Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: alasti kaupungilla..  (Luettu 3559 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 14.09.2007 02:07:25 »

Kaverini asui unessa soluasunnossa kaupungilla jonkun tuntemattoman nuoren miehen kanssa. Jostain syystä minulla oli avaimet heille.. Kolmesti peräkkäin olin tämän miehen kanssa tumman rautaportin luona samaan aikaan, siitä jostiin joka kerta samaan aikaan ovelle ja yritettiin saada oma avain oveen.. se oli muka niin hauskaa  Undecided No olin tämän pojan kanssa siellä asunnossa keittiössä, istuin siinä keittiötasolla ja flirttailin sille kovasti etten ole ajatellut siirtyä siitä tasolta että olkoon hyvä vain ja jatkaa ruoan valmistusta.. Se teki sit sardiinivoileipiä. Poika meni huoneeseensa ja laittoi oven kiinni puhumatta mitään tai osoittamattaan mitään kiinnostusta. Yhtäkkiä minulla oli joku kiire ulos ja latoin oven kiinni jolloin huomasin ettei minulla ole kun pikkuhousut jalassa ja avain on unohtunut  Sad Poika ei varmasti kuulisi vaikka soittaisin kelloa. Yritin muita ovia vaan eivät auenneet.. Sit olinkin jo unohtanut oven mistä piti mennä.. Damn.. Availin ovia ja ne veivät minut aina vain eri paikkaan. Näin nuoren pariskunnan jossa nainen käveli edellä ja mies perässä omaa rappuaan kohti, mies huomasi minut ja kaksikertaa vilkaisi ja kirosi "voi saatana" käänti tiukasti päänsä pois eikä enää katsonut ja minua HÄVETTI!! Jotenkin sitten olin taas siellä asunnossa ja ajattelin että voisin muuttaa siihen asuntoon kun ystäväni oli muuttoaikeissa.. Poika avasi huoneensa oven ja minun kissat karkasi sinne. Poika nappasi valkoisen kissansa syliin ja minä metsästin omani pois sieltä ja ymmärsin etten voi sinne muuttaa.. sillä oli kissa ja meidän kissat ei tulisi varmasti toimeen. Koko tänä aikana poika ei puhunut minulle mitään ja olisn sille kuin ilmaa.. aunto oli sellainen siinä oli pieni keittiö ja sen pojan huone oli aika kiva ja viihtyisä vaikka siellä näytti olevan kaikenlaista tavaraa ja jokin valkoinen sohva/iso tyyny. Talot olivat vaalean keltaisia rapattuja kivitaloja.
Hetken kuluttua näin toisen unen jossa ajoin autoa ja joku kaverini istui vieressä.. Vastaan tallusteli ruskea karhunpentu. Sanoin kaverilleni "onko tuo karhunpentu?" enkä saanut vastausta, hätäännyin ja kysyin smanlailla uudestaan saamatta kuitenkaan edelleenkään vastausta. vasta kun karhu oli ihan auton vieressä huomasin että se oli pieni poika kypärä päässä ajamassa polkupyrällä Huh Ihmeellisiä unia. JA KUKAAN EI PUHUNUT MULLE MITÄÄN KOKO YÖNÄ Cry
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #1 : 14.09.2007 13:58:51 »

Hei jenima!

Vaikuttaa kovin itsetunnon ja sisäisen tasapainon olevan hakusessa Sinulla.
-Miehet pyörivät unessa ympärilläsi, kääntävät katseensa, häpeät/ pohdit/ kiinnostut/... naisena. 
 =maskuliinipuoli sinussa on/ tai koet sen olevan selviytymisesi tae.
Eli: pistä asioihin enemmän järki-kontrollia. Tunnepuoli ja toisten hyväksynnän haku aiheuttaa häpeää. Miksi?
Miksi toisten mielipide sinusta on sinulle tärkeämpi/määräävämpi kuin oma näkemyksesi itsestäsi?!

-Unessasi nainen kulkee miehen edellä.
= feminiini sinussa määrää elämän tahdin.

-keittiössä mies laittaa sinulle sardiinivoileipiä.
 =Madot ovat 'alinta' eli vanhinta ravintoa (unisymboleina sekä ruumiin- että sielunravintoa, toiseksi vanhinta ovat kalat - jotka syövät matoja).
Sinulle elämä tarjottelee syvintä ja alkuvoimaisinta tietopakettia, jotta voisit voida hyvin - löydettyäsi ensin sisäisen tasapainon tarjolla olevan 'vanhan tiedon' kautta omassa itsessäsi ja nimenomaan omasta itsestäsi.
Sinun maailmasihan tulee olla Sinun ajatustesi ja mielikuviesi todentumaa tässä ulkoisessa maailmassa.
Tämä uni antaa Sinulle paljon vahvistusta ulospääsyyn tämän hetken tilanteestasi, ongelmanasettelustasi ja ratkaisuista - omassa sisimmässäsi näihin jämähtäneisiin asenteisiisi.

-miehen huoneessa koet mahdollisuuden viihtymiseen. Siellä valkoinen tyyny/sohva.
 =Johdonmukaisuus (maskuliinisuuden yksi ilmentymä) tekee itsestäsi myös itsellesi elämässä viihtyvämmän mielikuvan. Huonekalut ovat osa sielunmaisemaasi, valkoinen väri tarkoittaa yksin selviytymistä.
Mietipä sitä! Ei tokikaan tarvi muuttua 'jätkäksi', vaan kuunnella järjen ääntä sopusoinnussa tunteitten rinnalla.

-rautaportti keskustelupaikkana
 =Tunnet tarvitsevasi suojaa (vahva rautaportti) ja tasapainoa (mies ja nainen).
Luo sellainen tila ja tilanne itsellesi, sellaisena/ -sessa voit voida paremmin.

-kissasi karkaavat sisälle, mies nostaa oman kissansa syliinsä.
= elinvoimasi 'karkaa' maskuliiniin. Elinvoimasi 'karku' sisälle eli sinuun... missä se onkaan ollut ennen? Oletko huolehtinut toisista liiaksi? Oletko hukannut jaksamisesi toisille auttaessasi heitä yli voimiesi?
Maskuliininen puoli kaappaa oman kissansa = elinvoimansa syliin eli hallintaansa.
Kehoitus: Luo/ visioi silta kissoille (kun niitä on monta, on myös elinvoimaa/ selviytymismahdollisuuksia paljon) = elinvoimallesi valita puolensa/ kumpaa puolta toteutat itsessäsi.

-Talo oli vaaleankeltainen.
= keltainen väri on itsetunnon ilmentymä. Vaaleana se ei ole vielä täydessä voimassaan. Tämä värisymboli pitää yhtä koko unen viestin kanssa.

-Kukaan ei puhunut sinulle koko yönä mitään.
= Unessako? Jos niin: sisäinen keskustelusi ei toimi. Eri puolet luonteestasi eivät saa viestejään toisilleen kulkemaan. Kaikenlaista tapahtuu, muutosta vaan toimivampaan/ kommunikoivempaan suuntaan saa odotella yksi ja toinen luonteesi puoli.

Toinen uni:
-ajat autolla, vieressäsi joku kaverisi
=pyrit etenemään asioissasi reippaammin, 'tukihenkilö' mukanasi (tod.näk. persoonasi toinen puoli). Kuitenkin sinua pelottaa tiellä (elämässäsi) liikkuva...
 -pieni poika, vaikka näyttääkin karhulta (karhu selviytyy luonnossa pentuna emonsa opastuksella, aikuisena omalla viisaudellaan, löytää ravintonsa, oppii koko ajan uutta), unen loppuvaiheissa tulee vastaan - tunnut pelkäävän sitä minkä mielikuvan luot näkemästäsi.
 =maskuliinipuoli itsessäsi on aika heikoilla ja vieroksut sitä. Tämä on ainakin unen viesti. Pelot ovat omia luomuksiamme tai meille jossain elämämme vaiheissa opetettuja/ passiivisesti syntyneitä. Onko elämässäsi ollut liian huolehtivaisia/ määräileviä aikuisia/ läheisiä/ tunnekumppaneita tms?

Kiireellä vastasin, joten jos tulee ongelmia tätä lukea, niin raapusta tälle sivulle vastausta/ lisäkysymystä. Selvennän mielelläni.
Ja voimia tasapainottamiseen. Hyvää syksyä myös, sehän on uuden luokan aloitusaika. Oppi menee silloin myös perille, kun sisimmästä nousee esiin tarve oman minän syvällisempään ymmärtämiseen.

Sinulla on lupa olla myös eri mieltä tästä tulkinnasta. Sisin meissä on aina viisauden tyyssija. Pähkäilemällä ja muitten mielipiteitä liikaa kuuntelemalla voimme helposti 'hukkua' ja elämmekin kuorena, toteuttaen toisten tahtoa. Jokaista tarvitaan maan päällä. Jokaiselle annetaan jo syntymässä luonne ja elämästä selviytymisen aihiot. Kehittämällä niitä, voit toimia omana -sellaisenaan tarpeellisena- itsenäsi tässä maailmassa.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007 14:58:31 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: