Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 179803 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #135 : 16.04.2006 19:06:11 »

Tästä vois olla hyötyä smitten
http://www.michaelkirjat.fi/menneiden.htm
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #136 : 16.04.2006 19:36:19 »

Corvus Leonis. Oletko ajatellut, että olet joskus ollut jonkin sortin Pelle Peloton, itse keksijä ja räjähteiden valmistaja? On ehkä sattunut erehdys sinun työssäsi ja joitakin läheisiäsi on kuollut ja itse olet haavoittunut. Se kaikki vaivaa sinua vieläkin.  8)Siis, huom, tämä oli silkkaa mielikuvaani.  Lips Sealed

Miten joku voikaan osua noin oikeaan. Melkein järkyttävää... Tongue Se oli sitä aikaa kun räjähteitä ja tuliaseita vasta kehiteltiin (uudestaan) Euroopassa, ja suunnittelin tuolloin kanuunoita ja pistooleja. Kun on ylen haltioissaan tuhovoimasta, ja edelleen käsi hamuaa tuliaseiden ja varsinkin liekinheittimien suuntaan. Mikä tunne pitää pistoolia kädessään, jumalattoman upea. Ja olen aivan vakuuttunut että minulla kuuluisi edelleen olla se silmälappu kuten silloinkin. Ja naapurit säikkymässä että mitä tuo hullu taas räjäyttelee tornissaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #137 : 13.07.2006 13:52:27 »

Artemisu,
sinulla on ihana yhteys voimaeläimeesi! smitten Muistan kerran kuulleeni eräältä mieheltä, miten hän peiliin katsoessaan huomasi, että puolet kasvojen peilikuvasta muuttui suden pääksi. Hänen voimaeläimensä oli susi Wink
tallennettu
elisabet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #138 : 13.07.2006 19:07:10 »

Hei !

Minä taas kävin regressioterapiassa = hypnoosin kautta mentiin entisiin elämiin.Psykologi kirjoitti kaikki menneet elämät ylös ,niitä tuli ainakin kahdeksan. Tuli nimet ,ammatit ,maat jne.. Esim. 1700-luvulla olin kuolemassa keuhkotautiin ( 18-vuotias tyttö).Konkreettisesti puhuin  ja yskin todella pahasti tuon kokemuksen aikana.Kun minulle pappi yritti antaa viimeistä voitelua ,en sitä halunnut ,koska tiesin ,että elämä jatkuu kuoleman jälkeen.

Yhdessä elämässäni olin seppänä ( mies) Ruotsissa 1500-luvulla.Minulla oli iso perhe ja olin takomassa vaimolleni korua lahjaksi ,jostain vanhasta rahasta.Tämän jälkeen ymmärsin ,miksi olen kiinnostunut Ruotsista ja ruotsin kielestä tässä elämässä.Olen siellä asunutkin kolme vuotta 80-luvulla.Ystäväni aina naljailevat minulle ,että olen Ruotsin-hullu...

Kaikista näistä elämistä tehtiin yhteenvetona ,että olin ollut niissäkin hyvin yksinäinen.Niinkuin tunnen nytkin yksinäisyyttä ,vaikka minulla on puoliso ja joitakin kavereita.

En näitä kuitenkaan enää mieti päivittäin ,vaan ne selkeyttivät monta asiaa.

terveisin Elisabet
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #139 : 16.07.2006 01:52:02 »

 tickedoff

   Totta ja tarua, mutta kuitenkin unta oli kun kauhulla!!

    katsoin kuningatar Viktorian ( ? ) lähestymistä,

      kauniit silmät hänellä oli, mutta meni pussaa-

        maan viereistä komeaa miestä, joka oli kuin

         pölkky, ei uskaltanut liikahtaakaan, ja

          HÄN, ohi mennessään iski silmää minulle,

           tuli uudestaan PUSSAAMAAN edellistä

             miestä, mutta EI minua!!   Cry


                  2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #140 : 16.07.2006 13:09:23 »


Tuo oli hyvin mielenkiintoista luettavaa. smitten
Olen varma että minulla on jäänyt selvittämättä jotain erään ihmisen kanssa ja nyt mietin miten saan asian päätökseen.  smitten smitten
tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #141 : 03.08.2006 10:44:44 »

Elämä ollut välillä vaikeaa, kun muistan hyvin entisiä elämiäni ja niissä olleita ihmisiä, mutta kun nämä eivät muista. Olen jollekin aikanaan sanonut, että mehän ollaan vanhoja tuttuja, mutta kun tämä toinen ei ole muistanut. Ja ihmetellyt, että mitä sinä höpiset. Olen nyt tullut "viisaammaksi" ja varomaisemmaksi, enkä enää lauo tällaisia.
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #142 : 07.08.2006 21:07:36 »

Terve

Olisisi aivan ihana tehdä lähempää tuttavuutta entisten elämien kanssa. Tutkia sitä ja katsoa mitä taitoja ja ominaisuuksia sieltä on säilynyt.
 Huh  Sieltä varmaan löytyy selitys niin moneen juttuun että huh.

Mutta kaikille onnea omien entisten elämien etsintään  smitten

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #143 : 10.08.2006 15:57:45 »

Reinkarnaatio eli jälleensyntymä

Vuonna 1929 kolmevuotias Shanti alkoi viihdyttää vanhempiaan kertomalla tarinoita elämästään miehensä ja lastensa kanssa, mutta vanhemmat pitivät hänen juttujaan mielikuvituksen tuotteina. Ennen kuin täytti seitsemän Shanti ehti kertoa perheestään tarkkoja kuvauksia, joissa hän myös mainitsi monia nimiä. Hän mainitsi myös Muttra -nimisen kaupungin ja kertoi kuolleensa vuonna 1925 neljännen lapsen synnytykseen. Hän väitti, että hänen nimensä oli ollut Ludgi ja hänen miehensä nimi Kedarnath.  Muttra -niminen kaupunki oli tosiaan olemassa, ja Shantin vanhemmat huolestuivat lapsensa mielenterveydestä ja veivät hänet lääkäriin. Tämä kuunteli ällistyneenä tytön kuvauksia lääketieteen menetelmistä, joista tuonikäinen lapsi ei voinut mitenkään olla perillä.
Sitten kohtalo puuttui tapahtumien kulkuun. Eräs Shantin isän tuttava tuli käymään kaupungissa yllättäen, ja Shanti tuli tervehtimään häntä miehensä serkkuna. Mies vahvisti, että hänellä tosiaan oli Kedarnath -niminen serkku, jonka vaimo Ludgi oli kuollut synnytykseen.

Shantin vanhemmat järjestivät tapaamisen kotonaan kertomatta siitä tyttärelleen, ja tämä tunnisti heti Kedarnathin. Silloin tutkijat kiinnostuivat tapauksesta, ja sitä alettiin tutkia tosissaan. Intialaiset tutkijat veivät Shantin side silmillä ensimmäisen kerran Muttraan. Kun side poistettiin, Shanti vei tutkijat suoraa päätä Ludgin entiseen kotiin. Siellä hän tapasi lapsensa sekä miehensä vanhemmat ja veljen ja tunnisti jokaisen heistä. Ainoa, jota hän ei pystynyt tunnistamaan, oli neljäs lapsi, jota synnyttäessään hän oli kuollut.
Kun Shanti kävi seuraavalla vierailulla Ludgin äidin talossa, hän pani heti merkille muutokset, joita siellä oli tehty hänen kuolemansa jälkeen. Sitten hän vei tutkijat paikkaan, johon hän oli piilottanut sormuksensa. Ei edes hänen miehensä tiennyt piilopaikkaa.


(New Age -käsikirja - Paul Roland)

Mitäs mieltä olette tästä jutusta?
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 20:56:41 kirjoittanut Jinx » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #144 : 11.08.2006 08:40:46 »

Shanti Devistä löytyy myös ihan oma kirja, jossa seurataan tuota tutkimusta. Suosittelen lukemaan, se on varmaan paras "tieteellinen" opus jälleensyntymästä, mitä tarjolla on ^____^
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #145 : 13.08.2006 21:55:17 »

Minulla oli lapsena hirveä pelko jos joku perheenjäsen tai muu läheinen lähti risteilylle. Ripustin kuvan seinälle ja itkin joka päivä jos hän ei tule takas...että laiva voi upota  Sad ja tämä ei kyllä johtunut titanicista, koska en ollut k.o elokuvaa nähnyt vielä  Cheesy... mutta voisiko tämä kertoa jotain, että olen entisessä elämässä ehkäpä kuollut laivaonnettomuudessa?
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #146 : 14.08.2006 09:51:25 »

Paljon mahdollista. Koska sinua pelottaa muiden menetys on mahdollista, että olet jossain menneessä elämässäsi menettänyt hukkumalla jonkun läheisen.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #147 : 15.08.2006 19:20:24 »

Tästäpä tuli kanssa mieleeni
että joskus ennenmuinoin -kauan, kauan sitten-
ex-poikaystävä/avomies harrasti kaukalopalloa ja hän lähti sitten pelireissulle linja-autolla...
Edellisenä iltana ennen lähtöä sain kamalan "paniikki" kohtauksen ja vain itkin ja itkin kun tiesin että hän on lähdössä pelireissulle noin neljäksi päiväksi..
En tiedä mikä minulle tuli, enkä tiedä vieläkään..
Naurattaa nyt näin jälkikäteen...
Olin sen jopa unohtanut ennen kuin nyt vasta tuli mieleen...
Ehkäpä kenties minullekkin entiset elämät nousivat pintaan?!?  crazy2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #148 : 15.08.2006 21:40:58 »

 tickedoff

    Eilen  pelkäsin,  että  pieru  tulee!

     Sitten  pelkäsin,  kun  ei  se

           tullutkaan!


                2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #149 : 15.08.2006 23:50:57 »

tickedoff

    Eilen  pelkäsin,  että  pieru  tulee!

     Sitten  pelkäsin,  kun  ei  se

           tullutkaan!


                2funny

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Funny_post.gif)
LOL!   2funny Cheesy 2funny Cheesy 2funny

tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: