Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hupsis, suusta pääsi sammakko!!!  (Luettu 12410 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« : 14.09.2007 16:10:28 »

Eli nyt haluaisin astrologisia kokemuksia ihmisistä joiden suusta lipsahtaa helposti asioita ilman mitään sensuuria! Jotka eivät osaa/muista/halua pidätellä ja olla  Lips Sealed

Oma isukkini on vahingossa tullut pahoittaneeksi varmaan aika monen mielen, päästelemällä suustaan tuon tuosta rehellisiä, sensuroimattomia ajatuksiaan ja mielipiteitään. Ei siis ole mikään pahansuopa ilkeilijä ihminen todellakaan, eikä sinänsä toivo kenenkään loukkaantuvan, päinvastoin, usein melkein hämmästyy, että "mitä muka? luulin antaneeni ihan hyödyllisen mielipiteen". Kuitenkin, harva varmaan jaksaa loputtomiin kaunaa kantaa, koska useimmat ihmiset loppujen lopuksi ovat viehättyneitä hänen lähes naiivin rehelliseen tapaan olla.
Ja yllätys, yllätys,   aurinko aspect_con merkurius (6.huone) ja  kuu (5.huone)  jousimiehessä!

Siskoni oli pienenä aika totuudentorvi ja sammakoita hyppeli suusta joka käänteessä. Sittemmin  askendentti vaaka on pehmittänyt ilmaisua ja tehnyt hänestä hyvinkin diplomaattisen - mutta sanansäilä kyllä on terässään edelleen. aurinko oinas (8.huone),  kuu aspect_con merkurius  aspect_convenus aspect_con aspect_con DC  oinas. Onkin valinnut alakseen oikeustieteen, eli jonkun vuoden päästä voi raastuvan seinät tutista!

Itse olen kyllä myös aika suorasukainen, jos joku pyytää rehellistä mielipidettä, niin sen kyllä annan, mutta jotenkin kai sitten  aurinko ja  mars kauriissa, sekä  venus skorpparissa tuovat jotain harkitsevaisuutta. En nimittäin pärjää kahdelle ensiksi mainitulle epämiellyttävien totuuksien möläyttelyssä sitten millään  Grin! merkurius jousimiehessä ja 9.huoneessa kyllä tulevat sitten tarpeen mukaan esiin aika terävänä sanankäyttönä.
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #1 : 14.09.2007 16:59:05 »

Ihan omakohtaisia kokemuksia tulee omasta  merkurius yhtymä plutostani (tosi tarkka yhtymä). Olen monta kertaa ollut jo ihan "pää pölkyllä" mitä olen sanonut ja jotka olisivat voineet jäädä sanomatta. Varmaan oma kuumerkkini Jousimiehessä , joka on myös nouseva merkki, tekee minusta myös jonkunlaisen totuuden torven.
Vaan onhan tuolla Englannin kuningashovissa prinssi Philipillä sama ongelma, että löytyy merkurius yhtymästä plutoon, ettei hän aina mieti etukäteen mitä sanoo....
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.09.2007 17:49:40 »

Heh, meikäkin aina kyllä sanoo mitä ajattelee, mutta se tulee niin viattomasti, ettei (toivottavasti) kukaan suutu.  aurinko kuu merkurius ainaski jouskarissa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 15.09.2007 12:02:55 »

Minulla on suu täynnä sammakoita enkä edes huomaa kun ne ulos putkahtavat
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 15.09.2007 12:18:42 »

Tahtoo päästä, sammakot siis, huoh.
Nytten niitä pääsee myös sormista kun olenn innostunut tänne kirjoittelemaan, niin kädet väliin ennättää naputella vastauksen ja harkinta tulee jossain metrin päässä perässä...
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 15.09.2007 21:34:26 »

Monesti asia liitetään juuri  jousimies -merkkiin.

Esim. kumppanini  askendentti jousimies  laukoo joskus juttuja mitä ei tarkoita ja paras työtoverini  jousimies myös... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 15.09.2007 21:41:08 »

Ja eräs kauris tänä iltana laukoi, varmaan hyvää tarkoittaen, mutta kuitenkaan ei huomioinut asian kaikkia puolia  Wink .. se on aina muissa, eikö. Noh, väärin- ymmärrykset ovat maailman tylsin asia, joukkari osaa ainakin heittää jutun huumoriksi lopulta.  kauris

Se nyt ei ole edes niin vakavaa näin joukkarin näkökulmasta, mutta edelleen väärinkäsitysten pohjana täytyy olla esim eri astromerkki, ikä, sukupuoli tms.. sillä muutenhan kukaan ei koskaan sanoisi mitään mahdollisesti loukkaavaa, vai.

Joukkari pitää hauskanpidosta, eli joskus huumori voi roiskua. Tosin nyt en ole ollenkaan sillä tuulella. Mietin tuota keskustelua muutaman kanssa täällä, miksi koen saavani paljon kritiikkiä (tavallaan sammakoita) ja vähän huomiota sille kaikelle, mihin olen käyttänyt kymmeniä päiviä foorumiaikaa. Tai sitten se on se suomalainen tyyli sanoa vain se kriittinen puoli, tai sitten olen vain etääntymässä täältä. Ehkä se on niinkuin pitää ollakin.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2007 07:21:53 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 15.09.2007 21:45:15 »

Jos minua tarkoitat, niin täytyy myöntää, että pääsehän itseltäkin sammakoita...

Mutta omalla kohdalla  jousimies on laskenut niitä... (ja nyt en tarkoita sinua SA)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 16.09.2007 12:45:35 »

 Smiley heh, kiva huomata  jousimies olevan "syypää" sammakoiden hyppelyihin... johtuneeko  neptunus tuoma herkkyys sitten sen, että huomaan kyllä tehokkaasti toisten pienetkin tunteen muutokset? Ja tietty tuo  aurinko oinas ei sitten osaa paikata sammakon aiheuttamaa hämminkiä...  :Smiley
Kärsin sammakoistani valtavasti ja olen opettellut jatkuvasti diplomaattista keskustelua... toisaalta nykyään myöskin yritän rakastaa sammakoitani  smitten vaikka harrastan parhaan taitoni mukaan sitä smal talk meininkii  Wink
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #9 : 16.09.2007 19:04:53 »

Minulla on kaksi ihanaa oinas-nousuista ystävää, jotka laukovat mielipiteitään melkoisen usein ja suoraan. Herkemmin vielä toinen heistä, jolla on jousimies kuu. Joskus jotkut sanansa ovat osuneet vähän turhan herkästi -  aurinko kalat kun olen itse, mutta on sinänsä kiva kun tietää nuo astrologiset jutut, niin ymmärtää useimmiten olla ottamatta heidän sanomisiaan kovin vakavasti. Eivät nimittäin varmastikaan tarkoita pahaa, vaan juuri ne sammakot ovat kysymyksessä. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 16.09.2007 21:27:27 »

Täälläkin yks, joka ei jaksa vangita sammakoitaan Embarrassed
Tosin, yritän kyllä  ja sydämestäni en tarkoita pahaa, usein en itse edes huomaa sanovani mitään sen kummempaa. Epäilen vaikutusta  mars jousimies ja varmaan kuu skorpioni vaikuttaa terävöittävästi. Sitten  merkurius 1. huoneessa ja veskarissa, niin johan sotku valmis. Eniten nämä onnettomuudet sattuvat kuitenkin huumorin parissa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 17.09.2007 02:20:14 »

Aurinko Cheesy, sorry,  kaksoset ja  askendentti skorpioni :na
olen saanut kyllä terävää verbaalisuutta enemmän kuin tarpeeksi.

Valitettavasti sanojen harkitsevaisuutta oppii vain möläytyksillä. Wink

Lapsena olin todella kiusallinen vanhemmilleni ja arvatkaa vain miksi. :Smiley

Muistan ikuisesti erään lapsena, noin 4-5 v. lausumani
tahattoman sammakon.

Adoptio äitini uusi pomo, keskussairaalan johtava lääkäri,
-oikein hieno ja tyylikäs täti- tuli meille illalliselle
ja reippaasti sitten menin, -koska äiti oli niin opettanut,
tervehtimään ja esittelemään itseni.

Kysäisin, että mikä sinun nimesi on,
johon täti vastasi, että Lissu,
ja sain aivan -mielettömän kuningasajatuksen-
jatkaa smalltalkia ja tokaisin,
että naapurimme (kesäpaikkamme) lehmän nimi on Lissu,
ihan kaheli elukka. :Smiley

 Lips Sealed

  Tongue

Äitini oli kuolla nauruun. Onnekseni he ystävystyivät
ja Lissu-täti muistutaa minua vieläkin ensitapaamisestamme
ja nauraa, että lapsen suusta se totuus tulee. Grin
« Viimeksi muokattu: 17.09.2007 02:23:44 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12 : 17.09.2007 04:58:31 »

täältä yks sammakko loikkii mukaan..välillä kyllä joutuu häpeemään ihan ittekki että mitähän tuli sanottua, kaverit kylläkin jo tottunut tähän eikä enää suutu..

onkos muilla  jousimies tapana myös ola jonkinsortin hölösuita mitä tulee juoruiluun tai salaisuuksien pitämiseen  Huh oppinut että kavereitten pitää erikseen aina sanoo että mikä on salaisuus ko muuten sitten en sitäkään tajua vaan kertoilen jonkun salaisuuden hyvänä juttuna  Embarrassed ...mutta oppia ikä kaikki  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #13 : 17.09.2007 11:52:10 »

Lähipiirin suorasuiden joukosta löytyy jouskareita (yllätys!), oinaita, kauriita ja skorpioneja aivan erityisesti. Varmaan myös merkuriuksen aspektit esim.marsin kanssa saattavat olla osallisina siihen, että puhe kulkee nopeammin kuin harkinta. Wink
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 17.09.2007 19:53:10 »

Lähipiirin suorasuiden joukosta löytyy jouskareita (yllätys!), oinaita, kauriita ja skorpioneja aivan erityisesti. Varmaan myös merkuriuksen aspektit esim.marsin kanssa saattavat olla osallisina siihen, että puhe kulkee nopeammin kuin harkinta. Wink

Hmmm.. :Smiley Paitsi että olen  aurinkokaksoset ja  askendentti skorpioni,
niin  merkurius:kseni on niin ikään  kaksoset  Lips Sealed

Lapsena ja nuorena suu kävi nopeammin kuin harkinta,
mutta nykyisin lähes kaikki sammakkoni ovat täysin harkittuja
täydessä mielen ja sielun voimissa. Tongue

Tanhua sanoo jossain tulkinnassaan, että Kaksosta,
joka on oppinut vaikenemaan 10 sekunniksi kun toinen on
päättänyt lauseensa, kannattaa tosissaan varoa,
koska kylmät totuudet putoilevat kuin jääpalikat kauluksesta sisään.

Veljeni tekee suorastaan taidetta sammakoistaan.
Ne ovat niin älykkäitä ja taidolla hiottuja, että muutamat tajuavat ne
vasta parin vuoden jälkeen sanomisesta. Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: