Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikiliikkujan ominaisuudet, mitä löytyy kartalta  (Luettu 11421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #15 : 19.09.2007 19:42:25 »

Mmmm... Mie olen kyllä  aurinko vesimies, keskitaivas kauris mutta kyllä vipellystä riittää. Jos en touhuile fyysisesti niin ainakin olen suunnittelemassa...
Tosin kyllä aamulla on mukava nukkua piiiitkään vaan en viitsi herättyäni sängyssäkään loikoilla.
Valkotornadoksihan tuo vaimo kutsuukin.  Grin
Tosin 10 huone on kauriissa.Samoin on  aurinko aspect_con venus.
Stellium on lisäksi 10/11 huoneissa.
Mietinkin että oliskohan noilla vaikutusta asiaan...
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #16 : 19.09.2007 22:21:31 »

Mopomies  vesimies, pitkästä aikaa  smitten

Kuulostaa niin tutulta! Nukkuahan voi vaikka miten pitkään, mutta kun herätään niin herätään - ei siinä loikoilut auta  Cheesy  Moottori käynnistyy välittömästi herätyskellon soidessa ja puuhastelu alkaa heti, joskin aluksi unenpöpperössä. Omalla kohdallani myös nukahtaminen onnistuu yleensä "halolla päähän" -tyyliin... Tehokkuus ennen kaikkea  coolsmiley

Minulla on myöskin MC  kauris, mutta jotenkin kokisin sen kyllä vakauttavana tekijänä... Avainsana taitaa olla tuo stelliumi  :Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 19.09.2007 23:16:16 »

Olen lapsesta asti ollut varsin eläväinen (siis suuni ei ole ainoa, joka käy vilkkaasti)
ja ehdin joka paikkaan pistää näppini, käydä shoppaamassa parit kengät,
lukea päivän uutiset, sopia seuraavan päivän tapaamiset,
varata lentoliput Italiaan viikonlopuksi,
jutella puhelimessa ystävien kanssa (ha-haa, minulla hands free käytössä koko ajan!)
korjata rikki menneen rannekorun lukko ja
juoda kahvit siinä sivussa ja aikaa meni 20 min!  Cheesy

Ja miten tein tämän?
Menin lounaalle pomoni kanssa!  Grin

Äitini sanoi aina, että kahta asiaa ei voi tehdä yhtä aikaa,
mutta mielestäni tämä neuvo koskee vain lahjattomia. :Smiley

Monta asiaa voi vallan mainiosti tehdä yhtä aikaa
-kunhan muistaa, mitä alunperin oli tekemässä. 2funny

Energisyyteni / vilkkauteni on ensimmäinen,
joka aina huomataan työpaikalla tms. teen kaikkea ja nopeasti
ja hymyssä suin. Pomoni pitää tästä ominaisuudestani. Smiley

Olen  aurinko kaksoset askendentti skorpioni  merkurius kaksoset

Tarvitsen muuten erittäin pitkiä yöunia. crazy2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 20.09.2007 13:38:02 »

Mopomies  vesimies, pitkästä aikaa  smitten

Kuulostaa niin tutulta! Nukkuahan voi vaikka miten pitkään, mutta kun herätään niin herätään - ei siinä loikoilut auta  Cheesy  Moottori käynnistyy välittömästi herätyskellon soidessa ja puuhastelu alkaa heti, joskin aluksi unenpöpperössä. Omalla kohdallani myös nukahtaminen onnistuu yleensä "halolla päähän" -tyyliin... Tehokkuus ennen kaikkea  coolsmiley

Minulla on myöskin MC  kauris, mutta jotenkin kokisin sen kyllä vakauttavana tekijänä... Avainsana taitaa olla tuo stelliumi  :Smiley

Hah, mieletöntä, olen ihan samanlainen! Grin  keskitaivas kauris aurinko merkurius neptunus kauris 10.huoneessa. Tuo on niin totta, nukahdan kuin nuijanukutuksella ja voisin nukkua vaikka koko päivän, mutta sitten kun päätetään että herätään, niin samantien ylös, touhuamaan ja siinä ne silmät sitten aukeavat! Grin Nimenomaan tuo tehokkuus kuvaa hyvin toimintaani. En käsitä miten ihminen voi loikoilla vaan sängyssä huvikseen heräämisen jälkeen - joko nukutaan tai sitten hophop ylös eikä tuhlata aikaa.  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #19 : 20.09.2007 17:34:22 »

Ihanaa, että meitä on muitakin  Cheesy

Tehokkuus ja puuhastelu saattavat olla mitä parhainta unilääkettä! Kun on koko päivän hyörinyt vimmatusti tai vähintäänkin käyttänyt aivokapasiteettiaan kybällä, mikä onkaan ihanampaa kuin vaipua syvään, rauhoittavaan uneen  Wink  Kolikolla on kyllä kääntöpuolensakin, sillä minulla ainakin stressi vaikuttaa helposti yöunen laatuun. Siksi yritänkin välttää stressiä  coolsmiley

Karttani tehopakkaus on nimenomaan tuo  kauris.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #20 : 20.09.2007 17:52:46 »

Jäi mainitsematta aikaisempaan että minulla taitaa olla kartassa kaksi stelliumia, jos oikein osaan karttaani tulkita. Ainakin 6. huoneessa on uranus, pluto, kuu ja mars peräkanaa (kuu  aspect_con mars, uranus, pluto) ja 12. huoneessa on venus, merkurius, aurinko ja saturnus (merkurius  aspect_con venus ja aurinko). Onkohan nämä stelliumeja?

Kyllä vaan... ja sinulla onkin muuten jännä yhdistelmä! Kaksi stelliumia vastakkaisissa huoneissa  Cool  Taitavat olla myös oppositiossa keskenään? Työ ja arkiset askareet maadottavat alitajuntaa, intuitiota ja henkisyyttä; jalat maassa ja pää pilvissä samaan aikaan. Ensimmäiseksi tuli mieleeni sekä intuitiivista että tieteellistä tietoa apuna käyttävä parantaja  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #21 : 20.09.2007 21:08:16 »

Heh,täällähän on montakin ikiliikkujaa !  Grin
Tutkiskelin tuossa tarkemmin että stelliumissani on 10:ssä  aurinko vesimies, venus vesimies.11:ssa  kuu vesimies, mars vesimies, saturnus kalat. 12:ssa  : chiron kalat
Kaikki siis ovat melkeinpä samassa kasassa.11.huoneessa eniten ja muut aika huoneitten rajoilla. mars on kyllä tulkinnasta riippuen joko  kalat tai vesimies...

Tuohon aikaisempaan kommentoisin että ainakin mulla liike ja vauhti on parempi jos saan tehdä suht itsenäisesti ja vapaasti ilman että kukaan on kokoajan selän takana vahtimassa.Vauhti kyl hiipuu jos joku "kyttää" selän takana. Lieneekö muilla samanlaisia tuntemuksia ?
Jännää sinänsä että vaimo on  aurinko kauris askendentti skorpioni mutta hänellä ei läheskään samanlaista toiminnantarvetta kuin mulla. Grin Osaa ottaa joskus löysemminkin,kun mä mennä viuhdon vaan. Smiley
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #22 : 21.09.2007 18:18:44 »

Tuohon aikaisempaan kommentoisin että ainakin mulla liike ja vauhti on parempi jos saan tehdä suht itsenäisesti ja vapaasti ilman että kukaan on kokoajan selän takana vahtimassa.Vauhti kyl hiipuu jos joku "kyttää" selän takana. Lieneekö muilla samanlaisia tuntemuksia ?

Totta! Minulla  keskitaivas vesimiesvenus  vesimiesmerkurius  vesimies
ja varsinkin töissä pidän siitä, kun saan tehdä asiat itsenäisesti ilman että joku kyttää taustalla. Minulla on sikäli onnellinen asema, että olen yritykseni johtoryhmässä eikä kukaan sanele minulle ehtoja, miten hommat pitää tehdä vaan sanelen itse ehdot ja se toimii! Tulosta tulee ja touhuan koko ajan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #23 : 21.09.2007 20:20:01 »

Allekirjoitan tuon itsenäisesti toimimisen, minulla  kuu vesimies, merkurius vesimies ja vielä mars vesimies. Onneksi saan myös työssäni toimia itsenäisesti, vaikkakin tiettyjen rajoitusten (kuten aikataulut) puitteissa.

Tehokkuudessa tosin olen sitten aivan päinvastainen kuin Ebenia ja Minerwa, pystyn loikomaan sängyssä vaikka koko päivän. Grin Minä kuitenkin vasta sitä opettelen, olenhan askendentti kauris...ja nimenomaan työn kautta olen joutunutkin tehokkuutta oppimaan, kauris:n hallitsija saturnus kun kököttää 6. huoneessani. En kuitenkaan todellakaan ole mikään ikiliikkuja, päin vastoin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: