttanut kuin rukoilla isä meidän rukous, jonka jälkeen tilanne rauhottui  smitten . Uskon, että tuon tapahtuman takana on paholaisen kutsuminen luokse. Tuon tapahtuman kerroin siksi koska se oli pelottavinta kummittelua mitä koskaan olen kokenut.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: