Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minun karttani  (Luettu 9341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 21.10.2005 17:57:27 »

Jaksaako/viitsiikö joku vilkaista meikäläisenkin karttaa? Jos jaksaa niin olisi kiva kuulla löytyykö sieltä mitään jännää/erikoista  Smiley
Syntynyt olen 5.4.1981 11:05 Hki

 Tongue
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2005 21:37:50 »

Onpas sinullakin jännä kartta! Shocked

Kartallasi on huikea määrä johtavaa laatua. Vahva oinaslataus oikein korostaa johtavuutta, projektien loppuunsaattaminen saattaa olla joskus sitten taas vähän niin ja näin. AC ravussa ehkä korostaa ennen kaikkea tunteiden merkitystä tässä asiassa; aloitat ja lopetat juttuja fiilisten mukaan. Tunnereaktiot ovat muutenkin tärkeällä sijalla.

Stellium Oinaassa ja 11.huoneessa luulisi tekevän sinusta melkoisen ryhmänjohtajapersoonan. Raju läjä konjuktioita oinaassa tosin saattaa tehdä sinusta monen ihmisen makuun liiankin energisen, dominoivan ja hurjan tyypin. Nousurapu tosin pehmittänee sinua hieman ja antaa kykyä ympäristön tulkintaan enemmänkin. Toisaalta se, että nämä oinas-planeettasi tekevät sinusta varmaankin enemmän joukkuepelaajamaisemman kuin jos ne sijaitsivat jossain muussa huoneessa, jossa oinaan yksilöllisyys ja egoismi korostuisivat enemmän. Ystävät ja seura yleensäkin ovat sinulle todella tärkeitä asioita.

Pluton oppositio neljään planeettaasi plus neliö AC:hen viittaisivat siihen, että konflikteja ei elämästäsi puutu.

Mielenkiinnosta kysyisin, miten olet havainnut/oletko havainnut neptunuksen vaikutuksen 6.huoneessa? Onko ollut työstä seuranneita sairauksia, työskenteletkö jotenkin terveyttä tai yleistä hyvinvointia edistävällä alalla tai oletko herkkä esim. alkoholille, lääkkeille tms.?

Siinäpä jotain. Kommentteja, osuiko sinne päinkään? Smiley
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2005 10:55:43 »

Apache, olen aina ollut kiinnostunut terveydestä ja sairauksista. Jo lapsena tutkin mielelläni lääkärikirjoja. Luulosairaskin myönnän olevani. Ihmiset aina ihmettelevät miten voin tietää kaiken maailman sairauksista niin paljon... Ne vaan kiinnostavat minua.
Työpaikoillani minua on aina leikkisästi kutsuttu tohtoriksi  Smiley Ihmiset tulivat/tulevat kysymään mitä vitamiineja heidän tulisi syödä tunteakseen olonsa virkeämmäksi  Smiley Hyvinvointi ja terveys kiinnostaa minua ja siksi luen siitä paljon. Olen aina ihmetellytkin tätä kiinnostustani, voisiko se todella johtua tuosta neptunuksesta kuudennessa huoneessa?
Allergioita itselläni on ja olen todella herkkä lääkkeiden vaikutuksille. Viinaksien kanssa minulla on sellainen suhde että kohtuudella on nautittava ja kontrolli on pidettävä.
Joskus olen kuullut ihmisiltä että olen liian "hyökkäävä", en siis ilkeä vaan että katseeni ja kaikki hyppää päälle tavallaan, vaikka puhuisin kuinka lempeästi niin silti. Se ei ole mukavaa, en halua että minua pidetään ilkeänä/hyökkäävänä/pelottavana, varsinkin kun en itse koe olevani lainkaan sellainen, olen usein hyvin ujokin.

Kiitos Apache! Oli mukava kuulla  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2005 10:59:01 »

Niin ja vielä se Apache, että osui hyvin nappiin! Osasit todella hyvin tulkita  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2005 14:03:51 »

Hyvinvointi ja terveys kiinnostaa minua ja siksi luen siitä paljon. Olen aina ihmetellytkin tätä kiinnostustani, voisiko se todella johtua tuosta neptunuksesta kuudennessa huoneessa?
Allergioita itselläni on ja olen todella herkkä lääkkeiden vaikutuksille. Viinaksien kanssa minulla on sellainen suhde että kohtuudella on nautittava ja kontrolli on pidettävä.

Hei Artemis, kurkkaapa ketju nimeltä Syntymäkartta ja sairaudet. Smiley Kertomasi oli varsin mielenkiintoinen lisä siihen. Neptunus kartalla kuvaa aluetta, johon kohdistamme "ihannekuvan", toiveita ja haaveita, joten Neptunus kuutosessa voisi hyvinkin kuvata sitä, että etsit ideaalia terveyden suhteen. Neptunus myös herkistää, joten terveyden huoneessa ollessaan juuri erilaiset allergiat ja yliherkkyydet sopivat kuvaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
iltarusko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #5 : 28.11.2005 00:05:31 »

Hei Apache,

vaikutat todella hyvältä tulkisijalta  smitten: miten Artemillekin tulkitsit.

Tuossa oli pari tyyppiä kyselemässä ihan omina aiheinaan karttaansa, et ole kuitenkaan innostunut heille vastaamaan??  police

Onko mitään mahdollisuutta saada karttani tulkintaa sinulta?  Smiley

17.10.52 klo 8.58 Oulu-Tuira??

yst.terv. ja odotellen.. Iltarusko
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: